شرکت Autohome اعلام سرمایه گذاری در TTP Car Inc.

پکن، 27 اکتبر 2020 / PRNewswire / – شرکت Autohome (NYSE: ATHM) (“Autohome” یا “شرکت”) ، پیشروترین مقصد آنلاین برای مصرف کنندگان خودرو در چین، امروز اعلام کرد که با TTP Car Inc (“TTP”) ، یک پلت فرم حراج برتر برای اتومبیل های دست دوم چین. طبق این توافق نامه ، Autohome از طریق اشتراک سهام ممتاز در سرمایه TTP برای یک قیمت خرید کل از TTP سرمایه گذاری می کند 168 میلیون آمریکا، که منوط به شرایط بسته شدن عرف است. علاوه بر این ، Autohome حق خرید تا 200 میلیون دلار آمریکا در کل مبلغ اصلی یک یا چند اوراق قرضه قابل تبدیل که توسط TTP به درخواست Autohome منتشر می شود.

آقای. مین لو، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی Autohome ، اظهار داشت ، “طی دو سال گذشته ، ما شاهد توسعه قوی چین بازار خودروهای دست دوم. به عنوان یک پلت فرم حراج اتومبیل دست دوم در چین، TTP از موقعیت خوبی برخوردار است تا ارزش هم افزایی قابل توجهی را به تجارت اتومبیل دست دوم Autohome اضافه کند. با همکاری نزدیک با TTP ، Autohome عمیقاً خود را در عرضه بالادست اتومبیل های دست دوم ادغام می کند ، از تجارت تجاری برای توسعه بیشتر عملیات مالی خود استفاده می کند و یک اکوسیستم جامع C2B2C را برای معاملات خودروهای دست دوم ایجاد می کند ، چین بزرگترین سکوی اتومبیل دست دوم. “

آقای. جون زو، مدیر ارشد مالی Autohome ، افزود: “سرمایه گذاری قبلی ما در TTP در سال 2018 بسیار موفقیت آمیز بوده است. Autohome در ترکیب با TTP به بزرگترین پلت فرم اتومبیل دست دوم آنلاین تبدیل شده است چین توسط تعداد کل منجر به تولید در سال 2019، با توجه به iResearch. با ادغام قابلیت های آنلاین Autohome با حضور آفلاین TTP ، ما انتظار داریم با ارائه بهترین راه حل ها برای کاربران و مشتریان خود ، ارزش پیشنهادی پیشرفته ای ارائه دهیم. ما مشتاقانه منتظر تولید هم افزایی قوی تر و تقویت رشد از طریق سرمایه گذاری های اضافی خود در TTP هستیم. “

درباره Autohome Inc.

Autohome Inc. (NYSE: ATHM) پیشروترین مقصد آنلاین برای مصرف کنندگان اتومبیل در است چین. ماموریت آن این است که تجربه خرید و مالکیت خودرو را برای مصرف کنندگان خودرو در داخل افزایش دهد چین. Autohome محتوای اصلی تولید شده ، محتوای حرفه ای تولید شده ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ، کتابخانه اتومبیل جامع و اطلاعات گسترده ای از لیست اتومبیل را به مصرف کنندگان خودرو ارائه می دهد که کل چرخه خرید و مالکیت خودرو را پوشش می دهد. توانایی دستیابی به یک پایگاه کاربری گسترده و متشکل از مصرف کنندگان خودرو ، Autohome را به یک بستر ارجح برای خودروسازان و فروشندگان برای انجام فعالیت های تبلیغاتی تبدیل کرده است. علاوه بر این ، خدمات فروشندگی و تبلیغات نمایندگی این شرکت به نمایندگی ها اجازه می دهد موجودی و خدمات خود را از طریق بستر Autohome به بازار عرضه کنند و دسترسی به نمایشگاه های فیزیکی خود را به میلیون ها کاربر بالقوه اینترنت در این کشور گسترش دهند. چین و ایجاد فروش برای آنها. این شرکت برای کمک به خودروسازان و فروشندگان در بهبود کارایی و تسهیل معاملات ، راهنمای فروش ، تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات بازاریابی را ارائه می دهد. Autohome برای تسهیل معاملات خودروسازان و فروشندگان “Autohome Mall” خود را که یک پلت فرم معاملات آنلاین کاملاً سرویس است ، اداره می کند. بعلاوه ، از طریق وب سایتها و برنامه های تلفن همراه خود ، خدمات ارزش افزوده دیگری از جمله تأمین مالی خودکار ، بیمه اتومبیل ، معاملات اتومبیل دست دوم و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.autohome.com.cn مراجعه کنید.

