تقریباً 20 درصد از مسافران فکر می کنند مسافرت در حال حاضر درست است ، کمتر از آنچه در انتظار واکسن هستند به گفته اولیور وایمن

وی گفت: “واکسن ها مهم هستند اما قضاوت شخصی هنوز هم پیش از محدودیت های دولت و توصیه های سازمان بهداشت جهانی عامل اصلی در تصمیم گیری برای سفر است.” بروس اسپیر، یک شریک با الیور وایمن. “این بدان معنی است که صنعت مسافرت باید بر روی تمهیداتی تمرکز کند که ایمنی مشتری فردی را افزایش دهند مانند ماسک اجباری ، تمیز کردن و آزمایش سریع و منتظر صدور بخشنامه توسط دولت نباشند.”

این گزارش ، پیش بینی بهبودی سفر ، چندین تغییر دیگر در رفتار مسافران از زمان بررسی اولیه در اواخر آوریل / اوایل ماه مه پیدا کرد. مثلا:

  • سفر اوقات فراغت – علاقه به مسافرتهای اوقات فراغت همچنان پابرجاست و از ماه مه افزایش یافته است ، به طوری که 63 درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند به همان میزان یا بیشتر پس از شیوع بیماری سفر کنند. در حالی که بیشتر مسافران در ایالات متحده ، اسپانیا، ایتالیا، چین، و استرالیا در حال برنامه ریزی برای سفرهای داخلی هستند ، مسافران در کانادا، انگلستان، فرانسه، و آلمان در حال برنامه ریزی برای مکانهای بین المللی بیشتر در منطقه خود برای سفر تفریحی بعدی خود پس از COVID هستند. راننده شماره یک این سفرهای تفریحی در سطح جهان دیدار با دوستان و خانواده است. بیش از 55 درصد از پاسخ دهندگان ایالات متحده در مقایسه با قبل از COVID به احتمال زیاد به دیدار دوستان و خانواده خود می روند ، که تقاضای شکرگذاری و سفرهای تعطیلات را به سختی نشان می دهد.
  • سفر تجاری — چهل و سه درصد از پاسخ دهندگانی که برای کار تجاری سفر می کنند ، قصد سفر دارند کمتر در آینده ، 16 امتیاز افزایش نسبت به ماه مه. مسافران تجاری با کنفرانس تلفنی راحت تر شده اند ، اما تنها 53 درصد موافقند که می توانند از طریق کنفرانس تلفنی روابط جدیدی برقرار کنند. این برای مسافران کاری زیر 30 سال به 47 درصد کاهش می یابد. در حالی که نیمی از مسافران کاری انتظار تغییر در مدت زمان سفر را ندارند ، 30 درصد انتظار دارند سفرهای خود را در صورت امکان کوتاه کنند ، که این امر بر اقامت در هتل تأثیر می گذارد.
  • حالت های حمل و نقلبه طور کلی پاسخ دهندگان از گزینه های مختلف حمل و نقل راحت تر از ماه مه هستند. نیمی از آنها در حال پرواز راحت هستند و تقریبا 60 درصد آنها در هتل اقامت راحت هستند. با این حال ، کمتر از یک سوم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا اشتراک سواری راحت هستند. در ایالات متحده ، بیش از 40 درصد از پاسخ دهندگان هنوز از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا اشتراک در اتومبیل راحت نیستند.
  • سفرهای دریایی – در ماه مه ، صنعت مسافرت دریایی هنوز از اخبار مسافران قرنطینه شده در دریا دلهره نداشت. از آن زمان ، فاصله بین سفرهای دریایی و سایر تجربیات مربوط به تعامل قابل توجه با دیگران کاهش یافته است. پاسخ دهندگان اکنون مانند شرکت در یک کنوانسیون یا رفتن به یک کنسرت یا یک رویداد ورزشی ، در هنگام سفر دریایی احساس راحتی می کنند. سفرهای دریایی گذشته نسبت به تایمرهای اول راحت ترند.

