چشم انداز بازار جهانی هواپیما هواپیمایی تجاری تا سال 2025

DUBLIN، 28 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی تجارت هواپیما هواپیمایی تجاری – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی رنگ هواپیماهای هواپیمایی تجاری در جهان ارزیابی می شود 35.851 میلیون آمریکا برای سال 2019 با رشد CAGR 21.52٪ به اندازه بازار رسیده است 115.462 میلیون دلار آمریکا تا سال 2025

یک هواپیما باید در برابر شرایط سخت آب و هوایی ، انعطاف پذیری ، خم شدن ، مواد شیمیایی مقاومت کند. بنابراین ، رنگ هواپیما نوع خاصی از رنگ است که برای رنگ آمیزی هواپیماهای تجاری هواپیمایی اعم از جدید یا قدیمی استفاده می شود. به طور عمده دو نوع رنگ برای این اهداف وجود دارد که اپوکسی و مینا هستند. این نوع رنگها اغلب گران هستند و در شرایطی که هواپیما در شرایط بسیار نامساعدی کار می کند ، از دوام بالایی برخوردار هستند. این هواپیما برخلاف سایر رنگهای موجود در اتومبیل رنگ می گیرد ، ساختمانها پس از سالها استفاده کمرنگ می شوند ، بنابراین شرکتهای هواپیمایی ترجیح می دهند هواپیماهای خود را بر اساس طرح و رنگ آنها رنگ آمیزی کنند. بنابراین ، صنعت در حال رشد هواپیمایی بیشتر منجر به افزایش تعداد سفرهای هواپیما شده است ، بنابراین منجر به ساییدگی بیشتر می شود. همچنین پیش بینی می شود سرمایه گذاری های روزافزون شرکت های هواپیمایی برای خرید هواپیماهای نسل جدید تأثیر مثبتی بر رشد بازار در دوره پیش بینی داشته باشد.

درآمد قابل استفاده رو به رشد ، سفرهای تجاری در حال رشد و رشد چشمگیر گردشگری پزشکی از مهمترین عواملی است که باعث افزایش سفرهای هوایی در سطح جهانی شده است. همچنین ، افزایش تحویل هواپیماهای جدید بیشتر در شکل گیری رشد بازار در طول دوره پیش بینی نقش مهمی دارد. علاوه بر این ، انتظار می رود افزایش هزینه های شرکت ها در تعمیرات و نگهداری هواپیماها باعث تقویت بازار رنگ هواپیماهای تجاری هواپیمایی در دوره پیش بینی شود. با این حال ، انتظار می رود شیوع COVID-19 تا حدی رشد بازار را مختل کند ، خصوصاً در کوتاه مدت به دلیل کسادی صنعت هواپیمایی در سطح جهان. همچنین انتظار می رود توقف در ساخت هواپیما به دلیل اختلالات زنجیره تامین و کاهش تقاضا بر رشد بازار در کوتاه مدت تأثیر منفی بگذارد.

بخش در حال رشد هواپیمایی تجاری

بخش هواپیمایی تجاری شامل آن قسمت از هواپیمایی کشوری است که در آن استخدام هواپیما برای عملیات حمل مسافر یا عملیات حمل بار انجام می شود. بازار در درجه اول به دلیل این واقعیت است که بخش هواپیمایی در سراسر جهان به دلیل رشد صنعت جهانگردی در سراسر جهان در حال افزایش است. افزایش تعداد دفعات سفر در هر پرواز بیشتر انگیزه ای به بازار می دهد زیرا سفرهای بیشتر منجر به زوال اولیه رنگ هواپیما می شود که به نوبه خود بر تقاضا در طی پنج سال آینده تأثیر مثبت می گذارد. شرکت های هواپیماسازی در حال گسترش فعالیت های خود به کشورهای جدید و گشودن مسیرهای جدید برای پروازهای خود هستند که به نوبه خود انتظار می رود هواپیما را افزایش دهد و همچنین باعث افزایش سفر هوایی شود.

بنابراین ، انتظار می رود افزایش تعداد تحویل هواپیماها به دلیل افزایش روزافزون مسافران هوایی و همچنین جایگزینی ناوگان هواپیما در حال پیر شدن ، تقاضا برای رنگ هواپیماهای هواپیمایی را در دوره پیش بینی افزایش دهد. این واقعیت را می توان تأیید کرد که تعداد مسافران هوایی که از طریق حمل و نقل هوایی سفر کرده اند با سرعت قابل توجهی در سالهای گذشته افزایش یافته است. به عنوان مثال ، طبق داده های گروه بانک جهانی ، تعداد مسافران هوایی (داخلی و خارجی) از 2.628 میلیارد نفر در سال 2010 به 4.233 میلیارد نفر در سال 2018 رسیده است. صنعت گردشگری به دلیل وجود بلیط های ارزان قیمت هواپیما و تمایل مسافران برای گذراندن تعطیلات و سفرهای اوقات فراغت افزایش می یابد ، که بیشتر باعث پذیرش حمل و نقل هوایی به عنوان وسیله ای برای سفر می شود. مسافران در حال رشد تجاری همراه با افزایش بار هوایی از دیگر عوامل تقویت صنعت هواپیمایی تجاری در سطح جهان است.

