غول های اینترنتی مانند بایدو ، 360 و شیائومی وارد بازار آینه ابر هوشمند شده اند

DUBLIN، 9 نوامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش صنعت آینه معکوس خودروی چین ، 2020” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش وضعیت موجود صنعت و تأمین کنندگان را مورد تجزیه و تحلیل و تحقیق قرار می دهد (شامل آینه دید عقب الکترونیکی خارجی ، آینه دید عقب رسانه و آینه ابر هوشمند).

آینه دید عقب الکترونیکی خارجی: به عنوان اتحادیه اروپا و ژاپن مقررات خود را سست کنید ، تولید کنندگان اتومبیل سواری برای آزمایش آبها مسابقه می دهند

به عنوان اتحادیه اروپا و ژاپن در سال 2016 و 2017 محدودیت های نظارتی خود را کاهش داد ، به طور جداگانه ، بازار آینه دید عقب الکترونیکی در آنجا سرعت گرفت. OEM هایی مانند آئودی ، لکسوس ، هوندا و Koenigsegg برنامه های بالغ را به طور متوالی معرفی کرده اند.

که در چین در جایی که آینه های عقب الکترونیکی خارجی هنوز مجاز به جایگزینی آینه های معمولی نیستند ، تامین کنندگان راه دیگری برای این امر پیدا می کنند: ترکیب آینه عقب الکترونیکی خارجی و معمول به عنوان یک راه حل برای تکمیل سیستم دید خودرو تجاری در حال حاضر ، دو غول اتوبوس چینی یوتونگ اتوبوس و کینگ لانگ طرح محصول ساخته اند در سال 2020 BYD یک اتوبوس برقی شهری را راه اندازی کرد – آینه های دید عقب الکترونیکی بیرونی K9.

تأمین کنندگان خارجی آینه های دید عقب الکترونیکی توسط والئو ، مگنا ، توکای ریکا و بوش هدایت می شوند که همگی آینه را به عنوان بخشی اساسی از سیستم ADAS یا سیستم هوشمند رانندگی در نظر می گیرند.

که در چین، تامین کنندگان معمولی شانگهای Yuxing Electronics و Zhengzhou Senpeng Electronic Technology هستند که مورد اول آینه دید عقب الکترونیکی خارجی + آینه راه حل معمولی یکپارچه برای Yutong Bus ارائه داده است ، بنابراین Senpeng Electronic نیز برای BYD K9 انجام داده است.

که در ژوئن 2020، الکترونیک یوکسینگ و فناوری Metoak (پکن) همکاری استراتژیک در جنبه های تجسم نقطه کور و هشدار خطر توسط آینه دید عقب الکترونیکی خارجی ، نوعی سیستم مانیتور دوربین (CMS) را ایجاد کرد. این بدان معناست که راه حل های آینه دید عقب خودرو از تامین کنندگان چینی با سیستم ADAS ترکیب می شوند.

آینه دید عقب رسانه جریان: مدل های بیشتر و بیشتر خودرو آن را بسته بندی می کنند.

جریان آینه دید عقب رسانه از زمان نصب آن بر روی مدل های OEM در سال 2015 بسیار ناچیز است. با وجود نفوذ بیش از 0.5 during در طول 2018-2019 ، آینه های دید عقب رسانه ها بر روی تعداد فزاینده ای از مدل های OEM نصب شده اند (به عنوان مثال ، Hongqi ، Besturn ، Buick ، ​​Land Rover و Toyota) بین سال های 2019 و 2020 ، به لطف محبوبیت کابین خلبان های هوشمند. برخی از مدل ها پس از دستیابی عمومی به بازار ، عملکرد چشم نوازی داشتند.

به عنوان مثال می توان به Buick GL8 با 16،580 دستگاه فروخته شده در طی تنها دو ماه پس از عرضه در بازار اشاره کرد مه 2020، از جمله تا 72.5 with با آینه های دید عقب رسانه جریان. پیش بینی می شود نفوذ آینه های دید عقب رسانه جریان در بازار خودروهای سواری چینی در سال 2020 از 1٪ پیشی بگیرد.

با توجه به اینکه نصب آن در وسایل نقلیه آسان است ، آینه دید عقب رسانه جریان ها را به صورت زیر حفظ می کند:

  • از فن آوری های AI مانند شناسایی چهره و تشخیص عنبیه برای طرح شخصی در مدل های OEM پشتیبانی کنید.
  • آینه های عقب الکترونیکی خارجی را نشان می دهد که باعث کاهش صفحه نمایش در یک وسیله نقلیه می شود.
  • با قابلیت های دیگر ، به عنوان مثال ، ETC ، تجربه رانندگی راحت تری را فراهم کنید.

