بر اساس نظرسنجی شورای امنیت ملی و نرم افزار TRUCE ، رانندگان احتمالاً بیشتر از رانندگی بدون استفاده از تلفن همراه ماسک دارند.

ایتاسکا ، بیماری، 6 اکتبر 2020 / PRNewswire / – بر اساس یک نظرسنجی که امروز توسط شورای امنیت ملی و نرم افزار TRUCE منتشر شده است ، حتی 10 سال پس از اینکه ماه آگاهی رانندگی پریشان توجه بیشتری را به یک قاتل پیاده رو در جاده ها نشان داد ، رانندگان همچنان قادر به قطع اتصال پشت فرمان نیستند و تقریباً همه ایالت ها نوعی قانونگذاری دارند که انواع خاصی از حواس پرتی را منع می کند.

در نظرسنجی از 2،001 راننده ثبت نام شده با سن 25 سال به بالا در سراسر کشور ، 76٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به درستی “بسیار مایل” هستند که در ملا عام ماسک بزنند – اما فقط 62٪ “بسیار مایل” هستند که از قانون ایالتی جلوگیری از سلول استفاده از تلفن این یافته از یک معضل طولانی مدت تغییر رفتار صحبت می کند: بسیاری از مردم چنین خواهند کرد به درستی اقداماتی برای کاهش خطرات فوری برای ایمنی آنها انجام دهید – خصوصاً اگر آنها معتقدند این اقدام موقت است ، مانند پوشیدن ماسک – اما تغییر رفتار گسترده ای که می تواند حوادث ایمنی مزمن را از بین ببرد ، مانند تصادفات وسایل نقلیه موتوری ، بسیار طولانی تر می شود.

از آنجا که ماه اکتبر ماه آگاهی رانندگی پریشان است ، NSC و حامی اصلی نظارت TRUCE – شرکتی اختصاص داده شده برای کاهش حواس پرتی در محیط کار و بهبود ایمنی کارگر – از کارفرمایان می خواهند سیاست های منحرف رانندگی را در محل کار خود اعمال کنند تا بسیاری از عدم تمایل رانندگان به کشور را جبران کنند. قوانین علاوه بر این ، NSC و TRUCE از کارفرمایان می خواهند که فرهنگ رانندگی ایمن را ترویج دهند ، چیزی که در این نظرسنجی نشان داده شده است که ممکن است بسیاری از شرکت ها به اندازه کافی کارآمد پرورش ندهند. طبق پاسخ دهندگان به نظرسنجی ، 46٪ می گویند “خواسته یا فشار کار” آنها را به سمت نگاه کردن ، خواندن یا ارسال ایمیل هنگام رانندگی سوق می دهد.

وی گفت: “واضح است که ما همچنان تصادفات و خرابی های نزدیک به عنوان هزینه اتصال را می پذیریم.” Lorraine M. Martin، رئیس و مدیر عامل شورای امنیت ملی. “همزمان با گرامیداشت 10 سالگی ماه آگاهی از رانندگی پریشان ، باید به پیشرفت خود متعهد شویم – خصوصاً با وجود بیماری همه گیر ملی که حتی باعث افزایش امنیت در ترافیک می شود. نجات جان به معنای قطع ارتباط یک بار برای همیشه پشت فرمان است تا همه بتوانند به مقصد برسند. بدون خطر.”

“همانطور که بررسی نشان می دهد ، حل مشکل رانندگی منحرف به معنای اقدام است ، نه فقط داشتن تمایل به تلاش”. جو بویل، مدیر عامل TRUCE. “کارفرمایان در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند که می توانند رفتارها را در بین گروههای زیادی از افراد تحت تأثیر قرار دهند و از این طریق اطمینان حاصل می کنند که آنها سیاست های درستی را اعمال می کنند و ابزارهایی برای اجرای این سیاست ها هستند ، نه تنها آنچه که در آن زمان اتفاق می افتد بلکه همچنین نحوه ارتباط بقیه سازمان نیز تغییر می کند. با همکاران راننده خود. ”

