ناگت طلایی از نوولند برای چشم انداز کسب و کار جدید بهره می برد

آرلینگتون ، واشنگتن، 28 اکتبر 2020 / PRNewswire / – Knowland ، رهبر تجزیه و تحلیل مهمان نوازی گروهی برای هتل ها ، دفاتر کنوانسیون و بازدیدکنندگان ، مراکز کنفرانس و سایر مکان های جلسات ، امروز اعلام کرد که لاس وگاس هتل و کازینو ، طلای ناگت ، پایگاه داده تاریخی Knowland رویدادهای واقعی را استفاده کرده است تا فروش گروهی خود را افزایش دهد و منجر به اولویت شود.

Golden Nugget ، یک کازینو و هتل نمادین برجسته ، در قلب وگاس واقع شده است و دارای 37000 فوت مربع فضای کاربردی غنی از فناوری ، 10 رستوران برجسته و بیش از 2400 اتاق است. اگرچه هتل برای مدتی به نرم افزار جستجو و تجزیه و تحلیل Knowland اعتماد کرده است ، اما کارکنان اکنون این ابزار را به عنوان یک استراتژی اصلی فروش برای افزایش سودآوری خود از طریق اولویت بندی لیدها در هنگام رکود مانند هیچ یک دیگر می دانند.

  • خط لوله فروش را تقویت می کند – با مقایسه حساب های احتمالی با ویژگی های یک دارایی ، تیم های فروش می توانند منجر به بازدهی شوند که به احتمال زیاد برای کسب و کار جدید رزرو می کنند. پایگاه داده رویدادهای Knowland از طریق فناوری جستجو و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی خود ، خط مستقیمی برای ایجاد خط لوله فروش قوی است.
  • اطلاعات رزرو و سابقه حساب تأیید شده – حساب “Hidden Gem” منجر به ساده سازی روند شناسایی مشتری مناسب می شود. 70 درصد از کاربران گزارش کرده اند که چشم اندازهای واجد شرایطی را پیدا می کنند که بیش از حد پیدا نمی کنند.
  • پیش بینی آسان شده است – در وگاس ، بیش از 100 هتل برای تجارت جدید و بازگشت به رقابت می پردازند. روند فروش شامل جستجوی فعال است و یک استراتژی اصلی برای تیم های فروش ناگت طلایی است. با استفاده از اطلاعات مبتنی بر داده های Knowland و عملکرد گزارش ، کارکنان فروش دانش لازم را برای تبدیل تماس های سرد به تماس گرم با استفاده از جزئیات حساب موجود در پایگاه داده ، تسریع در چرخه فروش و افزایش کارایی دارند.

آلن اوکلی، مدیر فروش ملی ، ناگت طلایی ، گفت: “Knowland یک ابزار حیاتی و ارزشمند است. اگر آن را نداشتیم ، نمی دانم با چه ابزاری می توانیم کار کنیم. ما نمی توانیم برای ارسال تجارت جدید به دیگران اعتماد کنیم. قطعاً می توانم بگویم که استفاده از سیستم عامل مستقیماً روی مسیر سودآوری ما تأثیر گذاشته است ، حتی قبل از رکود. امروز ، ما همچنان به نتیجه می رسیم که برای ادامه حرکت به سمت فردایی جدید به نتیجه می رسیم. “

رابرت پست، مدیر عامل ، Knowland ، گفت: “مأموریت ما این است که به مشتریان هتل خود کمک کنیم تا فروشندگان خود را با استفاده از ابزارهای جستجوی لازم برای موفقیت در کسب و کار جدید ، به شکارچیان تبدیل کنند. واقعیت این است که هتل ها با کاهش هزینه ها راهی به سودآوری نخواهند یافت ؛ آنها باید درآمد بالایی کسب کنند. تجارت گروهی می تواند به هتل ها کمک کند تا خود را در آینده قرار دهند و واضح است که طلای طلایی در مسیر انجام این کار است. ”

مطالعه موردی را اینجا بخوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلای ناگت و چگونگی استفاده تیم فروش از Knowland برای چشم انداز کسب و کار جدید.

تماس با رسانه / سوالات: کیم دیربورن، 909.455.4316 ، [email protected]

منبع نولند

لینک های مربوطه

http://www. Knowland.com