بررسی های فروشنده 4 و 5 ستاره در دو سال گذشته سرعت بیشتری گرفته است

شهر “سالت لیک، 3 نوامبر 2020 / PRNewswire / – دوستانه، ارائه دهندگان تنها راه حل شهرت آنلاین که به طور خاص برای نیازهای صنعت خودرو ساخته شده است ، اخیراً به اشتراک گذاشته اند که طی دو سال و نیم گذشته شاهد روند رو به رشد در بررسی های مثبت از نمایندگی های اتومبیل فرنچایز است.

Friendemic از ژانویه 2017 تا آگوست 2019 بیش از 4.2 میلیون رکورد بررسی فروشنده حق رای دادن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و دریافت که تعداد بررسی های بیش از 4 ستاره به عنوان درصدی از کل بررسی ها رشد کرده است. داده ها نشان می دهد از سال 2017 ، بررسی های مثبت رشد کرده در حالی که بررسی های منفی به زیر 13٪ از کل بررسی ها رسیده است. Friendemic اخیراً یافته های خود را در یک پست وبلاگ با عنوان “آیا مصرف کنندگان واقعاً تجربه نمایندگی را دوست ندارند؟”

وی گفت: “ما به طور مداوم می بینیم که نمایندگی ها در تلاش برای ارائه تجربه بهتر مشتری گام های بلندی برداشته اند و بسیاری از نرم افزارها و خدمات مدیریت شده برای کمک به آن سفر استفاده می کنند.” دنیز چودی، مدیر ارشد رشد Friendemic. “رسانه های عمومی اغلب با فروشندگان به عنوان سوالات مشکوک رفتار می کنند ، حتی در یک کمپین تبلیغاتی اخیر حتی تجربه فروش را به عنوان یک سیرک دلقک توصیف می کنند. ما ، Friendemic ، با این کلیشه ها مخالف هستیم و این یافته های مطالعه نشان می دهد که فروشندگان از نظرات نظرات برای بهبود بسیار استفاده می کنند تعاملات مشتری آنها. “

Friendemic جامع ترین شهرت و محصول اجتماعی را در صنعت خودرو فراهم می کند ، ابزارهایی را برای نظارت و ساخت بررسی های آنلاین ، ارائه فیلم های یک به یک به خریداران از راه دور امروز و جمع آوری ، تأیید و انتشار یکپارچه محتوای رسانه های اجتماعی با هم می بافد. با توجه به اینکه بیش از 60٪ از مشتریان برای تعیین اینکه کدام یک از نمایندگی ها تجارت خود را به دست می آورند ، از بررسی های نمایندگی استفاده می کنند ، ابزارهای معروف Friendemic نه تنها به نمایندگی ها کمک می کنند و به بررسی ها پاسخ می دهند ، بلکه خریداران اضافی را به درب های نمایندگی می آورند.

“ما به عنوان فروشنده ها سخت تلاش می کنیم تا کلیشه های مطرح شده را نادیده بگیریم و واقعاً تجربه ای درجه یک را به مهمانان خود ارائه دهیم. ما در استفاده از ابزاری که به ما کمک می کند بازخورد نظرات نظیر Friendemic را کنترل کرده و به آنها پاسخ دهیم ، بهتر عمل کرده و مشتاقانه منتظریم برای ادامه حرکت سوزن برای مشتریان خود ، “گفت مارک اولسون، مدیر کل فروش ، فایندلی کیا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی راه حل های نرم افزاری Friendemic می تواند نمایندگی شما را در فضای دیجیتال متمایز کند ، لطفاً مراجعه کنید www.friendemic.com.

درباره Friendemic:

Friendemic در ارتباطات دیجیتال و ابزارهای مدیریت شهرت برای بسیاری از بزرگترین مارک های خودرویی جهان ، گروه های نمایندگی در سطح خرده فروشی و نمایندگی های شخصی تخصص دارد. برنامه های نرم افزاری Friendemic به طور انحصاری برای صنعت خودرو توسعه یافته اند ، با برنامه های خاص برای حمایت از ارتباطات یک به یک و یک به یک نمایندگی با خریداران و مالکان خودرو. برنامه های تلفن همراه بصری Friendemic ارتباط بین پرسنل نمایندگی و مصرف کنندگان را ساده و تقویت می کند ، در حالی که داشبورد مدیریت شفافیت و دسترسی به ارتباطات مشترک در برنامه ها را فراهم می کند.

تماس با رسانه:
لوری هالتر
جذابیت! ارتباطات
503-816-2474

منبع دوستانه