هزاران نفر هر ساله در تصادفات رانندگی منحرف ، جان خود را از دست می دهند ، اگرچه تحقیقات شورای امنیت ملی نشان می دهد که این تصادفات به میزان قابل توجهی کمتر گزارش شده و کمتر از آن حساب می شوند.من علیرغم 48 ایالت ممنوعیت ارسال پیام کوتاه هنگام رانندگی ، و 25 ایالت ممنوع استفاده دستی ، رانندگان پاسخ دهنده به نظرسنجی NSC-TRUCE اظهار داشتند که تغییر رفتارهای آنها بیش از قوانین است. شصت و یک درصد گفتند که باید در یک قصور تقریباً از دست بروند – و 59 درصد گفتند که باید در یک تصادف مرگبار شرکت کنند – تا از استفاده از فناوری هنگام رانندگی منصرف شوند. 58 درصد قوانین ایالتی و 52 درصد قوانین فدرال را برای تغییر رفتار ذکر کردند. با تشویق ، 56٪ اظهار داشتند که معتقدند سیاست های کارفرمایان م effectiveثر در بازدارندگی های حواس پرتی است.

سایر یافته های مهم این نظرسنجی عبارتند از:

  • بیش از 65٪ رانندگان اگر متوجه شوند تلفن همراه خود را در 15 دقیقه اول رانندگی ندارند ، مایل به بازگشت به تلفن خود هستند.
  • 81٪ از رانندگان گفتند که رانندگان دیگر را تقریباً تصادف کرده اند زیرا حواسشان پرت شده است
  • 59٪ از پاسخ دهندگان می گویند فشار خانواده بیشترین انگیزه را در آنها برای پاسخ دادن یا برقراری تماس تلفنی هنگام رانندگی ایجاد می کند
  • تقریباً 14٪ از رانندگان اذعان داشتند که اگر قانونی منع منع آن نداشته باشد ، در گپ ویدیویی شرکت می کنند یا پخش جریانی ویدیو را مشاهده می کنند.
  • 32٪ از رانندگان هنوز فکر می کنند که می توانند با خیال راحت از تلفن خود استفاده کنند به شرطی که به جاده توجه کنند.
  • دلگرم کننده ، 57٪ می گویند که اگر وسیله نقلیه آنها از قبل با راه حل هایی برای از بین بردن حواس پرتی هنگام رانندگی ارائه شود ، آنها ویژگی ها را خاموش نمی کنند

NSC هر ساله ماه آگاهی از رانندگی پریشان را رعایت می کند تا به ایمن تر شدن جاده ها و مردم ما کمک کند. این معمولاً در آوریل مشاهده می شود اما به دلیل COVID-19 به اکتبر منتقل شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماه آگاهی از رانندگی منحرف ، به nsc.org/ddmonth مراجعه کنید.

درباره شورای امنیت ملی
شورای امنیت ملی طرفدار برجسته ایمنی غیرانتفاعی آمریکا است – و بیش از 100 سال است که فعالیت می کند. ما به عنوان یک سازمان مستقر در مأموریت ، با هدف تمرکز تلاش خود بر روی محل کار ، جاده و آسیب دیدگی ، عوامل اصلی مرگ و جراحات قابل پیشگیری را از بین می بریم. ما یک فرهنگ ایمنی ایجاد می کنیم تا علاوه بر ایمن نگه داشتن افراد در محل کار ، بلکه فراتر از محل کار افراد را نیز ایمن نگه داریم تا بتوانند کاملترین زندگی خود را داشته باشند.

درباره نرم افزار TRUCE
در نرم افزار TRUCE ، ما معتقدیم که روش بهتری برای استفاده از تمام وسایل تلفن همراه در محیط کار وجود دارد ، در حالی که همچنان از مهمترین موارد – کارمندان ، دارایی ها و IP شما محافظت می کند. TRUCE اولین پلتفرم مدیریت دستگاه تلفن همراه را ارائه می دهد تا سیاست انعطاف پذیر و متنی سیاست دستگاه همراه شما را فراهم کند ، به شرکتها اجازه می دهد برنامه های منحرف کننده تلفن همراه را بر اساس کار انجام شده ، محل کار یا حتی کاربر یا گروه کاری ، به طور موقت متوقف کنند. فناوری انحصاری ما در هر دو سیستم عامل iOS و Android کار می کند و بیش از 115،000 مشترک و بزرگترین مارک های جهان را پشتیبانی می کند. دفتر مرکزی نرم افزار TRUCE که در سال 2009 تاسیس شده است ، در لیزه ، ایالت ایالت ایالت ایلین با تحقیقات و توسعه در باتون روژ ، لا.

اتصال با NSC:
فیس بوک
توییتر
LinkedIn
یوتیوب
اینستاگرام

من طبق داده های NHTSA FARS

منبع شورای امنیت ملی

لینک های مربوطه

http://www.nsc.org