چگونه می توان در هتل سلامتی در هتل خود به ROI دست یافت

در شرایط اقتصادی و بحران بهداشت عمومی ، مردم تمایل دارند اولویت های خود را دوباره ارزیابی کرده و بر سلامتی و کیفیت زندگی خود تمرکز کنند. این وبینار بررسی می کند که چگونه هتل ها می توانند تمایل مهمان خود را برای سلامتی جلب کنند و در عین حال بازگشت سرمایه خود را نیز ببینند.

آنها به استراتژیهایی که نتایج قابل اندازه گیری کسب و کار را تولید می کنند ، برنامه نویسی برای ایجاد هر دو تجربه و درآمد ، پیمایش عدم اطمینان اقتصادی ، پیشرفت فناوری که بر تجارب سلامتی در هتل های آینده و تجهیزات داخل اتاق تأثیر می گذارد ، نگاه می کنند – یک ضرورت به جای یک چیز لوکس.

این وبینار با حمایت مالی A.T. شرکت کراس ، با داشتن میراث غنی 175 ساله ، مارک آمریکایی ، کراس ، متخصصان طراحی و ساخت قلم های شیک و ابتکاری هستند که هدیه ای مناسب برای جشن گرفتن تمام نقاط عطف زندگی است.

برای وبینار اینجا ثبت نام کنید

درباره انجمن هتل های بین المللی لوکس

انجمن بین المللی هتل های لوکس انجمن برجسته مهمان نوازی لوکس است که از طریق بینش ، نظر و تحقیق صنعت را ترویج ، وحدت و پیشرفت می بخشد. ILHA به بیش از 500000 نفر از متخصصان هتل در بیش از 90 کشور جهان می رسد و مجله LUXURY HOTELIERS Magazine ، ILHA SmartBrief و نشست های برتر را در اروپا و آمریکای شمالی. آنها همچنین بزرگترین گروه مهمان نوازی و مسافرت LinkedIn را اداره می کنند که در 100 گروه برتر از بیش از 10 میلیون گروه حرفه ای LinkedIn قرار دارد. با ما در theilha.com ، میزبانی و میزگردی ، ILHA فیس بوک ، ILHA اینستاگرام ، توییتر ILHA، ILHA YouTube

درباره CROSS

A.T. شرکت کراس یک مبتکر جهانی در زمینه نوشتن ابزارهای ظریف است که در ساخت قلم های شناخته شده و پرفروش ترین قلم های تاریخ معاصر فعالیت می کند. از سال 1846 ، نام Cross با کیفیت بی انعطاف ، طراحی آینده نگر و خدمات تخصصی مترادف است. نسل ها نقاط عطف مهمی را اعم از شخصی و حرفه ای با یک قلم صلیب جشن گرفتند. امروزه ، طراحی های مدرن و مرسوم ، به کلاسیک های آزمایش شده زمان می پیوندند و در یک مجموعه دائماً در حال پیشرفت از قلم ها و لوازم جانبی برای کسانی هستند که تجمل روزمره نوشتن را ارزشمند می دانند.

A.T. شرکت کراس ، LLC
خیابان 299 تفرجگاه
پراویدنس ، رود آیلند 02908 ایالات متحده
[email protected]

www.cross.com

مخاطب: شارون هیرشوویتز

[email protected]

SOURCE انجمن بین المللی هتل های لوکس

لینک های مربوطه

http://luxuryhotelassociation.org