شیوع COVID-19

انتظار می رود شیوع این بیماری در کوتاه مدت رشد بازار را تا حدی مختل کند ، زیرا این امر به دلیل محدودیت های موقتی فعالیت ها در بخش هواپیمایی به دلیل محدودیت های دولت از جمله ممنوعیت سفر و قفل های سراسری در بسیاری از کشورها است. با پایین آمدن بخش گردشگری ، بخشهایی از جهان بر بخش هواپیمایی بازرگانی تأثیر منفی گذاشته اند. همچنین ، محدودیت های تجاری در سراسر جهان بر صنعت لجستیک تأثیر بیشتری گذاشت. علاوه بر این ، توقف ساخت هواپیما به دلیل در دسترس نبودن نیروی کار و مواد اولیه به دلیل اختلال در زنجیره تأمین ، ممکن است رشد بازار را نیز طی یک دوره کوتاه شش تا هشت ماه آینده کاهش دهد. بنابراین ، از زمان اعلام شیوع توسط سازمان بهداشت جهانی ، شیوع آن به طور همه گیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، زیرا مهار آن دشوار است ، زیرا مدت زمان همه گیری هنوز نامشخص است ، کاهش تولید و همچنین نگهداری هواپیماها ، در کوتاه مدت انتظار می رود. بنابراین پیش بینی می شود همه این عوامل از رشد بازار رنگ هواپیماهای هواپیمایی تجاری در سالهای آینده جلوگیری کند.

بازار رنگ هواپیماهای هواپیمایی تجاری به عنوان نوع ، نوع هواپیما ، برنامه و کاربر نهایی تقسیم شده است. بر اساس نوع ، تقسیم بندی بازار رنگ هواپیماهای تجاری هواپیمایی بصورت مینا و اپوکسی انجام شده است. بر اساس نوع هواپیما ، این بازار به جت های باریک ، پهن پیکر و جت های منطقه ای طبقه بندی شده است. با استفاده از برنامه ، بازار به بخشهای داخلی و خارجی تقسیم شده است. توسط جغرافیا ، توزیع بازار بر اساس انجام شده است آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه.

بدن باریک برای رشد اساسی

پیش بینی می شود با توجه به نوع هواپیما ، هواپیماهای جسم باریک در طول دوره پیش بینی رشد امیدوار کننده ای داشته باشند ، در درجه اول به دلیل تقاضای روزافزون هواپیمای باریک برای جایگزینی بسیاری از هواپیماهای سایز متوسط ​​با توجه به کارایی عملیاتی ، افزایش قابل توجهی در تولید. افزایش تعداد پرتاب های هواپیما در بخش اجسام باریک نیز بر رشد بازار در دوره پیش بینی تأثیر مثبت دارد. به عنوان مثال ، Embraer قصد دارد هواپیمای جدید Super Mid-size Praetor 600 را در Q2 2019 و Mid-size Praetor 500 را در Q3 2019 وارد کند. هواپیماهای Widebody به دلیل تقاضای روزافزون برای بزرگ ، سهم قابل توجهی از بازار را در طول دوره پیش بینی دارند. هواپیماهای بزرگ به دلیل گسترش ناوگان. تقاضای روزافزون برای پروازهای مسافری باعث شده تا شرکت های هواپیمایی ناوگان خود را با هواپیماهای بزرگ اندازه گسترش دهند.

به عنوان مثال ، ترکیش ایرلاینز از خرید 60 هواپیمای پهن پیکر از ایرباس و بوئینگ در سال 2017 خبر داد. نیاز به هواپیماهای جدید برای جایگزینی هواپیماهای قدیمی نیز تأثیر مثبت قابل توجهی در بازار خواهد داشت. طبق داده های بوئینگ ، سالانه در حدود 100 هواپیما در سطح جهان بازنشسته می شوند و تا سال 2021 تا 2022 ، هر سال حدود 200 هواپیما بازنشسته می شوند که انتظار می رود فرصت های کسب و کار تولید کنندگان رنگ را طی 5 سال آینده بیشتر گسترش دهد. بنابراین ، تقاضای هواپیمای جدید برای جایگزینی هواپیمای قدیمی ، بازنشسته و همچنین رقابت با افزایش تعداد مسافران در سراسر جهان ، منجر به افزایش نیاز به بازار بزرگ هوا فضا خواهد شد ، بنابراین ، رشد بازار در طول دوره پیش بینی شده

نمای بیرونی برای داشتن سهم قابل توجه

با استفاده از برنامه ، انتظار می رود که بخش رنگ خارجی در طول 5 سال آینده سهم قابل توجهی از بازار را داشته باشد ، زیرا رنگهای خارجی به دلیل ساییدگی بیشتر تغییر می کنند ، زیرا رنگهای خارجی در محیط های سخت تر مقاومت می کنند. پیش بینی می شود که رنگهای داخلی به دلیل این واقعیت که شرکتهای هواپیمایی هواپیماهای خود را مطابق با طراحی داخلی و رنگ هواپیما رنگ آمیزی می کنند ، شاهد رشد امیدوارکننده ای باشند.

