پکن، 30 نوامبر 2020 / PRNewswire / – شرکت Autohome (NYSE: ATHM) (“Autohome” یا “شرکت”) ، پیشروترین مقصد آنلاین برای مصرف کنندگان خودرو در چین، امروز اعلام کرد نتایج مالی حسابرسی نشده خود برای سه ماهه سوم به پایان رسید 30 سپتامبر 2020.
سوم ربع 2020 نکات برجسته[1]
- درآمد خالص در سه ماهه سوم سال 2020 بود 2.315.6 میلیون RMB (341.0 میلیون دلار) ، بیش از حد بالای هدایت اصلی شرکت از RMB2،280.0 میلیون (335.8 میلیون دلار)
- بازار آنلاین و سایر عواید در سه ماهه سوم سال 2020 بود 547،7 میلیون RMB (80.7 میلیون دلار) ، که به 23.7٪ از کل درآمد کمک می کند ، در مقایسه با 19.2٪ در دوره مربوط به سال 2019. محصولات داده در بازار آنلاین و سایر مشاغل در سه ماهه سوم سال 2020 رشد درآمد تقریباً 51 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
- درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc. در سه ماهه سوم سال 2020 بود 846.7 میلیون RMB (124.7 میلیون دلار)، در مقایسه با 643.7 میلیون RMB برای دوره مربوط به سال 2019.
- درآمد خالص تعدیل شده مربوط به شرکت Autohome (غیر GAAP)[2] در سه ماهه سوم سال 2020 بود 901.8 میلیون RMB (132.8 میلیون دلار) ، افزایش 28.4 28 نسبت به سال دیگر.
[1] واحد ارزی گزارش شرکت Renminbi (“RMB”) است. برای راحتی خوانندگان ، مقادیر مشخصی در طول انتشار به دلار آمریکا (“$”) ارائه می شود. در غیر این صورت که موارد دیگری ذکر شده باشد ، کلیه تبدیل ها از RMB به دلار آمریکا با نرخ خرید ظهر 1.00 دلار به 6.7896 RMB در تاریخ 30 سپتامبر 2020 در شهر نیویورک برای انتقال کابل RMB به عنوان گواهی شده توسط فدرال رزرو برای اهداف گمرکی در شهر نیویورک ترجمه می شود بانک نیویورک هیچ نمایندگی مبنی بر اینکه مبالغ RMB با چنین سرعتی به دلار آمریکا تبدیل شده یا می شود ، ارائه نمی شود. |
آقای. مین لو، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی Autohome ، “ما خوشحالیم که گزارش می کنیم یک ماهه عالی با درآمد بیش از حد بالای راهنمای ما تقریبا 35.6 میلیون RMB. در طول سه ماهه ، ما از طریق باز کردن محصولات داده جدید فروشنده ، پیشرفت چشمگیری در غنی سازی پلت فرم SaaS پایان به پایان خود داشته ایم. ما با دستاوردهایی که در افزایش ارائه مطالب خود کسب کرده ایم بسیار مورد تشویق قرار گرفته ایم و انگیزه بالایی برای کشف فضای جدید برای رشد آینده داریم. هرچه جلوتر برویم ، Autohome همچنان متعهد به توسعه راه حل های نوآورانه و سرمایه گذاری در زمینه های استراتژیک به منظور تقویت رقابت ما در صنعت خواهد بود. ”
آقای. جون زو، مدیر ارشد مالی Autohome ، اضافه کرد ، “با تأکید بیشتر بر ابتکارات جدید ، محصولات داده ما یک چهارم دیگر از رشد قوی را با رشد 51 درصدی سال به سال ارائه می دهند ، که ناشی از درآمد هر دو شرکت های OEM و فروشندگان است. علاوه بر این ، درآمد خالص GAAP به میزان قابل توجهی افزایش یافت 199.3 میلیون RMB در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، ارزش روز افزون سیستم عامل ما را نشان می دهد. در ماه اکتبر ، ما سرمایه گذاری بعدی را در TTP Car Inc انجام دادیم تا گسترش پلت فرم اتومبیل دست دوم خود را تسریع کرده و یک اکوسیستم جامع C2B2C را بسازیم. با تقویت مجموعه ای از محرکه های رشد ، ترکیبی از درآمد متعادل تر و بهره وری عملیاتی بیشتر ، ما برای دستیابی به اهداف بلند مدت و ایجاد ارزش سهامداران حتی بیشتر از موقعیت خوبی برخوردار هستیم. ”
[2] درآمد خالص تعدیل شده قابل انتساب به شرکت Autohome (غیر GAAP) به عنوان درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc به استثنای هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و هزینه های استهلاک دارایی های نامشهود مربوط به خریدها ، تعریف می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر اقدامات مالی غیر GAAP ، لطفا به بخش عنوان “استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP” و جداول عنوان “آشتی نتایج غیر GAAP و GAAP” در پایان این نسخه مراجعه کنید. |
نتایج مالی سه ماهه سوم حسابرسی نشده 2020
خالص درآمد
درآمد خالص در سه ماهه سوم سال 2020 بود RMB2،315.6 میلیون (341.0 میلیون دلار)، در مقایسه با RMB2،1702 میلیون در دوره مربوط به سال 2019.
