ماتسون نتایج اولیه 3Q20 را اعلام می کند ، به روزرسانی مشاغل را ارائه می دهد و تاریخ تماس سود 3Q20 را اعلام می کند

HONOLULU، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Matson، Inc. (NYSE: MATX) امروز نتایج اولیه سه ماهه سوم مالی را اعلام می کند ، یک به روزرسانی تجاری را ارائه می دهد و اعلام می کند که تاریخ تماس سه ماهه سوم آن در تاریخ برگزار می شود 2 نوامبر 2020.

رئیس و مدیر ارشد اجرایی گفت: “مشاغل ماتسون با وجود چالش های مداوم از بیماری همه گیر COVID-19 و اثرات اقتصادی مرتبط با آن ، در سه ماهه سوم نیز به عملکرد خوبی ادامه دادند.” مت کاکس. “خدمات چین ما ، متشکل از خدمات CLX و CLX + ، عامل اصلی افزایش درآمد عملیاتی تلفیقی سال به سال در نتیجه تقاضای شدید برای خدمات سریع اقیانوس و چالش های مداوم در بازارهای حمل و نقل هوایی شفاف است. من مطمئن هستم که ما می توانیم CLX + را به دلیل سابقه پانزده ساله ماتسون در زمینه عملکرد صنعت CLX سریعتر در صنعت تجارت شفاف ، معرفی معرفی جدید خود ، به یک سرویس دائمی تبدیل کنیم. آلاسکا-به-خدمات آسیا اکسپرس (AAX) برای آلاسکا صادرات غذاهای دریایی به آسیا به عنوان بخشی از سفر بازگشت CLX + غرب به چین، و احتمال ادامه روند مطلوب عرضه و تقاضای تجارت تجاری قابل انتقال ادامه دارد. ”

آقای کاکس افزود: “در دیگر بازرگانان اصلی ما ، شاهد بهبود حجم حمل و نقل در هر یک از بازرگانان از سطح به دست آمده در سه ماهه دوم در طول اوج بیماری همه گیر COVID-19 بودیم زیرا تقاضای حمل بار با بازگشایی محل های محلی بهبود یافت. حجم هاوایی به سطح حاصله در سه ماهه سال قبل نزدیک شد ، اگرچه محدودیت های ادامه دار در زمینه گردشگری و سفارش دوم سرپناه در نیمه دوم سه ماهه سوم ، تقاضای حمل بار را تحت تأثیر قرار داد. در آلاسکا و گوام، ما شاهد رشد نسبتاً سال به نسبت متوسط ​​تری بودیم. درآمد عملیاتی لجستیک سال به سال افزایش می یابد زیرا ادامه بازگشایی اقتصاد ایالات متحده منجر به بهبود عملکرد در تمام خطوط تجاری می شود. ما همچنین از ابتکارات مدیریت هزینه که قبلاً اعلام شده بود ، به دستیابی به مزایای هزینه ادامه دادیم. در نتیجه ، ماتسون انتظار دارد درآمد عملیاتی سه ماهه سوم برای حمل و نقل اقیانوس از 84.5 دلار به 86.5 میلیون دلار و درآمد عملیاتی لجستیک از 11.5 دلار به 12.5 میلیون دلار. ما همچنین انتظار داریم سه ماهه سوم درآمد خالص و EPS رقیق شده باشد 67.2 دلار به 69.4 میلیون دلار و 1.55 دلار به 1.60 دلار، به ترتیب.”

دوره تجارت سه ماهه سوم (واحدهای معادل چهل فوت (FEU)) (1) (2):

برای سه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020 نسبت به سه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2019 و بر اساس FEU:

