گروه NFI نتایج سه ماهه سوم سال 2020 را اعلام و برنامه 2021 روز سرمایه گذار را تعیین می کند

نتایج قابل توجهی در سه ماهه سوم سال 2020 بهبود یافته است زیرا NFI از طریق بیماری همه گیر COVID-19 مدیریت می کند. عملکرد به شرح زیر است:

  • در سه ماهه سوم سال 2020 ، NFI 1317 اتحادیه اروپا را تحویل داد که درآمد کل آنها بالاترین بود 663.9 میلیون دلار، تنظیم EBITDA از 60.9 میلیون دلار و جریان نقدی رایگان از 27.4 میلیون دلار، یا 0.58 دلار کانادا در هر سهم
  • ضرر خالص 24.9 میلیون دلار، یا دلار (0.40) به ازای هر سهم در سه ماهه ناشی از هزینه های بازسازی مرتبط با طرح های NFI Forward و یک بار تنظیم علامت غیر نقدی به بازار از بازار اکتبر 2020 فروش دارایی های مربی موتور قبل از مالکیت ، که تقریباً تولید می شود 19 میلیون دلار پول نقد
  • سود خالص تنظیم شده از 5.7 میلیون دلار، یا 0.09 دلار در هر سهم ، عادی برای 17.5 میلیون دلار از اتهامات تجدید ساختار غیر دوره ای و 16.8 میلیون دلار از اتهامات مربوط به COVID-19.
  • NFI سود سهام اعلام کرد 13.3 میلیون دلار کانادا در سه ماهه
  • سه ماهه پایان وضعیت عقب مانده 8،882 اتحادیه اروپا (با ارزش در 4.5 میلیارد دلار) ، متشکل از دو سفارش ثابت و اختیاری است.
  • سه ماهه پایان وضعیت نقدینگی 414 میلیون دلار. NFI همچنان بر کاهش ترازنامه متمرکز است و در حال همکاری نزدیک با شرکای بانکی در مورد بسته تسویه حساب میثاق گسترده ای است که انعطاف پذیری بیشتری در سال 2021 فراهم می کند.
  • مدیریت مجدداً راهنماییهای EBITDA تعدیل شده در سال مالی 2020 را تکرار می کند 145 میلیون دلار به 155 میلیون دلار. روز سرمایه گذار NFI برنامه ریزی شده برای 11 ژانویه 2021 برای ارائه به روزرسانی های تجاری ، صنعت NFI منجر به نقشه راه اتوبوس با انتشار صفر شده و چشم انداز مالی شرکت را ارائه می دهد.

تمام ارقام نقل شده به دلار مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد:

WINNIPEG ، مگابایت، 11 نوامبر 2020 / PRNewswire / – (TSX: NFI) شرکت NFI Group (“NFI” یا “شرکت”) ، یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان مستقل اتوبوس در جهان ، امروز نتایج مالی خود را برای Q3 2020 اعلام کرد.

معیارهای مالی اصلی Q3 2020 در زیر برجسته شده است:






(حسابرسی نشده ، در میلیون به غیر از مقدار هر سهم)

Q3 2020

تغییر دادن(3)

2020 Q3 LTM

تغییر دادن(3)






تحویل (اتحادیه اروپا) (1)

1،317

(75)

4،986

390






اقدامات IFRS





درآمد

663.9 دلار

دلار (61.5)

2،625.3 دلار

دلار (12.3)

سود خالص (ضرر)

(24.9)

(23.9)

(132.1)

(198.5)

سود خالص (ضرر) هر سهم

(0.40)

(0.38)

(2.11)

(3.18)






اقدامات غیر IFRS(2)





EBITDA تنظیم شده است

60.9 دلار

دلار (16.0)

196.6 دلار

دلار (101.6)

سود خالص تعدیل شده (ضرر)

5.7

(9.3)

(24.5)

(140.2)

سود خالص تعدیل شده (ضرر) در هر سهم

09/0

(0.15)

(0.39)

(2.26)

جریان ازاد نقدینگی

27.4

(10.2)

47.5

(106.3)

نقدینگی

414.5 دلار

327.9

414.5 دلار

327.9

(1)

EUs یک واحد معادل (یا “اتحادیه اروپا”) یک شیار تولید را نشان می دهد ، یک اتوبوس حمل و نقل سنگین 30 پا ، 35 پا ، 40 پا ، 45 پا ، یک اتوبوس دو طبقه ، یک اتوبوس متوسط ​​، یک اتوبوس قطع یا یک مربی موتور ، در حالی که یک اتوبوس حمل و نقل مفصل نشان دهنده دو واحد معادل است

(2)

EBITDA تعدیل شده ، سود خالص تعدیل شده (ضرر) ، سود خالص تعدیل شده (ضرر) به ازای هر سهم و جریان نقدی رایگان از اقدامات سود شناخته نمی شوند و معنی استانداردی ندارند که توسط IFRS تجویز شده است. بنابراین ، ممکن است قابل مقایسه با اقدامات مشابه ارائه شده توسط سایر ناشران نباشند. “اقدامات غیر IFRS” و سازگاری دقیق اقدامات IFRS با اقدامات غیر IFRS را در ضمیمه این بیانیه مطبوعاتی مشاهده کنید.

(3)

نتایج ذکر شده در اینجا مربوط به دوره 13 هفته ای (“2020 Q3”) و دوره 52 هفته ای “” 2020 Q3 LTM “است که در 28 سپتامبر 2020 به پایان رسید. مقایسه های گزارش شده در این بیانیه مطبوعاتی مقایسه 2020 Q3 و 2020 Q3 LTM با دوره 13 هفته ای (“Q3 2019”) و دوره 52 هفته ای 29 سپتامبر 2019 (“Q3 2019 LTM”) به پایان رسید. همچنین مقایسه و نظرات مربوط به دوره 13 هفته ای (“Q4 2019”) به پایان 29 دسامبر 2019 و دوره 13 هفته ای پایان 28 ژوئن 2020 (“Q2 2020”) انجام می شود. به خوانندگان توصیه می شود که صورتهای مالی تلفیقی میان دوره ای بدون حسابرسی (“صورتهای مالی”) و بحث و تحلیل مدیریت مربوطه (“MD&A”) را که در وب سایت شرکت به آدرس https://www.nfigroup.com موجود است مشاهده کنند. / روابط سرمایه گذار / گزارش عملکرد / و تحت نمایه شرکت در www.sedar.com است

بخش ساخت درآمد سال 2020 Q3 کاهش یافت 49.9 میلیون دلار، یا 8.1٪ ، در مقایسه با Q3 2019 ، اما 127.8٪ نسبت به Q2 2020 افزایش یافته است. این کاهش سال به سال عمدتاً تحت تأثیر تأثیر تولید کمتر و تحویل اتوبوس های ترانزیتی و مربیان موتوری ناشی از تأثیرات اقتصادی همه گیر COVID-19 است. 2020 Q3 Manufacturing Adjusted EBITDA کاهش یافته است 16.9 میلیون دلار، یا 27.5٪ ، در مقایسه با Q3 2019 ، زیرا شرکت با موفقیت هزینه های متغیر تولید خود را کاهش داد ، اما با کاهش جذب ثابت هزینه به دلیل فروش کمتر ، نتایج تحت تأثیر قرار گرفت. ساخت EBITDA تنظیم شده توسط افزایش یافت 77.0 میلیون دلار از Q2 2020

در پایان Q3 2020 ، کل موجودی شرکت (شرکت و گزینه ها) 8،882 اتحادیه اروپا بود (با ارزش 4.5 میلیارد دلار) کاهش نسبت به 10،004 اتحادیه اروپا (ارزش آن در است 4.9 میلیارد دلار) در پایان سال 2020 Q2. این کاهش ناشی از تحویل در سه ماهه گذشته ، تأخیر در جوایز جدید در عملیات ترانزیت آمریکای شمالی و انگلیس است که با برخی سفارشات جدید جبران می شود.

