تأثیر اقتصادی سفر به معلولیت به 58.7 میلیارد دلار می رسد

در حالی که از مطالعه 2015 هر بخش صنعت افزایش دفعات سفر و هزینه ها را تجربه کرده است ، هواپیمایی بیشترین رشد را داشته است. در دو سال گذشته ، نزدیک به 15 میلیون معلول 29.6 میلیون مسافرت هوایی داشته اند. این به تنهایی ایجاد می کند 11 میلیارد دلار در هزینه کردن (بالا از 9 میلیارد دلار در سال 2015) انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) با حمایت از ODO ، با درک اهمیت این بازار ، همین هفته دومین سمپوزیوم دسترسی جهانی خود را با هدف ایجاد یک تجربه پس از همه گیری عادلانه تر و فراگیر مسافران برگزار کرد.

علاوه بر روشن کردن الگوی کلی سفر ، دفعات و هزینه های بزرگسالان معلول آمریکایی ، مطالعه بازار ODO بار دیگر جزئیاتی را در مورد سفرهای هوایی ، سفرهای دریایی ، حمل و نقل زمینی (از جمله خدمات اشتراک خودرو) ، استفاده از اینترنت ، تلفن همراه ارائه می دهد. دستگاه ها و تجهیزات کمکی ، و محبوب ترین مقصد در سطح ملی و بین المللی.

این مطالعه همچنین از پاسخ دهندگان در مورد برنامه های آنها برای سفر پس از پایان بحران COVID-19 از جمله زمانی که آنها قصد سفر دوباره دارند و احتمال شرکت در فعالیت هایی مانند اقامت در هتل ، پرواز و بازدید از موسسات فرهنگی را پرسیده است.

مطالعه بازار 2020 با مراجعه به سایت www.opendoorsnfp.org یا از طریق ایمیل از طریق آدرس اینترنتی در دسترس است [email protected].

درباره تحقیق
بررسی بازار 2020 به صورت آنلاین و تلفنی توسط هریس نظرسنجی از طرف سازمان درهای باز انجام شد بین 1 ژوئن و 9 ژوئیه 2020، در میان 1100 بزرگسال 18+ ایالات متحده که دارای معلولیت هستند ، به عنوان تعریف شده است: نابینایی ، ناشنوایی ، یا شرایطی که یک یا چند فعالیت اصلی بدنی مانند راه رفتن ، بالا رفتن از پله ها ، رسیدن ، بلند کردن یا حمل را محدود می کند. نتایج با توجه به تحصیلات ، سن بر اساس جنس ، نژاد / قومیت ، منطقه ، درآمد ، اندازه خانوار ، وضعیت تأهل ، نوع معلولیت ، وضعیت تلفن و تمایل به آنلاین بودن برای همسان سازی آنها با نسبت واقعی آنها در جمعیت مورد سنجش قرار گرفت.

سازمان درهای باز سازمانی غیرانتفاعی است که با هدف آموزش موفقیت در بازار معلولیت و در دسترس قرار دادن کالاها و خدمات برای افراد معلول به مشاغل تأسیس شده است.

نظرسنجی هریس یکی از طولانی ترین نظرسنجی ها در زمینه ردیابی افکار عمومی ، انگیزه ها و احساسات اجتماعی از سال 1963 در ایالات متحده است که اکنون بخشی از Harris Insights & Analytics ، یک شرکت مشاوره ای و تحقیقات بازار جهانی است که هوش اجتماعی را برای اوقات تحول ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت www.theharrispoll.com مراجعه کنید.

مخاطب: اریک لیپ
سازمان درهای باز
773.388.8839
[email protected]

SOURCE سازمان درهای باز

لینک های مربوطه

http://www.opendoorsnfp.org