ماتسون ، شرکت نتایج سه ماهه سوم سال 2020 را اعلام کرد

HONOLULU، 2 نوامبر 2020 / PRNewswire / – ماتسون ، شرکت (“ماتسون” یا “شرکت”) (NYSE: MATX) ، شرکت هواپیمایی پیشرو ایالات متحده در اقیانوس آرام ، امروز درآمد خالص را گزارش داد 70.9 میلیون دلار، یا 1.63 دلار در هر سهم رقیق شده ، برای سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر، 2020. درآمد خالص سه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2019 بود 36.2 میلیون دلار، یا 0.84 دلار در هر سهم رقیق شده درآمد تلفیقی برای سه ماهه سوم سال 2020 بود 645.2 میلیون دلار در مقایسه با 572.1 میلیون دلار برای سه ماهه سوم 2019.

برای نه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020، ماتسون درآمد خالص گزارش داد 107.5 میلیون دلار، یا 2.48 دلار در هر سهم رقیق شده در مقایسه با 67.1 میلیون دلار، یا 1.55 دلار به ازای هر سهم کسر شده در سال 2019. درآمد تلفیقی برای دوره نه ماهه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020 بود 1،683.2 میلیون دلار، در مقایسه با 1،662.4 میلیون دلار در سال 2019

رئیس و مدیر ارشد اجرایی گفت: “مشاغل ماتسون با وجود چالش های مداوم از بیماری همه گیر COVID-19 و اثرات اقتصادی مرتبط با آن ، در سه ماهه سوم نیز عملکرد خوبی داشتند.” مت کاکس. “خدمات چین ما ، متشکل از خدمات CLX و CLX + ، عامل اصلی افزایش درآمد عملیاتی تلفیقی سال به سال در نتیجه تقاضای شدید برای خدمات سریع اقیانوس و چالش های مداوم در بازارهای حمل و نقل هوایی شفاف است. من اطمینان دارم که ما می توانیم CLX + را به دلیل سابقه پانزده ساله ماتسون در زمینه عملکرد صنعت CLX سریعتر در صنعت تجارت شفاف ، معرفی جدید جدید خود ، به یک سرویس دائمی تبدیل کنیم. آلاسکا-به-خدمات آسیا اکسپرس (AAX) برای آلاسکا صادرات غذاهای دریایی به آسیا به عنوان بخشی از سفر بازگشت CLX + غرب به چین، و احتمال ادامه روند مطلوب عرضه و تقاضای تجارت تجاری قابل انتقال ادامه دارد. “

آقای کاکس افزود: “در دیگر بازرگانان اصلی ما ، شاهد بهبود حجم حمل و نقل در هر یک از بازرگانان از سطح به دست آمده در سه ماهه دوم در طول اوج بیماری همه گیر COVID-19 بودیم زیرا تقاضای حمل بار با بازگشایی محل های محلی بهبود یافت. اقتصاد هاوایی حجم به سطح بدست آمده در سه ماهه سال قبل نزدیک شد ، اگرچه ادامه محدودیت های گردشگری و سفارش دوم سرپناه در نیمه دوم سه ماهه سوم ، تقاضای حمل بار را تحت فشار قرار داد. در آلاسکا و گوام، ما شاهد رشد نسبتاً سال به نسبت متوسط ​​تری بودیم. درآمد عملیاتی لجستیک سال به سال افزایش می یابد زیرا ادامه بازگشایی اقتصاد ایالات متحده منجر به بهبود عملکرد در تمام خطوط تجاری می شود. ما همچنین از ابتکارات مدیریت هزینه که قبلاً اعلام شده بود ، به دستیابی به مزایای هزینه ادامه دادیم. برای سه ماهه چهارم سال 2020 ، ما انتظار داریم که مشاغل ما به عملکرد خوب خود ادامه دهند و نتایج مالی خوبی داشته باشند. “

بحث و به روز رسانی سه ماهه سوم 2020 در مورد شرایط کسب و کار

حمل و نقل اقیانوس: حجم کانتینر شرکت در هاوایی خدمات در سه ماهه سوم 2020 0.8 درصد کمتر از سال به سال دیگر بود که دلیل اصلی آن کاهش حجم تلاش های COVID-19 ایالت از جمله محدودیت در گردشگری و دستورالعمل پناهگاه دوم است که از ماه آگوست اعمال شد. ایالت هاوایی به تازگی محدودیت سفر بازدیدکنندگان به جزایر را کاهش داده است ، اما انتظار می رود سطح گردشگری در کوتاه مدت پایین بماند و تأثیر منفی بر هاوایی اقتصاد

که در چین، حجم کانتینرهای شرکت در سه ماهه سوم سال 2020 124.7 درصد بیشتر از سال گذشته بود که دلیل اصلی آن حجم خدمات CLX + علاوه بر حجم بیشتر خدمات CLX در نتیجه افزایش ظرفیت در تجارت بود. ماتسون در سه ماهه سوم 2020 به دریافت حق بیمه نرخ ادامه داد و به طور متوسط ​​نرخ حمل و نقل را که بالاتر از دوره سال قبل بود ، به دست آورد. این شرکت انتظار دارد که با افزایش مصرف تجارت الکترونیکی و سایر کالاها همراه با اختلال احتمالی بیشتر در بازارهای باری هوایی ، فرصت هایی را برای خدمات سریع اقیانوس CLX و CLX + فراهم کند.