بخش پس از فروش درآمد سال 2020 Q3 کاهش یافت 11.6 میلیون دلار، یا 10.6٪ ، در مقایسه با Q3 2019 ، اما 15.3٪ نسبت به Q2 2020 افزایش یافته است. کاهش درآمد سال به سال در درجه اول به دلیل فروش قطعات کمتر برای هر دو بخش NFI Parts و ADL Parts بود. 2020 Q3 پس از فروش EBITDA تنظیم شده توسط افزایش یافته است 0.3 میلیون دلار در مقایسه با Q3 2019 ، یا 1.8٪ ، با حجم کمتری که با هزینه های عملیاتی کمتر در ADL جبران می شود. بازار پس از تنظیم EBITDA توسط 4.6 میلیون دلار از Q2 2020

سود خالص و سود خالص تعدیل شده

سه ماهه سوم سال 2020 با ضرر خالص مواجه شد 24.9 میلیون دلار، کاهش از 23.9 میلیون دلار از Q3 2019 ، ناشی از درآمد کمتر همراه با هزینه های عمومی و مدیریت بالاتر (“SG&A”) ناشی از اتهامات یک بار بازسازی ، که تا حدودی با بازیابی مالیات بر درآمد و سودهای غیر واقعی خارجی جبران شد. ضرر خالص همچنین شامل یک بار پرداخت غیر نقدی بود 20.4 میلیون دلار اتهام مربوط به خسارت مربیان موتوری پیش از مالکیت منعکس کننده ارزش معامله ای که به موجب آن MCI پس از پایان دوره سه ماهه با درآمد تقریبی ، استخر مربی متعلق به خود را به شخص ثالث فروخت. 19 میلیون دلار. تلفات ناشی از عملیات تا حدودی با کمک های مالی دولت جبران شد 14.8 میلیون دلار از طریق یارانه دستمزد اضطراری کانادا (“CEWS”) و برنامه حفظ شغل انگلستان (“UK Furlough”) دریافت شده است.

2020 Q3 سود خالص تعدیل شده از 5.7 میلیون دلار برای تنظیم شده بود 17.5 میلیون دلار در هزینه های قطع و تجدید ساختار ، 16.1 میلیون دلار در خسارت موجودی کالا ، از جمله فروش قبلی موجودی مربی قبل از مالکیت و 0.8 میلیون دلار در سایر هزینه های یکبار مصرف مربوط به COVID-19. تطبیق کامل سود خالص با سود خالص تعدیل شده (ضرر) در جداول همراه این بیانیه مطبوعاتی موجود است.

نقدینگی

موقعیت نقدینگی NFI مانند 28 سپتامبر 2020 بود 414.5 میلیون دلار که افزایش 327.8 میلیون دلار از همان دوره در سال 2019. بهبود در درجه اول مربوط به ورود دو تسهیلات اعتباری جدید توسط شرکت طی سه ماهه دوم سال 2020 است: 250 میلیون دلار تسهیلات اعتباری خودروی جانبی یک ساله ناامن ، در صورت لزوم برای اهداف عمومی شرکت در دسترس است. و یک مرکز استراتژیک 50 میلیون پوندی بدون امنیت برای استفاده در عملیات بین المللی ADL.

این شرکت برای کل نسبت اهرم خود (“TLR”) معافیت میثاق در دست اجرا داشت (که میزان کل اهرم در برابر EBITDA تعدیل شده را به مدت چهار سه ماهه آخر اندازه گیری می کند) در تمام امکانات خود تا 28 سپتامبر 2020، با میثاق هایی که در سطح آرام تری از سر گرفته شده اند بر اساس یک محاسبه دارای رتبه بندی مناسب که نتایج Q2 2020 را حذف می کند. اکنون شرکت انتظار دارد که ترکیبی از EBITDA تعدیل شده در پایین همراه با مشخصات بدهی فعلی شرکت و عدم اطمینان مداوم ایجاد شده توسط بیماری همه گیر COVID-19 ، ممکن است بر انطباق با میثاق TLR از سه ماهه اول 2021 تأثیر بگذارد. در حال حاضر در حال مذاکره دقیق با شرکای بانکی خود برای دستیابی به پیمان تا سال 2021 است. مدیریت معتقد است که پیش بینی شده وجه نقد و ظرفیت اعتباری شرکت تحت تسهیلات اعتباری موجود در حال حاضر برای تأمین عملیات ، تأمین تعهدات مالی در موعد مقرر و تأمین اعتبار لازم برای هزینه های سرمایه ای ، پرداخت سود سهام و سایر نیازهای عملیاتی. مدیریت همچنان انتظار دارد که نیازی به استفاده از ماشین کناری نخواهد داشت. جزئیات کامل در مورد محاسبات میثاق را می توان در MD&A شرکت یافت.

چشم انداز

سه ماهه سوم سال 2020 شاهد بهبود قابل توجهی نسبت به سه ماهه دوم بود ، زیرا این شرکت قادر به از سرگیری تولید و تحویل اتوبوس ها و مربیان در آمریکای شمالی و بازارهای بین المللی. در حالی که نتایج در Q3 2020 بهبود یافته است ، مدیریت پیش بینی می کند که بیماری همه گیر COVID-19 تا سال 2021 بر نتایج NFI تأثیر بگذارد. افزایش نرخ پرونده های COVID-19 همراه با کار مداوم از خانه ، کاهش سفر و صندوق های محرک با تأخیر همچنان اعلام کند جوایز جدید وسیله نقلیه و خریدهای تأخیری یا تأخیری.

که در آگوست 2020 NFI با شروع یک طرح کاهش هزینه تغییر شکل دهنده تحت عنوان “NFI Forward” ، به تأثیرات COVID-19 پاسخ داد تا هزینه های بالای تولید و SG&A تولید را از سطح سال 2019 به طور قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر پروژه های متعدد صرفه جویی در هزینه با هدف کاهش هزینه های ثابت ، این شرکت همچنین نرخ تولید هفتگی را برای مطابقت با سابقه عقب مانده شرکت ، تغییر گزینه مورد انتظار و جوایز جدید پیش بینی شده برای باقی مانده از سال های 2020 و 2021 کاهش داده است. تقریباً به دست آورده است 13.5 میلیون دلار در پس انداز این پس اندازها در حاشیه ناخالص NFI و Adjusted EBITDA ظاهر می شوند ، زیرا این امر به کاهش هزینه های تولید سربار و مستقیم مواد و SG&A منجر می شود.

