انتظار می رود صنعت تولید ، خدمات رسانی و حمل و نقل در فضا در سراسر جهان با CAGR 17.26٪ بین سالهای 2020 تا 2030 رشد کند

DUBLIN، 13 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا – بازار جهانی و تحلیل منطقه ای: تمرکز بر کاربر نهایی ، عملیات و تجزیه و تحلیل کشور – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ، 2020-2030” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

صنعت تولید ، خدمات رسانی و تجزیه و تحلیل صنعت حمل و نقل ، رشد بازار را با CAGR قابل توجه 17.26٪ بر اساس ارزش در طول دوره پیش بینی از 2020 تا 2030 پیش بینی می کند. آمریکای شمالی انتظار می رود در سال 2030 با سهم 45.57 درصدی بازار را تحت سلطه خود درآورد. آمریکای شمالی منطقه شامل ایالات متحده و کانادا. انتظار می رود ایالات متحده به دلیل افزایش سرمایه گذاری و تحولات استراتژیک شرکت ها در این کشور ، سهم عمده ای در سال 2030 به دست آورد.

توسعه فنی و امکان سرویس دهی ، تعمیر ، بازرسی و مونتاژ روی مدار قبلاً در دهه های گذشته مشاهده شده است. عوامل مختلفی می توانند در رشد چشمگیر بازار تولید ، سرویس دهی و حمل و نقل در مدار موثر باشند. برخی از این عوامل شامل تلاش متمرکز شرکت های فضایی نوظهور برای توسعه قابلیت های فضایی روی مدار ، افزایش تلاش ها برای حذف بقایای فضایی و افزایش پرتاب ماهواره است.

تحقیقات در زمینه تولید ، سرویس دهی و حمل و نقل در فضا اطلاعات دقیق بازار را برای تقسیم بندی مانند کاربر نهایی ، بهره برداری و منطقه فراهم می کند. هدف از این تحلیل بازار بررسی چشم انداز ساخت ، سرویس دهی و حمل و نقل در فضا از نظر عوامل محرک بازار ، روندها ، تحولات فناوری و معیارهای رقابتی است.

این گزارش علاوه بر این به پویایی بازار و فضای رقابتی ، همراه با مشارکت دقیق مالی و محصول بازیگران اصلی در بازار توجه می کند.

این گزارش ضمن برجسته کردن نیروهای محرکه و مهار کننده اصلی این بازار ، همچنین یک مطالعه دقیق از کاربران نهایی را شامل می شود که شامل بازرگانی ، نظامی و دولتی است. این گزارش همچنین عملیات مختلفی را که شامل تولید ، سرویس و حمل و نقل است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. بعلاوه ، زیرمجموعه خدمات بیشتر به طول عمر ، دور مدار ، تعمیر و بازرسی ماهواره و جابجایی تقسیم می شود.

بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا به تفکیک مناطق تحت چهار منطقه عمده ، یعنی تقسیم شده است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و بقیه جهان. داده های مربوط به هر یک از این مناطق (براساس کشور) در مطالعه بازار ارائه شده است.

شرکتهای کلیدی در صنعت تولید ، خدمات رسانی و حمل و نقل جهانی در فضا

بازیگران اصلی بازار در بازار جهانی تولید ، سرویس و حمل و نقل در فضا شامل Airbus SAS ، Altius Space ، Astrobotics ، Astroscale ، Momentus Space ، Atomos Space ، Chandah Space Technologies ، D-Orbit SpA ، Honeybee Robots ، Infinite Orbit ، Orbit Fab ، Northrop Grumman Corporation ، SSL (یک شرکت Maxar) ، Tethers Unlimited ، Inc ، و Made In Space ، و غیره.

س Keyالات اصلی پاسخ داده شده در این گزارش:

  • ساختارهای اساسی که منجر به ایجاد روندهای ظهور در بازار تولید ، سرویس و حمل و نقل در فضا می شوند ، کدامند؟
  • محدوده ورود OEM های جدید و سایر بازیکنان در بازار چیست؟
  • عوامل محرک و چالش برانگیز برای رشد بازار تولید ، سرویس و حمل و نقل در فضا چیست؟
  • انتظار می رود تا سال 2030 کدام نوع عملیات منجر به تولید ، خدمات و حمل و نقل در فضا شود؟
  • ارزش بازار مناطق در بازار تولید ، سرویس و حمل و نقل در فضا در سال 2019 چقدر بود و رشد بازار در دوره پیش بینی 2020-2030 چگونه تخمین زده می شود؟
  • چگونه انتظار می رود صنعت در دوره پیش بینی 2020-2030 متحول شود؟
  • استراتژی های کلیدی توسعه که توسط بازیگران اصلی برای حفظ بازار رقابتی اجرا می شوند کدامند؟