که در گوام، حجم کانتینرهای شرکت در سه ماهه سوم سال 2020 به دلیل افزایش تقاضا برای بهسازی منازل و محموله های دولتی 2.1 درصد بیشتر بود. در کوتاه مدت ، ما انتظار داریم که سطح گردشگری افسرده تأثیر منفی بر گوام اقتصاد

که در آلاسکا، حجم کانتینرهای شرکت برای سه ماهه سوم 2020 1.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است که دلیل اصلی آن افزایش حجم جنوب صحرایی در نتیجه افزایش حجم غذاهای دریایی در مقایسه با سال قبل است ، که تا حدی با حجم نسبتاً پایین تری به سمت شمال جبران می شود. آلاسکا اقتصاد همچنان از کمترین سه ماهه دوم بهبود می یابد ، اما انتظار می رود اثرات منفی اقتصادی منفی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 همراه با یک فضای پایین قیمت نفت تأثیر منفی بر آلاسکا اقتصاد در کوتاه مدت

مشارکت در سه ماهه سوم سال 2020 از سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری SSAT شرکت بود 7.7 میلیون دلار، یا 0 دلار.7 میلیون کمتر از سه ماهه سوم 2019. این کاهش در درجه اول به دلیل کاهش حجم بالابر بود.

لجستیک: در سه ماهه سوم سال 2020 ، درآمد عملیاتی بخش لجستیک شرکت بوده است 11.9 میلیون دلار، یا 0 دلار6 میلیون بیشتر در مقایسه با درآمد عملیاتی حاصل شده در سه ماهه سوم 2019. این افزایش عمدتا به دلیل بهبود عملکرد در تمام خطوط تجاری (به عنوان مثال کارگزاری حمل و نقل ، حمل و نقل کالا ، انبار و توزیع و مدیریت زنجیره تامین و سایر خدمات) بوده است. ) ناشی از ادامه بازگشایی اقتصاد ایالات متحده است. در کوتاه مدت ، ما انتظار داریم که مصرف بالای تجارت الکترونیکی و سایر کالاهای پر تقاضا به نفع اکثر خطوط تجاری باشد.

برای سه ماهه چهارم سال 2020 ، این شرکت انتظار دارد که فعالیت های تجاری خود به عملکرد خوب خود ادامه دهند و نتایج مالی خوبی داشته باشند.

نتایج بر اساس بخش

حمل و نقل اقیانوس – سه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020 در مقایسه با سال 2019



سه ماه به پایان رسید در 30 سپتامبر ،


(دلار در میلیون)


2020


2019


تغییر دادن


درآمد حمل و نقل اقیانوس


$

498.3


$

437.2


$

61.1


14.0

٪

هزینه های عملیاتی



(411.8)



(393.3)



(18.5)


4.7

٪

درآمد عملیاتی


$

86.5


$

43.9


$

42.6


97.0

٪

حاشیه درآمد عملیاتی



17.4

٪


10.0

٪



















حجم (واحد معادل چهل فوت (FEU) ، به جز اتومبیل) (1)













ظروف هاوایی



36400



36،700



(300)


(0.8)

٪

اتومبیل هاوایی



12900



15،700



(2،800)


(17.8)

٪

ظروف آلاسکا



19،700



19،400



300


1.5

٪

کانتینرهای چین



38200



17000



21200


124.7

٪

ظروف گوام



4800



4700



100


2.1

٪

ظروف دیگر (2)



4600



4،400



200


4.5

٪







(1)

حجم تقریبی در نظر گرفته شده برای دوره براساس تاریخ عزیمت سفر است ، اما درآمد و درآمد عملیاتی تنظیم می شود تا درصد درآمد و درآمد عملیاتی کسب شده در طول دوره گزارش برای سفرهای حمل و نقل در پایان هر دوره گزارش تنظیم شود.

(2)

شامل کانتینرهایی از خدمات در جزایر مختلف در میکرونزی و اقیانوس آرام جنوبی و اوکیناوا ، ژاپن است.

درآمد حمل و نقل اقیانوس افزایش یافت 61.1 میلیون دلار در طی سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل درآمد بیشتر حمل بار در چین خدمات ، از جمله درآمد مرتبط با CLX + ، تا حدی با درآمد اضافی مربوط به سوخت و درآمد کمتر در جبران می شود هاوایی سرویس.