انتظار می رود بهبود کلی بازارهای نهایی NFI از COVID-19 به عوامل مختلفی از جمله حمایت دولت ، نرخ موارد COVID-19 و طول همه گیر و فعالیت بازگشایی اقتصادی وابسته باشد. این عوامل از نظر خط تولید و جغرافیا متفاوت خواهند بود. اکثر وسایل نقلیه NFI برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود ، که همچنان یک روش مهم حمل و نقل برای میلیون ها کاربر است و یک توانمند اقتصادی در شهرهای جهان است. انتظار می رود سطح تقاضا بازگردد ، اگرچه مدت زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 ممکن است جوایز خودروهای جدید و زمان تحویل را به تأخیر بیندازد. اعلامیه های مثبت اخیر در مورد واکسن های احتمالی COVID-19 و همچنین اولویت های اعلام شده در برنامه زیربنایی رئیس جمهور منتخب ایالات متحده بایدن در مورد سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی سازگار با محیط زیست ، دلگرم کننده هستند.

چشم انداز مالی

با ادامه تحمیل نتایج مالی برای سه ماهه چهارم سال 2020 ، نتایج NFI در آن دوره کمتر از مدت مشابه در سال 2019 خواهد بود. با این حال ، مدیریت دستورالعمل های تنظیم شده EBITDA خود را تکرار می کند 145 میلیون دلار به 155 میلیون دلار برای سال مالی 2020 ، پیشنهاد می کند 52 میلیون دلار62 میلیون دلار از EBITDA تنظیم شده در سه ماهه چهارم سال 2020.

با ارزیابی شرایط فعلی بازار و تقاضای آینده مورد انتظار ، مدیریت انتظار دارد که نتایج مالی 2021 نسبت به سال مالی 2020 بهبود چشمگیری داشته باشد ، اما در حال حاضر یک دوره گذار با تأثیرات همه گیر COVID-19 را پیش بینی می کند. مدیریت در مورد اجزای نتایج پیش بینی شده خود در سال 2021 دارای دید خاصی است ، که ناشی از عقب ماندگی شرکت ، تغییر گزینه مورد انتظار و جوایز جدید پیش بینی شده است ، اما تأخیر در جوایز عمومی ، راکد شدن تقاضای بخش خصوصی و عدم اطمینان در مورد زمان و میزان محرک های دولت خطر را به طور کامل ایجاد می کند سال 2021 نتایج. مدیریت قصد دارد چشم انداز مالی NFI را در سال 2007 منتشر کند ژانویه 2021 در روز سرمایه گذار مجازی شرکت.

سخنان مدیریت

“قدرت سه ماهه سوم ما انعطاف پذیری NFI ، عقب ماندگی قوی و توانایی پاسخگویی به واقعیت های اقتصادی مداوم بیماری همه گیر COVID-19 را نشان می دهد. در طول سه ماهه ، امکانات ما با موفقیت تولید را از سر گرفتند ، برای محافظت از فرآیندهای ایمنی و بهداشتی قوی کارمندان ، ما برای مشتریان خود تحویل دادیم و با طرح های کاهش هزینه NFI Forward پیشرفت قابل توجهی کردیم. ” پل سوبری، رئیس و مدیر عامل NFI. “در حالی که نتایج ما زیر سطح پیش از همه گیری بود ، ما شاهد پیشرفت قابل توجهی در پایین ترین سطح تاریخی سه ماهه دوم سال 2020 بودیم.”

سوبری افزود: “بهبود کامل بازار با مدیریت محدودیت های مسافرت و حمل و نقل و پایین آمدن سطح سواری ، با مدیریت مشتریان ما از طریق چالش های COVID-19 زمان بر خواهد بود.” “شکی نیست ، با این وجود ، اتوبوس ها و مربیان زیرساخت های مهمی در شهرهای بزرگ جهان هستند و نقشی اساسی در جابجایی مردم و اتصال جوامع دارند. ما در این زمان دشوار بر حمایت از مشتریان خود متمرکز هستیم ضمن اینکه کسب و کار خود را برای با اندازه گیری درست عملکردها و هدایت نوآوری ها و هدایت تکامل به اتوبوس های با انتشار صفر ، از بهبود اقتصادی مورد انتظار بهره ببرید. ما اطمینان داریم که با بهبود اقتصاد جهانی تقاضا برای اتوبوس و مربیان دوباره برمی گردد و اعلامیه های اخیر مربوط به یک واکسن بالقوه را مشاهده می کنید به عنوان یک گام مثبت در بهبودی. ”

“NFI بر اساس بنیادی از مارک های برجسته بازار با بیش از 450 سال تجربه طراحی و ساخت اتوبوس و مربی ساخته شده است. هسته اصلی شرکت ما نوآوری و فن آوری پیشرفته است. ما اولین کسانی بودیم که اتوبوس های طبقه پایین و مفصل را معرفی کردیم آمریکای شمالی، منجر به معرفی سیستم های پیشرانه سلول های گاز طبیعی ، هیبریدی ، الکتریکی و پیل های سوختی شد ، و اخیراً ، پیشنهاد ما را گسترش داده است تا شامل راه حل های تحرک کامل با زیرساخت های ارتباط از راه دور و شارژ همراه باشد. ما همچنان با محصولات و خدمات جدید رهبران بازار هستیم که با وسایل نقلیه ایمن تر ، تمیزتر و قابل اعتماد انتقال به آینده با میزان تولید صفر را به دنبال خواهد داشت. NFI بیشترین اتوبوس های با انتشار صفر را در سال تحویل داده است آمریکای شمالی و بیش از سایر رقبا در انگلیس ZEB تحویل داده است. ما همچنین در ظرفیت گسترده برای ساخت وسایل نقلیه با میزان انتشار صفر تقریباً در هر مرکز سرمایه گذاری کرده ایم. NFI از بزرگترین ناوگان نصب شده اتوبوسهای ترانزیت و مربیان موتوری در بازارهای متعدد پشتیبانی می کند و در حال حاضر بیش از 105000 وسیله نقلیه داریم. ما در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم که می توانیم نقشی اساسی در انتقال این وسایل نقلیه از پیشرانه های سنتی به پیل های سوختی باتری و هیدروژن برقی داشته باشیم. ”

“علاوه بر پیشبرد محصولات و خدمات جدید ، ما هزینه های فعالیت های خود را نیز کاهش می دهیم. اقدامات مختلف NFI Forward واحدهای تجاری را ادغام می کند و انتظار می رود رد پای ما را کاهش دهد ، ظرفیت تولید را به حداکثر برساند ، عملکردهای اداری ما را ساده کند و سرمایه در گردش را کاهش دهد. به طور کلی ، NFI Forward در هنگام تحویل ارزش در دراز مدت ، در تحویل ترازنامه ما به ما کمک خواهد کرد زیرا در بهبود بازارها ، NFI پایه قابل توجهی پایین تر خواهد داشت. ما مشتاقانه منتظر صحبت در مورد این اقدامات و رهبری NFI در انتقال به صفر هستیم. آینده انتشار در روز سرمایه گذار در ژانویه ، “سوری نتیجه گیری کرد.

