اشتیاق سوخت تویوتا برای ماجراجویی با Supras و Tacoma

برنامه های جاه طلبانه SEMA تویوتا خواستار یک استراتژی آشکار دو موج است که با چهار اولین حضور به عنوان بخشی از آن آغاز می شود ویترین SEMA360، 2-6 نوامبر سال 2020. تویوتا طی موج دو در هفته های بعد از SEMA360 از مفاهیم بیشتری برای عملکرد خالص ، چه در روسازی و چه در خارج از پیاده رو رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر چهار ساخت جدید که امروز مشخص شده است ، تویوتا همچنین قسمت 2 را برای دو ساخت که هنوز مشخص نشده اند تحریک می کند. در ادامه مسیر ساختن را در پیوندهای زیر دنبال کنید:

GR Supra Sport Top Episode 1 – https://youtu.be/QVdOuvyhnvI

تریلر TRD Sport قسمت 1 – https://youtu.be/Dibeq49ep44

وی گفت: “هنگامی که SEMA تصمیم گرفت مجازی شود ، ما می دانستیم که می خواهیم بخشی از آن باشیم زیرا وقتی در تویوتا به چیزی متعهد می شویم ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.” اد لاوکز، معاون گروه – بازاریابی بخش تویوتا. “برای سال 2020 ، ما عملکرد خالص را ، چه در جاده و چه در خارج از جاده جشن می گیریم. Supra و Tacoma مارک های افسانه ای با عملکرد افسانه ای هستند ، بنابراین استفاده از آنها برای آماده سازی در این سال منطقی بود.”

نکات برجسته موج اول خلاقیت تویوتا برای نمایشگاه SEMA360 آن شامل موارد زیر است:

مجله مالک Toyota 4WD تاکوما آماده روی زمین
به دست آوردن محبوبیت رو به رشد سرزمین اصلی ، مجله مالک Toyota 4WD ویراستاران رویای خود را از دکل نهایی با ویژگی های سنگین که با ناهمواری و قابلیت اطمینان تویوتا “به هر کجا بروید و سفر خود را به جلو سوق می دهید” همسو می کنند ، آرزو کردند. این ساخت و ساز ، بر اساس وانت Tacoma TRD Off-Road ، یک ماشین سبک زندگی کاملاً آزاد در فضای باز است که مجهز به دمنده Magnuson Superchargers Roots است و قادر است ماجراجویان را برای اتاق ها برای دوچرخه ، کایاک و وسایل کمپینگ و پیاده روی حمل کند.

مخروطی زینتی GR Supra
این پروژه جسورانه دارای یک اثر هنری منحصر به فرد و چشم نواز از Ornamental Conifer ، هنرمند بریتانیایی است. نیکلای اسکلاتر که مدیر هنری در Race Service است ، لس آنجلس آژانس خلاق و مرکز فرهنگی ارتباط افرادی که علاقه زیادی به فرهنگ اتومبیل و پاپ دارند. Sclater با الهام از علاقه مندان به ساخت GR Supra ، با یک بوم زیبا کار خود را آغاز کرد ، یک 2021 GR Supra 3.0 Premium در Turbulence Grey ، عباراتی مانند “True to Form” و “Lightning Response” را به عنوان اشاره به ویژگی های Supra گذشته و حال حاضر اضافه کرد. Sclater با دقت تمام با رنگ مینا و قلم موها کار می کرد و هر شکل حروف و گرافیک را نقاشی می کرد ، ادای احترامی سخت برای هنر از دست رفته نقاشی نشانه.

عملکرد GReddy عملکرد فرمول D GR Supra
ساخته شده توسط Ken Gushi Motorsports و GReddy Performance ، راننده کن گوشی در حال حاضر شماره 21 GR Supra را در کلاس 2020 Formula Drift Pro رانندگی می کند. این کار بر روی سه هدف متمرکز شده است: کارایی ، سادگی و تأثیر. همانند تمام اتومبیل های مسابقه ای ، مهندسی طرحی که تعمیرات کارآمد و سریع را تسهیل می کند می تواند تفاوت بین برد و باخت باشد. این سادگی بسته بندی را فقط به موارد مورد نیاز در یک راننده حرفه ای رانش می رساند ، و در نتیجه یک ماشین مسابقه ای ساده و تمیز ایجاد می شود. سرانجام ، تأثیر – چگونگی طنین انداختن بسته با طرفداران رانش دهنده و برجسته کردن طراحی خیره کننده GR Supra – فراهم می کند از فاکتورهای بصری و عملکرد طرفداران لذت ببرید.

Papadakis Racing Rockstar Energy Drink GR Supra
ساخته شده توسط Papadakis Racing ، 2020 GR Supra با موتور شش سیلندر خطی قدرتمند B58 ثابت کرد که یک پایه عالی برای آخرین پروژه مسابقه ای این سازمان است. رانده شده توسط قهرمان فرمول دریفت 2015 فردریک آاسبو، شماره 151 GR Supra به لطف مجموعه 9 قسمتی YouTube که ساخت آن را مستند ساخته و بیش از 14 میلیون بازدید داشته است ، از شهرت فوق العاده ای برخوردار است. Aasbo و GR Supra با قدرت 1033 اسب بخار در حال حاضر برای کسب عنوان قهرمانی در کلاس 2020 فرمول Drift Pro در رقابت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این Toyota ، لطفاً به نمایشگاه سازنده SEMA360 در http://www.sema360.com/ مراجعه کنید ، 2-6 نوامبر سال 2020.

درباره تویوتا
تویوتا (NYSE: TM) بخشی از فرهنگ فرهنگی در ایالات متحده و آمریکای شمالی برای بیش از 60 سال ، و متعهد به پیشرفت پایدار ، نسل بعدی از طریق مارک های Toyota و Lexus ما است. در این مدت ، تویوتا یک زنجیره ارزش عظیم ایجاد کرده است زیرا تیم های ما به طراحی ، مهندسی و مونتاژ بیش از 38 میلیون ماشین و کامیون در کلاس جهانی کمک کرده اند. آمریکای شمالی، جایی که ما 14 کارخانه تولید داریم ، از جمله 15 کارخانه مشترک ما در آلاباما (10 نفر در ایالات متحده) ، و بیش از 47000 نفر (بیش از 36000 نفر در ایالات متحده) به طور مستقیم استخدام می كنند. 1800 نمایندگی نمایندگی آمریکای شمالی (نزدیک به 1500 مورد در ایالات متحده) 2.8 میلیون ماشین و کامیون (2.4 میلیون در ایالات متحده) در سال 2018 به فروش رساندند.

از طریق کمپین Start Your Impossible ، تویوتا نحوه همکاری با سازمان های جامعه ، مدنی ، دانشگاهی و دولتی را برای رسیدگی به مهمترین چالشهای تحرک جامعه ما برجسته می کند. ما بر این باوریم که وقتی افراد در حرکت آزاد باشند ، همه چیز امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تویوتا ، مراجعه کنید ToyotaNewsroom.com.

تماس با رسانه:
زکری رید، ارتباطات تویوتا
[email protected]
(214) 316-1128

یادداشت برای سردبیران: عکس ها و b-roll را می توانید در ToyotaNewsroom.com پیدا کنید
برای سوالات مشتری ، لطفا با شماره: 800-331-4331 تماس بگیرید

منبع موتور تویوتا آمریکای شمالی

لینک های مربوطه

www.toyota.com