بر اساس FEU سال به سال ، هاوایی حجم کانتینر به دلیل کم شدن حجم تلاشهای COVID-19 در ایالت شامل محدودیت در گردشگری و دستور دوم سرپناه در محل که از ماه آگوست اعمال شد ، 0.8 درصد کاهش یافت. آلاسکا حجم در درجه اول به دلیل حجم بیشتر به جنوب جنوب در نتیجه افزایش بیشتر حجم غذاهای دریایی نسبت به سال قبل ، 1.5 درصد افزایش یافت ، که تا حدی با حجم نسبتاً کمتری به سمت شمال جبران می شود. چین حجم 124.7 درصد بیشتر بود که بیشتر ناشی از حجم خدمات CLX + علاوه بر حجم بیشتر خدمات CLX در نتیجه افزایش ظرفیت ماتسون در بخش تجاری بود. گوام حجم آن در درجه اول به دلیل افزایش تقاضا برای بهسازی خانه و محموله های دولتی 2.1 درصد بیشتر بود. و حجم دیگر ظروف 4.5 درصد افزایش یافته است.

درآمد عملیاتی حمل و نقل اقیانوس افزایش یافت 42.6 میلیون دلار، یا 97.0 درصد ، در طول سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل کمک بیشتر از طرف چین خدمات ، از جمله مشارکت CLX + ، هزینه های عملیاتی کمتر کشتی ، از جمله تأثیر یک کشتی کمتر که در آن فعالیت می کند هاوایی خدمات ، و زمان مجموعه های اضافی مربوط به سوخت ، تا حدی با کمک کمتری از هاوایی خدمات و هزینه های عمومی و اداری بالاتر.

سرمایه گذاری سرمایه گذاری مشترک ترمینال SSAT این شرکت کمک کرد 7.7 میلیون دلار در طی سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سهم 8.4 میلیون دلار در طی سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این کاهش عمدتا به دلیل کاهش حجم بالابر بود.

حمل و نقل اقیانوس – نه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020 در مقایسه با سال 2019



نه ماه به پایان رسید در 30 سپتامبر ،


(دلار در میلیون)


2020


2019


تغییر دادن


درآمد حمل و نقل اقیانوس


$

1،310.0


$

1،250.5


$

59.5


4.8

٪

هزینه های عملیاتی



(1،173.3)



(1،177.5)



4.2


(0.4)

٪

درآمد عملیاتی


$

136.7


$

73.0


$

63.7


87.3

٪

حاشیه درآمد عملیاتی



10.4

٪


5.8

٪



















حجم (واحد معادل چهل فوت (FEU) ، به جز اتومبیل) (1)













ظروف هاوایی



108،100



109،300



(1200)


(1.1)

٪

اتومبیل هاوایی



34400



49،400



(15000)


(30.4)

٪

ظروف آلاسکا



55000



54،600



400


0.7

٪

کانتینرهای چین



78،500



47،100



31400


66.7

٪

ظروف گوام



13900



14،600



(700)


(4.8)

٪

ظروف دیگر (2)



12،600



12،700



(100)


(0.8)

٪







(1)

حجم تقریبی در نظر گرفته شده برای دوره براساس تاریخ عزیمت سفر است ، اما درآمد و درآمد عملیاتی تنظیم می شود تا درصد درآمد و درآمد عملیاتی کسب شده در طول دوره گزارش برای سفرهای حمل و نقل در پایان هر دوره گزارش تنظیم شود.

(2)

شامل کانتینرهایی از خدمات در جزایر مختلف در میکرونزی و اقیانوس آرام جنوبی و اوکیناوا ، ژاپن است.

درآمد حمل و نقل اقیانوس افزایش یافت 59.5 میلیون دلار، یا 4.8 درصد ، در طول 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 9 ماه به پایان رسید 30 سپتامبر، 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل درآمد بیشتر حمل بار در کشور بود چین خدمات ، از جمله درآمد مرتبط با CLX + ، تا حدی با درآمد پایین تر در جبران می شود هاوایی خدمات و درآمد اضافی مربوط به سوخت کمتری.

بر اساس FEU سال به سال ، هاوایی حجم کانتینر در درجه اول به دلیل کاهش حجم ناشی از تلاشهای ایالت COVID-19 از جمله محدودیت در جهانگردی ، تا حدی با حجم مرتبط با لنگرگاه خشک شدن یکی از کشتیهای پاشا ، 1.1 درصد کاهش یافت. آلاسکا حجم در درجه اول به دلیل حجم بیشتر به شمال ، 0.7 درصد افزایش یافت ، از جمله حجم مربوط به اتصال خشک کشتی رقیب ، که تا حدی با حجم نسبتاً پایین تری به سمت جنوب جبران می شود. چین حجم 66.7 درصد بیشتر بود که دلیل اصلی آن خدمات CLX + بود. گوام حجم به دلیل تقاضای کمتری برای کالاهای مرتبط با خرده فروشی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 و اثرات مربوط به آن ، 4.8 درصد کمتر بود. و حجم دیگر ظرف 0.8 درصد کاهش یافت.