مسئولیت اجتماعی شرکت

چشم انداز NFI این است که از طریق طراحی و ارائه راه حل های استثنایی حمل و نقل ، ایمن ، در دسترس ، کارآمد و قابل اعتماد ، آینده تحرک را با راه حل های ابتکاری و پایدار فراهم کند. محصولات نهایی NFI یک عامل اصلی برای ایجاد توانایی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در شهرها ، کاهش ازدحام و ایجاد فرصت های اقتصادی برای اعضای کم اقبال جوامع مختلف است. NFI به کارمندان ، مشتریان و سهامداران متعهد است ، در حالی که مسئولیت محیط زیست و جوامعی را که در آنها زندگی می کنیم و با تمرکز بر استفاده از انرژی تجدیدپذیر ، کاهش ضایعات ، خرید لوازم از شرکت های تجاری محروم ، ارتقا diversity تنوع و پایبندی به ما مسئول است. ساختار حاکمیت دقیق.

که در مارس 2020، New Flyer of America (“New Flyer”) با مشارکت شورای تنوع حمل و نقل ، چارچوب مزایای جامعه (“CBF”) را راه اندازی کرد. CBF پایه ای برای رویکرد New Flyer در زمینه مشارکت کارکنان ، مدیریت موثر یک محل کار ایمن و محترمانه ، اجرای اقدامات بهداشتی و ایمنی ، تعهدات در قبال شرکت های تجاری محروم ، حمایت از صنعت و پشتیبانی از توسعه و گنجاندن نیروی کار ایجاد می کند. که در سپتامبر 2020، New Flyer از طریق برنامه توسعه نیروی کار Anniston اولین برنامه محلی را تحت CBF خود راه اندازی کرد.

گزارش حاکمیت اجتماعی زیست محیطی NFI 2019 و جزئیات CBF را می توان در وب سایت شرکت مشاهده کرد.

فراخوان کنفرانس نتایج سه ماهه سوم

یک کنفرانس تلفنی برای تحلیلگران و شنوندگان علاقه مند برگزار خواهد شد چهارشنبه ، 11 نوامبر سال 2020 در 8:30 صبح به وقت شرقی (ET) شماره تماس شنوندگان 888-231-8191 یا 647-427-7450 است. ارائه نتایج همراه قبل از تماس به آدرس www.nfigroup.com/investor-relation در دسترس خواهد بود.

خبرخوان صوتی تماس نیز در این آدرس در دسترس خواهد بود:

https://produceredition.webcasts.com/starthere.jsp؟ei=1382239&tp_key=ccf744a7cd

پخش مجدد تماس از طریق در دسترس خواهد بود 11:00 صبح (ET) بر 11 نوامبر 2020 تا زمان 11:59 ب.ظ. (ET) بر 11 دسامبر 2020. برای دسترسی به پخش ، با 855-859-2056 یا 416-849-0833 تماس بگیرید و شماره رمز عبور 4369358 را وارد کنید. پخش همچنین در وب سایت NFI به آدرس www.nfigroup.com در دسترس خواهد بود.

روز سرمایه گذار واقعی 2021

NFI روز سرمایه گذاری مجازی را در روز برگزار می کند دوشنبه ، 11 ژانویه 2021 از جانب 8:30 صبح ET تا 11:30 صبح ET. در طول این رویداد ، اعضای تیم رهبری اجرایی به روز رسانی در مورد بازارها و مشاغل NFI را ارائه می دهند. طرح تحول استراتژیک NFI Forward ، نقشه راه اتوبوس با انتشار صفر شرکت ؛ عملکرد حاکمیت اجتماعی محیطی ؛ و چشم انداز مالی آینده

برای تأیید حضور خود در این رویداد لطفاً از طریق ایمیل RSVP را پاسخ دهید [email protected]. پیوندی به پخش وب به همراه دستور کار این رویداد برای همه شرکت کنندگان از طریق ایمیل ارسال می شود و همچنین در وب سایت گروه NFI نزدیک به رویداد قرار می گیرد.

درباره گروه NFI

با بیش از 8000 عضو تیم از 50 مرکز در ده کشور جهان ، NFI یک تولید کننده مستقل جهانی اتوبوس است که مجموعه کاملی از راه حل های حمل و نقل گسترده را با مارک های جدید ارائه می دهد: New Flyer® (اتوبوس های حمل و نقل سنگین) ، الکساندر دنیس محدود (یک نفره و اتوبوس های دو طبقه) ، Plaxton (مربیان موتور) ، MCI® (مربیان موتور) ، ARBOC® (اتوبوس های طبقه پایین و اتوبوس های متوسط) و NFI Parts. وسایل نقلیه NFI گسترده ترین سیستم درایو موجود را شامل می شوند: از گازوئیل تمیز ، گاز طبیعی ، هیبرید دیزل الکتریکی و برقی با انتشار صفر (واگن برقی ، باتری و سلول سوختی). در کل ، NFI اکنون از بیش از 105،000 اتوبوس و مربی در حال حاضر در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

سهام عادی NFI با نماد NFI در بورس اوراق بهادار تورنتو معامله می شود. اطلاعات بیشتر در اینجا موجود است:
www.nfigroup.com
، www.newflyer.com، www.mcicoach.com، www.arbocsv.com، www.nfi.parts، www.alexander-dennis.com، و www.carfaircomposites.com.

ضمیمه – جداول آشتی

سازگاری سود خالص با EBITDA تنظیم شده

مدیریت معتقد است که EBITDA تعدیل شده معیار مهمی در ارزیابی عملکرد عملیاتی شرکت است. با این حال ، EBITDA تعدیل شده طبق IFRS یک معیار درآمد شناخته شده نیست و معنای استانداردی ندارد که توسط IFRS تجویز شده است. بر این اساس ، ممکن است EBITDA تعدیل شده با اقدامات مشابه ارائه شده توسط سایر صادر کنندگان قابل مقایسه نباشد. به خوانندگان این اطلاعیه مطبوعاتی هشدار داده می شود که EBITDA تعدیل شده نباید به عنوان جایگزینی برای سود یا زیان خالص تعیین شده مطابق با IFRS به عنوان شاخص عملکرد شرکت یا جریان وجه نقد حاصل از فعالیتهای عملیاتی مطابق با IFRS به عنوان معیار نقدینگی تعیین شود. و جریان نقدی. برای تعریف EBITDA تعدیل شده به اقدامات غیر IFRS مراجعه کنید. جدول زیر سود خالص را با EBITDA تعدیل شده بر اساس صورت های مالی تاریخی شرکت برای دوره های مشخص شده سازگار می کند.