- خدمات رسانه ای درآمد بود 927.4 میلیون RMB (136.6 میلیون دلار)، در مقایسه با 924.5 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
- خدمات نسل را رهبری می کند درآمد بود 840.5 میلیون RMB (123.8 میلیون دلار)، در مقایسه با 828.8 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل افزایش درآمد متوسط برای هر فروشنده پرداخت شده بود.
- بازار آنلاین و دیگران درآمد 31.4 increased افزایش یافته و به 547،7 میلیون RMB (80.7 میلیون دلار) از جانب 416.9 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. این افزایش عمدتا توسط محصولات داده انجام شد.
هزینه درآمد
هزینه درآمد 2250.1 میلیون RMB بود (36.8 میلیون دلار)، در مقایسه با RMB247.1 میلیون در دوره مربوط به سال 2019. علاوه بر این ، هزینه درآمد شامل هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام است RMB5.5 میلیون (0 دلار.8 میلیون) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 4.6 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
هزینه های اجرایی
هزینه های عملیاتی 1،468.0 میلیون RMB بود (216.2 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 1،426.1 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
- فروش و بازاریابی هزینه ها بود 979.3 میلیون RMB (144.2 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 955.7 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل افزایش هزینه های مربوط به نمایشگاه فوق العاده اتومبیل جهانی 818 شرکت بود. هزینه های فروش و بازاریابی برای سه ماهه سوم سال 2020 شامل هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام بوده است 11.2 میلیون RMB (1.7 میلیون دلار)، در مقایسه با 13.4 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
- عمومی و اداری هزینه ها بود 139.6 میلیون RMB (20.6 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 108.7 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. هزینه های عمومی و اداری برای سه ماهه سوم سال 2020 شامل هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام 11.5 میلیون RMB (1.7 میلیون دلار)، در مقایسه با 16.0 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
- توسعه محصول هزینه ها بود 349.0 میلیون RMB (51.4 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 361.7 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. هزینه های توسعه محصول برای سه ماهه سوم سال 2020 شامل هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام 25.7 میلیون RMB (3.8 میلیون دلار)، در مقایسه با 23.6 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019.
سود عملیاتی
سود عملیاتی 744.2 میلیون RMB بود (109 دلار.6 میلیون) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با RMB6405 میلیون در دوره مربوط به سال 2019.
مالیات بر درآمد سابقمتراکم
هزینه مالیات بر درآمد بود 31.9 میلیون RMB (4.7 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با 119.5 میلیون RMB در دوره مربوط به سال 2019. این کاهش در درجه اول به دلیل تحقق معاملات مالیاتی ترجیحی نامشخص انجام شده توسط شرکت های تابعه خاص بود.