APAC برای داشتن سهمی سالم

از نظر جغرافیایی ، آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود منطقه بخاطر حضور دو تا از بزرگترین بازار خدمات هواپیمایی جهان سهم مسلط در بازار رنگ هواپیماهای تجاری هواپیمایی را در اختیار داشته باشد چین و هند. علاوه بر این ، شرکت هواپیمایی داخلی که در سرتاسر این اقتصادها فعالیت می کند برای جذب مشتری بیشتر تم های فانتزی با رنگ های جذاب را ترجیح می دهند که به نوبه خود انتظار می رود رنگ را افزایش دهد ، در نتیجه در دوره پیش بینی تا حدودی رشد بازار را تحت تأثیر مثبت قرار می دهد.

بینش رقابتی

بازیگران اصلی و برجسته بازار در بازار جهانی رنگ هواپیما هواپیمایی تجاری شامل 3M، PPG Industries Inc. و Akzo Nobel در میان دیگران. بازیگران در بازار جهانی رنگ آمیزی هواپیماهای هواپیمایی تجاری در حال اجرای استراتژی های مختلف رشد برای دستیابی به مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود در این بازار هستند. فعالان عمده بازار در بازار همراه با موقعیت رقابتی و استراتژی های نسبی آنها تحت پوشش قرار گرفته اند و در این گزارش به معاملات و سرمایه گذاری های اخیر بازیگران مختلف بازار طی چند سال اخیر نیز اشاره شده است. بخش نمایه های شرکت جزئیات نمای کلی کسب و کار ، عملکرد مالی (شرکت های دولتی) طی چند سال گذشته ، محصولات و خدمات کلیدی ارائه شده به همراه معاملات اخیر و سرمایه گذاری این بازیکنان مهم در بازار رنگ هواپیماهای هواپیمایی تجاری است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه
1.1 تعریف بازار
1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق
2.1 داده های تحقیق
2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرایی
3.1 نکات برجسته تحقیق

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان بازار
4.2 محدودیت های بازار
4.3 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو
4.3.1. قدرت چانه زنی کاربران نهایی
4.3.2. قدرت چانه زنی خریداران
4.3.3. تهدید تازه واردها
4.3.4. تهدید جایگزین ها
4.3.5. رقابت رقابتی در صنعت
4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5. تجزیه و تحلیل بازار رنگ هواپیماهای تجاری هواپیمایی تجاری ، براساس نوع
5.1 معرفی
5.2 مینا
5.3 اپوکسی

6. تجزیه و تحلیل بازار رنگ هواپیما تجاری هواپیمایی تجاری ، براساس نوع هواپیما
6.1 معرفی
6.2 بدن باریک
6.3 پهن بدن
6.4 جت های منطقه ای

7. تجزیه و تحلیل بازار رنگ هواپیما تجاری هواپیمایی تجاری ، با استفاده از برنامه
7.1 معرفی
7.2 داخلی
7.3 خارجی

8. تجزیه و تحلیل بازار رنگ هواپیما تجاری هواپیمایی تجاری ، توسط کاربر نهایی
8.1 معرفی
8.2 نصب شده
8.3 بازار قطعات یدکی

9. تجزیه و تحلیل بازار رنگ هواپیماهای تجاری هواپیمایی تجاری ، توسط جغرافیا
9.1 معرفی
9.2 آمریکای شمالی
9.3 آمریکای جنوبی
9.4 اروپا
9.5 خاورمیانه و آفریقا
9.6 آسیا و اقیانوسیه

10. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل
10.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی
10.2 بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار
10.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها
10.4 ماتریس رقابت پذیری فروشنده

11. مشخصات شرکت
11.1 3M
11.2 صنایع PPG ، شرکت
11.3 Akzo Nobel N.V.
11.4 مانکیویچ گبر. و شرکت
11.5 شرکت شروین ویلیامز
11.6 سیستم های پوشش Axalta
11.7 پوشش های مهندسی APV
11.8 Walter Wurdack Inc.
11.9 پوشش های Hentzen ، شرکت
11.10 Henkel AG و شرکت ، KGaA

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش از https://www.researchandmarkets.com/r/w3k9u6 بازدید کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com