عنوان های قهرمانی Acura Sweeps IMSA WeatherTech SportsCar

در همین حال ، به دنبال یک مسئله مکانیکی زود هنگام ، هم تیمی های آنها در # 7 Acura Team Penske ARX-05 از ریکی تیلور، هلیو Castroneves و راننده استقامت الكساندر روسی بار دیگر عزم باورنکردنی در مبارزه با 12 دور کسری را نشان داد تا به مقام هشتم برسد و با یک امتیاز قهرمانی عنوان قهرمانی رانندگان و تیم ها را بدست آورد.

به طور معمول Sebring ، مسابقه استقامت 12 ساعته بیشتر شبیه یک مسابقه دو سرعت بود و در تمام مدت مسابقه با حرکات و تعلیق همراه بود. پس از شروع از قطب ، شماره 7 آکورا با تیلور در چرخ ، فقط در 40 دقیقه مانده به مسابقه باعث افزایش توربوشارژر شد.

تیلور ، Castroneves و Rossi پس از تعمیر برای پشت سر دیوار ، 12 دور عقب از رهبران را از سر گرفتند و تا شب سخت مسابقه دادند تا بیش از نصف کسری کسری را کاهش دهند. در پایان مقام هشتم رانندگان فصلی تیلور و کاسترونوز به عنوان قهرمان ، با یک امتیاز بیش از جفت شدن وین تیلور مسابقه ، رایان بریسکو و رنگر ون در زند. این عنوان برای تیلور دومین و برای کاسترونوز اولین عنوان حرفه ای باورنکردنی 21 ساله با تیم پنسکه بود.

با ادامه تعمیرات هم تیمی هایشان ، قسمت 6 جلوتر از مسابقه ، شماره 6 ARX-05 نبرد طولانی برای برتری با شماره 10 را آغاز کرد وین تیلور و شماره 31 Action Express Cadillacs ، با سایر رقبای منتظر در بالها اگر کسی در جلو لنگ بزند.

این فرصت در حالی بود که شب در ساعات پایانی سقوط می کرد. تماس از پیپو درانی در شماره 31 ارسال شده Montoya در حال چرخش در شماره 6 Acura ، Montoya را به سوم سقوط داد و منجر به یک “رانندگی از طریق” پنالتی به Derani برای علت برخورد. جفت نمونه های اولیه مزدا فرصت خود را برای کنترل به دست آوردند ، تا این که لاستیک بریده شده و گودال بدون برنامه برای شماره 77 مزدا الیور جارویس کامرون را قادر ساخت تا در ساعت آخر مقام دوم را بدست آورد و با جابجایی DPi تضمین کند زیرا آکورا با یک امتیاز بالاتر از کادیلاک عنوان قهرمانی تولیدکنندگان را کسب کرد.

مسابقه Meyer Shank Racing Acura NSX GT3 Evo
در گروه GTD مبتنی بر تولید ، Meyer Shank Racing در یک مسابقه معمولاً خشن و غریب پیروز شد تا یک فصل سلطه در مسابقات قهرمانی تولیدکنندگان را به پایان برساند ، با Acura NSX GT3 Evo با اختلاف هشت امتیاز نسبت به 9 امتیاز دیگر تاج را بدست آورد. از اتومبیل های دارای عملکرد عملکرد OEM ، می توان به پورشه ، لکسوس ، BMW ، فراری و لامبورگینی اشاره کرد

در یک نمایش معمولی دیگر ، شماره 86 MSR Acura در دفاع از قهرمان سری ماریو فارنباخر، مت مک موری و شینیا میچیمی از یک کلاس سوم برای اطمینان از عناوین رانندگان و تیم برای رانندگان تمام فصل فارنباکر و مک موری استفاده کردند. این امر علی رغم تماس یک رقیب دیگر – برای چهارمین بار در پنج مسابقه گذشته – رخ داده است که امیدهای آنها برای سومین پیروزی GTD در سال 2020 را کنار گذاشته است.

هنوز تلاش های فصلی آنها – همراه با تلاش های این سه نفر شریک جوی هند، میشا گویخبرگ و ترنت هندمن در شریک شماره 57 Heinricher Racing با MSR Acura ، بیش از حد کافی بود که بتواند مسابقات قهرمانی تولید کنندگان GTD را با اختلاف نسبتاً راحت هشت امتیاز به پایان برساند تا جابجایی تمام شش عنوان IMSA DPi و GTD برای Acura در طول فصل انجام شود.

بعد
مسابقه امروز مسابقات قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar 2020 به پایان رسید. Acura برای دفاع از نمونه های اولیه و عناوین GTD خود در فصل 2021 که افتتاح می شود ، برمی گردد 28 تا 31 ژانویه با رولکس 24 در جاده معروف بین المللی دیتونا.