درآمد خالص مربوط به Autohome Inc. و EPS
درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome 846.7 میلیون RMB بود (124.7 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با RMB643.7 میلیون در دوره مربوط به سال 2019. سود پایه و رقیق در هر سهم / هر ADS یا “EPS” بود RMB7.09 (1.04 دلار) و RMB7.06 (1.04 دلار)، به ترتیب ، در مقایسه با EPS پایه و رقیق شده از RMB5.42 و RMB5.39، به ترتیب ، در دوره مربوط به سال 2019.
درآمد خالص تعدیل شده مربوط به Aشرکت utohome (Non-GAAP) و Non-GAAP EPS
درآمد خالص تعدیل شده مربوط به شرکت Autohome (غیر GAAP) ، به عنوان درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome ، به استثنای هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و هزینه های استهلاک دارایی های نامشهود مربوط به خریدها ، تعریف شده است 901.8 میلیون RMB (132.8 میلیون دلار) در سه ماهه سوم سال 2020 ، در مقایسه با RMB702در دوره مربوط به سال 2019 ، 4 میلیون. EPS پایه و رقیق شده غیر GAAP بود RMB7.55 (1.11 دلار) و RMB7.52 (1.11 دلار)، به ترتیب ، در مقایسه با غیر GAAP اساسی و EPS رقیق از RMB5.92 و RMB5.88، به ترتیب ، در دوره مربوط به سال 2019.
ترازنامه و جریان نقدی
از همان زمان 30 سپتامبر 2020، این شرکت دارای پول نقد و معادل نقدی و سرمایه گذاری های کوتاه مدت از 13.47 میلیارد RMB (1،983.5 میلیون دلار) خالص وجه نقد تأمین شده توسط فعالیت های عملیاتی در سه ماهه سوم سال 2020 بود 503.7 میلیون RMB (74.2 میلیون دلار)
کارمندان
در این شرکت 3،882 کارمند داشت 30 سپتامبر 2020.
سرمایه گذاری استراتژیک در شرکت TTP Car (“TTP”)
در اکتبر سال 2020 ، Autohome اعلام کرد که این شرکت با TTP ، یک پلت فرم حراج برتر برای اتومبیل های دست دوم چین. طبق این توافق نامه ، Autohome از طریق اشتراک سهام ممتاز در سرمایه TTP برای یک قیمت خرید کل از TTP سرمایه گذاری می کند 168 میلیون دلار آمریکا، که منوط به شرایط بسته شدن عرف است. علاوه بر این ، Autohome حق خرید تا 200 میلیون دلار آمریکا در کل مبلغ اصلی یک یا چند اوراق قرضه قابل تبدیل که توسط TTP به درخواست Autohome منتشر می شود.
چشم انداز تجارت
در حال حاضر Autohome انتظار دارد درآمد خالصی در محدوده 2،475.0 میلیون RMB (364.5 میلیون دلار) به 2،484.0 میلیون RMB (365.9 میلیون دلار) در سه ماهه چهارم سال مالی 2020. این پیش بینی نمای فعلی و مقدماتی شرکت در مورد بازار و شرایط عملیاتی آن است که قابل تغییر است ، به ویژه با توجه به تأثیرات مداوم همه گیر در سراسر جهان COVID-19.
اطلاعات تماس کنفرانسی
این شرکت یک کنفرانس کنفرانس درآمد را در 7:00 صبح ساعت شرقی ایالات متحده در دوشنبه ، 30 نوامبر 2020 (ساعت 8:00 بعد از ظهر زمان پکن در همان روز).
جزئیات شماره گیری برای تماس کنفرانسی درآمد به شرح زیر است:
ایالات متحده: |
+ 1-855-824-5644 |
هنگ کنگ ، چین: |
+ 852-3027-6500 |
سرزمین اصلی چین: |
8009-880-563 / 400-821-0637 |
انگلستان: |
0800-026-1542 |
بین المللی: |
+ 1-646-722-4977 |
رمز عبور: |
48337130 # |
لطفاً ده دقیقه قبل از شروع برنامه تماس بگیرید و کد عبور را برای پیوستن به تماس ارائه دهید.
