Le program de marketing coerati de Sojern s’étend à l’Europe et au Moyen-Orient

LONDRES ، le 6 octobre 2020 / PRNewswire / – سوجرن، راه حل های بازاریابی شماره های مسافرتی برای مسافرت ها ، برنامه پسرانه پسرانه و همکاری در زمینه بازاریابی ، همکاری با ارگان های ارگانیک بازاریابی مقصد (OMD) برای محرک در خواست مسافران. Les spécialistes du marketing de destination and leurs partenaires peuvent désormais communicquer directement avec les مشتریان grâce à la publicité numérique multicanal qui fait appel à différents leviers: تبلیغات ویدئویی ، استیضاح ، تبلیغات بومی ، فیس بوک و اینستاگرام.

La pandémie de COVID-19 a e des des rcercussions massives sur les voyages et le tourisme. برنامه مشترک همکاری مشترک OMD ، هتل ها و سایت های مسافرتی برای بازدید از مجله تجدید چاپ در مارس برای تبلیغات بازار بازاریابی است. Indépendamment de l’objectif de la campagne یا des obecectifs spécifiques of chaque شرکت کننده ، Sojern trouvera des voyageurs et les incitera à بازدید کننده l’hôtel ، le site touristique یا la destination.

L’un des premiers utilisateurs du program، لین توت لند، پاسخگو دو بازاریابی B2C à Fjord نروژ، یک دکلره: «راه حل جدید ، راه حل های جدید برای حل مشکلات موجود در بازار برای معاملات مستقیم و مستقیم بازاریابی در مقصد از طریق شبکه های تحقیقاتی و تجاری شرکت های مسافرتی ثبت نام شده در منطقه. L’industrie du tourisme a été touchée massage par la COVID-19 و تعداد متغیرهای شیطان ، بعلاوه کو جامائی ، بیمه کننده جدید شما در بودجه بازاریابی مقرر در دادگستری و مجوزهای قانونی موقعیت های قانونی است. برنامه همکاری با همکاری سوژرن غیرقابل انقباض است و بدون هیچ گونه مشکلی در صنعت برای صنعت غیرنظامی ، جایزه تصمیم گیری برای مجوزهای دونفره ، همکاری در زمینه همکاری OMD و سایر مشارکت ها (هتل ها ، سایت های توریستی) ، “ارزیابی ارزش بازاریابی دو برنامه ای بازاریابی”. »

«Nous sommes à même didentifier lorsque quelqu’un souhaite voyager et pouvons l’influencer. اثرات اضافی به ارزش 11 میلیارد گردشگری برای مسافران به اضافه 10 هزار مارک سفر در دنیا ، مکان های معروف ، مکان های گردشگری ، هتل ها ، هتل ها و مراکز بهره برداری از کلاهبرداری ها و مصارف دیگر. برنامه های همکاری در زمینه بازاریابی ، همکاری های جدید در زمینه مجوزهای قانونی و مجوزهای عملیاتی در زمینه تبلیغات در زمینه تبلیغات در زمینه تبلیغات در زمینه تصویر و تبلیغات در بازار و سایر مشارکت کنندگان در برنامه همکاری با برنامه ‘utiliser divers médias à un tarif avantageux. Désormais، vous pouvez stimuller le tourisme local avec notre pack publicitaire et analtique tout-en-un »، یک دکلره کریس بلین، معاون رئیس جمهور در مناطق منطقه APAC و EMEA chez Sojern.

علاوه بر این ، آن روز ، Sojern یک دکوراسیون مجلل برای اولین بار و آخرین مسابقه dans le kadre du défi relevé است ، و راه حل savoir ‘راه حل برای guérir le tourisme.

Pour en savoir plus sur le marketing cooperati، reportez-vous au rapport ci-après: « همکاری بازاریابی برای مقصد:Path Forward for Covid-19 Recovery » Pour en savoir plus sur les Solutions Sojern، کنسول وب سایت: www.sojern.com/destination/.

À پیشنهاد دو سوجرن

Sojern پیشنهاد راه حل های بازاریابی numérique pour l’industrie du voyage را می دهد. Grâce à l’intelligence artificialielle et aux données بستگان aux syntions des voyageurs، Sojern فعال راه حل های بازاریابی چند محرکه تولید محرک برای تقاضای مستقیم. 10 هزار هتل به علاوه هتل ها ، سایت های مسافرتی ، دفاتر مسافرتی و گردشگران در زمینه بازاریابی در مورد اجبار در Sojern برای بسیج و تبدیل کنندگان مسافران در مورچه.

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/249299/sojern_logo.jpg

لینک های مربوطه

http://www.sojern.com

منبع Sojern