جیکوبز قرارداد خدمات مهندسی پایداری را توسط LA Metro اعطا کرد

دالاس، 1 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Jacobs (NYSE: J) به منظور ارائه خدمات مهندسی برای طراحی و مدیریت برنامه سازگار با ضایعات جامد ، بازیافت و زباله های جامد سازمان حمل و نقل شهری لس آنجلس (مترو) انتخاب شده است.

جیکوبز برنامه های مهم ماموریت مرتبط با مدیریت پسماند ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، کاهش آلاینده های هوا ، کاهش تولید زباله های جامد و مایع ، مدیریت پسماندهای خطرناک و افزایش بازیافت و انحراف از محل دفن زباله را طراحی می کند.

“حمایت از LA Metro در ماموریت خود برای ارائه رهبری در پایداری در لس آنجلس منطقه – و رسیدن به هدف زباله صفر خود در صنعت حمل و نقل بدون به خطر انداختن مأموریت اصلی آن در جابجایی مردم به طور موثر و م effectivelyثر – یک چالش هیجان انگیز است که به عنوان شریک با LA Metro انجام دهید ، “معاون ارشد Jacobs People & Places Solutions مدیر منطقه غرب رون ویلیامز.

LA Metro به عنوان برنامه ریز ، هماهنگ کننده ، مجری ، طراح و سازنده حمل و نقل فعالیت می کند لس آنجلس و جوامع اطراف آن – تقریباً 9.6 میلیون نفر یا یک سوم جمعیت ایالت را پشتیبانی می کنند. جیکوبز سابقه طولانی همکاری با LA Metro در پروژه های مهم زیرساخت های حمل و نقل ، از جمله LA River Path ، Purple Line Phase 1 ، سانتا آنا غربی راهروهای ترانزیتی Branch و Sepulveda Pass ، اتوبوس Rapid Transit دره شمال سن فرناندو و گسترش I-5 HOV و همچنین پشتیبانی از شهر لس آنجلس در مورد پروژه هایی مانند برنامه RecycLA LA.

ما در Jacobs امروز با حل مهمترین مشکلات جهان برای شهرهای پر رونق ، محیط های مقاوم ، نتایج مهم ماموریت ، پیشرفت عملیاتی ، کشف علمی و تولید پیشرفته ، تبدیل ایده های انتزاعی به واقعیت هایی که جهان را متحول می کنند ، امروز به چالش می کشیم که فردا دوباره اختراع کنیم. برای همیشه با 13 میلیارد دلار با درآمد و نیروی استعدادی بیش از 55000 نفر ، جیکوبز طیف کاملی از خدمات حرفه ای را شامل مشاوره ، فنی ، علمی و تحویل پروژه برای دولت و بخش خصوصی را فراهم می کند. به jacobs.com مراجعه کرده و با Jacobs در فیس بوک ، اینستاگرام ، LinkedIn و توییتر.

برخی از اظهارات مندرج در این بیانیه مطبوعاتی اظهارات آینده نگرانه ای است زیرا این اصطلاح در بند 27A قانون اوراق بهادار سال 1933 ، با اصلاحیه ، و در بخش 21E از قانون مبادله اوراق بهادار سال 1934 ، با اصلاحیه تعریف شده است ، توسط بندرگاه امن ارائه شده توسط همان تحت پوشش قرار گیرد. اظهارات ارائه شده در این نسخه که مبتنی بر واقعیت تاریخی نیستند ، گزاره های آینده نگرانه است. ما این اظهارات آینده نگرانه را بر اساس برآورد و انتظارات فعلی مدیریت و همچنین داده های رقابتی ، مالی و اقتصادی در حال حاضر ارائه می دهیم. اظهارات رو به جلو ، ذاتاً نامطمئن هستند. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث شود نتایج تجاری از نظرات آینده نگرانه ما تفاوت اساسی داشته باشد ، از جمله تأثیر همه گیر COVID-19 و واکنش مربوط به دولتها بر شرایط بازار جهانی و منطقه ای ، اما نه محدود به آنها. تجارت شرکت برای توصیف برخی از عوامل اضافی ممکن است رخ دهد که می تواند نتایج واقعی را با اظهارات آینده نگرانه ما متفاوت کند ، به گزارش سالانه فرم 10-K برای سال پایان مراجعه کنید 27 سپتامبر 2019و به ویژه مباحث مندرج در بند 1 – تجارت ؛ مورد 1A – عوامل خطر مورد 3 – دادرسی قانونی و مورد 7 – بحث و تحلیل مدیریت از وضعیت مالی و نتایج عملیات ، و گزارش سه ماهه ما در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه به پایان رسید 26 ژوئن 2020، و به ویژه مباحث مندرج در بخش I ، مورد 2 – بحث و تجزیه و تحلیل مدیریت و وضعیت مالی و نتایج عملیات. قسمت دوم ، مورد 1 – دادرسی حقوقی ؛ و بخش دوم ، مورد 1A – عوامل خطر ، و همچنین سایر پرونده های شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار. این شرکت وظیفه ندارد هیچ یک از اظهارات آینده نگرانه را پس از تاریخ انتشار این اطلاعیه مطبوعاتی به روز کند تا مطابق با نتایج واقعی باشد ، مگر در مواردی که در قانون قابل اعمال است.

برای پرس و جو از مطبوعات / رسانه ها:
کری اسپارکس
214.583.8433

منبع جیکوبز

لینک های مربوطه

http://www.jacobs.com