در کوتاه مدت ، تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی به احتمال زیاد سریعتر از تقاضا برای وسایل نقلیه معمولی رشد خواهد کرد

DUBLIN، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “باتری ها و مواد EV: فناوری ، روندها و پیش بینی های بازار” از شبکه اطلاعات به ResearchAndMarkets.com ارائه.

اگرچه عدم قطعیت اقتصادی جهانی در میان شیوع COVID-19 افزایش یافته است ، ما انتظار داریم رشد تقاضای ساختاری الکتریکی دست نخورده باقی بماند. در کوتاه مدت ، تقاضا برای خودروهای الکتریکی احتمالاً سریعتر از تقاضا برای وسایل نقلیه معمولی رشد خواهد کرد. بعلاوه ، بعید است خودروسازان بزرگ ، از جمله فولکس واگن ، استراتژی های EV خود را تغییر دهند.

در سالهای 2020-2021 ، ما اعتقاد داریم تقاضای جهانی EV در درجه اول از آنجا ناشی خواهد شد اروپا، جایی که مدل جدید EV راه اندازی می شود ، علی رغم عدم اطمینان در مورد تسهیل مقررات زیست محیطی ، باید گسترش یابد. در ایالات متحده ، رشد احتمالاً توسط تسلا صورت می گیرد.

چین همچنین باید تقاضای قوی را نشان دهد ، پشتیبانی شده توسط تمدید یارانه ها. به ویژه ، هرچه جای تسلا در کشور بیشتر شود ، خودروسازان جهانی و داخلی احتمالاً اقدامات تهاجمی تری را انجام خواهند داد. از طریق این روند ، ما معتقد هستیم چین از بازار یارانه محور به تقاضای خصوصی تبدیل خواهد شد.

در کوتاه مدت ، ما فکر می کنیم که در رقابت اقتصادی ، شکاف در رقابت EV بین خودروسازان بیشتر خواهد شد. رقابت پذیری EV عمدتا از طریق استفاده از یک پلت فرم اختصاصی ، صرفه جویی در مقیاس و بهبود مدیریت در باتری ها حاصل می شود. به همین ترتیب ، ما اعتقاد داریم که قدرت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری احتمالاً اهمیت پیدا می کنند.

در سالهای 23-2322 انتظار داریم قیمت باتری کاهش یابد. تسلا برای مدلهای چینی خود قصد دارد از فناوری باتری سلول به بسته با کاتدهای آهن فسفات لیتیوم (LFP) استفاده کند. چگالی انرژی باتری های LFP نسبت به باتری های کبالت نیکل منگنز (NCM) کمتر است ، اما در عین حال 20٪ ارزان تر هستند.

در همین حال ، LG Chem در نظر دارد از سال 2322 تا 2222 از کاتدهای نیکل ، کبالت ، منگنز و آلومینیوم (NCMA) استفاده کند (بیش از 80٪ مقدار نیکل) و از فناوری سلول طولانی برای افزایش تراکم انرژی باتری حداقل 20٪ استفاده کند. سامسونگ SDI با استفاده از کاتدهای لیتیوم نیکل کبالت اکسید آلومینیوم (NCA) بر روی باتری های منشوری خود ، در تلاش است چگالی انرژی را بیش از 20 درصد بهبود بخشد. با تشکر از این تلاش ها ، پیش بینی می شود هزینه های سلول باتری کاهش یابد 130 دلار / کیلووات ساعت در حال حاضر به اطراف 100 دلار آمریکا/ کیلووات ساعت در سال 2322-2022.

علاوه بر کاهش هزینه های باتری ، هزینه های کلی تولید EV نیز به دلیل صرفه جویی در هزینه ثابت اثرات مقیاس ، به شدت کاهش می یابد. اعتقاد بر این است که فولکس واگن سرمایه گذاری زیادی در توسعه سیستم عامل EV خود ، ماتریس درایو الکتریکی مدولار (MEB) کرده است ، اما پیش بینی می شود با افزایش حجم تولید ، هزینه توسعه هر واحد به طور قابل توجهی کاهش یابد.