محتوای رسانه های اجتماعی و پیوندهای ویدئویی Acura Motorsports از Mobil 1 Twelve Hours of Sebring در اینستاگرام (www.instagram.com/hondaracing_hpd) ، در Facebook (www.facebook.com/HondaRacingHPD) و توییتر موجود است (www.twitter.com/HondaRacing_HPD)

نقل قول ها
وین گروس (مدیر تیم مسابقه ، توسعه عملکرد هوندا) در پایان فصل دوازده ساعت Sebring و قهرمانی برای Acura و HPD: “12 ساعت Sebring همیشه خشن و چالش برانگیز است. این مسابقه مطمئناً از این قاعده مستثنی نبود ، پر از درام ، جنگ و هیجان. اما در پایان یک شبانه روز باورنکردنی و یک فصل IMSA فوق العاده باورنکردنی ، آکورا و تیم های شریک زندگی ما یک بار دیگر مطابق با شعار “عملکرد دقیق دقیق” عمل کردیم. ما برای دستیابی موفقیت آمیز به روابط خود با Acura Team Penske در آنچه که لازم بود برای بردن عناوین رانندگان ، تیم ها و سازندگان در DPi و GTD انجام شد. DPi و Meyer Shank Racing در GTD. ما صمیمانه از همه در Acura Team Penske و البته همه در HPD بخاطر تلاش های فصلی شان سپاسگزاریم. با هم ، امسال در بسیاری از جبهه ها به موفقیت های بی نظیری رسیده ایم. ، و همیشه چالش برانگیز ، شرایط.

“اما هیچ وقت برای استراحت وجود ندارد ، زیرا فصل 2021 قبل از اینکه ما آن را بشناسیم آغاز خواهد شد. ما با انتقال MSR به DPi و پیوستن به Wayne Taylor Racing برای پرچم زدن بنر Acura ، کارهای زیادی برای انجام داریم. برای سال آینده سخت کار می کنم. “

ریکی تیلور (# 7 Acura Team Penske ARX-05) قهرمان IMSA DPi 2020 با چهار پیروزی در 9 مسابقه: “به من [co-driver Helio Castroneves] تیم پنسکه است. برای من این امتیاز یک عمر بود که می خواستم برای Acura Team Penske رانندگی کنم و بهترین سه سال زندگی حرفه ای خود را در اینجا داشته باشم. برای کسب این قهرمانی با این تیم ، و با او [Castroneves] یکی از نکات برجسته زندگی من است. ما مادام العمر دوست خواهیم بود. ”

هلیو کاسترونوز (# 7 Acura Team Penske ARX-05) قهرمان IMSA DPi 2020 با چهار پیروزی در 9 مسابقه: “در حال حاضر چیزهای زیادی در ذهن من رخ داده است. برای من ، اینکه می توانم با این سازمان شگفت انگیز ، این گروه باورنکردنی از مردم این قهرمانی را بدست آورم ، این زمان را هرگز فراموش نخواهم کرد. من باید از همه اینجا تشکر کنم ، این پسر[رانندهکمکی[co-driverریکی تیلور]و البته راجر پنسکه. چه سفر باورنکردنی. ”

ماریو فارنباخر (# 86 Meyer Shank Racing Acura NSX GT3 Evo) قهرمان IMSA GTD 2020 با دو پیروزی و سه سکو ، با موفقیت از عنوان رانندگان 2019 دفاع می کند: “این قهرمانی به معنای همه چیز است. من در سال 2018 به عنوان سومی وارد این تیم شدم [endurance race] راننده ، و من از آن زمان خیلی بزرگ شده ام. من سال گذشته به عنوان راننده تمام فصل معرفی شدم و با این کار قهرمان شدیم [co-driver] ترنت هندمن، Acura ، HPD و Meyer Shank Racing. و حالا ، امسال ، ما این کار را دوباره با این دو آقای شگفت انگیز انجام دادیم [McMurry and Michimi]، آکورا و این خدمه شگفت انگیز. اینکه این برنامه با مسابقه Meyer Shank به پایان می رسد کمی دردناک است [as MSR moves to the DPi class in 2020 and new teams take over the Acura GTD effort]، اما مطمئناً فصل جدید فصل آینده افتتاح خواهد شد. خیلی خوب است که این فصل اول از همه با قهرمانی و یک سکو تمام شود. “

مت مک موری (# 86 Meyer Shank Racing Acura NSX GT3 Evo) قهرمان IMSA GTD 2020 با دو پیروزی و سه سکو قهرمان LMP 2019: “در طول مسابقه فراز و نشیبهای زیادی وجود داشت ، اما ما فقط در تمام مدت دورهای پیوسته ای را پشت سر گذاشتیم. تیم چنین کار عالی انجام داد ، آنها همیشه این کار را می کنند. [Co-drivers] ماریو [Farnbacher] و شینیا [Michimi] چنین کار خارق العاده ای انجام داد ما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم بدون اینکه همه درگیر شوند. ”

SOURCE Acura Motorsports