درآمد عملیاتی حمل و نقل اقیانوس افزایش یافت 63.7 میلیون دلار، یا 87.3 درصد ، در طول نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 9 ماه به پایان رسید 30 سپتامبر، 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل سهم بیشتری از طرف بود چین خدمات ، از جمله مشارکت CLX + ، و هزینه های عملیاتی کمتر کشتی ، از جمله تأثیر یک کشتی کمتر که در آن فعالیت می کند هاوایی خدمات ، تا حدی با کمک کمتری از هاوایی سرویس.

سرمایه گذاری سرمایه گذاری مشترک ترمینال SSAT این شرکت کمک کرد 15.4 میلیون دلار در طی نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سهم 17.8 میلیون دلار در طول نه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر، 2019. این کاهش عمدتا به دلیل کاهش حجم بالابر بود.

تدارکات – سه ماه تمام شد 30 سپتامبر 2020 در مقایسه با سال 2019



سه ماه به پایان رسید در 30 سپتامبر ،


(دلار در میلیون)


2020


2019


تغییر دادن


درآمد تدارکات


$

146.9


$

134.9


$

12.0


8.9

٪

هزینه های عملیاتی



(135.0)



(123.6)



(11.4)


9.2

٪

درآمد عملیاتی


$

11.9


$

11.3


$

0.6


5.3

٪

حاشیه درآمد عملیاتی



8.1

٪


8.4

٪






درآمد تدارکات افزایش یافت 12.0 میلیون دلار، یا 8.9 درصد ، در طول سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این افزایش در درجه اول به دلیل درآمد بالاتر کارگزاری حمل و نقل بوده است.

درآمد عملیاتی لجستیک افزایش یافت 0.6 میلیون دلار، یا 5.3 درصد ، برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این افزایش بیشتر به دلیل کمک بیشتر کارگزاری حمل و نقل بود.

تدارکات – نه ماه به پایان رسید 30 سپتامبر 2020 در مقایسه با سال 2019
















نه ماه به پایان رسید در 30 سپتامبر ،


(دلار در میلیون)


2020


2019


تغییر دادن


درآمد تدارکات


$

373.2


$

9/411


$

(38.7)


(9.4)

٪

هزینه های عملیاتی



(347.3)



(381.2)



33.9


(8.9)

٪

درآمد عملیاتی


$

25.9


$

30.7


$

(4.8)


(15.6)

٪

حاشیه درآمد عملیاتی



6.9

٪


7.5

٪






درآمد تدارکات کاهش یافت 38.7 میلیون دلار، یا 9.4 درصد ، در طول 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این کاهش در درجه اول به دلیل کاهش درآمد کارگزاری حمل و نقل و حمل و نقل کالا بود.

درآمد عملیاتی لجستیک کاهش یافت 4.8 میلیون دلار، یا 15.6 درصد ، برای 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. این کاهش عمدتا به دلیل کمک های کمتر از کارگزاری حمل و نقل و حمل و نقل کالا بود.

نقدینگی ، جریان های نقدی و تخصیص سرمایه

معادلات نقدی و نقدی ماتسون کاهش یافت 8.5 میلیون دلار از جانب 21.2 میلیون دلار در 31 دسامبر 2019 به 12 دلار7 میلیون در 30 سپتامبر 2020. ماتسون از فعالیت های عملیاتی خالص وجه نقد ایجاد کرد 270.8 میلیون دلار در طی نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 180.4 میلیون دلار در طول نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. هزینه های سرمایه ای ، از جمله هزینه های ساخت کشتی های سرمایه گذاری شده ، در کل بود 111.3 میلیون دلار برای نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020 ، در مقایسه با 171.4 میلیون دلار برای نه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2019. کل بدهی کاهش یافت 134 دلار.8 میلیون در طول نه ماه به 823.6 میلیون دلار از 30 سپتامبر 2020 ، که از آن 770 دلار.2 میلیون به عنوان بدهی بلند مدت طبقه بندی شد.

درآمد خالص ماتسون و EBITDA بود 123.1 میلیون دلار و 328.4 میلیون دلار، به ترتیب ، برای دوازده ماه منتهی به 30 سپتامبر 2020. نسبت بدهی خالص ماتسون به دوازده ماه گذشته EBITDA 2.5 در 30 سپتامبر سال 2020 بود.

از همان زمان 30 سپتامبر 2020 ماتسون تحت تسهیلات اعتباری گردان خود وام های موجود داشت 518.9 میلیون دلار و نسبت اهرم در توافق نامه های بدهی اصلاح شده 2.4x.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، هیئت مدیره ماتسون سود نقدی را اعلام کرد 0.23 دلار به ازای هر سهم قابل پرداخت در تاریخ 3 دسامبر 2020 به کلیه سهامداران دارای سابقه از زمان پایان کار در 12 نوامبر 2020.

