میتسوبیشی موتورز اعلام کرد که در سراسر شبکه نمایندگی خود در ایالات متحده ، موارد اضافی و بهتری را ارائه می دهد

علاوه بر این ، MMNA پایان چهار تاسیسات جدید یا به شدت بازسازی شده را که تحت برنامه هویت بصری شرکتی افتتاح شده است ، مشخص کرد. فروشگاه ها برای هماهنگی با دوره جدید تجربه خرده فروشی میتسوبیشی موتورز ، بازسازی های جامع ساختارهای موجود خود را انجام دادند یا سازه های جدیدی کاملاً ساختند. این برنامه به مدرنیزاسیون و اختراع مجدد نام تجاری از طریق زبان طراحی متمایز اشاره دارد ، همگی برای ارائه یک فروش راحت تر و بازتر و جذاب تر. این امکانات عبارتند از:

“ما خوشحالیم که از جدیدترین شرکای فروشنده خود استقبال می کنیم. تعهد و سرمایه گذاری آنها در میتسوبیشی موتورز رای اعتماد برای آینده جمعی ما است.” مارک چافین، مدیر عامل ، MMNA. “همانطور که ما برای راه اندازی سه وسیله نقلیه قابل تغییر مجدد و یک طراحی کاملاً جدید و اساسی تا سه ماهه دوم سال 2021 برنامه ریزی می کنیم ، ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با شرکای تجاری خود در سراسر کشور هستیم تا میتسوبیشی موتورز را به موفقیت های جدید فروش برساند. در سال 2021 “

برنامه هویت بصری تجربه مشتری را در یک محیط خرده فروشی با کیفیت بالا ، و همکاری در همکاری با پیام تجاری “Drive your Ambition” نام تجاری برای جلب و الهام بخشیدن به مشتریان در تمام فروشگاه های خرده فروشی میتسوبیشی ، افزایش می دهد. پالت اصلی رنگ خنک و خاموش است ، با لهجه های سیاه ، خاکستری و قرمز متناسب با رنگ های مارک میتسوبیشی موتورز است. برنامه Visual Identity از تمیز کردن مارک تجاری در سراسر نمایشگاه و مناطق انتظار خدمات اطمینان می دهد تا یک داستان سازگار و لوکس از برند را روایت کند.

این تسهیلات خرده فروشی جدید و بازسازی شده در سراسر ایالات متحده آخرین نمونه های ملموس از برنامه در حال اجرا برای جوان سازی همه جنبه های میتسوبیشی موتورز و فعالیت های آن در ایالات متحده است ، از رهبری شرکت ها تا شرکای فروشنده تا هر نقطه تماس مشتری با وسیله نقلیه خود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میتسوبیشی موتورز و شبکه نمایندگی های آن در ایالات متحده ، لطفاً به آدرس media.mitsubishicars.com مراجعه کنید.

درباره میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت
از طریق شبکه ای تقریباً 325 شریک فروشنده در سراسر کشور ایالات متحده، میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت (MMNA) ، مسئول فروش ، تحقیق و توسعه ، بازاریابی و خدمات مشتری به وسایل نقلیه میتسوبیشی موتورز در سال 2019 ایالات متحده هفتمین سال متوالی این مارک از رشد فروش است ، و MMNA رتبه اول را دارد – مارک ژاپنی را در مطالعه کیفیت اولیه JD Power 2020 رتبه بندی کرد ، در رتبه ششم قرار گرفت و بیشترین پیشرفت سال به سال را در بین سایر برندها تجربه کرد.

واقع در فرانکلین ، تنسی، MMNA بخشی از اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی است. میتسوبیشی همچنان در تولید اتومبیل های جدید بنزینی بسیار کارآمد و با قیمت ارزان قیمت پیشگام است ، در حالی که از دانش پیشرو صنعت خود در خودروهای الکتریکی باتری برای توسعه مدل های آینده EV و PHEV استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وسایل نقلیه میتسوبیشی ، لطفاً با دفتر اخبار میتسوبیشی موتورز در شماره 257-2698 (615) تماس بگیرید یا از media.mitsubishicars.com بازدید کنید.

مخاطب
جرمی بارنز
مدیر ارشد ، ارتباطات و رویدادها
[email protected]
تلفن همراه: 714-296-1402

لورن رایان
مدیر ، ارتباطات و رویدادها
[email protected]
تلفن همراه: 404-862-8286

منبع میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی ، شرکت

لینک های مربوطه

http://www.mitsubishicars.com