نظرسنجی Expedia نشان می دهد آمریکایی ها در کمتر از 30 روز مانده به محاصره ، به “نقطه عزیمت” خود رسیده اند

  • Expedia دریافت كه به طور متوسط ​​، آمریكایی ها فقط 27 روز پس از معرفی دستورات ماندن در خانه به نقطه عزیمت خود رسیده اند ، اگرچه یك چهارم (24٪) در هفته اول به آن نقطه رسیده است
  • سه روش اصلی که مسافران این احساسات را مدیریت می کنند ، مراقبت از خود (41٪) ، صرف وقت بیشتر در خارج از منزل (28٪) و برنامه ریزی برای یک سفر بزرگ آینده (20٪) بوده است.
  • تقریباً نیمی از آنها (44٪) از پاسخ دهندگان قصد سفر بین ماه های اکتبر و دسامبر را دارند

فرارهای نزدیک و برنامه ریزی برای سفر در آینده به تخفیف نقطه سقوط کمک کرد

برای 80 درصد پاسخ دهندگانی که گزارش کرده اند که به نقطه سقوط خود رسیده اند ، بزرگترین عامل نیاز به بیرون رفتن از خانه و یافتن تغییر مناظر بوده است (46٪). در پشت آن نیاز به برخی اوقات یا فضای شخصی از خانواده یا هم اتاقی ها (25٪) و مایل به دیدن دوستان یا خانواده در مکان دیگری (25٪) وجود داشت.

همانطور که آمریکایی ها سعی در مدیریت احساس همکاری داشتند ، بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که با یک سفر جاده ای یا ماندن در خواب (28٪) یا با تحقیق یا رویای سفر آینده (20٪) راحت شدند. داده های Expedia در ماه آوریل این یافته را پشتیبانی می کند ، در مقصدهای جستجوی برتر از جمله مکان های تعطیلات آرام و آرام ، مانند آب و هوای گرم مکزیک، کارائیب، هاوایی و مالدیو.2

هنگامی که محدودیت ها کاهش یافت ، نتایج نظرسنجی نشان داد که سفر به خارج از خانه برای مسافران به طور متوسط ​​فقط 20 روز طول کشید ، و این نشان می دهد که زمان صرف تحقیق و رویا به خوبی سپری شده است.

منتظر سفر بعدی هستم

از نظر بسیاری ، اختلالات و محدودیت های سفر فقط میل به سفر را تقویت کرده است. داده های نظرسنجی نشان می دهد که 44 درصد آمریکایی ها در حال برنامه ریزی برای سفر بین ماه های اکتبر و دسامبر هستند.

نتایج همچنین روشن می کند که مسافران هنگام آمادگی برای سفر آزادانه به کجا می روند ، اعم از بازدید از دوستان و خانواده خارج از شهر (27٪) ، جایی که هرگز در ایالات متحده نبوده اند (24٪) ) یا برنامه ریزی مجدد برای سفری که امسال نتوانستند انجام دهند (20٪).

اینکه آیا سفر بعدی ایده آل تعطیلات ساحلی است یا ماجراجویی انفرادی متفاوت است و به نظر می رسد که ارتباط زیادی با کسانی که زندگی مشترک با آنها را گذرانده اید دارد. نتایج نظرسنجی Expedia یافت شد:

  • افرادی که با والدین یا مادربزرگ ها و مادربزرگ ها زندگی می کنند و یا در حین قفل شدن تنها زندگی می کنند ، به احتمال زیاد تمایل به یک تعطیلات 5 ستاره لوکس با مراقبت های درمانی و آبگرم دارند
  • والدین و کسانی که با هم اتاقی ها زندگی می کنند ، برای سفر بعدی خود ، فعالیت ها و محل های اقامت خانوادگی را در بالای لیست خود قرار داده اند
  • زوجین بدون فرزند به احتمال زیاد هنگام سفر بعدی ، تجربه تفریحی همه جانبه را می خواهند

خوشبختانه ، صرف نظر از نوع سفر ، محل اقامت یا اولویت های اصلی ، هر زمان که برای فرار از آینده آماده شوید ، Expedia شما را تحت پوشش قرار داده است.

با استفاده از COVID-19 ، ایمن و به روز بودن در مورد آخرین راهنمایی ها و محدودیت های سفر بسیار مهم است. در مورد راهنمای سفر Expedia COVID-19 اطلاعاتی راجع به انتظارات ، نحوه یافتن سفرهای انعطاف پذیر و سایر اطلاعات کسب کنید.

درباره Expedia.com
Expedia.com® یکی از بزرگترین سایتهای مسافرتی کامل جهان است که به میلیون ها مسافر در ماه کمک می کند تا به راحتی سفر خود را برنامه ریزی و رزرو کنند. Expedia.com (https://www.expedia.com/، 1-800-EXPEDIA) با هدف ارائه آخرین فن آوری و وسیع ترین انتخاب مقصد برتر تعطیلات ، بلیط هواپیما با قیمت مناسب ، معاملات هتل ، اجاره اتومبیل ، عروسی های مقصد ، معاملات سفر دریایی و فعالیت های درون مقصد ، جاذبه ها ، خدمات و برنامه های سفر.

© 2020 Expedia، Inc. ، یک شرکت گروه Expedia. کلیه حقوق محفوظ است Expedia و نشان هواپیما علائم تجاری Expedia ، Inc. در ایالات متحده و / یا سایر کشورها هستند. سایر علائم تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشند. CST # 2029030-50.

از وبسایت ما دیدن کنیدhttps://www.expedia.com/یا برای رزرو پروازها و هتل های ارزان از برنامه تلفن همراه ما استفاده کنید.

1تحقیقات Tripping Point بین 24-25 سپتامبر 2020 توسط OnePoll به نمایندگی از Expedia. 1000 پاسخ دهنده آمریکایی در سنین 18-45 سال.

2داده ها براساس داده های جستجو در Expedia.com برای تاریخ جستجو از 1 – 30 آوریل 2020، برای تاریخ سفر 1 ژوئیه – 31 دسامبر 2020.

SOURCE Expedia.com

لینک های مربوطه

http://www.expedia.com