پیشکسوت صنعت مهمان نوازی پگی بیانکو به عنوان مشاور ارشد به ژورنرا می پیوندد

شیکاگو، 6 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Journera ، بستر تبادل داده در زمان واقعی برای ایجاد سفرهای بی نظیر ، امروز اعلام کرد پگی بیانکو از آنجا که Journera دامنه فعالیت خود را در صنعت مسافرت گسترش می دهد ، به عنوان مشاور ارشد برای سرعت پذیرش به این شرکت می پیوندد.

بیانکو در ارشد در Uber ، Travelport ، Orbitz Worldwide ، Hyatt Hotels و Starwood Hotels and Resorts Worldwide خدمت کرده است. او نه تنها از صنعت اقامتگاه جهانی ، بلکه از اکوسیستم وسیع تری از مهمان نوازی دانش عمیقی دارد ، که اخیراً به عنوان مدیر توسعه تجارت UberEats خدمت کرده است.

گفت: “پگی با شهرت بی عیب و نقصی در صنعت مهمان نوازی به ما می آید” جفری کاتز، مدیر عامل ، Journera. “پگی می داند که چگونه هتل ها و سایر هتل ها مهمان نوازی شرکت ها می توانند از قدرت داده های بی درنگ برای ایجاد مهمانان شادتر و P&S قوی تر استفاده کنند. پگی مدافع چشمگیری برای راه حل های ما خواهد بود که به مارک های مهمان نوازی کمک می کند سفرهای بدون لمس را مستقر کنند ، هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهند و تجربیات منحصر به فرد را به ارزشمندترین مشتریان خود ارائه دهند. ”

بیانکو با همکاری کاتز و تیم مدیریت ارشد وی در بهینه سازی بستر Journera برای شرکت های مهمان نوازی و ورود مارک های بیشتر به این پلتفرم همکاری خواهد کرد. جورنرا در حال حاضر هیلتون ، گروه هتل های بین قاره ای ، شرکت بین المللی ماریوت و هتل های هایت را از جمله مشتریان خود می داند. این شرکت همچنین با مهمان و ایمپالا همکاری ادغام دارد.

وی گفت: “خدمات مشتری استثنایی مشخصه مارک های بزرگ مهمان نوازی است ، اما آنچه مشتریان از این مارک ها می خواهند و نیاز دارند به سرعت در حال تغییر است.” پگی بیانکو. “تجربه عالی مشتری امروز به معنای مواردی مانند ورود به سیستم خودکار و بدون تماس و کلیدهای دیجیتال اتاق است که هم امنیت و راحتی را در اولویت قرار می دهد. اینها مناطقی است که Journera می تواند به شرکت های مسافرتی کمک کند تا به سرعت به شرایط متغیر پاسخ دهند.”

سکوی Journera داده های مربوط به کل سفر را گرد هم می آورد تا امکانات جدیدی را برای مسافران و شرکت های مسافرتی فراهم کند – از شناسایی مشتریان بالقوه ای که قصد سفر دارند ، پیش بینی بهتر نیازهای آنها در کل سفر و ارائه خدمات و تجربیات جدید براساس مسافر. نیازهای زمان واقعی. این پلتفرم همچنین برای ایجاد تجارب لمسی مانند ارسال خودکار اشتراک مسافرتی بر اساس اطلاعات پرواز در زمان واقعی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در محدوده کنترل و یا ارسال اتوماتیک کلید اتاق به مهمان هتل هنگام ورود به هواپیما برای تسهیل در چک “بدون تماس” استفاده می شود. در ملک

شرکای تجاری جورنرا شامل هیلتون ، گروه هتل های بین قاره ای ، بین المللی ماریوت ، شرکت هتل های هایت ، هواپیمایی یونایتد ، خطوط هوایی آمریكا و بسیاری دیگر هستند. این شرکت های مسافرتی با هم نزدیک به 40 درصد از کل سفرها در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Journera ، به سایت www.journera.com مراجعه کنید.

درباره Journera
Journera یک شرکت فناوری است که تبادل داده در زمان واقعی برای ایجاد سفرهای بی نظیر سفر فراهم می کند. Journera از طریق سیستم عامل خود ، دید کاملی از سفر مسافران را در زمان واقعی ایجاد می کند ، و شرکت های مرتبط با سفر را قادر می سازد تجربه سفر بهتری ایجاد کنند که باعث افزایش وفاداری و تعامل مستقیم با مشتریان می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.journera.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
ارتباطات Journera
[email protected]

SOURCE Journera

لینک های مربوطه

http://www.journera.com