بیانیه بندر امن

این بیانیه مطبوعاتی حاوی گزاره هایی است که ممکن است مطابق مقررات “بندرگاه امن” قانون اصلاح دعوی در دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده از 1995 “اظهارات آینده نگر” باشد. این عبارات آینده نگر را می توان با اصطلاحاتی مانند “اراده” ، ” انتظارات “،” پیش بینی “،” آینده “،” قصد دارد “،” برنامه ریزی “،” اعتقاد دارد “،” تخمین “و اظهارات مشابه. از جمله موارد دیگر ، چشم انداز تجاری Autohome ، برنامه های استراتژیک و عملیاتی Autohome و نقل قول از مدیریت در این اطلاعیه حاوی گزاره های آینده نگر است. Autohome همچنین می تواند در گزارش های دوره ای خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) ، در گزارش سالانه خود به سهامداران ، در اطلاعیه های مطبوعاتی و سایر مطالب کتبی و اظهارات شفاهی افسران خود ، اظهارات کتبی یا شفاهی آینده نگرانه ارائه دهد. مدیران یا کارمندان اشخاص ثالث. گزاره هایی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله گفته هایی در مورد اعتقادات و انتظارات Autohome ، گزاره هایی آینده نگر هستند. اظهارات رو به جلو شامل خطرات و عدم قطعیت های ذاتی است. تعدادی از عوامل می توانند نتایج واقعی را از آنچه در هر بیانیه آینده نگر وجود دارد ، از جمله موارد زیر محدود کنند: اهداف و استراتژی های Autohome ؛ توسعه تجاری آینده Autohome ، نتایج عملیات و شرایط مالی ؛ رشد مورد انتظار بازار تبلیغات آنلاین اتومبیل در چین؛ توانایی Autohome در جذب و حفظ کاربران و تبلیغ کنندگان و ارتقا further بیشتر شناخت برند خود. انتظارات Autohome در مورد تقاضا و پذیرش بازار از محصولات و خدمات آن ؛ رقابت در صنعت تبلیغات آنلاین اتومبیل؛ نوسانات در شرایط عمومی اقتصادی و تجاری در چین و مفروضات اساسی یا مربوط به هر یک از موارد فوق. اطلاعات بیشتر در مورد این خطرات و سایر خطرات در پرونده Autohome با SEC موجود است. تمام اطلاعات ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی از تاریخ انتشار این بیانیه مطبوعاتی است و Autohome هیچ تعهدی را برای به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شود ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد

برای سوالات مربوط به سرمایه گذاران و رسانه ها ، لطفا با ما تماس بگیرید:

که در چین:

شرکت Autohome
روابط سرمایه گذار
آنیتا چن
تلفن: + 86-10-5985-7483
پست الکترونیک: [email protected]

گروه Piacente ، شرکت
جنی کای
تلفن: + 86-10- 6508-0677
پست الکترونیک: [email protected]

که در ایالات متحده:

گروه Piacente ، شرکت
برندی پیازنته
تلفن: + 1-212-481-2050 +
پست الکترونیک: [email protected]

SOURCE Autohome Inc.

لینک های مربوطه

http://www.autohome.com.cn/