کنفرانس تلفنی و پخش وب

برای یک کنفرانس تلفنی برنامه ریزی شده است 4:30 بعد از ظهر ET چه زمانی مت کاکس، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ، و جول وین، معاون ارشد رئیس و مدیر ارشد مالی ، در مورد نتایج سه ماهه سوم ماتسون صحبت خواهد کرد.

تاریخ کنفرانس:

دوشنبه ، 2 نوامبر 2020

زمان برنامه ریزی شده:

4:30 بعد از ظهر ET / 1:30 بعد از ظهر PT / 11:30 صبح HT

شماره گیری رایگان شماره شرکت کنندگان:

1-877-312-5524

شماره گیری بین المللی #:

1-253-237-1144

تماس کنفرانسی همراه با ارائه اسلاید به صورت زنده در وب سایت شرکت به آدرس www.matson.com تحت عنوان Investors پخش خواهد شد. تکرار تماس کنفرانسی تقریباً دو ساعت پس از مکالمه در دسترس خواهد بود 9 نوامبر 2020 با شماره گیری 1-855-859-2056 یا 1-404-537-3406 و استفاده از شماره کنفرانس 8075505. اسلایدها و پخش صوتی وب از کنفرانس برای یک چهارم کامل در وب سایت شرکت به آدرس www.matson.com بایگانی می شوند ، تحت سرمایه گذاران.

درباره شرکت

ماتسون (NYSE: MATX) در سال 1882 تاسیس شد ، پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل و حمل و نقل اقیانوس است. ماتسون یک حیات نجات حیاتی برای اقتصاد غیر همسایگی داخلی کشور فراهم می کند هاوایی، آلاسکا، و گوامو سایر اقتصادهای جزیره ای در میکرونزی. ماتسون همچنین دارای دو سرویس برتر و سریع از چین به لانگ بیچ ، کالیفرنیا، خدمات به اوکیناوا ، ژاپن و جزایر مختلف در اقیانوس آرام جنوبی ، و خدمات صادرات بین المللی را از بندر هلند به آسیا ناوگان کشتی های متعلق و اجاره ای شرکت شامل کشتی های کانتینر دار ، کانتینرهای ترکیبی و کشتی های رول-روی / رول و کشتی هایی با طراحی سفارشی است. Matson Logistics ، تاسیس شده در سال 1987 ، دامنه جغرافیایی شبکه حمل و نقل Matson را در سراسر قاره ایالات متحده گسترش می دهد ، خدمات لجستیک یکپارچه و دارای دارایی سبک شامل خدمات بین راه ریلی ، کارگزاری بزرگراه ، انبارداری ، تلفیق بار ، آسیا خدمات زنجیره تامین و ارسال به آلاسکا. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در www.matson.com در دسترس است.

GAAP به آشتی غیر GAAP

این بیانیه مطبوعاتی ، فرم 8-K و اطلاعاتی که در کنفرانس گفتگو می شود شامل اقدامات غیر GAAP است. در حالی که ماتسون نتایج مالی را مطابق با اصول حسابداری پذیرفته شده عمومی ایالات متحده (“GAAP”) گزارش می کند ، این شرکت همچنین اقدامات غیر GAAP دیگری را برای ارزیابی عملکرد ، تصمیم گیری های روزمره عملیاتی ، کمک به سرمایه گذاران برای درک توانایی ما در ایجاد و خدمات در نظر می گیرد. بدهی و انجام هزینه های سرمایه ای و درک نتایج عملیاتی دوره های مختلف و جدا از مواردی که ممکن است تأثیر مثبت یا منفی نامتناسب بر نتایج در هر دوره خاص داشته باشد. این اقدامات غیر GAAP شامل درآمد قبل از بهره ، مالیات بر درآمد ، استهلاک و استهلاک (“EBITDA”) و بدهی خالص به EBITDA است.