تکرار تماس کنفرانسی را می توان از طریق تلفن با شماره های زیر مشاهده کرد تا 6 دسامبر 2020:
ایالات متحده: |
+ 1-646-982-0473 |
بین المللی: |
+ 61-2-8325-2405 |
رمز عبور: |
319338479 # |
علاوه بر این ، پخش زنده و بایگانی شده تماس کنفرانسی در سایت اینترنتی http://ir.autohome.com.cn در دسترس خواهد بود.
درباره Autohome Inc.
Autohome Inc. (NYSE: ATHM) پیشروترین مقصد آنلاین برای مصرف کنندگان اتومبیل در است چین. ماموریت آن این است که تجربه خرید و مالکیت خودرو را برای مصرف کنندگان خودرو در داخل افزایش دهد چین. Autohome محتوای اصلی تولید شده ، محتوای حرفه ای تولید شده ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ، کتابخانه اتومبیل جامع و اطلاعات گسترده ای در زمینه لیست اتومبیل را به مصرف کنندگان خودرو ارائه می دهد که کل چرخه خرید و مالکیت خودرو را پوشش می دهد. توانایی دستیابی به یک پایگاه کاربری گسترده و متشکل از مصرف کنندگان خودرو ، Autohome را به بستری ترجیحی برای خودروسازان و فروشندگان برای انجام فعالیت های تبلیغاتی خود تبدیل کرده است. علاوه بر این ، خدمات فروشندگی و تبلیغات نمایندگی این شرکت به نمایندگی ها اجازه می دهد موجودی و خدمات خود را از طریق بستر Autohome به بازار عرضه کنند و دسترسی به نمایشگاه های فیزیکی خود را به میلیون ها کاربر بالقوه اینترنت در این کشور گسترش دهند. چین و منجر به فروش برای آنها می شود. این شرکت برای کمک به خودروسازان و فروشندگان در بهبود کارایی و تسهیل معاملات ، راهنمای فروش ، تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات بازاریابی را ارائه می دهد. Autohome برای تسهیل معاملات خودروسازان و فروشندگان “Autohome Mall” خود را که یک پلت فرم معاملات آنلاین کاملاً سرویس است ، اداره می کند. بعلاوه ، از طریق وب سایتها و برنامه های تلفن همراه خود ، خدمات ارزش افزوده دیگری از جمله تأمین مالی خودکار ، بیمه اتومبیل ، معاملات اتومبیل دست دوم و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.autohome.com.cn مراجعه کنید.
بیانیه بندر امن
این بیانیه مطبوعاتی حاوی گزاره هایی است که ممکن است مطابق مقررات “بندرگاه امن” قانون اصلاح دعوی در دادخواست اوراق بهادار خصوصی ایالات متحده از 1995 “اظهارات آینده نگر” باشد. این عبارات آینده نگر را می توان با اصطلاحاتی مانند “اراده” ، ” انتظارات “،” پیش بینی “،” آینده “،” قصد دارد “،” برنامه ریزی “،” اعتقاد دارد “،” تخمین “و اظهارات مشابه. از جمله ، چشم انداز تجارت Autohome ، برنامه های استراتژیک و عملیاتی Autohome و نقل قول از مدیریت در این اطلاعیه حاوی گزاره های آینده نگر است. Autohome همچنین می تواند در گزارش های دوره ای خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) ، در گزارش سالانه خود به سهامداران ، در اطلاعیه های مطبوعاتی و سایر مطالب مکتوب و در اظهارات شفاهی افسران خود ، اظهارات کتبی یا شفاهی آینده نگرانه ارائه دهد. مدیران یا کارمندان اشخاص ثالث. گزاره هایی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله گفته هایی در مورد اعتقادات و انتظارات Autohome ، گزاره هایی آینده نگر هستند. اظهارات رو به جلو شامل خطرات و عدم قطعیت های ذاتی است. تعدادی از عوامل می توانند نتایج واقعی را با نتایج موجود در