(هزار دلار آمریکا)

Q3 2020


Q3 2019


39-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
27 ، 2020


39-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
29 ، 2019


52-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
27 ، 2020


52-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
29 ، 2019

سود خالص (ضرر)

$

(24،912)


$

(1085)


$

(166،201)


23،571


$

(132،072)


$

66386

افزودنی(1)












مالیات بر درآمد

(3،014)


2،355


(11343)


15879


14،775


23،812

هزینه بهره

15،273


19،030


69،298


62،055


80598


72،711

استهلاک

26،374


32،055


84،660


73،435


115،795


91452

ضرر (سود) در اختیار داشتن اموال ، تجهیزات و تجهیزات

(191)


(93)


201


(98)


253


(106)

تنظیم ارزش منصفانه برای مبادله کل بازده(11)

7


1،432


1،702


676


1،975


6،305

ضرر (سود) ارزی غیرقابل تحقق در مورد اقلام پولی غیرجاری و قراردادهای ارزی پیش رو

(3،609)


4993


(5،815)


1700


(7455)


3،011

هزینه های مرتبط با ارزیابی ابتکارات استراتژیک و شرکتی(8)


342


1،231


13،685


615


13،685

هزینه های خدمات گذشته(13) و سایر هزینه های بازنشستگی (بازیابی)


(1،671)


(415)


(1،671)


(345)


(1،671)

هزینه های غیر تکراری (بازیابی) مربوط به کسب و کار





360


تعدیل ارزش منصفانه به موجودی شرکت فرعی خریداری شده و درآمد معوق(10)


20،158



28،848


2،156


28،848

نسبت مبادله کل بازده محقق شد(12)

303


(800)


(1،166)


(424)


(1،369)


(4،805)

حقوق صاحبان سهام خسارت مبتنی بر سهام را تسویه کرد

597


152


1،162


1،129


1،599


1،163

بازیابی در معاملات ارزی(15)




(4،287)



(4،287)

تهیه مالیات فروش سال قبل (16)

233



147


3،794


447


3،794

انتشار مفاد مربوط به حسابداری خرید(14)






(2،138)

هزینه های COVID-19(17)

24،392



41،949



41،949


ضرر کاهش ارزش سرقفلی(18)



50،790



50،790


هزینه های تجدید ساختار غیر دوره ای(9)

25،429



26،527



26،527


EBITDA تنظیم شده است(1)

$

60،885


$

76،868


$

92،727


$

218،292


$

196،598


$

298،160

EBITDA تنظیم شده از موارد زیر تشکیل شده است:












ساخت

$

44،615


$

61،460


47702


170،382


$

133،413


$

243،199

بازار قطعات یدکی

16،650


16،374


49،646


56،159


68،059


73،498

شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی

(380)


(966)


(4،618)


(8،249)


(4871)


(18،537)



















به پاورقی ها در صفحه 6 و 7 مراجعه کنید.

(1)

EBITDA تعدیل شده یک معیار درآمد شناخته شده نیست و معنای استانداردی ندارد که توسط IFRS تجویز شده است. بنابراین ، ممکن است EBITDA تعدیل شده با اقدامات مشابه ارائه شده توسط سایر صادر کنندگان قابل مقایسه نباشد. به بخش “تعاریف تعدیل شده EBITDA ، ROIC ، جریان نقدی رایگان ، سود خالص تعدیل شده و سود خالص تعدیل شده در هر سهم” در پیوست A. مراجعه کنید. مدیریت معتقد است که تعدیل EBITDA معیار تکمیلی مفیدی در ارزیابی عملکرد شرکت است.



(2)

جریان نقدی رایگان طبق استاندارد IFRS معیار شناخته شده ای نیست و معنای استانداردی ندارد که توسط IFRS تجویز شده باشد. بنابراین ، جریان نقدی رایگان قابل مقایسه با اقدامات مشابه ارائه شده توسط سایر ناشران نیست. برای “تعاریف تعدیل EBITDA ، ROIC ، جریان نقدی رایگان ، سود خالص تعدیل شده و سود تعدیل شده در هر سهم” به پیوست A مراجعه کنید.



(3)

نرخ ارز ایالات متحده (C $ به ازای هر دلار آمریکا) میانگین وزنی نرخ ارز است که برای سودهای اعلام شده برای دوره اعمال می شود.



(4)

تغییرات سرمایه در گردش غیرنقدی از محاسبه جریان نقدی رایگان مستثنی است زیرا این نوسانات موقت از طریق تسهیلات اعتباری که برای تأمین نیازهای عمومی شرکت ، از جمله سرمایه سرمایه در گردش ، با محدودیت های ظرفیت وام در دسترس است ، مدیریت می شود. تغییرات سرمایه در گردش غیرنقدی در صورتهای تلفیقی جریانهای نقدی خالص از سود و مالیات بر درآمد پرداخت شده ارائه می شود.



(5)

اثر نقدی تفاوت بین هزینه سود تعریف شده و بودجه در تعیین پول نقد از فعالیتهای عملیاتی گنجانده شده است. این اثر نقدی در تعیین جریان نقدی رایگان مستثنی است زیرا مدیریت معتقد است که مقدار هزینه سود تعیین شده اندازه گیری مناسب تری را ارائه می دهد ، زیرا بودجه سود تعریف شده می تواند تحت تأثیر پرداخت های ویژه برای کاهش بدهی بازنشستگی تأمین نشده باشد.



(6)

ضرر ارز ارزی وجه نقد نگهداری شده در ارز خارجی در تعیین وجه نقد از فعالیتهای عملیاتی تحت IFRS مستثنی است. با این حال ، به دلیل اینکه یک مورد نقدی است ، مدیریت معتقد است که باید در محاسبه جریان نقدی رایگان لحاظ شود.



(7)

محاسبات هر سهم برای جریان نقدی رایگان (C $) با تقسیم جریان نقدی رایگان بر تعداد کل سهامهای صادر شده و معوق با استفاده از میانگین موزون در طول دوره تعیین می شود. تعداد میانگین هم وزن سهام معوق برای Q3 2020 62،511،734 و 62،391،178 برای Q3 2019 بود. تعداد میانگین وزنی سهامهای معوق برای Q32020 Q20 و Q3 YTD 2019 به ترتیب 62505778 و 61601132 است. میانگین وزنی تعداد سهام معوق برای 52 هفته منتهی به 27 سپتامبر 2020 و 29 سپتامبر 2019 به ترتیب 62،487،963 و 61،749،622 است. محاسبات هر سهم برای سود سهام اعلام شده (C $) با تقسیم مقدار سود اعلام شده بر تعداد سهام مانده مانده در تاریخ پایان دوره مربوطه تعیین می شود.



(8)

عادی شده است تا هزینه های غیر تکراری مربوط به هزینه های ارزیابی اقدامات استراتژیک و شرکتی را حذف کند.



(9)

عادی شده است تا هزینه های تجدید ساختار غیر تکراری را حذف کند. مورد تطبیق جریان نقدی رایگان خالص از خسارت دارایی های حق استفاده است. هزینه های سه ماهه سوم مربوط به کاهش تولید و ابتکار NFI Forward است و شامل هزینه های قطع 18.3 میلیون دلار ، خسارت دارایی های حق استفاده 3.0 میلیون دلار ، خسارت موجودی 1.8 میلیون دلار و اختلالات دارایی ، تجهیزات و تجهیزات 1.7 میلیون دلار است.



