قادر به دو برابر کردن داستان دوم

مدیر توانمند توسعه تجارت و دو بار رئیس هیئت داستان دوم کیم دیز در دهه سوم خدمت خود برای سازمان است و تاثیری که برای او و شرکت داشته است را تشخیص می دهد.

دیز می گوید: “داستان دوم در ارائه خدماتی که برای جامعه انجام می دهند بسیار سرآمد است و مجهز به ارائه نوع تدارکات لازم برای توزیع مواد غذایی و سایر کمک های مالی است که در نتیجه این ویروس انجام شده است.” “این واقعیت که ما این نوع کمک را به جامعه خود ارائه می دهیم باعث افتخار ما برای یک شرکت بزرگ است و ما به رشد این رابطه ادامه خواهیم داد.”

داستان دوم مدیر عامل شرکت جودیت دیتمن تلاشهایی که قادر در ارائه جابجایی ، داوطلبین و پشتیبانی لجستیکی از سازمان انجام داده است ، دیتمن اظهار داشت: “این مزیت برای داستان دوم بسیار مفید است که قادر طی این سالها از تلاشهای کیم کاملاً حمایت کرده است.” “همه این خدمات هزینه بر است و عدم پرداخت هزینه آنها به معنای این است که ما پول بیشتری برای این بچه ها داریم. من این پول را برای بچه ها می خواهم.”

با هماهنگی مرحله بندی و تحویل وعده های غذایی که اخیراً توسط World Central Kitchen و Food for دیگران اهدا شده و همچنین اهدای وعده هایی که از خود رستوران های Great American خریداری کرده است ، Able همچنان به کسانی که Story Second به آنها کمک می کند پایبند است. این دوشنبه 23 نوامبرrd، قادر خواهد بود یک کامیون بوقلمون را به یک مرکز منابع خانواده Second Story در تحویل دهد اسپرینگ فیلد ، ویرجینیا، به نفع خانواده های درگیر در سازمان باشد.

ناندرد ناوارو ، معاون داستان دوم معاون خدمات مبتنی بر جامعه ، از تعهدی که قادر به ابتکاراتی که درگیر آن بوده است قدردانی کرده است. او می گوید: “کار داوطلبانه دشوار است ، و کارمندان در Able همیشه با لبخند و بهترین نگرش ممکن می آیند.”

قادر مدیر عامل استیو کوهن از تلاشهایی که کیم شخصاً برای Second Story انجام داده است افتخار می کند و از فرصتی که برای Able فراهم کرده است می تواند برای جامعه ای که در آن تجارت می کنند مفید باشد سپاسگزارم.

كوهن اظهار داشت: “ما یك مشاغل خانوادگی هستیم و ارزشهایی كه به عنوان یك شركت از آن حمایت می كنیم كاملاً در راستای كمك به دیگران است كه برای مراقبت از خانواده خود به كمك نیاز دارند.” “این همچنین بدان معنی است که ما آزادانه به این نوع عللی که کارمندان ما وقت خود را صرف آن می کنند علاقه مند شده و آنها را پشتیبانی می کنیم.”

تصمیم برای افزایش تعهد به Second Story در طی بیماری همه گیر تصمیم گیری آسان برای Able بر اساس نیاز بوده است ، اما با این کار شرکت از کارمندان خود نیز مراقبت کرده است.

مدیرعامل Able می گوید: “ما از این واقعیت که ما حتی یک کارمند را به دلیل این ویروس اخراج نکرده ایم ، بسیار افتخار می کنیم.” جو سینگلتون. “هنگامی که کار در ابتدا کند شد ، ما می دانستیم که باید برخی تغییرات را ایجاد کنیم تا اطمینان حاصل شود که همه خانواده خود را در Able نگه می داریم. ما این زمان ایده آل را برای اختصاص وقت و منابع بیشتر به داستان دوم در نظر گرفتیم.”

قادر بزرگترین سال خود را سپری می کند و سینگلتون تصمیمات منسجمی مانند این تصمیم را می بیند که همبستگی هدف را تقویت می کند و یک نیروی محرک در دستیابی به این هدف است. وی گفت: “متشکرم کیم و متشکرم از داستان دوم ، ما همچنان برای هر دوی شما حضور خواهیم داشت.”

وب سایت ما را در ببینید www.ablemoving.com

ما را در توییتر دنبال کنید ablemovinginc

مثل ما در فیس بوکAblemovingVA

SOURCE قابلیت انتقال و ذخیره سازی

لینک های مربوطه

http://www.ablemoving.com