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 بازار
1.1 چشم انداز صنعت
1.2 پویایی تجاری
1.2.1 رانندگان تجاری
1.2.1.1 افزایش تحولات توسط بازیکنان فضایی در حال ظهور در قابلیت های فضایی روی مدار
1.2.1.2 تمرکز بر استفاده از منابع درجا (ISRU) برای زیرساخت های فضای پایدار
1.2.1.3 افزایش مزایای مأموریتهای فضایی از طریق تصویب خدمات در مدار
1.2.2 چالش های تجاری
1.2.2.1 چالش های فنی مانع از توانایی بالقوه فضایی در مدار
1.2.2.2 مسائل قانونی و نظارتی
1.2.3 استراتژی های تجاری
1.2.3.1 توسعه محصول جدید
1.2.3.2 تحولات بازار
1.2.4 استراتژی های شرکت
1.2.4.1 قراردادها ، توافق نامه ها ، مشارکت ها ، همکاری ها و تملک ها
1.2.5 فرصت های تجاری
1.2.5.1 افزایش تلاش ها برای حذف بقایای فضایی
1.2.5.2 افزایش تعداد پرتاب های ماهواره

2 برنامه
2.1 تجزیه و تحلیل تقاضا برای تولید ، سرویس و حمل و نقل در فضا (توسط کاربر نهایی)
2.1.1 تجاری
2.1.2 نظامی و دولتی

3 محصول
3.1 بازار جهانی تولید ، خدمات و حمل و نقل در فضا (با بهره برداری)
3.2 تجزیه و تحلیل تقاضا در بازار تولید ، سرویس دهی و حمل و نقل در فضا (با بهره برداری)
3.2.1 ساخت
3.2.2 سرویس دهی
3.2.2.1 توسعه زندگی
3.2.2.1.1 Extension Life ، توسط Orbit
3.2.2.2 دور مدار
3.2.2.2.1 دور مدار کردن ، توسط مدار
3.2.2.3 بازرسی و تعمیر ماهواره
3.2.2.3.1 بازرسی و تعمیر ماهواره ، توسط Orbit
3.2.2.4 جابجایی
3.2.2.4.1 جابجایی مجدد ، توسط Orbit
3.2.3 حمل و نقل