آینه ابر هوشمند: بازار در حال رشد است و عملکردهای محصول غنی می شوند

از 2015 تا 2019 ، چین مالکیت اتومبیل شخصی از 130 میلیون به 240 میلیون واحد افزایش یافته و تقاضای زیادی برای آینه های ابر هوشمند در بازار پس از فروش ایجاد کرده است.

در حال حاضر ، فروشندگان آینه ابر هوشمند قابلیت های محصول خود را مانند هشدارهای ADAS و تعامل صوتی هوشمند برجسته می کنند. JADO و 70mai آینه های دید عقب رسانه ای و آینه ابر هوشمند همه را که از ضبط همزمان آینه های جلو و عقب پشتیبانی می کنند ، راه اندازی کرده اند. به طور خلاصه ، آینه های ابری هوشمند از ضبط کننده های رانندگی تکامل می یابند و اکنون با آینه های دید عقب ، ADAS و صدای هوشمند یکپارچه می شوند.

غول های اینترنتی مانند بایدو ، 360 و شیائومی از طریق راه حل های کامل محصول وارد بازار آینه ابر هوشمند شده اند و علی بابا به وسیله AliOS به موفقیت خود دست یافته است. رقابت بازار با درگیر شدن این سرمایه داران اینترنتی آغاز می شود.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1 صنعت آینه عقب
1.1 تعریف و توسعه آینه عقب خودرو
1.2 تکامل هوش آینه عقب
1.3 وضعیت موجود در بازار آینه دید عقب
1.4 ثبت اختراع آینه عقب هوشمند – آینه دید عقب رسانه جریانی
1.5 ثبت اختراع آینه عقب هوشمند – آینه دید عقب الکترونیکی
1.6 روند هوش آینه داخلی
1.7 روند آینه دید عقب خارجی

آینه عقب 2 جریان رسانه ای
2.1 تاریخچه توسعه آینه معکوس جریان رسانه
2.2 جریان رسانه ای زنجیره صنعت آینه
2.3 مقررات مربوط به جریان آینه دیدگاه رسانه
نرخ فروش و نصب بازار نصب شده آینه عقب 2.4 جریان رسانه ای
2.5 محدوده قیمت مدل های خودرو با آینه های معکوس Streaming Media نصب شده در کارخانه
2.6 جریانهای معکوس مارک های مارک تجاری نصب شده آینه و حجم فروش مدل های خودرو با این مارک ها
2.7 نرخ نصب آینه معکوس جریان رسانه با مدل خودرو
راه حل آینه عقب 2.8 OEM Streaming Media
2.9 تأمین کنندگان آینه معکوس جریان رسانه و راه حل های محصول
2.10 شایستگی ها و روندهای آینده آینه دیدگاه جریان رسانه ها

3 آینه ابر هوشمند
3.1 وضعیت موجود در بازار آینه ابر هوشمند
3.2 زنجیره صنعت آینه ابر هوشمند
3.3 آینه های ابر هوشمند در بازار
3.4 گرایش آینه ابر هوشمند

4 آینه دید عقب الکترونیکی
4.1 تاریخچه توسعه آینه دید عقب الکترونیکی
4.2 محاسن آینه دید عقب الکترونیکی
4.3 وضعیت موجود در بازار آینه دید عقب الکترونیکی
4.4 مقررات مربوط به آینه دید عقب الکترونیکی
4.5 شاخص کلیدی عملکرد آینه الکترونیکی نمای خارجی
4.6 مدل خودرو با آینه دید عقب الکترونیکی
4.7 تامین کنندگان آینه عقب الکترونیکی خارجی و راه حل های محصول
4.8 گرایش آینه دید عقب الکترونیکی
4.9 آینه دید عقب الکترونیکی خارجی که در Platooning اعمال می شود

5 ارائه دهنده راه حل آینه عقب هوشمند
5.1 جنتکس
5.1.1 مشخصات
5.1.2 آینه های عقب هوشمند
5.1.3 تأمین مشتری
5.1.4 برنامه توسعه
5.2 والئو
5.3 مگنا
5.4 فیکوزا
5.5 توکای ریکا
5.6 گروه Samvardhana Motherson
5.7 شرکت فوریو (ADAYO)
5.8 Yuxing Electronic
5.9 Mobvoi
5.10 فناوری Banya
5.11 TEYES Inc.
5.12 شنژن Roadrover فناوری

6 فروشنده تراشه آینه عقب
6.1 تمام فناوری برنده
6.1.1 مشخصات
6.1.2 طرح بندی محصول
6.1.3 راه حل محصول
6.2 الکترونیکی Rockchip
6.3 Spreadtrum
6.4 کوالکام
6.5 نواتک
6.6 آمبرلا
6.7 مدیاتک
6.8 مقایسه بین راه حل ها

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/alkgu9 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com