بیانیه های آینده نگر

اظهارات موجود در این خبرنامه که واقعیت تاریخی نیستند “اظهارات آینده نگرانه” است ، به مفهوم قانون اصلاح دعوی در مورد اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 ، از جمله بدون محدودیت اظهارات مربوط به عملکرد و نتایج مالی ، اطمینان از دائمی بودن خدمات CLX + ، خدمات AAX به آلاسکا حجم و درآمد عملیاتی تلفیقی ، پویایی عرضه و تقاضای تجارت تجاری ، افزایش مصرف تجارت الکترونیکی و سایر کالاها ، هزینه های مصرف کننده ، ظرفیت بار هوای شفاف ، ظرفیت بار اقیانوس شفاف ، تغییرات عملیاتی و ابتکارات مدیریت هزینه ، گردشگری ، تأثیرات COVID- 19 مورد همه گیر ، انتظارات جریان نقدی و استفاده از جریان های نقدی و نقدی ، صرفه جویی در هزینه های عملیاتی ، پیشرفت تجدید ناوگان ، استقرار کشتی ها و کارایی بهره برداری ، زمان حمل و نقل کشتی ، استراتژی سوخت و برنامه اسکرابر ، فرصت های رشد آلی ، اثرات اقتصادی خدمات رقبا ، تقاضا و میزان صدا در چین خدمات و در هاوایی، آلاسکا و گوام تجارت ، رشد اقتصادی و محرک ها در هاوایی، آلاسکا و گوام، ارتقاinal ترمینال جزیره شن ، افزایش حجم در SSAT ، سطح اهرم بدهی ، هزینه های سرمایه ای و پس اندازهای احتمالی ، و احتمال و شدت رکود اقتصادی یا رکود اقتصادی طولانی تر. این اظهارات شامل تعدادی از خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت معناداری با آنچه در بیانیه آینده نگر مربوطه ارائه می شود ، شامل ، اما محدود به خطرات و عدم اطمینان مربوط به لغو ، اصلاح اساسی یا چشم پوشی از قانون جونز یا قانون آن نیست برنامه ، یا عدم موفقیت ما در حفظ وضعیت خود به عنوان ایالات متحده شهروند تحت قانون جونز ؛ شرایط اقتصادی منطقه ای ، ملی و بین المللی رقابت جدید یا افزایش یافته یا پیشرفت در سطح خدمات رقبا. قیمت سوخت ، توانایی ما در جمع آوری هزینه های اضافی مربوط به سوخت و / یا هزینه یا دسترسی محدود به سوخت کم گوگرد ؛ تأخیر یا اضافه هزینه مربوط به نصب دستگاه های شستشو. ارتباط ما با فروشندگان ، مشتریان و شرکا و تغییرات در توافق نامه های مربوطه. اقدامات رقبا توانایی ما در ارائه خدمات متفاوت در چین که برای آن مشتریان مایل به پرداخت حق بیمه قابل توجهی هستند. وضع تعرفه ها یا تغییر در سیاست های تجارت بین الملل ؛ افزایش نرخ اجاره شناورها یا هزینه های سوخت ، عدم توانایی در تعمیر مجدد کشتی ها ، فشار بر روی حمل بار از طریق پایانه های ما یا محدودیت در دسترس بودن تجهیزات کافی ؛ میزان و زمان تأثیر بحران های بهداشت عمومی ، از جمله COVID-19 ؛ توانایی کارخانه کشتی سازی NASSCO در ساخت و تحویل ماتسونیا در بازه زمانی مورد نظر هرگونه پیش بینی خشک یا حوضچه تعمیرات هرگونه تاخیر یا هزینه اضافی مربوط به نوسازی ترمینال ها ؛ مصرف کامل و ادغام تغییر در شرایط عمومی اقتصادی و یا خاص صنعت ؛ رقابت و نرخ رشد در صنعت لجستیک ؛ سطح حمل بار و افزایش هزینه ها و در دسترس بودن ظرفیت کامیون یا ابزار جایگزین حمل و نقل کالا ؛ تغییر در روابط با حامل های کامیون ، ریلی ، اقیانوس و هوایی موجود ؛ تغییر در پایگاه مشتری به دلیل ادغام احتمالی در میان مشتریان ؛ شرایط در بازارهای مالی تغییر در نمایه اعتباری و عملکرد مالی آینده ما ؛ توانایی ما برای به دست آوردن منابع مالی بدهی در آینده ؛ ادامه برنامه های عنوان XI و CCF. تأثیر قوانین آینده و در انتظار ، از جمله قانون محیط زیست ؛ مقررات و تحقیقات دولتی روابط با اتحادیه های صنفی ما مذاکره رضایت بخش و تمدید توافق نامه های مناقصه جمعی منقضی شده بدون ایجاد اختلال در عملکرد ماتسون. جنگ ، حملات تروریستی یا سایر اقدامات خشونت آمیز. استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم های ارتباطی و حملات امنیت سایبری. و وقوع حوادث دریایی ، آب و هوای نامناسب یا بلایای طبیعی. این اظهارات آینده نگر تضمین کننده عملکرد آینده نیست. این نسخه باید همراه با گزارش سالانه ما در مورد فرم 10-K ، گزارش سه ماهه ما در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه پایان یافته ، خوانده شود 31 مارس 2020، و سایر پرونده های ارسالی ما با SEC تا تاریخ این انتشار ، که عوامل مهمی را که می تواند اظهارات آینده نگرانه در این نسخه را تحت تأثیر قرار دهد ، شناسایی می کند. ما هیچ تعهدی را برای به روزرسانی اظهارنظرهای آینده نگر متعهد نمی شویم.