(10)

تجدید ارزیابی موجودی ADL شامل تعدیل 31.0 میلیون دلار در مالی 2019 شد. این تعدیل های ارزیابی مجدد مربوط به حسابداری خرید در نتیجه حصول مربوطه است.



(11)

تعدیل ارزش منصفانه کل مبادله بازده ضرر غیر نقدی (سود) است که از تعریف Adjusted EBITDA کسر می شود.



(12)

بخشی از تعدیل ارزش منصفانه مبادله کل بازده به EBITDA تعدیل شده و جریان نقدی رایگان اضافه می شود تا با بخش معادل هزینه جبران تعویق به تعویق افتاده مرتبط شناخته شود.



(13)

در Q3 2019 ، شرکت 1.6 میلیون دلار بازیابی مربوط به بسته شدن یکی از برنامه های بازنشستگی خود دریافت کرد. مبلغ اضافی 0.5 میلیون دلار در Q1 2020 دریافت شده است.



(14)

در سه ماهه چهارم سال 2018 ، مقررات حسابداری خرید ثبت شده در رابطه با خرید MCI دیگر ضروری به نظر نمی رسید و در نتیجه افزایش سود خالص آزاد شد. مبالغ آزاد شده در محاسبه جریان نقدی رایگان کسر شده است.



(15)

بازیابی هزینه های بانکی دوره قبل مربوط به معاملات ارزی.



(16)

پیش بینی مالیات فروش در نتیجه بازبینی مستمر مالیات ایالتی.



(17)

عادی شده است تا هزینه های غیر تکراری COVID-19 را حذف کند. هزینه های COVID-19 شامل خسارت دارایی 23.3 میلیون دلار در Q3 2020 (2020 Q3 YTD – 39.0 میلیون دلار) است. این کاهش نرخ ها شامل یادداشت حساب های دریافتنی و نوشتن موجودی کالا می شود. همچنین سایر هزینه های عملیاتی 1.1 میلیون دلار Q3 2020 و 2.9 میلیون دلار Q3 YTD شامل موارد زیر است: مدیریت به ارزیابی هزینه های COVID-19 ادامه می دهد و ارزیابی می کند که آیا این هزینه ها در واقع یکبار مصرف و غیر تکراری هستند. با در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر ، مدیریت ممکن است ارزیابی خود را تغییر دهد.



(18)

هزینه نقص در رابطه با سرقفلی MCI.

سازگاری سود خالص با سود خالص تعدیل شده

سود خالص تعدیل شده و سود تعدیل شده به ازای هر سهم تحت IFRS اقدامات شناخته شده ای نیستند و معنای استانداردی ندارند که توسط IFRS تجویز شده است. بر این اساس ، سود خالص تعدیل شده و سود تعدیل شده در هر سهم با اقدامات مشابه ارائه شده توسط سایر ناشران قابل مقایسه نیست. خوانندگان این اطلاعیه مطبوعاتی هشدار می دهند که سود خالص تعدیل شده و سود تعدیل شده در هر سهم نباید به عنوان جایگزینی برای سود خالص یا سود خالص هر سهم تلقی شود که مطابق با IFRS به عنوان شاخص های عملکرد شرکت تعیین می شود. برای تعریف سود خالص تعدیل شده و سود تعدیل شده در هر سهم به اقدامات غیر IFRS مراجعه کنید. جداول زیر سود خالص را با سود خالص تعدیل شده براساس صورتهای مالی تاریخی شرکت برای دوره های مشخص شده سازگار می کند.

(هزار دلار آمریکا ، به استثنای هر رقم اشتراک)

Q3 2020


Q3 2019


39-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
27 ، 2020


39-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
29 ، 2019


52-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
27 ، 2020


52-هفته
به پایان رسید
سپتامبر
29 ، 2019

سود خالص (ضرر)

(24،912)


(1085)


(166،201)


23،571


(132،074)


66386













تعدیلات ، خالص از مالیات (1) (8)












تنظیمات ارزش منصفانه مبادله بازده کل(5)

4


892


1،174


404


1،319


4،678

ضرر ارزی (سود) غیر واقعی

(2،489)


3،143


(4،012)


1016


(4،993)


2011

ضرر غیر واقعی در مبادله نرخ بهره

(1،902)


1،571


14،476


15،836


11361


17،518

ضرر کاهش ارزش سرقفلی(12)



50،790



50،790


بخشی از کل مبادله بازده محقق شده است(6)

209


(496)


(805)


(253)


(914)


(3،578)

هزینه های مرتبط با ارزیابی ابتکارات استراتژیک و شرکتی(2)


342


1،231


13،685


615


13،685

تعدیل ارزش منصفانه به موجودی شرکت فرعی اکتسابی و درآمد معوق(4)


11،624



17،236


707


17،236

حقوق صاحبان سهام خسارت مبتنی بر سهام را تسویه کرد

412


44


802


675


1033


701

با استفاده از دارایی ، تجهیزات و تجهیزات به دست آورید

(131)


(56)


139


(59)


171


(65)

هزینه های خدمات گذشته(7) و سایر هزینه های بازنشستگی (بازیابی)


(998)


(286)


(998)


(215)


(998)

با آزاد کردن مقررات مربوط به حسابداری خرید ، سود کسب کنید (9)






(1،623)

بازیابی در معاملات ارزی(10)


207



(2،561)


80


(2،561)

تهیه مالیات فروش سال قبل (11)

160


(183)


101


2،267


203


2،267

هزینه های COVID-19 (13)

16831



28،945



28،945


هزینه های تجدید ساختار غیر دوره ای (3)

17،546



18،303



18،514


سود خالص تعدیل شده (ضرر)

$

5،728


15،005


(55343)


70819


$

(24458)


115657













درآمد (ضرر) برای هر سهم (پایه)

$

(0.40)


$

(0.02)


$

(2.66)


$

0.38


$

(2.11)


$

1.08

Earnings (Loss) per Share (fully diluted)

$

(0.40)


$

(0.02)


$

(2.66)


$

0.38


$

(2.11)


$

1.07












Adjusted Earnings (Loss) per Share (basic)

$

0.09


$

0.24


$

(0.89)


$

1.15


$

(0.39)


$

1.87

Adjusted Earnings (Loss) per Share (fully diluted)

$

0.09


$

0.24


$

(0.89)


$

1.15


$

(0.39)


