نمایندگی فروشنده میتسوبیشی Motors Spotlight

فرانکلین ، تن.، 21 اکتبر 2020 / PRNewswire / – میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت (MMNA) از شرکای فروشنده ای که بیش از حد مجاز جامعه خود هستند تجلیل می کند. آنها مواردی فراتر از یک مکان عالی برای خرید ماشین فراهم می کنند – آنها به شهرهای اصلی خود کمک می کنند تا در اوقات خوب رونق بگیرند و در زمان های چالش برانگیز بهبود یابند. آنها به هر مناسبت برای حمایت از اجتماع به مناسبت خود برخاستند. در این ماه ، ما به ویژگی های خود افتخار می کنیم جینی مک کلینتون-بوودن، مدیر نمایندگی مک کلینتون میتسوبیشی.

پنج سوال با جینی مک کلینتون بوودن
مک کلینتون میتسوبیشی ، پارکرزبورگ ، ویرجینیا غربی

  1. اگر امروز وارد مک کلینتون میتسوبیشی می شویم ، ممکن است یکی از 25 کارمند شما به علاوه با استقبال روبرو شویم یا سگ های مغازه – پنبه و ماویس از ما استقبال کنند. درباره آنها برای ما بگویید! پنبه و ماویس عاشق کار رفتن هستند! از همه مهمتر ، کارمندان و مشتریان عاشق داشتن آنها در آنجا هستند. ما پنبه را “The Closer” لقب دادیم. پنبه Cocker Spaniel انگلیسی است. او شخصیتی عفونی دارد و هنگام سلام و احوالپرسی با مردم کل بدن خود را تکان می دهد. او با بچه ها عالی است و باعث می شود همه احساس راحتی و شادی کنند. از طرف دیگر ، ماویس بسیار آرامتر است و معمولاً یک مکان دنج زیر میز کسی پیدا می کند. ماویس یک لابرادور ریتریور انگلیسی است. خانواده خزدار ما در حال رشد است – ماویس شش هفته پیش فقط 6 توله سگ داشت. ما در حال نگهداری یک توله سگ هستیم و نام او شورشی است. شورشی کوچکترین زباله است ، اما خودش را نگه می دارد و موفق می شود نقاط ضعیفی در حصار پیدا کند تا بیرون بیاید. هرگز لحظه کسل کننده ای در مک کلینتون میتسوبیشی!
  2. گروه اتومبیل مک کلینتون توسط پدربزرگ بزرگ شما 105 سال پیش راه اندازی شد. امروز شما مدیر فروشنده هستید ، پدر شما صاحب مشاغل و مالک شما است شوهر مدیر کل است. انجام شغل خانوادگی برای شما چه معنایی دارد؟ شعار ما این است یک سنت اعتماد. به دلیل صداقت ، صداقت و سخت کوشی خانواده ام است که ما آن را به 105 سال رسانده ایم. پدرم هرگز نمی خواست برای تحویل گرفتن مشاغل خانوادگی تحت فشار باشم. او می خواست قبل از تصمیم به بازگشت ، زندگی را به تنهایی تجربه کنم و در مکان های مختلف شغل های مختلفی کار کنم پارکرزبورگ و این چالش را بپذیرید. من و شوهرم ، وین ، چهار سال پیش با هم تصمیم گرفتیم که از WV برگردیم آرکانزاس، ایالت محل زندگی وین. افتخار و امتیازی است که به من این فرصت داده می شود و با افتخار بسیار است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا کفش پدر ، پدربزرگ و پدربزرگم را پر کنیم. ما مدیون این سنت اعتماد به خانواده ، جامعه ، کارمندان و خودمان هستیم.
  3. شما با کارمندان خود مانند خانواده رفتار می کنید ، زیرا آنها خانواده هستند! چگونه توانسته اید از طریق بیماری همه گیر COVID-19 با هم حرکت کنید؟ قطعاً حداقل یک سال جالب و دشوار بوده است. هیچ کتابی برای این کار وجود ندارد. همه افراد ، شرکت ها و مشاغل یکبار در روز از آن استفاده می کنند ، مانند ما. ما خوشبختانه یک تیم عالی از افراد داریم که بسیاری از آنها بیش از 20 سال با ما بوده اند. جمله “ما با هم این مسئله را پشت سر خواهیم گذاشت” برای ما صادق است. شرکت ما در طی این سالها بسیاری از چالش های دشوار را ایجاد کرده است – به عنوان مثال ، افسردگی بزرگ ، جهانی دوم ، دهه 1980 ، سقوط 11 سپتامبر و 2008. ما ذهنیت “این کار من نیست” را قبول نداریم. همه ما با هم کار می کنیم و کارها را انجام می دهیم. من به سرعت یاد گرفته ام که افراد در صنعت خودرو کلاه های زیادی به سر می گذارند و با مشت می غلتند. ما زمان زیادی را با هم در نمایندگی می گذرانیم و آنچه را که می توانیم انجام می دهیم تا از طریق ریز و درشت از یکدیگر حمایت کنیم.
  4. از بسیاری جهات ، شما نماینده نسل بعدی فروشندگان خودرو هستید. چه توصیه ای برای سایر جوانان متخصص ، مشغول کار و خانه دارید که به دنبال ورود به این صنعت هستند؟ این یک سوال عالی است! صنعت با سرعت بالایی در حال تغییر است. من بیشتر سه سال گذشته خود را صرف تلاش برای سرعت بخشیدن به نمایندگی نمایندگی خانواده با سایر صنایع کردم. ما سعی کرده ایم تا آنجا که می توانیم ، مدرسه قدیمی را با مدرسه جدید مشبک کنیم. این هدف من این است که از هشت توپ جلوتر باشم و نمایندگی باشم که برای جامعه ما و نحوه خرید و سرویس وسایل نقلیه خود لحن ایجاد می کند. توصیه من به کسی که به صنعت خودرو علاقه مند است این است که آماده باشد همه تلاش خود را به من بدهید. این هیجان انگیز ، استرس زا ، چالش برانگیز ، تقویت کننده است و می تواند زندگی شگفت انگیزی را برای شما و خانواده فراهم کند. آسمان حد است ، اما شما باید آن را بخواهید و باید برای آن سخت تلاش کنید.
  5. پارکرزبورگ یک جامعه گره خورده است ، و مک کلینتون میتسوبیشی برای مدت زمان طولانی بخشی از پارچه بوده است. چگونه در حال رفع نیازهای فعلی و آینده جامعه هستید و چرا این مسئله برای شما مهم است؟ اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است که بدون این جامعه گره خورده این مدت طولانی درگیر تجارت نخواهیم بود. ما به 105 سال فعالیت تجاری بسیار افتخار می کنیم و از اهمیت خدمت به این جامعه بسیار آگاه هستیم. ما از آنها برای سالها حمایت و اعتمادشان تشکر می کنیم. برای بیشتر مردم ، وسیله نقلیه آنها یکی از بزرگترین و مهمترین خریدهای زندگی آنهاست! ما می خواهیم تجربه آنها لذت بخش و راحت باشد. ما معتقدیم که تنها راه تحقق این امر ، برخورد با مردم با احترامی است که سزاوار آن هستند و به آنها اطمینان می دهیم که از آنها و همه نیازهای وسیله نقلیه آنها مراقبت خواهیم کرد.