  • هاوایی حجم کانتینر در درجه اول به دلیل حجم کمتر از تلاش های تخفیف COVID-19 از جمله محدودیت در گردشگری و دستور دوم سرپناه در محل که از ماه اوت اجرا شد ، 0.8 درصد کاهش یافت.
  • آلاسکا حجم در درجه اول به دلیل حجم بیشتر به جنوب جنوب در نتیجه افزایش بیشتر حجم غذاهای دریایی نسبت به سال قبل ، 1.5 درصد افزایش یافت ، که تا حدی با حجم نسبتاً کمتری به سمت شمال جبران می شود.
  • چین حجم 124.7 درصد بیشتر بود که بیشتر ناشی از حجم خدمات CLX + علاوه بر حجم بیشتر خدمات CLX در نتیجه افزایش ظرفیت در تجارت بود.
  • گوام به دلیل افزایش تقاضا برای کالاهای مربوط به خرده فروشی ، به دلیل بازگشایی اقتصاد محلی پس از پناه دادن به محل در سه ماهه دوم سال 2020 ، حجم 2.1 درصد بیشتر بود و
  • حجم دیگر ظروف 4.5 درصد افزایش یافته است.
  1. حجم تقریبی در نظر گرفته شده برای دوره براساس تاریخ عزیمت سفر است ، اما درآمد و درآمد عملیاتی تنظیم می شود تا درصد درآمد و درآمد عملیاتی کسب شده در طول دوره گزارش برای سفرهای حمل و نقل در پایان هر دوره گزارش تنظیم شود.
  2. ظروف دیگر شامل ظروف خدمات در جزایر مختلف در است میکرونزی و اقیانوس آرام جنوبی ، و اوکیناوا ، ژاپن.

نقدینگی و بدهی برجسته

کل بدهی کاهش یافت 66.4 میلیون دلار در طول سه ماه به 823.6 میلیون دلار از همان زمان 30 سپتامبر، 2020. از 30 سپتامبر 2020 ، ماتسون تحت تسهیلات اعتباری گردان تقریباً وامهای در دسترس داشت 519 میلیون دلار. نسبت اهرم تحت توافق نامه بدهی از 30 سپتامبر 2020 تقریباً 2.4 برابر بود.

ارائه اسلاید همراه با این بیانیه مطبوعاتی در وب سایت شرکت به آدرس www.matson.com ، تحت عنوان Investors (سرمایه گذاران) موجود است.

کنفرانس تلفنی و پخش وب

یک کنفرانس تلفنی برنامه ریزی شده است 2 نوامبر 2020 در 4:30 بعد از ظهر ET چه زمانی مت کاکس، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ، و جول وین، معاون ارشد رئیس و مدیر ارشد مالی ، در مورد نتایج سه ماهه سوم ماتسون صحبت خواهد کرد.



تاریخ کنفرانس:

دوشنبه ، 2 نوامبر 2020

زمان برنامه ریزی شده:

4:30 بعد از ظهر ET / 1:30 بعد از ظهر PT / 11:30 صبح HT

شماره گیری رایگان شماره شرکت کنندگان:

1-877-312-5524

شماره گیری بین المللی #:

1-253-237-1144

تماس کنفرانسی همراه با ارائه اسلاید اضافی در وب سایت شرکت به آدرس www.matson.com ، تحت عنوان Investors ، به صورت زنده پخش می شود. تکرار تماس کنفرانسی تقریباً دو ساعت پس از مکالمه در دسترس خواهد بود 9 نوامبر 2020 با شماره گیری 1-855-859-2056 یا 1-404-537-3406 و استفاده از شماره کنفرانس 8075505. اسلایدها و پخش صوتی وب از کنفرانس برای یک چهارم کامل در وب سایت شرکت به آدرس www.matson.com بایگانی می شوند ، تحت سرمایه گذاران.

درباره شرکت

ماتسون (NYSE: MATX) در سال 1882 تاسیس شد ، پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل و حمل و نقل اقیانوس است. ماتسون یک زندگی حیاتی برای اقتصادهای غیر همسایگی داخلی کشور فراهم می کند هاوایی، آلاسکا، و گوام، و به سایر اقتصادهای جزیره در میکرونزی. ماتسون همچنین از یک سرویس برتر ، سریع و سریع استفاده می کند چین به جنوب کالیفرنیا و خدمات را به اوکیناوا ، ژاپن و جزایر مختلف در اقیانوس آرام جنوبی. ناوگان شناورهای متعلق و اجاره ای شرکت شامل کشتی های کانتینر دار ، کانتینرهای ترکیبی و کشتی های رول / رول و کشتی هایی با طراحی سفارشی است. Matson Logistics ، تاسیس شده در سال 1987 ، دامنه جغرافیایی شبکه حمل و نقل Matson را در سراسر قاره ایالات متحده گسترش می دهد ، خدمات لجستیک یکپارچه و دارای دارایی سبک شامل خدمات بین راه ریلی ، کارگزاری بزرگراه ، انبارداری ، تلفیق بار آسیا خدمات زنجیره تامین و ارسال به آلاسکا. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در www.matson.com در دسترس است.