با در نظر گرفتن هزینه های توسعه پلت فرم در W2tr ، هزینه هر واحد باید به شدت کاهش یابد ، زیرا حجم فروش فولکس واگن رشد می کند (از حدود 400000-500000 دستگاه در جهان در سال 2020 به 1.5 میلیون واحد در سال 2023 و 3 میلیون واحد در 2025). بهره وری از خطوط مونتاژ همچنین احتمالاً از طریق سیستم عامل EV 30٪ بهبود می یابد و منجر به صرفه جویی در هزینه های قابل توجهی در هر واحد می شود. بنابراین ، تا سال 2023 ، ما اعتقاد داریم EVS حتی بدون تأثیرات صرفه جویی در هزینه سوخت می تواند به برابری قیمت با وسایل نقلیه مجهز به گاز نزدیک شود.

با توجه به اینکه تعداد بیشتری از خودروسازان با هدف به بازار آوردن خودروهای پلاگین ارزان تر و با برد بیشتر ، انتظار می رود تقاضا برای باتری های لیتیوم یون افزایش یابد. این گزارش بازارهای وسایل نقلیه الکتریکی و باتری های EV را براساس نوع و منطقه جغرافیایی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. بخشهای دیگر مورد تجزیه و تحلیل مواد آند و کاتد و جدا کننده ها هستند. تأمین / تقاضای مواد اولیه از جمله لیتیوم ، کبالت و نیکل به طور دقیق و پیش بینی شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2 چشم انداز بازار جهانی باتری EV و EV
2.1 بازار EV
2.2 باتری EV
2.2.1 پیش بینی بازار باتری EV
2.2.2 EV چگالی انرژی باتری
2.2.3 EV قیمت سلول باتری
سهم بازار باتری 2.2.4 EV
2.2.5 ظهور چین
2.2.5.1 توسعه باتری Aggressive EV
2.2.5.2 فناوری باتری چینی
2.2.6 باتری های آینده
2.2.6.1 لیتیوم هوا (Li-air)
2.2.6.2 لیتیوم فلز (لیتیوم فلز)
2.2.6.3 لیتیوم حالت جامد
2.2.6.4 لیتیوم گوگرد (Li-S)
2.2.6.5 یون سدیم (یون سدیم)

فصل 3 چشم انداز بازار باتری EV و EV چینی
3.1 بازار EV چین
3.2 باتری EV چین
3.2.1 پیش بینی بازار باتری چین EV
3.2.2 ظهور چین
3.2.2.1 توسعه باتری Aggressive EV
3.2.2.2 فناوری باتری چینی
3.2.2.3 ظرفیت اضافی باتری EV

فصل 4 تجزیه و تحلیل مواد کاتدی
4.1 مقدمه
4.1.1 هزینه های مواد کاتدی
4.1.2 مواد کاتدی و انواع باتری
4.1.2.1 کاتدهای LCO (اکسید کبالت لیتیوم)
4.1.2.2 کاتد NCM (نیکل کبالت منگنز)
4.1.2.3 کاتدهای LMO (اکسید لیتیوم منگنز)
4.1.2.4 کاتدهای LFP (فسفات آهن لیتیوم)
4.1.2.5 کاتد NCA (نیکل کبالت آلومینیوم)
4.2 لیتیوم
4.2.1 قیمت لیتیوم
4.2.2 عرضه / تقاضای لیتیوم
4.2.3 کشورهای برتر تولید کننده لیتیوم
4.2.4 تولید کنندگان برتر لیتیوم
4.3 کبالت
4.3.1 قیمت کبالت
4.3.2 تأمین / تقاضای کبالت
4.3.3 کشورهای برتر تولید کننده کبالت
4.3.4 تولید کنندگان برتر تولید کننده کبالت
4.4 نیکل / منگنز

فصل 5 آنالیز جهانی ، الکترولیت و تجزیه و تحلیل مواد
5.1 بررسی اجمالی
5.2 بازار جهانی آند
5.3 بازار جداکننده جهانی (غشایی)
5.4 بازار جهانی الکترولیت ها

فصل 6 تجزیه و تحلیل مواد آند ، الکترولیت و جدا کننده چین
6.1 بررسی اجمالی
6.2 بازار آند چین
6.3 بازار جداکننده (غشا)) چین
6.4 بازار الکترولیت های چین

