بازار جهانی چراغهای جلو لیزری خودرو 2019-2020 و 2027

DUBLIN، 27 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “چراغ جلو لیزری خودرو – چشم انداز بازار جهانی (2019-2027)” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی چراغهای لیزری اتومبیل به حساب می آید 1.89 میلیارد دلار در سال 2019 و انتظار می رود که برسد 15.40 میلیارد دلار تا سال 2027 در دوره پیش بینی با 30.0٪ CAGR رشد می کند.

رشد فروش وسایل نقلیه لوکس مجهز به سیستم های پیشرفته نورپردازی ، تمایل به راحتی و ویژگی های ایمنی و افزایش آگاهی در مورد سیستم های روشنایی کم مصرف از مهمترین عوامل رشد بازار هستند. با این حال ، هزینه بالای چراغ های جلو لیزری خودرو رشد بازار را مهار می کند.

چراغهای جلوی لیزر اجزای خودرویی هستند که برای روشنایی سطح جاده به منظور افزایش ایمنی و همچنین جلوگیری از خطر تصادف استفاده می شوند. چراغهای جلوی لیزر یک فناوری نوآورانه است که در اتومبیل استفاده می شود ، جایی که پرتوهای لیزر در واقع به جاده شلیک نمی شوند در عوض لیزر پرتوهای آتش را روی آینه های موجود در سیستم چراغ جلو قرار می دهد ، و بعداً آینه پرتوهای را به یک لنز پر از فسفر زرد متمرکز می کند که در نهایت زیاد منتشر می شود شدت نور سفید.

بر اساس نوع خودرو ، بخش وسایل نقلیه مسافری به دلیل افزایش تولید خودروهای سواری در سراسر جهان ، تقاضای زیادی خواهد داشت. افزایش نفوذ ویژگی های پیشرفته ایمنی در وسایل نقلیه مسافری تخمین زده می شود که بازار چراغ های جلو لیزر خودرو را در سراسر جهان بیشتر تقویت کند. توسط جغرافیا ، آسیا و اقیانوسیه در طی دوره پیش بینی به دلیل حضور صنایع برجسته اتومبیل سازی در یک دوره رشد سودآور قرار دارد چین، ژاپن، و هند که منجر به افزایش مداوم تولید خودرو می شود.

برخی از بازیکنان اصلی که در بازار چراغ های جلو لیزری خودرو نمایه می شوند شامل OSRAM ، Hella GmbH & Co KGaA ، Koito manufacturing Co Ltd ، Koninklijke Philips N.V. ، Laser Component ، Marelli Holdings Co Ltd ، Palomar Technologies ، رابرت بوش، SLD لیزر ، Soraalaser ، Valeo و ZKW گروه.

آنچه گزارش ارائه می دهد:

  • ارزیابی سهم بازار برای بخشهای منطقه ای و سطح کشور
  • توصیه های استراتژیک برای تازه واردان
  • اطلاعات بازار را برای سال های 2018 ، 2019 ، 2020 ، 2024 و 2027 پوشش می دهد
  • روندهای بازار (رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها ، تهدیدها ، چالش ها ، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
  • تحلیل استراتژیک: رانندگان و محدودیت ها ، تجزیه و تحلیل محصول / فناوری ، تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر ، تجزیه و تحلیل SWOT و غیره
  • توصیه های استراتژیک در بخشهای اصلی کسب و کار بر اساس برآورد بازار
  • نقشه برداری از محوطه سازی رقابتی روندهای اصلی کلیدی
  • مشخصات شرکت با استراتژی های دقیق ، منابع مالی و پیشرفت های اخیر
  • روندهای زنجیره تأمین آخرین پیشرفت های فناوری را ترسیم می کند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 خلاصه اجرایی

2 مقدمه
2.1 چکیده
2.2 دارندگان سهام
2.3 دامنه تحقیق
2.4 روش تحقیق
2.5 منبع تحقیق

3 تحلیل روند بازار
3.1 مقدمه
3.2 رانندگان
3.3 محدودیت ها
3.4 فرصت ها
3.5 تهدید
3.6 تجزیه و تحلیل فناوری
3.7 تجزیه و تحلیل برنامه
3.8 بازارهای نوظهور
3.9 تأثیر Covid-19

4 تجزیه و تحلیل نیروی پنج باربر
4.1 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
4.2 قدرت چانه زنی خریداران
4.3 تهدید جایگزین ها
4.4 تهدید به تازه واردان
4.5 رقابت رقابتی

5 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، بر اساس نوع قدرت
5.1 مقدمه
5.2 35 وات
5.3 40 وات
5.4 60 وات

6 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، بر اساس نوع خودرو
6.1 مقدمه
6.2 وسایل نقلیه تجاری
6.2.1 وسایل نقلیه سنگین تجاری
6.2.2 وسیله نقلیه تجاری سبک
6.3 وسایل نقلیه مسافری
6.3.1 ماشین های جمع و جور
6.3.2 اتومبیل های لوکس
6.3.3 اتومبیل های متوسط
6.3.4 اتومبیل های کوچک
6.3.5 SUV و کراس اوور
6.3.6 موتورسیکلت

7 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، توسط کانال فروش
7.1 مقدمه
7.2 بازار پس از فروش
7.3 سازنده تجهیزات اصلی (OEM)

8 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، توسط فناوری
8.1 مقدمه
8.2 هوشمند
8.3 متعارف

9 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، با استفاده از برنامه
9.1 مقدمه
9.2 چراغ های دم
9.3 چراغ های سر

10 بازار جهانی چراغ لیزری خودرو ، توسط جغرافیا

11 تحول کلیدی
11.1 توافق نامه ها ، مشارکت ها ، همکاری ها و مشارکت های مشترک
11.2 ادغام و ادغام
11.3 راه اندازی محصول جدید
11.4 گسترش
11.5 سایر استراتژی های اصلی

12 پروفایل شرکت
12.1 OSRAM
12.2 Hella GmbH & Co KGaA
12.3 شرکت تولید کویتو با مسئولیت محدود
12.4 Koninklijke Philips N.V.
12.5 جز Las لیزر
12.6 Marelli Holdings Co Ltd
12.7 Palomar Technologies
12.8 رابرت بوش
12.9 لیزر SLD
12.10 سورالازر
12.11 والئو
12.12 گروه ZKW

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/pcw3ie مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com