بیانیه های آینده نگر

اظهارات این خبرنامه که واقعیت تاریخی نیستند ، “بیانیه های آینده نگرانه” به معنای قانون اصلاح دعوی در مورد اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است ، از جمله بدون محدودیت آن اظهارات مربوط به درآمد عملیاتی ، درآمد خالص ، سود هر سهم ، 19 اثر همه گیر اقتصادی و متعاقب آن ، باعث دائمی شدن خدمات CLX + ، خدمات AAX به آلاسکا حجم ، تقاضا برای خدمات سریع اقیانوس شفاف ، اضافی قایق های منشور CLX ، رشد اقتصادی و رانندگان در هاوایی، آلاسکا و گوام، و تغییرات عملیاتی. این اظهارات شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با آنچه در بیانیه آینده نگر مربوطه ارائه می شود ، شامل ، اما محدود به خطرات و عدم اطمینان مربوط به لغو ، اصلاح اساسی یا چشم پوشی از قانون جونز یا قانون آن نیست برنامه ، یا عدم موفقیت ما در حفظ وضعیت خود به عنوان ایالات متحده شهروند تحت قانون جونز ؛ شرایط اقتصادی منطقه ای ، ملی و بین المللی رقابت جدید یا افزایش یافته یا پیشرفت در سطح خدمات رقبا. قیمت سوخت ، توانایی ما در جمع آوری هزینه های اضافی مربوط به سوخت و / یا هزینه یا دسترسی محدود به سوخت کم گوگرد ؛ تأخیر یا اضافه هزینه مربوط به نصب دستگاه های شستشو. ارتباط ما با فروشندگان ، مشتریان و شرکا و تغییرات در توافق نامه های مربوطه. اقدامات رقبا توانایی ما در ارائه خدمات متفاوت در چین که برای آن مشتریان مایل به پرداخت حق بیمه قابل توجهی هستند. وضع تعرفه ها یا تغییر در سیاست های تجارت بین الملل ؛ میزان و زمان تأثیر بحران های بهداشت عمومی ، از جمله COVID-19 ؛ توانایی کارخانه کشتی سازی NASSCO در ساخت و تحویل ماتسونیا در بازه زمانی مورد نظر هرگونه پیش بینی خشک یا حوضچه تعمیرات هرگونه تاخیر یا هزینه اضافی مربوط به نوسازی ترمینال ها ؛ مصرف کامل و ادغام تغییر در شرایط عمومی اقتصادی و یا خاص صنعت ؛ رقابت و نرخ رشد در صنعت لجستیک ؛ سطح حمل بار و افزایش هزینه ها و در دسترس بودن ظرفیت کامیون یا ابزار جایگزین حمل و نقل کالا ؛ تغییر در روابط با حامل های کامیون ، ریلی ، اقیانوس و هوایی موجود ؛ تغییر در پایگاه مشتری به دلیل ادغام احتمالی در میان مشتریان ؛ شرایط در بازارهای مالی تغییر در نمایه اعتباری و عملکرد مالی آینده ما ؛ توانایی ما برای به دست آوردن منابع مالی بدهی در آینده ؛ ادامه برنامه های عنوان XI و CCF. تأثیر قوانین آینده و در انتظار ، از جمله قانون محیط زیست ؛ مقررات و تحقیقات دولتی روابط با اتحادیه های صنفی ما مذاکره رضایت بخش و تمدید توافق نامه های مناقصه جمعی منقضی شده بدون ایجاد اختلال در عملکرد ماتسون. جنگ ، حملات تروریستی یا سایر اقدامات خشونت آمیز. استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های ارتباطی و حملات امنیت سایبری. و وقوع حوادث دریایی ، آب و هوای نامناسب یا بلایای طبیعی. این اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد آینده نیست. این نسخه باید همراه با گزارش سالانه ما در مورد فرم 10-K ، گزارش سه ماهه ما در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه پایان یافته ، خوانده شود 31 مارس 2020، و سایر پرونده های ارسالی ما با SEC تا تاریخ این انتشار ، که عوامل مهمی را که می تواند اظهارات آینده نگرانه در این نسخه را تحت تأثیر قرار دهد ، شناسایی می کند. ما هیچ تعهدی را برای به روزرسانی اظهارنظرهای آینده نگر متعهد نمی شویم.

منبع Matson، Inc.

لینک های مربوطه

http://matson.com