پکن شاهد رونق هزینه ها در روز ملی است

پکن، 10 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارشی از SCIO چین:

پکن 99.82 میلیون گردشگر پذیرفته و درآمد فروش کل را مشاهده کرده است 11.5 میلیارد یوان (1.69 میلیارد آمریکا) در تعطیلات روز ملی ، طبق دفتر فرهنگی و گردشگری پکن. این تعداد در دوره تعطیلات سال گذشته به ترتیب 8.4 و 2.9 درصد افزایش داشته است.

در میان گردشگران در پایتخت چین ، تقریباً 4.07 میلیون نفر از استانهای دیگر آمده اند که نسبت به تعطیلات سال گذشته 5.4 درصد افزایش داشته و درآمد گردشگری را نیز به خود اختصاص داده است. 9.1 میلیارد یوان.

داده های این شهر نیز نشان می دهد پکن با رشد درآمد گردشگری بالاتر از متوسط ​​کشور ، در فهرست محبوب ترین مقصد کشور در طول تعطیلات قرار گرفت. به ویژه 223 منطقه مهم و دیدنی آن طی دوره تعطیلات سال گذشته 63.1٪ افزایش درآمد داشته است.

با توجه به داده های غول تحویل مواد غذایی چینی Meituan ، در مقایسه با اول ماه مه تعطیلات امسال ، بلیط مناطق دیدنی و رزرو هتل از گردشگران خارج پکن به ترتیب 17 و 23 درصد افزایش یافت. ساکنان محلی نیز با صرف متوسط 405.2 یوان به ازای هر نفر در گردشگری فرهنگی ، 13.0 درصد نسبت به تعطیلات روز ملی سال گذشته افزایش یافته است.

داده های Meituan همچنین نشان می دهد که گردشگران هنگام رتبه بندی مناطق و مناطق دیدنی به طور متوسط ​​3.95 امتیاز از 5 امتیاز را ارائه می دهند پکن، 0.77٪ افزایش نسبت به دوره تعطیلات سال گذشته.

هزینه های مصرف کننده در ساعات شب نیز به بازگشت صنعت خدمات پس از شیوع کمک کرد. طبق مطالعات داده های بزرگ ، تعداد بلیط های دیدنی و سفارشات برداشت در پکن در طول شبهای دوره تعطیلات ، به ترتیب 12.66٪ و 16.25٪ افزایش یافته است ، در مقایسه با سال گذشته.

فعالیت های فرهنگی مانند نمایشگاه اسباب بازی ، نمایش در فضای باز و نمایشگاه های محصولات خلاقانه نیز تعداد زیادی از مردم را به مناطق تجاری جذب کرده و فروش آنها را تشویق می کند. به عنوان مثال ، مجتمع گردشگری فرهنگی معروف پکن پکن در منطقه مرکز شهر شهرداری ، گردشگران را در پنج روز اول تعطیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30٪ بیشتر در منطقه اقامت دید. یک گالری عطر که اخیراً افتتاح شده است ، متوسط ​​فروش روزانه 9 برابر بیشتر از روزهای قبل از تعطیلات داشته است.

مناطق حومه ای در طول تعطیلات همچنان به عنوان مقصد محبوب شناخته می شوند. 6،095 هتل ، خوابگاه و اقامتگاه در مناطق با اشغال متوسط ​​اتاق 63٪ در طول تعطیلات ، با بالاتر از 95٪.

در مجموع 436 نمایش تجاری در سال برگزار شد پکن از جانب 1 تا 8 اکتبر، 126000 نفر را جذب می کند و در اطراف ثبت می کند 24.71 میلیون یوان در گیشه؛ در مجموع 1593 فعالیت فرهنگی عمومی در سراسر شهرداری برگزار شده است که 9.25 میلیون نفر را برای شرکت در آن پذیرفته است ، حدود 11 برابر مدت مشابه در سال 2019.

پکن رونق هزینه ها را در روز ملی مشاهده می کند
http://english.scio.gov.cn/chinavoices/2020-10/10/content_76792674.htm

SOURCE China SCIO