سفر همه گیر

این نظرسنجی همچنین پرسید مردم در مورد مسافرت واقعی که در طی همه گیری انجام داده اند. به طور کلی ، 31 درصد از ماه مارس تاکنون با هواپیما و 24 درصد با قطار (بیش از 2 ساعت) سفر کرده اند. شصت درصد این سفرها اساساً برای اوقات فراغت بوده است.

نیمی از مسافران (51 درصد) از سفر هیجان زده بودند. در حالی که فقط یک چهارم اظهار بی میلی کرده است. تقریباً 80 درصد از کسانی که سفر کرده اند از اکثر م componentsلفه های تجربیات خود از جمله ورود به سیستم ، امنیت ، مراحل سوار شدن به هواپیما ، PPE مسافر و خدمه راضی هستند. مسافرانی از ایالات متحده و چین در طول سفر خود دارای میانگین رضایت بیش از 80 درصد بودند. مسافران کمتر تحت تأثیر غذا و نوشیدنی و خرده فروشی فرودگاه / ایستگاه قرار گرفتند زیرا بسیاری از این امکانات تقریباً حذف شده اند.

قیمت همچنان عامل شماره یک برای انتخاب مصرف کننده است و به دنبال آن سیاست های تمیزکاری و رفتار با مسافران است. استثنا در است چین، جایی که سیاست های تمیز کردن هواپیما و درمان توسط شرکت هواپیمایی غلبه بر قیمت مسافران دستورالعمل های نظافت و ماسک را مهمترین اقدامات بهداشتی و ایمنی می دانند ، اما 40 درصد همچنان دوست دارند در هواپیما و قطارها صندلی خالی کنار آنها ببینند.

وی ادامه داد: “همچنان که ما خود را با واقعیت COVID جدید منطبق می کنیم ، ارائه دهندگان خدمات مسافرتی به دلیل کاهش تقاضای تجارت ، شاهد تغییر در مشتری اصلی خود خواهند بود.” جسیکا استنسبوری، یک شریک با الیور وایمن. “سفرهای اوقات فراغت به بهبودی ادامه می دهند و رسیدگی به انتظارات جدید مشتری بسیار مهم خواهد بود. در هنگام تعریف ، برقراری ارتباط و اجرای سیاست های نظافت و تضمین ایمنی ، هیچ جایی برای شرکت های مسافرتی وجود ندارد.”

روش شناسی
الیور وایمن دومین نظرسنجی جهانی خود را از مسافران در سپتامبر و اکتبر انجام داد تا چگونگی تغییر دیدگاه ها از سفر با تکامل همه گیر COVID-19 را درک کند. این نظرسنجی بیش از 4600 نفر را در 9 کشور انجام داده است (استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، ایالات متحده) ، همه آنها حداقل یک بار در سال 2019 پرواز کرده اند. یک سوم نیز در شش ماه گذشته با هواپیما و / یا راه آهن سفر کرده اند.

گزارش بررسی نسخه 2 با جزئیات بیشتر در مورد صنعت سفر دریایی و نگاهی عمیق به سرعت تغییر احساسات مسافران و تأثیرات ساختاری بالقوه ای که ممکن است در نتیجه بیماری همه گیر ایجاد شود ، در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود.

نظرسنجی قبلی ما در آوریل / مه انجام شده و نتایج را می توان در اینجا یافت.

در باره الیور وایمن
الیور وایمن یک رهبر جهانی در مشاوره مدیریت است. با داشتن دفاتر در 60 شهر در 29 کشور ، الیور وایمن دانش عمیق صنعت را با تخصص تخصصی در استراتژی ، عملیات ، مدیریت ریسک و تحول سازمان ترکیب می کند. این شرکت بیش از 5000 متخصص در سراسر جهان دارد که برای بهینه سازی تجارت ، بهبود عملکرد و مشخصات ریسک و تسریع عملکرد سازمانی خود با مشتریان برای به دست آوردن جذاب ترین فرصت ها ، با مشتری کار می کنند. الیور وایمن یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکتهای مارش و مک لنان است [NYSE: MMC]. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.oliverwyman.com مراجعه کنید. دنبال کردن الیور وایمن در توییتر @ OliverWyman.

منبع الیور وایمن

لینک های مربوطه

www.oliverwyman.com