استارت آپ رزرو سفر Tripbnb.com از AI برای ارتباط سریع مسافران و محل اقامت استفاده می کند

استراتژی های تجاری پس از همه گیری

مطابق با اطلاعات از انجمن سفر ایالات متحده، هزینه های سفر و رزرو محل اقامت در ایالات متحده آمریکا در نتیجه COVID-19 ، به ترتیب 41٪ و 77٪ کاهش یافت. اگرچه کنترل همه گیری به میزان قابل توجهی سفرهای بین المللی را کاهش داده است ، اما حدود 80٪ مسافران آمریکایی هنوز سفرهای داخلی را ترتیب می دهند و دو سوم شهروندان ایالات متحده مرخصی سالانه خود را تا پایان سال برنامه ریزی کرده اند.

بسیاری از هتل ها با TRIPBNB express تماس دارند نیازهای آنها استراتژی های تجاری هتل خود را از نظر مصرف کننده تنظیم کنند تا با بازار اقامت بسیار رقابتی کنار بیایند. نه رقابت های ارزان قیمت و نه تبلیغات گسترده بی اثر نمی توانند استراتژی بلند مدت برای عملکرد هتل ها باشند. درک مسافرت ها و رقبا رمز بقا در بازار کاملاً رقابتی است.

یک تغییر تکنولوژیکی پیشرونده در صنعت مسافرت اتفاق می افتد. این هدف به منظور توسعه عملیات فعال (رضایت) و حمایت طولانی مدت (وفاداری) در سفر است و دیدگاه مشتری در مورد هر دو تصمیم می گیرد. TRIPBNB نظرات مشتری را با هوش مصنوعی تحلیل می کند. از طریق درک عمیق احساسات و زبان مشتری ، اطلاعات واقعاً ارزشمندی را از نظرات مبهم یا استعاره مشتریان برای مشاغل مسافرتی برای اقدامات متقابل موثر به دست می آورد.

نظرات غیر قابل اعتماد آنلاین

بسیاری از آنها مقصد سفر خود را از طریق نظرات دیگران ، از جمله مکان ، رستوران یا محل اقامت تعیین می کنند. مردم ممکن است بدانند که برخی نظرات واقعیت کامل نیستند ، برخی اظهارات توهین آمیز توسط رقبا هستند ، برخی انتشار احساسی افراد و برخی دیگر تبلیغاتی هستند که ادعا می کنند چقدر تبلیغ کننده عالی است. چه زمانی آنها کشف کنید که همه چیز به اندازه امتیاز خوب نیست ، روحیه سفر از بین رفته است

آمار دسترسی نشان می دهد که 85٪ از شهروندان ایالات متحده برای تحقق انتظارات فرزندان خود در سفرها برنامه ریزی می کنند. 82٪ از شهروندان ایالات متحده فکر می کنند که سفر می تواند استرس را از بین ببرد و آنها را آرام کند. 81٪ از شهروندان ایالات متحده امیدوارند که از سفرهای خود خاطرات زیبایی داشته باشند. همه این داده ها اهمیت یک چیز را نشان می دهد: اجازه ندهید غیر واقعی رتبه بندی یا شکایت یا نظرات خراب می شود سفرها

وین، اتریش کمپین “Unrating Vienna” را به دلیل غیر واقعی نظرات. در این کمپین ، آنها از رتبه بندی واقعی مشتری استفاده کردند. به عنوان مثال ، برخی از آنها موزه لئوپولد را یک ستاره ارزیابی کردند و در اظهار نظر “نقاشی ها نفرت انگیز است” گفتند. در واقع ، این موزه دارای مجموعه ای از آثار برجسته ترین هنرمندان اتریشی است ، مانند اگون شیله و گوستاو کلیمت ، که در سطح جهان مشهور هستند.

طبق آمار ، 59٪ از خانواده های ایالات متحده مقصد سفر (محل اقامت) و برنامه ریزی (رستوران و فعالیت) خود را با وب سایت های مسافرتی (TripAdvisor ، Booking ، Expedia ، trivago و غیره) تعیین می کنند. مسافران قطعا نمی خواهم آنها سفرهایی که با این نظرات مشکوک خراب می شوند. پس چگونه می توانم مردم درباره صحت اطلاعات موجود در هر 702 میلیون نظر بدون اتلاف ، قضاوت کنیدg vزمان قابل تغییر؟ پس از همه ، شما به جای یک پروژه تحقیقاتی به یک سفر می روید ، درست است؟

راه اندازی رزرو سفر Tripbnb.com برای جلوگیری از سردرگمی مسافران در مورد این 702 میلیون نظر ، تجزیه و تحلیل دقیق داده ها ، تجزیه و تحلیل عاطفی و تجزیه و تحلیل معنایی از نظرات در وب سایت های مسافرتی را با AI انجام می دهد. تجزیه و تحلیل مستقیم داده های بزرگ ، استراتژی TRIPBNB برای از بین بردن آن است غیر واقعی رتبه بندی ، تبلیغات غیر واقعی و نظرات مبهم. TRIPBNB نتایج تجزیه و تحلیل را برای مسافران فراهم می کند تا در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کرده و از یک سفر زیبا لذت ببرند.

وب سایت رسمی Tripbnbhttps://tripbnb.com/

منبع Tripbnb.com