ماتسون ، شرکت و زیرمجموعه ها

صورتهای تلفیقی متراکم درآمد

(بدون حسابرسی)
















سه ماه به پایان رسید


نه ماه به پایان رسید



30 سپتامبر


30 سپتامبر

(به میلیون ها دلار ، به غیر از مقدار هر سهم)


2020


2019


2020


2019

درآمد عملیاتی:













حمل و نقل اقیانوس


$

498.3


$

437.2


$

1،310.0


$

1،250.5

لجستیک



146.9



134.9



373.2



9/411

کل درآمد عملیاتی



645.2



572.1



1،683.2



4،666،2














هزینه ها و مخارج:













هزینه های عملیاتی



(495.8)



(472.6)



(1،370.4)



(1،412.5)

درآمد از SSAT



7.7



8.4



15.4



17.8

فروش، به صورت کلی و اداری



(58.7)



(52.7)



(165.6)



(164.0)

کل هزینه ها و هزینه ها



(546.8)



(516.9)



(1،520.6)



(1،558.7)














درآمد عملیاتی



98.4



55.2



162.6



103.7

هزینه بهره



(5.7)



(6.2)



(22.5)



(16.9)

درآمد (هزینه) دیگر ، خالص



2.4



(0.5)



4.5



0.9

درآمد قبل از مالیات بر درآمد



95.1



48.5



144.6



87.7

مالیات بر درآمد



(24.2)



(12.3)



(37.1)



(20.6)

درآمد خالص


$

70.9


$

36.2


$

107.5


$

67.1














درآمد پایه در هر سهم


$

65/1


$

0.84


$

2.50


$

1.57

درآمد کم شده در هر سهم


$

63/1


$

0.84


$

2.48


$

1.55














تعداد متوسط ​​وزنی سهام برجسته:













پایه ای



43.1



42.9



43.0



8/42

رقیق شده



43.5



43.3



43.4



43.2

ماتسون ، شرکت و زیرمجموعه ها

ترازنامه های تلفیقی متراکم

(بدون حسابرسی)










30 سپتامبر


31 دسامبر ،

(در میلیون ها نفر)


2020


2019

دارایی های







دارایی های جاری:







پول نقد و معادل


$

12.7


$

21.2

سایر دارایی های جاری



276.9



268.4

کل دارایی های جاری



289.6



289.6

دارایی های بلند مدت:







سرمایه گذاری در SSAT



55.2



76.2

اموال و تجهیزات ، خالص



1.614.6



1.598.1

حسن نیت



327.8



327.8

دارایی های نامشهود ، خالص



194.7



202.9

دارایی های بلند مدت دیگر



324.8



350.8

کل دارایی های بلند مدت



2،517.1



2،555.8

کل دارایی


$

2،806.7


$

2،845.4








تعهدات و حقوق سهامداران







تعهدات فعلی:







بخشی از بدهی فعلی


$

53.4


$

48.4

دیگر بدهی های جاری



400.2



388.3

کل بدهی های جاری



453.6



436.7

بدهی بلند مدت:







بدهی بلند مدت ، خالص از هزینه های وام به تعویق افتاده



754.5



910.0

مالیات بر درآمد معوق



9/370



337.6

سایر بدهی های بلند مدت



9/335



355.4

کل بدهی های بلند مدت



1،461.3



1،603.0








حقوق صاحبان سهام کل



891.8



805.7

کل بدهی ها و حقوق صاحبان سهام


$

2،806.7


$

2،845.4

ماتسون ، شرکت و زیرمجموعه ها

صورتهای تلفیقی متراکم جریانهای نقدی

(بدون حسابرسی)











نه ماه به پایان رسید در 30 سپتامبر ،


(در میلیون ها نفر)


2020


2019


جریان های نقدی حاصل از فعالیت های عملیاتی:








درآمد خالص


$

107.5


$

67.1


تنظیمات سازگار:








استهلاک و استهلاک



84.5



73.4


استهلاک دارایی های حق استفاده از اجاره عملیاتی



53.1



52.3


مالیات بر درآمد معوق



33.5



21.9


هزینه غرامت مبتنی بر سهام



12.0



8.7


درآمد از SSAT



(15.4)



(17.8)


توزیع از SSAT



9/37



14.7


دیگر



0.5



(1.5)


تغییرات دارایی ها و بدهی ها:








حساب های دریافتنی ، خالص



(28.9)



(0.2)


پرداختهای خشک متصل



(11.1)



(17.9)


استهلاک اتصال خشک به تعویق افتاد



17.8



25.9


هزینه های پیش پرداخت و سایر دارایی ها



19.6



25.3


حساب های قابل پرداخت ، اقلام تعهدی و سایر بدهی ها



24.0



(11.7)


بدهی های اجاره عملیاتی



(53.7)



(51.7)


سایر بدهی های بلند مدت



(10.5)



(8.1)


پرداختی خالص توسط فعالیتهای عملیاتی، ارائه شد



8/270



180.4










جریان های نقدی حاصل از فعالیت های سرمایه گذاری:








هزینه های ساخت کشتی بزرگ



(57.8)



(108.7)


سایر هزینه های سرمایه ای



(53.5)



(62.7)


درآمد حاصل از دفع اموال و تجهیزات



15.7



3.1


سپرده های نقدی به صندوق ساخت سرمایه



(97.1)



