غول های صنعت متعهد به گزارش شفاف انتشار گازهای گلخانه ای هستند

کپنهاگ، دانمارک، 6 اکتبر 2020 / PRNewswire / – منشور Sea Cargo معیار جدیدی را برای حمل و نقل مسئولانه ، گزارش شفاف آب و هوا و تصمیم گیری بهتر مطابق با اهداف کربن زدایی سازمان ملل تعیین می کند.

سازمان بین المللی غیرانتفاعی ، Global Maritime Forum ، امروز اعلام كرد كه گروهی از بزرگترین شركتهای تجارت انرژی ، كشاورزی ، معدن و كالا در جهان برای اولین بار ترازبندی اقلیمی فعالیتهای حمل و نقل خود را ارزیابی و افشا می كنند.

آژانس های سازمان ملل متحد تخمین می زنند که صنعت حمل و نقل بین المللی حدود 80٪ از جریان تجارت جهانی را حمل می کند و سالانه 2-3٪ از انتشار گازهای گلخانه ای جهانی را به عهده دارد.

شرکت های بزرگ صنعتی از کاربران قابل توجه خدمات حمل و نقل بین المللی هستند. حمل و نقل نفت خام ، ذغال سنگ ، سنگ آهن ، غلات و سایر کالاهای فله ای که در سراسر جهان استفاده می شود بیش از 80٪ تجارت جهانی دریا را تشکیل می دهد. منشور حمل بار دریایی یک چارچوب جهانی است که امکان ادغام ملاحظات اقلیمی را در تصمیمات مربوط به اجاره به منظور حمل و نقل دریایی همسو با آب و هوا فراهم می کند.

منشور حمل و نقل دریایی یک خط پایه مشترک برای ارزیابی کمی و افشای انطباق فعالیت های حمل و نقل با اهداف آب و هوایی اتخاذ شده ایجاد می کند. منشور حمل بار دریایی با سیاست ها و جاه طلبی های کشورهای عضو سازمان بین المللی دریانوردی سازمان ملل متحد ، از جمله جاه طلبی این کشور برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از حمل و نقل بین المللی تا سال 5050 ، حداقل سازگار است.

یک فرآیند استاندارد گزارش انتشار گازهای گلخانه ای ، برخی از پیچیدگی ها را که اغلب با گزارشگری همراه هستند ، ساده می کند. این یک رویکرد شفاف و سازگارتر برای ردیابی انتشار گازهای گلخانه ای را تشویق می کند ، که بخش مهمی از پایدارتر حمل و نقل خواهد بود ،“می گوید جان دیلمان، رئیس جمهور ، کارگیل اقیانوس حمل و نقل و رئیس گروه تنظیم منشور دریا.

صنعت حمل و نقل به عنوان یک کل نیاز به اتخاذ یک رویکرد شفاف ، پشتیبانی شده توسط منشور حمل و نقل دریایی ، به منظور درک کامل ردپای گازهای گلخانه ای کلی این بخش و ما به طور کلی برای چالش های پیش روی ،“می گوید راسموس باخ نیلسن، کربناسیون جهانی سوخت سوخت سرانه ، ترافیگورا.

منشور حمل بار دریایی گام مهمی در ایجاد بنیان صنعت حمل و نقل با انتشار خالص است. همکاری از جمله این بخش ، برای افزایش تقاضای مشتری برای حمل و نقل با انتشار کم یا صفر ، حیاتی است. همین روحیه همکاری در دستیابی به پیشرفت های فن آوری مورد نیاز برای باز کردن راه حل های کربن زدایی و حمایت از صنعت برای تنظیم مقررات که می تواند زمینه ای جاه طلبانه اما مطابق با شرایط را برای سرمایه گذاری ایجاد کند ، نیز حیاتی است. با توجه به این حرکت ، ما می خواهیم IMO از بررسی استراتژی 2023 خود برای تعیین مسیر حرکت این بخش به سمت انتشار خالص تا سال 2050 استفاده کند.، “می گوید Grahaeme هندرسون ، رئیس جهانی ، Shell Shipping & Maritime.

امضاکنندگان بنیانگذار منشور حمل و نقل دریایی شامل انگلیسی آمریکایی، ADM ، Bunge ، Cargill Ocean Transport ، COFCO International ، Dow ، Equinor ، Gunvor Group ، Klaveness Combination Carriers ، شرکت لویی دریفوس ، Norden ، Occidental ، Shell ، توروالد کلاونس، و Trafigura.

منشور حمل و نقل دریایی رهبران بخشهای مختلف صنعت را قادر می سازد تا با استفاده از حمل و نقل دریایی متناسب با اهداف آب و هوایی توافق شده نسبت به اهداف غیر منطبق ، از نفوذ خود برای ایجاد تغییرات و ترویج انتقال سبز حمل و نقل استفاده کنند.“می گوید یوهانا کریستنسن، مدیر عامل ، رئیس پروژه ها و برنامه های غیرانتفاعی بین المللی ، مجمع جهانی دریانوردی.

توسعه منشور حمل و نقل دریا توسط حمل و نقل جهانی انجام شده است – انگلیسی آمریکایی، Cargill Ocean Transport ، Dow ، Norden ، Total ، Trafigura – و بازیگران برجسته صنعت – Euronav ، Gorrissen Federspiel ، Stena Bulk – با پشتیبانی تخصصی ارائه شده توسط انجمن جهانی دریانوردی ، مرکز حمل و نقل هوشمند ، انستیتوی انرژی دانشگاه لندن / UMAS و استفنسون هاروود

برای اطلاعات بیشتر: رئیس ارتباطات ، توربن وملوند در [email protected] یا +45 2224 1446.

انجمن جهانی دریانوردی SOURCE