درباره میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت
از طریق یک شبکه تقریباً 350 شریک فروشنده در سراسر کشور ایالات متحده، میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت (MMNA) ، مسئول فروش ، تحقیق و توسعه ، بازاریابی و خدمات مشتری به وسایل نقلیه میتسوبیشی موتورز در سال 2019 ایالات متحده هفتمین سال متوالی این مارک از رشد فروش است ، و MMNA رتبه اول را دارد – مارک ژاپنی را در مطالعه کیفیت اولیه JD Power 2020 رتبه بندی کرد ، در رتبه ششم قرار گرفت و بیشترین پیشرفت سال به سال را در بین سایر برندها تجربه کرد.

واقع در فرانکلین ، تنسی، MMNA بخشی از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی ، بزرگترین اتحاد خودروساز در جهان است. میتسوبیشی همچنان در تولید اتومبیل های جدید بنزینی بسیار کارآمد و با قیمت ارزان قیمت پیشگام است ، در حالی که از دانش پیشرو صنعت خود در خودروهای الکتریکی باتری برای توسعه مدل های آینده EV و PHEV استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وسایل نقلیه میتسوبیشی ، لطفا با دفتر اخبار میتسوبیشی موتور در (615-257-2968) تماس بگیرید یا از media.mitsubishicars.com بازدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:
جرمی بارنز
مدیر ارشد ، ارتباطات و رویدادها
[email protected]
تلفن همراه: 714-296-1402

لورن رایان
مدیر ، ارتباطات و رویدادها
[email protected]
تلفن همراه: 404-862-8286

منبع میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت

لینک های مربوطه

www.mitsubishicars.com