(68.2)


برداشت از صندوق ساخت و ساز سرمایه



97.1



68.2


خالص وجه نقد مورد استفاده در فعالیت های سرمایه گذاری



(95.6)



(168.3)










جریان های نقدی حاصل از فعالیت های مالی:








درآمد حاصل از صدور بدهی



325.5




بازپرداخت بدهی



(204.2)



(28.4)


درآمد حاصل از تسهیلات اعتباری گردان



547.4



383.3


بازپرداخت تسهیلات اعتباری گردان



(803.5)



(328.3)


پرداخت هزینه های تأمین مالی



(18.5)




درآمد حاصل از انتشار سهام سرمایه



0.1



0.1


سود سهام پرداخت شده



(29.1)



(27.7)


نگهداری مالیات مربوط به تسویه خالص سهام واحدهای سهام محدود



(5.6)



(3.3)


خالص وجه نقد مورد استفاده در فعالیت های تأمین مالی



(187.9)



(4.3)










افزایش خالص (کاهش) وجه نقد ، معادل وجه نقد و وجه نقد محدود



(12.7)



7.8


وجه نقد ، معادل وجه نقد و وجه نقد محدود ، ابتدای دوره



28.4



24.5


وجه نقد ، معادل وجه نقد و وجه نقد محدود ، پایان دوره


$

15.7


$

32.3










آشتی وجه نقد ، معادل وجه نقد و وجه نقد محدود ، پایان دوره:








پول نقد و معادل


$

12.7


$

23.6


پول توقیف شده



3.0



8.7


کل وجه نقد ، معادل وجه نقد و وجه نقد محدود ، پایان دوره


$

15.7


$

32.3










اطلاعات تکمیلی جریان نقدی:








سود پرداخت شده ، خالص از سود سرمایه گذاری شده


$

22.4


$

16.8


مالیات بر درآمد (بازپرداخت) و پرداختها ، خالص


$

(18.0)


$

(25.7)










اطلاعات غیر نقدی:








هزینه های سرمایه ای شامل حساب های پرداختنی ، اقلام تعهدی و سایر بدهی ها


$

5.9


$

9.8


ماتسون ، شرکت و زیرمجموعه ها

کل بدهی به بدهی خالص و درآمد خالص به آشتی های EBITDA

(بدون حسابرسی)


سازش بدهی خالص







30 سپتامبر

(در میلیون ها نفر)


2020

بدهی کل (1):


$

823.6

کمتر: پول نقد و معادل نقدی آن



(12.7)

بدهی خالص


$

810.9


آشتی با EBITDA

















سه ماه به پایان رسید







30 سپتامبر


آخر دوازده


(در میلیون ها نفر)


2020


2019


تغییر دادن


ماه ها


درآمد خالص


$

70.9


$

36.2


$

34.7


$

123.1


افزودن: مالیات بر درآمد



24.2



12.3



11.9



41.6


افزودن: هزینه بهره



5.7



6.2



(0.5)



28.1


افزودن: استهلاک و استهلاک



27.9



25.7



2.2



109.4


افزودن: استهلاک حوض خشک



6.0



8.7



(2.7)



26.2


EBITDA (2)


$

134.7


$

89.1


$

45.6


$

328.4















نه ماه به پایان رسید




30 سپتامبر


(در میلیون ها نفر)


2020


2019


تغییر دادن


درآمد خالص


$

107.5


$

67.1


$

40.4


افزودن: مالیات بر درآمد



37.1



20.6



16.5


افزودن: هزینه بهره



22.5



16.9



5.6


افزودن: استهلاک و استهلاک



82.5



72.8



9.7


افزودن: استهلاک حوض خشک



17.8



25.9



(8.1)


EBITDA (2)


$

267.4


$

203.3


$

64.1








(1)

مبلغ کل بدهی قبل از هرگونه تخفیف برای هزینه های وام به تعویق افتاده مطابق با GAAP ارائه می شود

(2)

EBITDA به عنوان مجموع درآمد خالص به علاوه مالیات بر درآمد ، هزینه بهره و استهلاک و استهلاک (از جمله استهلاک داکینگ تعویق موکول) تعریف می شود. EBITDA نباید به عنوان معیار نقدینگی به عنوان جایگزینی برای درآمد خالص (مطابق با GAAP تعیین شده) ، به عنوان شاخصی از عملکرد عملیاتی ما یا جریانات نقدی ناشی از فعالیتهای عملیاتی (مطابق با GAAP تعیین شده) در نظر گرفته شود. محاسبه ما از EBITDA قابل مقایسه با EBITDA نیست که توسط شرکت های دیگر محاسبه شده است و همچنین این محاسبه با EBITDA که توسط وام دهندگان ما برای تعیین انطباق با میثاق مالی استفاده می شود یکسان نیست.

منبع Matson، Inc.

لینک های مربوطه

http://matson.com