صنعت اثاثه یا لوازم داخلی در سراسر جهان خودرو تا سال 2026

DUBLIN، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – براساس مواد ، با توجه به کاربرد و براساس منطقه – چشم انداز صنعت جهانی ، تجزیه و تحلیل جامع و پیش بینی ، 2020 – 2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو در سال 2019 به ارزش تقریبی 7.84 (میلیارد دلار) درآمد بدست آورده و قرار است CAGR حدود 6.77٪ را در بازه زمانی 2020 تا 2026 ثبت کند. این گزارش ارزیابی و تجزیه و تحلیل بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو در جهان و سطح منطقه ای این مطالعه ارزیابی جامعی از رقابت بازار ، محدودیت ها ، برآورد درآمد ، فرصت ها ، روند در حال تکامل و داده های معتبر صنعت را ارائه می دهد. این گزارش داده های تاریخی از سال 2017 تا 2019 همراه با پیش بینی از سال 2020 تا 2026 بر اساس درآمد (میلیارد دلار) را ارائه می دهد.

استفاده منیفولد از مواد سبک ، پارچه ها و کیفیت چرم برای صندلی های داخلی یا صندلی های خودرو مانند اتومبیل به عنوان تودوزی خودرو شناخته می شود. علاوه بر این ، صنعت تودوزی خودرو احتمالاً در طی سالهای آینده با سبک داخلی یا طراحی اتومبیل به جنبه تمایز اتومبیل های برتر در چند سال آینده جذابیت پیدا خواهد کرد. روندهای متنوع مصرف کننده در کشورهایی مانند ایالات متحده و چین و همچنین بسیاری از کشورها از اروپا به احتمال زیاد ساخت وسایل نقلیه ممتاز دارای اثاثه یا لوازم داخلی نفیس ، مد روز ، پیشرفته ، با کیفیت بالا ، خوش طراحی و جذابیت ظاهری دارند. پیش بینی می شود که این راه های رشد جدید برای بازار مبلمان خودرو در طی سالهای آینده باز شود.

رشد صنعت اثاثه یا لوازم داخلی خودرو تحت تأثیر افزایش تولید خودرو ، تقاضای کاربر نهایی برای راحتی و فضای داخلی شخصی خودرو است. جدا از این ، بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو به دلیل معرفی گسترده وسایل نقلیه خودمختار در کشورهای پیشرفته ، تحت تأثیر مطلوب قرار می گیرد. علاوه بر این ، پیش بینی می شود که توانایی زیاد مصرف کنندگان نهایی در نتیجه تقاضای بسیار زیاد برای وسایل نقلیه ، روند بازار را هدایت کند.

ظاهراً پیش بینی شده است که دستیابی به موفقیت و افزودن ویژگیهای نوآورانه در بخش تولید خودرو دروازه هایی برای بازیگران برای کشف مراحل جدید رشد بازار در دوره پیش بینی شده باشد. علاوه بر این ، تغییر در هزینه های مواد اولیه و اجرای قوانین سختگیرانه دولت برای به حداقل رساندن انتشار آلاینده های خطرناک هوا منجر به عرضه محصولات جدید در صنعت شده است. این میزان رشد بازار طی سالهای آینده را بیشتر جلوه خواهد داد.

رشد بازار منطقه ای نسبت به جدول زمانی پیش بینی شده به دلیل افزایش تقاضای زیاد وسایل نقلیه در کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا. جدا از این ، محبوبیت گسترده اتومبیل های خودران و اتومبیل های برقی و هیبریدی در این کشورها رشد بازار منطقه را نسبت به جدول زمانی پیش بینی شده بیشتر می کند.

بازیگران اصلی نمایه شده در این گزارش شامل Martur Automotive Seating Systems، Grammer AG، Lear Corporation، Adient PLC، Faurecia SA، Grupo Antolin Irausa SA، Toyota Boshoku Corporation، Borgers Se & Co. KGaA، Acme Mills Company، Haartz Corporation، Sage Automotive Interiors ، و Seiren Co. ، Ltd.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2. خلاصه اجرایی
2.1 بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
2.2. بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو: عکس فوری

3. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل صنعت
3.1 بازار اثاثه یا لوازم داخلی خودرو: دینامیک بازار
3.2 رانندگان بازار
3.2.1 افزایش تولید خودرو ، تقاضای کاربر نهایی برای راحتی و فضای داخلی شخصی خودرو
3.2.2. معرفی وسایل نقلیه خودمختار در مقیاس بزرگ در کشورهای پیشرفته
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.4 تجزیه و تحلیل جذابیت بازار
3.4.1. تجزیه و تحلیل جذابیت بازار توسط ماده
3.4.2. تجزیه و تحلیل جذابیت بازار براساس نوع پارچه
3.4.3. تجزیه و تحلیل جذابیت بازار توسط فناوری یکپارچه
3.4.4. تجزیه و تحلیل جذابیت بازار توسط برنامه
3.4.5. تجزیه و تحلیل جذابیت بازار بر اساس نوع خودرو

4. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – چشم انداز رقابتی
4.1 تجزیه و تحلیل سهم بازار شرکت
4.1.1 بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو: سهم بازار شرکت ، 2019
4.2 توسعه استراتژیک
4.2.1 ادغام و ادغام
4.2.2. محصول جدید راه اندازی می شود
4.2.3. توافق نامه ها ، مشارکت ها ، همکاری ها و مشارکت های مشترک
4.2.4. تحقیق و توسعه و گسترش منطقه ای
4.3 تحلیل روند قیمت

5. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل مواد
5.1 مروری بر بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی: توسط ماده
5.1.1 سهم بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، توسط ماده ، 2019 و 2026
5.2 منسوجات خودرو
5.2.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Automotive Textiles ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
5.3 پلاستیک
5.3.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط پلاستیک ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
5.4 چرم
5.4.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط چرم ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
5.5 لاستیک مصنوعی
5.5.1 بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Synthetic Rubber ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
5.6 پارچه های هوشمند
5.6.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Smart Fabrics ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
5.7 پلیمرهای ترموپلاستیک
5.7.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط پلیمرهای ترموپلاستیک) ، 2016-2026 (میلیارد دلار)

6. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل نوع پارچه
6.1 نمای کلی بازار اثاثه یا لوازم داخلی جهانی خودرو: براساس نوع پارچه
6.1.1 سهم بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، توسط نوع پارچه ، 2019 و 2026
6.2 بافته شده
6.2.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط ووون ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
6.3 غیر بافته شده
6.3.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط غیر بافته شده ، 2016-2026 (میلیارد دلار)

7. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل نوع خودرو
7.1 نمای کلی بازار اثاثه یا لوازم داخلی جهانی خودرو: براساس نوع خودرو
7.1.1 سهم بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، بر اساس نوع خودرو ، 2019 و 2026
7.2 وسیله نقلیه تجاری
7.2.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو با وسیله نقلیه تجاری ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
7.3 وسیله نقلیه مسافری
7.3.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط مسافر ، 2016-2026 (میلیارد دلار)

8. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل فن آوری یکپارچه
8.1 بررسی اجمالی بازار اثاثه یا لوازم داخلی جهانی خودرو: توسط فناوری یکپارچه
8.1.1 سهم بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، توسط فناوری یکپارچه ، 2019 و 2026
8.2 صندلی های هوشمند
8.2.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Smart Seats ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
8.3 مرسوم
8.3.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط مرسوم ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
8.4 تهویه
8.4.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Ventilated ، 2016-2026 (میلیارد دلار)

9. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو – تجزیه و تحلیل برنامه
9.1 نمای کلی بازار اثاثه یا لوازم داخلی جهانی خودرو: با استفاده از برنامه
9.1.1 سهم بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو ، توسط اپلیکیشن ، 2019 و 2026
9.2 داشبورد
9.2.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط داشبورد ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
9.3 فرش ها
9.3.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط فرش ها ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
9.4 روکش صندلی ها
9.4.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Seat Covers ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
9.5 آسترهای سقف
9.5.1 بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Roof Liners ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
9.6 آسترهای تنه
9.6.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط Trunk Liners ، 2016-2026 (میلیارد دلار)
9.7 آفتابگیرها
9.7.1. بازار جهانی اثاثه یا لوازم داخلی خودرو توسط آفتابگیرها، 2016-2026 (میلیارد دلار)

10. مشخصات شرکت
10.1 Borgers Se & Co. KGaA
10.1.1 بررسی اجمالی
10.1.2. امور مالی
10.1.3. نمونه کارها محصول
10.1.4. استراتژی کسب و کار
10.1.5. پیشرفت های اخیر
10.2 سیستم های نشستن اتومبیل مارتور
10.3 شرکت تویوتا بوشوکو
10.4 شرکت آسیاب میل
10.5 Grupo Antulin Irausa، S.A.
10.6 گرامر AG
10.7 شرکت Haartz
10.8 Faurecia S.A.
10.9 داخلی Sage Automotive
10.10 Adient PLC
10.11 شرکت لیر
10.12 شرکت Seiren ، با مسئولیت محدود

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/93y1re مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com