هر بیانیه آینده نگر تفاوت عمده ای داشته باشند ، از جمله موارد زیر را محدود می کند: اهداف و استراتژی های Autohome. توسعه تجاری آینده Autohome ، نتایج عملیات و وضعیت مالی ؛ رشد مورد انتظار بازار تبلیغات آنلاین اتومبیل در چین؛ توانایی Autohome در جذب و حفظ کاربران و تبلیغ کنندگان و ارتقا further بیشتر شناخت برند خود. انتظارات Autohome در مورد تقاضا و پذیرش بازار از محصولات و خدمات آن ؛ رقابت در صنعت تبلیغات آنلاین اتومبیل؛ نوسانات در شرایط عمومی اقتصادی و تجاری در چین و مفروضات اساسی یا مربوط به هر یک از موارد فوق. اطلاعات بیشتر در مورد این خطرات و سایر خطرات در پرونده Autohome با SEC موجود است. تمام اطلاعات ارائه شده در این بیانیه مطبوعاتی از تاریخ انتشار این بیانیه مطبوعاتی است و Autohome هیچ تعهدی را در مورد به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شود ، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد
استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP
برای تکمیل درآمد خالص ارائه شده مطابق با GAAP ایالات متحده ، از درآمد خالص تعدیل شده مربوط به Autohome Inc. ، EPS پایه و رقیق شده غیر GAAP و EBITDA تعدیل شده به عنوان اقدامات مالی غیر GAAP استفاده می کنیم. ما درآمد خالص تعدیل شده قابل انتساب به شرکت Autohome را به عنوان درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc به استثنای هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام و هزینه های استهلاک دارایی های نامشهود مربوط به خریدها ، تعریف می کنیم. ما EPS پایه و رقیق غیر GAAP را به عنوان درآمد خالص تعدیل شده منسوب به Autohome Inc تقسیم بر تعداد متوسط و وزن متوسط سهام عادی تعریف می کنیم. ما EBITDA تعدیل شده را به عنوان درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome قبل از هزینه مالیات بر درآمد / (سود) ، هزینه های استهلاک دارایی و تجهیزات و هزینه های استهلاک دارایی های نامشهود و هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام تعریف می کنیم. ما این اقدامات مالی غیر GAAP را ارائه می دهیم زیرا توسط مدیریت ما برای ارزیابی عملکرد عملیاتی ما علاوه بر درآمد خالص تهیه شده مطابق با GAAP ایالات متحده استفاده می شود. ما اعتقاد داریم این اقدامات مالی غیر GAAP برای کمک به سرمایه گذاران برای درک عملکرد عملیاتی و مالی ما ، مقایسه روند کسب و کار در بین دوره های مختلف گزارش به صورت ثابت و ارزیابی نتایج عملیاتی اصلی ما مهم است ، زیرا آنها شامل برخی هزینه های خاص نیستند که انتظار می رود منجر به نتیجه شود پرداخت های نقدی استفاده از اقدامات مالی غیر GAAP فوق محدودیت های خاصی دارد. هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام در آینده انجام شده و خواهد شد و در ارائه اقدامات مالی غیر GAAP منعکس نشده است ، اما باید در ارزیابی کلی نتایج ما در نظر گرفته شود. این اقدامات مالی غیر GAAP باید علاوه بر اقدامات مالی تهیه شده مطابق با GAAP در نظر گرفته شود ، اما نباید جایگزین یا برتر از اقدامات مالی تهیه شده مطابق با GAAP تلقی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقدامات مالی غیر GAAP ، لطفاً به جدول عنوان “آشتی نتایج غیر GAAP و GAAP” در پایان این بیانیه مطبوعاتی مراجعه کنید.