$

1.87













  1. Addback items are derived from the historical Financial Statements of the Company.
  2. Normalized to exclude non-recurring expenses related to the costs of assessing strategic and corporate initiatives.
  3. Normalized to exclude non-recurring restructuring costs. Third quarter costs relate to production reductions and the NFI Forward initiative and include severance costs of $12.6 million, right-of-use asset impairments of $2.1 million, inventory impairments of $1.2 million and property, plant and equipment impairments of $1.2 million.
  4. The revaluation of ADL’s inventory included an adjustment of $31.0 million in Fiscal 2019. The after-tax value of the adjustment was $17.9 million. These revaluation adjustments relate to purchase accounting as a result of the related acquisition.
  5. The fair value adjustment of the total return swap is a non-cash (gain) loss that is excluded from the definition of Adjusted Net Earnings (Loss).
  6. A portion of the fair value adjustment of the total return swap is excluded from Adjusted Net Earnings (Loss) to match the equivalent portion of the related deferred compensation expense recognized.
  7. In 2019 Q3, the Company received $1.0 million recovery related to the closing of one of its pension plans. An additional amount of $0.3 million was received in 2020 Q1.
  8. In 2020 Q3, the Company has utilized a rate of 31% to tax effect the adjustments.
  9. During 2018 Q4 purchase accounting provisions recorded in respect of the acquisition of MCI were deemed to be no longer needed and were released resulting in an increase to net earnings.  The amounts released have been excluded from the calculation of Adjusted Net Earnings (Loss).
  10. Recovery of prior period banking fees related to foreign exchange transactions.
  11. Provision for sales taxes as a result of an ongoing state tax review.
  12. Impairment charge with respect to MCI’s goodwill.
  13. Normalized to exclude non-recurring COVID-19 related costs. COVID-19 costs include asset impairments of $16.1 million in 2020 Q3 (2020 Q3 YTD – $26.8 million) These write downs include but are not limited to the write down of accounts receivable and the write down of inventory. Also included are other operating costs of $0.8 million 2020 Q3 and $2.0 million 2020 Q3 YTD that include but are not limited to the purchase of personal protective equipment and plant sanitation activities. Management will continue to assess the costs for COVID-19 and will make an assessment of whether they are deemed in fact to be one time and non-recurring.  As more information becomes available, management may change its assessment.

Appendix – Non-IFRS Measures

References to “Adjusted EBITDA” are to earnings before interest, income taxes, depreciation and amortization after adjusting for the effects of certain non-recurring and/or non-operations related items that do not reflect the current ongoing cash operations of the Company. These adjustments include gains or losses on disposal of property, plant and equipment, fair value adjustment for total return swap, unrealized foreign exchange losses or gains on non-current monetary items and forward foreign exchange contracts, costs associated with assessing strategic and corporate initiatives, past service costs and other pension costs, non-recurring restructuring costs, fair value adjustment to acquired subsidiary company’s inventory and deferred revenue, proportion of the total return swap realized, equity settled stock-based compensation, recovery of currency transactions, prior year sales tax provision, impairment loss on goodwill, and release of provision related to purchase accounting.

“Free Cash Flow” means net cash generated by operating activities adjusted for changes in non-cash working capital items, interest paid, interest expense, income taxes paid, current income tax expense, principal portion of finance lease payments, cash capital expenditures, proceeds from disposition of property, plant and equipment, costs associated with assessing strategic and corporate initiatives, fair value adjustment to acquired subsidiary company’s inventory and deferred revenue, defined benefit funding, defined benefit expense, past service costs, proportion of total return swap, recovery on currency transactions, prior year sales tax provision, non-recurring restructuring costs, gain on release of provision related to purchase accounting, foreign exchange gain (loss) on cash held in foreign currency.

References to “ROIC” are to net operating profit after taxes (calculated as Adjusted EBITDA less depreciation of plant and equipment, depreciation of right-of-use assets and income taxes at a rate of 31%) divided by average invested capital for the last twelve month period (calculated as to shareholders’ equity plus long-term debt, obligations under leases, other long-term liabilities and derivative financial instrument liabilities less cash).

References to “Adjusted Net Earnings (Loss)” are to net earnings after adjusting for the after tax effects of certain non-recurring and/or non-operational related items that do not reflect the current ongoing cash operations of the Company including: fair value adjustments of total return swap, unrealized foreign exchange loss or gain, unrealized gain or loss on the interest rate swap, portion of the total return swap realized, costs associated with assessing strategic and corporate initiatives, fair value adjustment to acquired subsidiary company’s inventory and deferred revenue, equity settled stock-based compensation, gain or loss on disposal of property, plant and equipment, past service costs and other pension costs, gain on release of provision related to purchase accounting, recovery on currency transactions, prior year sales tax provision, and non-recurring restructuring costs .

References to “Adjusted Earnings (Loss) per Share” are to Adjusted Net Earnings divided by the average number of Shares outstanding.

Management believes Adjusted EBITDA, ROIC, Free Cash Flow, Adjusted Net Earnings (Loss) and Adjusted Earnings (Loss) per Share are useful measures in evaluating the performance of the Company. However, Adjusted EBITDA, ROIC, Free Cash Flow, Adjusted Net Earnings (Loss) and Adjusted Earnings (Loss) per Share are not recognized earnings measures under IFRS and do not have standardized meanings prescribed by IFRS. Readers of this MD&A are cautioned that ROIC, Adjusted Net Earnings (Loss) and Adjusted EBITDA should not be construed as an alternative to net earnings or loss or cash flows from operating activities determined in accordance with IFRS as an indicator of NFI’s performance, and Free Cash Flow should not be construed as an alternative to cash flows from operating, investing and financing activities determined in accordance with IFRS as a measure of liquidity and cash flows. A reconciliation of net earnings to Adjusted EBITDA, based on the Financial Statements, has been provided under the headings “Reconciliation of Net Earnings to Adjusted EBITDA”. A reconciliation of Free Cash Flow to cash flows from operations is provided under the heading “Summary of Free Cash Flow”. A reconciliation of net earnings to Adjusted Net Earnings (Loss) is provided under the heading “Reconciliation of Net Earnings to Adjusted Net Earnings (Loss)”.

NFI’s method of calculating Adjusted EBITDA, ROIC, Free Cash Flow, Adjusted Net Earnings (Loss) and Adjusted Earnings per Share may differ materially from the methods used by other issuers and, accordingly, may not be comparable to similarly titled measures used by other issuers. Dividends paid from Free Cash Flow are not assured, and the actual amount of dividends received by holders of Shares will depend on, among other things, the Company’s financial performance, debt covenants and obligations, working capital requirements and future capital requirements, all of which are susceptible to a number of risks, as described in NFI’s public filings available on SEDAR at www.sedar.com.

اظهارات رو به جلو

Certain statements in this press release are “forward-looking statements”, which reflect the expectations of management regarding the Company’s future growth, liquidity, financial performance and results of operations and the Company’s plans, business prospects and opportunities. The words “believes”, “anticipates”, “plans”, “expects”, “intends”, “projects”, “forecasts”, “estimates”, “may”, “will” and similar expressions are intended to identify forward looking statements. These forward-looking statements reflect management’s current expectations regarding future events (including the return of the Company’s markets) and the Company’s financial and operating performance and speak only as of the date of this press release. Forward-looking statements involve significant risks and uncertainties, should not be read as guarantees of future events, performance or results, and will not necessarily be accurate indications of whether or not or the times at or by which such performance or results will be achieved. Actual results may differ materially and adversely from management expectations set forth in forward-looking statements for a variety of reasons and due to a number of factors, including, but not limited to those described below.

