CP گزارش کرده است که بهترین حمل سه ماهه سوم و سپتامبر برای حمل و نقل غلات کانادایی است

کالگری ، AB، 2 اکتبر 2020 / PRNewswire / – اقیانوس آرام کانادا (TSX: CP) (NYSE: CP) برای حمل و نقل محصولات غلات و غلات کانادا به بهترین سه ماهه خود رسیده است ، 7.72 میلیون تن (MMT) در سال 2020 در مقابل 6.97 MMT در طی سوم قبلی رکورد سه ماهه در سال 2014 ، 10.8 درصد افزایش یافته است. CP همچنین با حمل 2.8 MMT و ضرب و شتم قبلی ، رکورد جدیدی در حمل و نقل محصولات غلات و غلات کانادا ثبت کرد سپتامبر 2017 بیش از 8.4 درصد ثبت شده است.

“ما به تعهد و فداکاری پایدار خانواده CP نشان می دهیم که در سراسر همه گیر نشان داده است ، کانادا زنجیره تامین غلات و به مشتریان ما ” جوآن هاردی، CP معاون فروش و بازاریابی غلات و کودها. “تیم CP خود را برای برداشت پاییز آماده نشان داد و از مشتریان و زنجیره های تأمین آنها حمایت کرد تا دانه از ترکیب خارج شود و به بازار عرضه شود. مشتریان به ما می گویند که محصول حاصل از مزارع همچنان زیاد است و CP آماده نگهداری است در حال حرکت است. “

ماشین های جدید قیف CP همچنان به ایجاد ظرفیت اضافی می پردازند. میانگین بار گاری گندم CP برای سال زراعی 2019-2020 تقریباً 1.6 تن بیشتر از سال زراعی 2017-2018 بود ، قبل از اینکه CP ماشین ها را به ناوگان خود اضافه کند. CP اکنون 3200 اتومبیل جدید قیف با ظرفیت بالا در ناوگان خود دارد. اتومبیل های جدید قیف در مقایسه با خودروهای قدیمی که جایگزین می شوند ، می توانند 15 درصد حجم بیشتر و 10 درصد وزن بیشتری داشته باشند. قطار 8500 فوت محصول با کارایی بالا (HEP) در صورت ترکیب با ظرفیت اضافی اتومبیل های جدید قیف ، می تواند بیش از 40 درصد دانه بیشتر از مدل قطار 7000 فوتی داشته باشد.

مشتریان به طور فعال در شبکه های آسانسور خود سرمایه گذاری می کنند تا قطارهای HEP 8500 فوت را در خود جای دهند. تا پایان سال ، بیش از 30 درصد از لودرهای قطار واحد مورد استفاده در CP واجد شرایط HEP خواهند بود و این باعث افزایش ظرفیت و کارایی در زنجیره تامین غلات برای مشتریان و سهامداران می شود.

برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه CP برای تحویل در طول زمستان ، به گزارش برنامه پیش بینی زمستان 2020-2021 مراجعه کنید.

یادداشت در مورد اطلاعات آینده نگر

این نسخه خبری شامل اطلاعات آینده نگر و گزاره های آینده نگرانه (در مجموع “اطلاعات آینده نگر”) به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است. اطلاعات رو به جلو شامل گزاره هایی در مورد انتظارات ، اعتقادات ، برنامه ها ، اهداف ، اهداف ، مفروضات و اظهارات در مورد حوادث احتمالی آینده ، شرایط و نتایج عملیات یا عملکرد است. اطلاعات رو به جلو ممکن است حاوی جملاتی با کلمات یا عناوینی مانند “اراده” ، “پیش بینی” ، “باور” ، “انتظار” ، “برنامه” ، “باید” یا کلمات مشابهی باشد که نتایج آینده را نشان می دهد.

این نسخه خبری شامل اطلاعات آینده نگرانه مربوط به عملکردها ، اولویت ها و برنامه های ما ، عملکرد پیش بینی شده محصول و تقاضای حمل و نقل دانه برای باقی مانده سال زراعی 2019-2020 ، تأثیرات COVID-19 بر CP است. تجارت ، ظرفیت و کارآیی پیش بینی شده مدل قطار HEP و امکانات مرتبط ، از جمله رشد پیش بینی شده در ناوگان اتومبیل های قنادی با ظرفیت بالا در سال 2020 ، هزینه های سرمایه ای ، ظرفیت حمل و نقل ، تکمیل ، تأثیرات پیش بینی شده بر ظرفیت و کارایی صلاحیت HEP خدمات بارگیری قطار با سرویس CP و سرمایه گذاری های پیش بینی شده توسط اشخاص ثالث در شبکه های آسانسور.

