تغییر نام تجاری و قدرت نوآوری تحول هوشمند GWM در زمان بسته شدن Auto China 2020

پکن، 6 اکتبر 2020 / PR Newswire / – GWM (601633.SS / 02333.HK) ، یک تولید کننده مشهور خودرو در جهان ، نمای جدید و مهیجی را در استراتژی تجاری و تجدید حیات خود در Auto China 2020 ارائه داد و تمرکز تازه ای بر محصولات هوشمند و کاربر به نمایش گذاشت تجارب گرا به عنوان یکی از نکات برجسته نمایشگاه ، غرفه اختراع GWM دارای اصلی ترین سیستم عامل های فناوری اختصاصی است که استراتژی هوشمند سازی آن را هدایت می کند. این برنامه همچنین با پخش جریانی مستقیم ، میلیون ها بیننده را در سطح جهان به خود جلب کرد.

نام تجاری و محصول GWM نوآوری در نمایش کامل بود. این نه تنها بازیگران چینی را به انجام فرهنگ نام تجاری جدید و سناریوهای متمرکز بر کاربر برای دستیابی به مصرف کنندگان جوان دعوت کرد ، بلکه همچنین مجموعه جدیدی از محصولات را به نمایش گذاشت که مسیر را به سمت دنیای “هوشمند” آینده هموار می کند. دستیابی به موفقیت نسل سوم HAVAL H6 ، با ارتقا FOTA ، عصر جدیدی از اتصال هوشمند را به وجود می آورد ، زیرا قابلیت های هوشمندانه آن را قادر می سازد تا از زندگی روزمره راننده یاد بگیرد و آن را سازگار کند. HAVAL H6 و HAVAL Dagou هر دو به رانندگی مستقل L2 می رسند ، در حالی که پیکاپ های POER آن به L4 می رسند ، در سناریوهای ثابت کاملاً از آن پشتیبانی می کنند.

این مدلهای اتومبیل نمایانگر ارتفاعات جدیدی در طراحی و تولید هوشمند ماشین GWM پس از جایگزینی مجدد آن به عنوان یک شرکت فناوری تحرک جهانی است. وسایل نقلیه GWM ویژه در Auto China توسط سیستم عامل های مدولار جهانی و هوشمند زیر تولید و طراحی و تولید می شوند:

  • پلت فرم “L.E.M.O.N”: با تمرکز بر انعطاف پذیری ، عملکرد بالا ، امنیت پیشرفته و وزن سبک ، از توسعه مدل های گسترده ای از جمله وسایل نقلیه پلت فرم A0 تا D ، SUV ، MPV و غیره پشتیبانی می کند.
  • بستر های نرم افزاری “COFIS”: با کاوش در سفرهای آینده از طریق کابین خلبان های هوشمند ، رانندگی ، وسایل الکترونیکی و معماری الکترونیکی ، این موتور دیجیتال است که تحول GWM را تحریک می کند.

وی گفت: “با استفاده از قابلیت های پیشرفته دیجیتال و انرژی جدید ، محصولات ما قدرت رقابت در بازارهای جهانی را دارند.” تونی سان، معاون مدیر کل بازاریابی خارج از کشور GWM. “ما امیدواریم که از این فرصت استفاده کرده و تحول ابتکاری خود را به بازار جهانی و کاربرانی که تغییراتی در مدل جهانی POER Pickup ما مشاهده می کنند ، به نمایش بگذاریم.”

GWM با داشتن قابلیت های برجسته تحقیق و توسعه ، بیش از 10 مرکز تحقیق و توسعه در هفت کشور را با مرکز اصلی Baoding ریاست می کند. این تیم دارای بیش از 17000 تیم تحقیق و توسعه جهانی در سراسر محل خود در Baoding (چین)، شانگهای (چین) ، یوکوهاما (ژاپن) ، دیترویت (ایالات متحده) ، لس آنجلس (ایالات متحده) ، فرانکفورت (آلمان) ، مونیخ (آلمان) ، بنگلور (هند) ، کوتینگبرون (اتریش) ، و گیونگی (کره جنوبی)

منبع GWM