4 منطقه
4.1 آمریکای شمالی
4.2 اروپا
4.3 آسیا و اقیانوسیه
4.4 بقیه جهان

5 بازار – معیارهای رقابتی و مشخصات شرکت
5.1 معیار رقابتی
5.2 Astrobotic Technology، Inc.
5.2.1 بررسی اجمالی شرکت
5.2.1.1 نقش Astrobotic Technology، Inc. در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.2.2 استراتژی های شرکت
5.2.2.1 مشارکت ها و همکاری ها
5.2.2.2 قراردادها و توافق نامه ها
5.2.3 قدرت و ضعف Astrobotic Technology، Inc.
5.3 ایرباس
5.3.1 بررسی اجمالی شرکت
5.3.1.1 نقش ایرباس در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.3.1.2 سبد محصولات
5.3.1.3 سایت های تولید
5.3.2 استراتژی های شرکت
5.3.2.1 مشارکت ها و همکاری ها
5.3.2.2 قراردادها و توافق نامه ها
5.3.3 قدرت و ضعف ایرباس
5.3.4 تجزیه و تحلیل تحقیق و توسعه
5.4 Altius Space Machines Inc.
5.4.1 بررسی اجمالی شرکت
5.4.1.1 نقش Altius Space Machines Inc. در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.4.1.2 سبد محصولات
5.4.2 استراتژی های شرکت
5.4.2.1 قراردادها و توافق نامه ها
5.4.3 قدرت و ضعف Altius Space Machines Inc.
5.5 مقیاس نجومی
5.5.1 بررسی اجمالی شرکت
5.5.1.1 نقش Astroscale در ساخت ، خدمات و حمل و نقل در فضا
5.5.1.2 سبد محصولات
5.5.1.3 سایت های تولید
5.5.2 استراتژی های تجاری
5.5.2.1 توسعه بازار
5.5.3 استراتژی های شرکت
5.5.3.1 مشارکت ها و همکاری ها
5.5.3.2 قرارداد و توافق نامه
5.5.4 قدرت و ضعف مقیاس نجومی
5.6 Atomos Space
5.6.1 بررسی اجمالی شرکت
5.6.1.1 نقش فضای آتوموس در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.6.1.2 سبد محصولات
5.6.2 قدرت و ضعف فضای آتوموس
5.7 فن آوری های فضایی چاندا
5.7.1 بررسی اجمالی شرکت
5.7.1.1 نقش فن آوری های فضایی چاندا در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.7.2 قدرت و ضعف فناوری های فضایی چاندا
5.8 D-Orbit
5.8.1 بررسی اجمالی شرکت
5.8.1.1 نقش D-Orbit در ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.8.1.2 سبد محصولات
5.8.2 استراتژی های تجاری
5.8.2.1 توسعه محصول
5.8.3 قدرت و ضعف مدار D
5.9 رباتیک زنبور عسل
5.9.1 بررسی اجمالی شرکت
5.9.1.1 نقش رباتیک زنبورهای عسل در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.9.1.2 سبد محصولات
5.9.1.3 سایت های تولید
5.9.2 استراتژی های شرکت
5.9.2.1 قراردادها و توافق نامه ها
5.9.3 قدرت و ضعف شرکت رباتیک Honeybee
5.1 مدارهای بی نهایت
5.10.1 بررسی اجمالی شرکت
5.10.1.1 نقش مدارهای بی نهایت در ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.10.1.2 سبد محصولات
5.10.2 قدرت و ضعف مدارهای بی نهایت
5.11 مدار فاب
5.11.1 بررسی اجمالی شرکت
5.11.1.1 نقش Orbit Fab در ساخت ، خدمات و حمل و نقل در فضا
5.11.1.2 سبد محصولات
5.11.2 استراتژی های شرکت
5.11.2.1 قراردادها و توافق نامه ها
5.11.3 قدرت و ضعف Orbit Fab
5.12 شرکت Northrop Grumman
5.12.1 بررسی اجمالی شرکت
5.12.1.1 نقش شرکت Northrop Grumman در ساخت ، خدمات و حمل و نقل در فضا
5.12.1.2 سبد محصولات
5.12.2 استراتژی های شرکت
5.12.2.1 مشارکت ها و همکاری ها
5.12.2.2 قراردادها و توافق نامه ها
5.12.3 قدرت و ضعف شرکت نورثروپ گرومن
5.12.4 تجزیه و تحلیل تحقیق و توسعه
5.13 Tethers Unlimited Inc.
5.13.1 بررسی اجمالی شرکت
5.13.1.1 نقش Tethers Unlimited Inc. در بازار ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.13.1.2 سبد محصولات
5.13.2 استراتژی های تجاری
5.13.2.1 توسعه محصول
5.13.3 استراتژی های شرکت
5.13.3.1 قراردادها و توافق نامه ها
5.13.4 قدرت و ضعف Tethers Unlimited Inc.
5.14 SSL (شرکت فناوری Maxar)
5.14.1 بررسی اجمالی شرکت
5.14.1.1 نقش SSL (شرکت Maxar Technologies) در بازار ساخت ، خدمات و حمل و نقل در فضا
5.14.1.2 سبد محصولات
5.14.2 قدرت و ضعف SSL (Maxar Technologies Company)
5.15 ساخته شده در فضا
5.15.1 بررسی اجمالی شرکت
5.15.1.1 نقش ساخته شده در فضا در بازار تولید ، سرویس دهی و حمل و نقل در فضا
5.15.1.2 سبد محصولات
5.15.2 استراتژی های تجاری
5.15.2.1 توسعه محصول
5.15.3 استراتژی های شرکت
5.15.3.1 قراردادها و توافق نامه ها
5.15.4 قدرت و ضعف ساخته شده در فضا
5.16 Momentus Space
5.16.1 بررسی اجمالی شرکت
5.16.1.1 نقش فضای مومنتوس در ساخت ، سرویس و حمل و نقل در فضا
5.16.1.2 سبد محصولات
5.16.2 استراتژی های شرکت
5.16.2.1 مشارکت ها و همکاری ها
5.16.2.2 قراردادها و توافق نامه ها
5.16.3 قدرت و ضعف فضای لحظه ای

6 روش تحقیق

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/gtsjbc مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com