برای سوالات مربوط به سرمایه گذاران و رسانه ها ، لطفا با ما تماس بگیرید:
که در چین:
شرکت Autohome
روابط سرمایه گذار
آنیتا چن
تلفن: + 86-10-5985-7483
پست الکترونیک: [email protected]
گروه Piacente ، شرکت
جنی کای
تلفن: + 86-10-6508-0677
پست الکترونیک: [email protected]
که در ایالات متحده:
گروه Piacente ، شرکت
برندی پیازنته
تلفن: + 1-212-481-2050 +
پست الکترونیک: [email protected]
شرکت اتومبیل |
|||||
اعلامیه های تلفیقی داده های عملیات |
|||||
(مبلغ هزاران ، به جز داده های اشتراک) |
|||||
به مدت سه ماه در 30 سپتامبر به پایان رسید ، |
|||||
2019 |
2020 |
||||
RMB |
RMB |
دلار امریکا$ |
|||
(بدون حسابرسی) |
(بدون حسابرسی) |
(بدون حسابرسی) |
|||
درآمد خالص: |
|||||
خدمات رسانه ای |
924،463 |
927361 |
136،586 |
||
خدمات نسل را رهبری می کند |
828،803 |
840،470 |
123،788 |
||
بازار آنلاین و دیگران |
416،933 |
547،737 |
80673 |
||
کل درآمد خالص |
2،170،199 |
2،315،568 |
341،047 |
||
هزینه درآمد |
(247،098) |
(250،085) |
(36،834) |
||
سود ناخالص |
1،923،101 |
2،065،483 |
304،213 |
||
هزینه های اجرایی: |
|||||
هزینه های فروش و بازاریابی |
(955،712) |
(979،337) |
(144،241) |
||
مخارج عمومی و اجرایی |
(108،714) |
(139،632) |
(20،566) |
||
هزینه های توسعه محصول |
(361،687) |
(349،010) |
(51404) |
||
کل هزینه های عملیاتی |
(1،426،113) |
(1،467،979) |
(216،211) |
||
درآمد دیگر ، خالص |
143،558 |
146،672 |
21602 |
||
سود عملیاتی |
640،546 |
744،176 |
109،604 |
||
درآمد بهره |
124،008 |
135،091 |
19،897 |
||
سود / (ضرر) از طریق سرمایه گذاری های روش سهام |
127 |
(280) |
(41) |
||
تغییر ارزش منصفانه سایر دارایی های غیرجاری |
(1،416) |
– |
– |
||
درآمد قبل از مالیات بر درآمد |
763،265 |
878.987 |
129،460 |
||
هزینه مالیات بر درآمد |
(119،450) |
(31،914) |
(4700) |
||
درآمد خالص |
643،815 |
847،073 |
124،760 |
||
درآمد خالص قابل انتساب به منافع کنترل نشده |
(110) |
(402) |
(59) |
||
درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc. |
643705 |
846671 |
124701 |
||
درآمد هر سهم برای سهام عادی |
|||||
پایه ای |
5.42 |
7.09 |
1.04 |
||
رقیق شده |
39/5 |
7.06 |
1.04 |
||
سهام متوسط وزنی برای محاسبه سود هر سهم قابل انتساب به سهامداران عادی: |
|||||
پایه ای |
118،733،086 |
119،459،200 |
119،459،200 |
||
رقیق شده |
119،520،349 |
119،960،692 |
119،960،692 |
||
شرکت اتومبیل |
|||||
سازش نتایج غیر شکاف و شکاف |
|||||
(مبلغ هزاران ، به جز هر داده اشتراک) |
|||||
به مدت سه ماه در 30 سپتامبر به پایان رسید ، |
|||||
2019 |
2020 |
||||
RMB |
RMB |
دلار امریکا$ |
|||
(بدون حسابرسی) |
(بدون حسابرسی) |
(بدون حسابرسی) |
|||
درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc. |
643705 |
846671 |
124701 |
||
بعلاوه: هزینه مالیات بر درآمد |
119،450 |
31،914 |
4700 |
||
بعلاوه: استهلاک اموال و تجهیزات |
27،053 |
42،364 |
6،240 |
||
بعلاوه: استهلاک داراییهای نامشهود |
2917 |
2،951 |
435 |
||
EBITDA |
793،125 |
923،900 |
136،076 |
||
به علاوه: هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام |
57،589 |
53943 |
7،945 |
