به زودی بودجه اضافی برای جلوگیری از خدمات اضافی و کاهش اشتغال مورد نیاز است

واشنگتن، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – به دنبال بحث منظم با کنگره در مورد نیازهای بودجه فدرال ما برای سال مالی 2021 ، آمتراک نامه ای را به کنگره ارسال کرد و درخواست مداوم ما را 4.857 میلیارد دلار این سال مالی برای آمتراک و شرکای ما

از نامه ، رئیس Amtrak و مدیر عامل شرکت بیل فلین یادداشت “ما دیده ایم که سوارکاری ما با سرعت یا در سطحی که امیدوار بودیم بر نمی گردد و ما پیش بینی خود را برای سال مالی 21 به روز کردیم. اکنون پیش بینی می کنیم که 4.857 میلیارد دلار در سال مالی 21 برای حمایت از شرکت و کارمندان ما از طریق این وضعیت بی سابقه. ”

بعلاوه ، همانطور که کنگره برنامه هایی را برای تحریک اقتصاد در نظر می گیرد ، آمتراک آن را شناسایی کرده است 5.193 میلیارد دلار در سرمایه گذاری های اضافی به عنوان بخشی از یک پیشنهاد بهبود اقتصادی برای کمک به کشور برای بازیابی از اثرات همه گیر ، برای کل سرمایه گذاری فدرال 10.050 میلیارد دلار. این شامل پروژه های حیاتی ، مانند جایگزینی پل ها و تونل ها در کریدور شمال شرقی ، ناوگان جدید ، بهبود زیرساخت ها در شبکه ملی ما و بهبود عمده ایستگاه ها است. اگر این اضافی است 5.193 میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده است ، آمتراک پیش بینی می کند ، بر اساس مطالعات مختلف حمل و نقل ، بیش از 75000 شغل ایجاد شود ، در حالی که برای نیازهای آینده مردم مسافر آمریکا ایجاد می شود.

تجارت در حدود 25٪ از سطح قبل از COVID باقی مانده است. بر اساس پیش بینی فعلی ما ، پیش بینی می شود سال مالی و درآمد FY 2021 به حدود 40٪ از سطح قبل از COVID برسد ، که ضعیف تر از حد پیش بینی شده است.

اگر بودجه بیشتری دریافت نکنیم ، تأثیرات احتمالی آن بر مشتریان ، کارمندان و پروژه ها شامل کاهش قطارهای راهرو است زیرا شرکای دولت مجبور به تعلیق خدمات می شوند و به تعویق انداختن پروژه های سرمایه گذاری متعدد و خریدهای مهم برای راه آهن ، که هر دو می توانند منجر شوند در از دست دادن مربوطه 2400 اضافی در کل مشاغل.

“برای مدیریت این وضعیت ، Amtrak تلاش خواهد کرد تا برنامه های عملیاتی و سرمایه خود را در این کوتاه مدت CR تنظیم کند ، با هدف به حداقل رساندن تأثیرات بیشتر بر مشتریان و کارمندان ما. با این حال ، اگر سطح بودجه 20 سال مالی فراتر از 11 دسامبر 2020 و بودجه تکمیلی هنوز تأمین نشده است ، ما قادر نخواهیم بود از تأثیرات شدیدتر که می توانند تأثیرات طولانی مدت بر زیرساخت های کریدور شمال شرقی و سیستم ریلی ملی داشته باشند جلوگیری کنیم. “

منبع آمتراک

لینک های مربوطه

http://www.amtrak.com