Re: مجموعه سبک 2020 از هیوندای فروش خود را از 13 اکتبر آغاز می کند

با توجه به موفقیت سلف خود در سال 2019 ، مجموعه مد کپسول Re: Style 2020 با مشارکت مارک های معروف معروف مد Alighieri، E.L.V. ایجاد شده است. DENIM ، مدرسه دولتی ، دکمه ، ریچارد کوین و روزی آسولیناین شرکای آینده نگر به دلیل اشتراک دیدگاه هیوندای برای یافتن راه های پایدارتر برای ایجاد محصولاتی که ما دوست داریم ، انتخاب شدند. هر یک از آنها در حال پیوستن به هدف هیوندای برای همکاری در صنایع مختلف برای ایجاد نوآوری در طراحی و سبک زندگی پایدار هستند.

هیوندای موتور برای اطمینان از ایمنی مردم در میان همه گیر جهانی از این مجموعه به صورت دیجیتالی رونمایی می کند. این قطعات در کانال های رسانه های اجتماعی هیوندای و همچنین سایت های Selfridges و مارک های شرکت کننده از 8 اکتبر.

با برگزاری محصولات متنوعی از جمله جواهرات ، لباس های راحتی ، جلیقه های کاری ، کیف ها و لباس های مختلف دیگر ساخته شده با مواد دور ریخته شده از فرآیند تولید و اسقاط خودرو ، فروش این رویداد را شروع می کند 13 اکتبر منحصراً در لندن فروشگاه پاپ آپ Selfridges و فروشگاه اینترنتی Selfridges. این رویداد همچنین با Project Earth ، یک کمپین نمادین پایدار که توسط Selfridges ، زنجیره ای از فروشگاه های پیشرفته و یک خرده فروش آنلاین مستقر در انگلستان اداره می شود ، همسو خواهد شد. این فروش بودجه ای را برای موسسه مد مثبت در شورای مد بریتانیا جمع می کند.

سبوس شرکت کنندهds:

  • آلیگری: مجموعه ای خیره کننده از گردنبندها ، چوکرها ، دستبندها و سایر مواردی که با کمربندهای ایمنی ، شیشه اتومبیل و مواد کف ، و همچنین مرواریدهای طلا ، نقره ، برنز و آب شیرین ایجاد شده است
  • E.L.V. DENIM: یک لباس فرم جمع آوری شده با استفاده از ضایعات جین و چرم بالابر شده از فرآیند تولید ماشین
  • مدرسه دولتی: یک جلیقه فنی فوجی که از کمربندهای کمربند ایمنی دور ریخته شده و مواد کیسه هوا ساخته شده است
  • دکمه را فشار دهید: یک جلیقه کار با جیب با استفاده از مواد کیسه هوا که جزئیات اصلی کیسه هوا را حفظ می کند
  • ریچارد کوین: یک کرست ساخته شده از پارچه های کیسه هوا بازیافتی با طرح گل و آبی و سفید
  • روزی آسولین: یک کیف دستی ساخته شده از تارهای کمربند ایمنی ، پارچه های فرش و فوم که از مواد دور ریخته شده خودرو استفاده می شود

“در هیوندای موتور ، ما درک می کنیم که مصرف اخلاقی و مراقبت از محیط زیست به طور فزاینده ای از مهمترین نکات مهم مشتریان ما در جهان پس از COVID-19 است. از طریق Re: Style 2020 ما می خواهیم راهی دیگر ارائه دهیم که هیوندای موتور می تواند به مشتریان کمک کند از سبک زندگی پایدار لذت ببرند. آنها آرزو می کنند ، “گفت وون هونگ چو، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد بازاریابی جهانی شرکت هیوندای موتور. “با نشان دادن اینکه می توان منابع دور ریخته شده را دوباره به محصولات با ارزش تصور کرد ، هیوندای موتور صنایع بیشتری را ترغیب می کند تا زباله ها را به عنوان یک فرصت تفریحی ببینند و به طور مشترک برای دستیابی به یک آینده سازگار با محیط زیست و اقتصادی کارآمد کار کنند.”

منبع گروه هیوندای موتور