||
EBITDA تنظیم شده است |
850،714 |
977،843 |
144،021 |
||
درآمد خالص قابل انتساب به شرکت Autohome Inc. |
643705 |
846671 |
124701 |
||
بعلاوه: استهلاک داراییهای نامشهود خریداری شده از |
1،139 |
1،139 |
168 |
||
به علاوه: هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهام |
57،589 |
53943 |
7،945 |
||
درآمد خالص تعدیل شده مربوط به Autohome Inc. |
702،433 |
901،753 |
132.814 |
||
سود غیر GAAP هر سهم برای سهام عادی |
|||||
پایه ای |
5.92 |
7.55 |
1.11 |
||
رقیق شده |
5.88 |
7.52 |
1.11 |
||
سهام متوسط وزنی برای محاسبه سود هر سهم قابل انتساب به سهامداران عادی: |
|||||
پایه ای |
118،733،086 |
119،459،200 |
119،459،200 |
||
رقیق شده |
119،520،349 |
119،960،692 |
119،960،692 |
شرکت اتومبیل |
|||||
ترازنامه تلفیقی متراکم |
|||||
(مبلغ هزاران ، به جز موارد ذکر شده) |
|||||
از 31 دسامبر ، |
از 30 سپتامبر ، |
||||
2019 |
2020 |
||||
RMB |
RMB |
دلار امریکا$ |
|||
(حسابرسی شده) |
(بدون حسابرسی) |
(بدون حسابرسی) |
|||
دارایی های |
|||||
دارایی های جاری |
|||||
پول نقد و معادل |
1،988،298 |
1،807،095 |
266156 |
||
سرمایه گذاری های کوتاه مدت |
10،806،812 |
11،660،229 |
1،717،366 |
||
حساب های دریافتنی ، خالص |
3،231،486 |
3،090،058 |
455،116 |
||
مبالغ سررسید شده از اشخاص مرتبط ، جاری است |
29501 |
29،777 |
4386 |
||
هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی های جاری |
302،285 |
1،512،863 |
222،821 |
||
کل دارایی های جاری |
16،358،382 |
18،100،022 |
2،665،845 |
||
دارایی های غیرجاری |
|||||
وجه نقد محدود ، غیرجاری |
5200 |
5200 |
766 |
||
اموال و تجهیزات ، خالص |
281،773 |
370،929 |
54،632 |
||
حسن نیت و دارایی های نامشهود ، خالص |
1،532،024 |
1،523،834 |
224،436 |
||
سرمایه گذاری بلند مدت |
71،664 |
69،569 |
10246 |
||
دارایی های مالیاتی معوق |
27،782 |
120،789 |
17،790 |
||
سایر دارایی های غیرجاری |
879،040 |
233،468 |
34386 |
||
کل دارایی های غیرجاری |
2،797،483 |
2،323،789 |
342256 |
||
کل دارایی |
19155865 |
20،423،811 |
3،008،101 |
||
تعهدات و حقوق |
|||||
بدهی های جاری |
|||||
هزینه های تعهدی و سایر بدهی ها |
2،417،438 |
2،234،282 |
329،074 |
||
پیشرفت از مشتریان |
95،636 |
91،363 |
13456 |
||
درآمد معوق |
1،370،953 |
666،432 |
98155 |
||
مالیات بر درآمد قابل پرداخت |
45،489 |
327،863 |
48،289 |
||
مبالغی که به اشخاص مرتبط تعلق می گیرد |
36،387 |
41،079 |
6،050 |
||
کل بدهی های جاری |
3،965،903 |
3،361،019 |
495،024 |
||
بدهی های غیر جاری |
|||||
سایر تعهدات |
45،534 |
89،258 |
13،146 |
||
بدهی مالیاتی معوق |
538،487 |
515،462 |
75919 |
||
کل بدهی های غیر جاری |
584،021 |
604،720 |
89،065 |
||
کل بدهی |
4،549،924 |
3،965،739 |
584،089 |
||
انصاف |
|||||
حقوق صاحبان سهام Total Autohome Inc. |
14،629،097 |
16،480،391 |
2،427،299 |
||
علایق غیر قابل کنترل |
(23،156) |
(22،319) |
(3،287) |
||
مجموع حقوق صاحبان سهام |
14605941 |
16،458،072 |
2،424،012 |
||
کل بدهی ها و حقوق صاحبان سهام |
19155865 |
20،423،811 |
3،008،101 |
SOURCE Autohome Inc.
لینک های مربوطه
http://www.autohome.com.cn