موتور سیکلت های کلاسیک – نشستن با یک واسطه موتور سیکلت ، یک مالیه بدون مالیات سوار می شوید

با عبور از خیابان های مسکونی در هر شهر در آخر هفته ، گاراژهای روباز را نشان می دهد زیرا خانواده ها چمن زنی می کنند و خانه را نگهداری می کنند. تعداد تعجب آور این گاراژها شامل یک موتور سیکلت نیز خواهد بود. برخی از مالکان در حال حاضر دو علاقه مند به چرخ هستند ، بعضی از آنها برای حمل و نقل ارزان به یک دوچرخه اعتماد می کنند ، و برخی دیگر اغلب یک ماشین قدیمی را لمس می کنند ، در زیر برزنت در گوشه بازیابی نمی شود. هم اکنون نیز تعداد نسبتاً کمی از این دارندگان از افزایش قیمت دوچرخه های کلاسیک آگاه هستند و اغلب بدون اطلاع از تغییر بازار ، آنها را به فروش می رسانند.

بازده سرمایه گذاری بدون مالیات

داشتن موتورسیکلت های کلاسیک بسیار سرگرم کننده و دارای ارزش بالایی است. امروزه نیز هنوز ماشینهای منحصر به فردی وجود دارند که در پشت یک گاراژ گیر کرده اند. مانند سرمایه گذاری در هنر ، اتومبیل های کلاسیک و شراب ، اگر بخشی از یک مجموعه خصوصی باشد ، کلیه سودها 100٪ بدون مالیات است. نوعی ارث از نظر مالیاتی که می تواند برای صاحبان شرکت های کوچکتر نیز تخفیف مالیاتی ایجاد کند.

مزیت بزرگ دیگر این واقعیت است که درایو چپ یا راست وجود ندارد و این باعث دسترسی کامل فروشندگان به بازار جهانی می شود.

با این حال ، قیمت ماشین های کلاسیک ژاپنی و ایتالیایی از این دوران حدود ده سال از قیمت خودروهای کلاسیک عقب است ، واقعیتی که مورد توجه سرمایه گذاران و فروشندگان خودروهای کلاسیک قرار نگرفته است.

همچنین دو عامل دیگر وجود دارد که موتورسیکلت کلاسیک را از این دوران به سمت انفجار گسترده قیمت سوق می دهد. اولین کار مربوط به جمعیت شناسی است.

در طول دهه 1970 ، تا زمانی که دسترسی به موتورسیکلت با یک تست دو بخشی دشوارتر شد ، فروش موتورسیکلت های جدید در انگلیس سالانه 270،000-300،000 بود. این تعداد در سال 1993 به 53000 دوچرخه جدید در سال می رسید. فروش عمده در سال 1996 به دلیل بازار خاکستری که هزینه دوچرخه جدید را کاهش می داد ، افزایش یافت ، اما ارتفاعات گیج کننده فروش موتورسیکلت های جدید در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 هرگز به دست نیامده است از نو. بنابراین این بچه های بومر که در فرهنگ موتورسواری دهه 1970 بزرگ شدند سوار موتور سیکلت های 50 سی سی یاماها Fizzie اکنون بزرگسالان بالغ و متمولی هستند که بسیاری از آنها مایلند دوباره با آن روزهای هالکونی ارتباط برقرار کنند.

عامل دوم البته است چین، بزرگترین بازار موتور سیکلت روی کره زمین که اکنون برای اولین بار مرزهای خود را به روی موتورسیکلت های کلاسیک گشوده است. این امر تأثیر عمده ای بر بازار خواهد داشت ، زیرا بیشتر جمعیت در این کشور هستند چین یا برای حمل و نقل روزمره دوچرخه سوار می شوید یا موتور سیکلت / موپد ارزان. طی ده سال آینده ، میلیون ها سرمایه گذار جدید در چین قیمت دوچرخه کلاسیک را بالاتر می برد.

سرمایه گذاری در موتور سیکلت های کلاسیک – مصاحبه

روابط سرمایه گذار و معلم روابط عمومی آلن گرین همچنین اتفاقاً یک موتورسیکلت مادام العمر و علاقه مند به دوچرخه کلاسیک است.

در مصاحبه ای که اخیراً ضبط شده است ، آلن و پل جیسون، معروف به The MotorCycle Broker ، نگاهی به بازپرداخت مالیاتی قابل توجهی که از برخی موتور سیکلت های کلاسیک ارائه شده است ، و برخی از نمونه ها ، از جمله کاوازاکی Z1 900 ، یک آلن میلیارد خاص کاوازاکی 1000 و یک MV Agusta 750s.

آلن و پاول همچنین هوندا CBX 1000 شش سیلندر را ارزیابی می کنند ، پس از آن پل سه موتورسیکلت نادر Ducati را مشاهده می کند که بازدهی چشمگیری از سرمایه گذاری داشته اند – Ducati 750 Sport Z Stripe ، قاب سبز Ducati 750SS و برنده Carl Fogarty World Superbike دوکاتی 916.

این قسمت با پایان یافتن پل برای تهیه موتورسیکلت کلاسیک ، به برخی از نقاط قابل توجه برای سرمایه گذاران توجه می کند.

پیوند مصاحبه در اینجا: https://youtu.be/3_YCr-ab7j4

آلن گرین
ارتباطات برند – [email protected] – 446+ (0) 7976 431608

پل جیسون
کارگزار موتور سیکلت – [email protected] – 4471+ (0) 7971 497615

موتورسیکلت های کلاسیک SOURCE