فصل 7 مشخصات و راهکارهای تامین کننده

  • شیمی Aekyung
  • علی ها
  • Asahi Kasei
  • B&M
  • BASF
  • مواد جدید انرژی BTR
  • BNE
  • کانگژو مینگژو
  • شیشه مرکزی
  • شیمیایی Do-Fluoride
  • زباله
  • اکوپرو
  • Foshan Jinhui Hi-tech Optoelectronic Material
  • فناوری مواد گوانگژو Tinci
  • گووتای-هوارونگ
  • شیمیایی هیتاچی
  • انرژی جدید Huiqiang
  • هونان چانگیوان لیکو
  • ایدیمیتسو کوسان
  • JFE شیمیایی
  • جانسون متی
  • کوره ها
  • L&F
  • مینگژو
  • میتسوبیشی شیمیایی
  • نیشیا
  • نینگبو جینهه مواد جدید
  • پوسکو
  • صنعت فناوری Pulead
  • دوباره درخشش
  • شنژن فناوری ارشد
  • شان شان
  • شنژن فناوری Capchem
  • نوآوری SK
  • شینزوم
  • سینو
  • مغز روح
  • استلا شیمی
  • استخراج فلز Sumitomo
  • شیمی تاناکا
  • تانگری
  • تیجین
  • باتری Toray
  • صنایع اوبه
  • Umicore
  • دامنه W
  • Xiamen Tungsten
  • Xinxiang Zhongke علم و صنعت
  • مواد جدید انرژی XTC
  • زتو
  • مواد الکترونیکی صاف Zhuhai
  • زیچن

فصل 8 مشخصات و راهکارهای شرکت باتری

  • AESC
  • BYD
  • فناوری ملی باتری پکن
  • CALB
  • شرکت گروه شتر
  • CATL
  • شرکت فناوری باتری چم
  • منابع قدرت Chaowei Power محدود
  • CITIC Guo’A Mengguli (MGL)
  • شرکت CNSG آنهویی هنگ سیفانگ
  • کوسلایت
  • باتری برق DLG
  • Do-Fluoride (Jiaozuo) فناوری انرژی جدید
  • شرکت انرژی EVE ، آموزشی ویبولیتین
  • شرکت فاراسیس انرژی (گانژو) ، آموزشی ویبولیتین
  • اولین شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت فناوری انرژی بزرگ نیرو ، با مسئولیت محدود
  • Guoxuan سلام فن آوری
  • Harbin Coslight Power Co.، Ltd.
  • شرکت منبع تغذیه هنان لیتیوم
  • هنان زینتاایانگ
  • باتری Highstar
  • Huanyu New Energy Technology Co.، Ltd.
  • Hunan Copower EV Battery Co.، Ltd
  • جیانگ سو Tenpower
  • جیانگ سو Zhihang شرکت انرژی جدید ، آموزشی ویبولیتین
  • شرکت کوکام ، با مسئولیت محدود
  • شیمی ال جی
  • انرژی لیتیوم ژاپن
  • شرکت انرژی نو مکنیر ، با مسئولیت محدود
  • Melsen Power
  • شرکت Microvast Power Systems، Ltd.
  • شرکت منبع تغذیه نارادا ، آموزشی ویبولیتین
  • Ningbo CRRC New Technology Technology Co.، Ltd.
  • NorthVolt
  • OptimumNano
  • پاناسونیک
  • شرکت باتری Plylion ، آموزشی ویبولیتین
  • Primearth EV Energy Co.، Ltd.
  • Samsung SDI
  • شاندونگ برای همیشه لطفا برای انرژی جدید
  • شاندونگ Hengyu انرژی جدید
  • شانگهای CENAT شرکت انرژی جدید ، آموزشی ویبولیتین
  • شنژن BAK
  • باتری Sinopoly
  • سینووات
  • نوآوری SK
  • Skyrich Power Co.، Ltd.
  • Supreme Power Systems Co.، Ltd.
  • Suzhou Youlion Battery Inc.
  • تیانجین EV انرژی شرکت ، آموزشی ویبولیتین (JEVE)
  • شرکت سهامی باتری تیانجین لیشن ، آموزشی ویبولیتین
  • قدرت تیاننگ
  • TerraE
  • تسلا
  • تیانجین EV انرژی شرکت ، آموزشی ویبولیتین (JEVE)
  • شرکت سهامی باتری تیانجین لیشن ، آموزشی ویبولیتین
  • قدرت تیاننگ
  • Wanxiang-A123
  • وینا پاور
  • Wuhu ETC باتری محدود
  • شرکت انرژی Zhongdao ، آموزشی ویبولیتین
  • شرکت انرژی جدید Zhuhai Yinlong ، آموزشی ویبولیتین
  • Zhuoneng انرژی جدید
  • زیبا گوئولی
  • شرکت فناوری ذخیره سازی انرژی ZTT ، آموزشی ویبولیتین


برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/12c1gm مراجعه کنید

منبع: شبکه اطلاعات

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com