اطلاعات آینده نگر موجود در این خبرنامه با توجه به تجربه CP و درک آن از روند تاریخی بر اساس انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و پیش فرض های فعلی است و شامل ، انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و پیش فرض ها است اما محدود به آنها نیست. مربوط به: رشد اقتصادی آمریکای شمالی و جهانی ؛ رشد تقاضای کالا؛ تولیدات کشاورزی؛ قیمت کالا و نرخ بهره؛ عملکرد دارایی ها و تجهیزات ما کفایت هزینه های بودجه پیش بینی شده ما در انجام برنامه تجاری ما. توانایی ما برای تکمیل پروژه های سرمایه گذاری و نگهداری در جدول زمانی پیش بینی شده ؛ قوانین ، مقررات و سیاست های دولت قابل اجرا ؛ در دسترس بودن و هزینه کار ، خدمات و زیرساخت ها ؛ رضایت اشخاص ثالث از تعهدات خود در قبال CP تأثیرات پیش بینی شده از سویه جدید ویروس کرونا (و بیماری معروف به COVID-19) ؛ و سرمایه گذاری های سرمایه گذاری توسط اشخاص ثالث. اگرچه CP معتقد است انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و فرضیات منعکس شده در اطلاعات آینده نگر ارائه شده در اینجا از تاریخ این مقاله منطقی است ، اما نمی توان اطمینان داشت که درست بودن آنها ثابت می شود. شرایط فعلی ، اقتصادی و غیر آن ، فرضیاتی را ارائه می دهد ، اگرچه در صورت منطقی بودن ، به عدم اطمینان بیشتر منجر می شود.

اتكای بی مورد نباید به اطلاعات آینده نگر باشد زیرا نتایج واقعی ممكن است با نتایج بیان شده یا ضمنی اطلاعات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد. از نظر ماهیت ، اطلاعات آینده نگر CP شامل خطرات و عدم اطمینان ذاتی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی با اطلاعات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشد ، از جمله عوامل زیر ، اما نه محدود به آنها: تغییر در استراتژی های کسب و کار ؛ شرایط کلی اقتصادی ، اعتباری و تجاری آمریکای شمالی و جهانی ؛ خطرات مرتبط با تولید محصولات کشاورزی ، مانند شرایط آب و هوایی و جمعیت حشرات. در دسترس بودن و قیمت کالاهای انرژی. تأثیرات رقابت و فشارهای قیمت گذاری. ظرفیت صنعت تغییر تقاضای بازار ؛ تغییر در قیمت کالاها ؛ عدم اطمینان در مورد زمان و حجم کالاهایی که از طریق CP حمل می شوند. تورم؛ تغییر در قوانین ، مقررات و سیاست های دولت ، از جمله تنظیم نرخ ها ؛ تغییر در مالیات و نرخ مالیات ؛ افزایش بالقوه در هزینه های نگهداری و بهره برداری. تغییر در قیمت سوخت ؛ عدم اطمینان از تحقیقات ، دادرسی یا انواع دیگر ادعاها و دعاوی. اختلافات کارگری خطرات و تعهدات ناشی از خطوط ریلی ؛ حمل کالاهای خطرناک زمان اتمام پروژه های سرمایه گذاری و نگهداری ؛ نوسانات ارز و نرخ بهره؛ محدودیت های تجاری یا سایر تغییرات در ترتیبات تجاری بین المللی ؛ تغییر اقلیم حوادث مختلفی که می تواند عملیات را مختل کند ، از جمله شرایط جوی شدید مانند خشکسالی ، سیل ، بهمن و زلزله و حملات امنیت سایبری و همچنین تهدیدهای امنیتی و واکنش دولت به آنها و تغییرات فناوری. و همه گیری ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا ویروس (و بیماری معروف به COVID-19) و اثرات ناشی از آن بر شرایط اقتصادی ، فضای تقاضا برای نیازهای لجستیک و قیمت انرژی ، محدودیت های اعمال شده توسط مقامات بهداشت عمومی یا دولت ها ، مالی و پاسخ های سیاست های پولی توسط دولت ها و موسسات مالی و ایجاد اختلال در زنجیره های عرضه جهانی. لیست عوامل فوق جامع نیست. این عوامل و عوامل دیگر هر از گاهی در گزارش های ارائه شده توسط CP با تنظیم کننده های اوراق بهادار در سال شرح داده می شوند کانادا و ایالات متحده. در گزارشهای سالیانه و میان دوره ای CP در مورد فرم 10-K و 10-Q باید به “عوامل خطر” و “بحث و تحلیل مدیریت و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات – اظهارنظرهای رو به جلو” مراجعه شود.

اطلاعات آینده نگر موجود در این خبرنامه از تاریخ این مقاله ساخته شده است. CP به استثنای قانون ، هیچ تعهدی در قبال بروزرسانی عمومی یا تجدیدنظر در هرگونه اطلاعات آینده نگر ، یا فرضیات و ریسک های قبلی که چنین اطلاعات آینده نگر را تحت تأثیر قرار می دهد ، اعم از نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا غیر آن ، متعهد نیست.

درباره اقیانوس آرام کانادا
اقیانوس آرام کانادا یک راه آهن بین قاره ای در است کانادا و ایالات متحده با لینک مستقیم به بنادر اصلی در سواحل غربی و شرقی. CP با دسترسی به بازارهای مهم در هر گوشه جهان ، خدمات ریلی رقابتی را به مشتریان آمریکای شمالی ارائه می دهد. CP با ارائه خدمات گسترده حمل و نقل کالا ، راه حل های تدارکاتی و تخصص زنجیره تأمین ، با مشتریان خود در حال رشد است. برای دیدن مزایای راه آهن CP به cpr.ca مراجعه کنید. CP-IR

منبع اقیانوس آرام کانادا

لینک های مربوطه

www.cpr.ca