With respect to forward-looking statements relating to the Company’s “NFI Forward” initiative, including the costs savings, cash flow improvement, reduction in working capital, deleveraging of the Company’s balance sheet, reduction in the number of the Company’s facilities, maximizing production capacity and the other benefits expected to be achieved and the costs and resources expected to be expended in implementing the initiative, such factors include: the Company’s ability to successfully execute the initiative and to generate the planned savings in the expected time frame or at all; management may have overestimated the amount of savings and production efficiencies that can be generated or may have underestimated the amount of costs to be expended; the implementation of the initiative may take longer than planned to achieve the expected savings; further restructuring and cost-cutting may be required in order to achieve the objectives of the initiative; the estimated amount of savings generated under the initiative may not be sufficient to achieve the planned benefits; combining business units and/or reducing the number of production or parts facilities may not achieve the efficiencies anticipated; and the impact of the continuing global COVID-19 pandemic. There can be no assurance that the Company will be able to achieve the anticipated financial and operational benefits, cost savings or other benefits of the initiative.

With respect to all forward-looking statements, such factors relating to the global COVID-19 pandemic include: the magnitude and length of the global, national and regional economic and social disruption being caused as a result of the pandemic; the impact of national, regional and local governmental laws, regulations and “shelter in place” or similar orders relating to the pandemic which may materially adversely impact the Company’s ability to continue operations; partial or complete closures of one, more or all of the Company’s facilities and work locations or the reduction of production rates (including to protect the health and safety of the Company’s employees or as a result of employees being unable to come to work due to COVID-19 infections with respect to them or their family members); production rates may be further decreased as a result of the pandemic; supply delays and shortages of parts and components and disruption to labour supply as a result of the pandemic; the pandemic will likely adversely affect operations of customers and reduce and delay, for an unknown period, customers’ purchases of the Company’s products; the anticipated return of the Company’s markets at some future date may be delayed or increase in demand may be lower than expected as a result of the continuing effects of the pandemic; the Company’s ability to obtain access to additional capital; the Company’s financial performance and condition, obligations, cash flow and liquidity and its ability to maintain compliance with the covenants under its credit facilities, which may also negatively impact the ability of the Company to fund dividends. There can be no assurance that the Company will be able to maintain sufficient liquidity for an extended period, obtain satisfactory covenant relief under its credit facilities or access to additional capital or access to government financial support or as to when production operations will return to previous production rates.  There is also no assurance that governments will provide stimulus funding after the pandemic for public transit agencies to purchase transit vehicles or that public or private demand for the Company’s vehicles will return to pre-pandemic levels in the anticipated period of time.  The Company cautions that due to the dynamic, fluid and highly unpredictable nature of the pandemic and its impact on global and local economies, businesses and individuals, it is impossible to predict the severity of the impact on the Company’s business, operating performance and financial condition and any material adverse effects could very well be rapid, unexpected and may continue for an extended and unknown period of time.

A number of other factors that may cause actual results to differ materially from the results discussed in the forward-looking statements include: funding may not continue to be available to the Company’s customers at current levels or at all; the Company’s business is affected by economic factors and adverse developments in economic conditions could have an adverse effect on the for the Company’s products and the results of its operations; currency fluctuations could adversely affect the Company’s financial results or competitive position; interest rates could change substantially, materially impacting the Company’s revenue and profitability; an active, liquid trading market for the Shares may cease to exist, which may limit the ability of shareholders to trade Shares; the market price for the Shares may be volatile; if securities or industry analysts do not publish research or reports about the Company and its business, if they adversely change their recommendations regarding the Shares or if the Company’s results of operations do not meet their expectations, the Share price and trading volume could decline; in addition, if securities or industry analysts publish inaccurate or unfavorable research about the Company or its business, the Share price and trading volume of the Shares could decline; competition in the industry and entrance of new competitors; current requirements under “Buy America” regulations may change and/or become more onerous or suppliers’ “Buy America” content may change; failure of the Company to comply with the U.S. Disadvantaged Business Enterprise (“DBE”) program requirements or the failure to have its DBE goals approved by the U.S. Federal Transit Administration; absence of fixed term customer contracts, exercise of options and customer suspension or termination for convenience; local content bidding preferences in ایالات متحده may create a competitive disadvantage; uncertainty resulting from the exit of the UK from the European Union; requirements under Canadian content policies may change and/or become more onerous; operational risk resulting from inadequate or failed internal processes, people and/or systems or from external events, including fiduciary breaches, regulatory compliance failures, legal disputes, business disruption, pandemics, floods, technology failures, processing errors, business integration, damage to physical assets, employee safety and insurance coverage; international operations subject the Company to additional risks and costs and may cause profitability to decline; dependence on limited sources or unique sources of supply; dependence on supply of engines that comply with emission regulations; a disruption, termination or alteration of the supply of vehicle chassis or other critical components from third-party suppliers could materially adversely affect the sales of certain of the Company’s products; the Company’s profitability can be adversely affected by increases in raw material and component costs; the Company may incur material losses and costs as a result of product warranty costs, recalls and remediation of transit buses and motor coaches; production delays may result in liquidated damages under the Company’s contracts with its customers; catastrophic events may lead to production curtailments or shutdowns; the Company may not be able to successfully renegotiate collective bargaining agreements when they expire and may be adversely affected by labour disruptions and shortages of labour; the Company’s operations are subject to risks and hazards that may result in monetary losses and liabilities not covered by insurance or which exceed its insurance coverage; the Company may be adversely affected by rising insurance costs; the Company may not be able to maintain performance bonds or letters of credit required by its contracts or obtain performance bonds and letters of credit required for new contracts; the Company is subject to litigation in the ordinary course of business and may incur material losses and costs as a result of product liability claims; the Company may have difficulty selling pre-owned coaches and realizing expected resale values; the Company may incur costs in connection with regulations relating to axle weight restrictions and vehicle lengths; the Company may be subject to claims and liabilities under environmental, health and safety laws; dependence on management information systems and cyber security risks; the Company’s ability to execute its strategy and conduct operations is dependent upon its ability to attract, train and retain qualified personnel, including its ability to retain and attract executives, senior management and key employees; the Company may be exposed to liabilities under applicable anti-corruption laws and any determination that it violated these laws could have a material adverse effect on its business; the Company’s risk management policies and procedures may not be fully effective in achieving their intended purposes; internal controls over financial reporting, no matter how well designed, have inherent limitations; there are inherent limitations to the effectiveness of any system of disclosure controls and procedures, including the possibility of human error and the circumvention or overriding of the controls and procedures; ability to successfully execute strategic plans and maintain profitability; development of competitive or disruptive products, services or technology; development and testing of new products or model variants; acquisition risk; reliance on third-party manufacturers; third-Party Distribution/Dealer Agreements; availability to the Company of future financing; the Company may not be able to generate the necessary amount of cash to service its existing debt, which may require the Company to refinance its debt; the restrictive covenants in the credit facilities could impact the Company’s business and affect its ability to pursue its business strategies; payment of dividends is not guaranteed; a significant amount of the Company’s cash is distributed, which may restrict potential growth; the Company is dependent on its subsidiaries for all cash available for distributions; future sales or the possibility of future sales of a substantial number of Shares may impact the price of the Shares and could result in dilution; if the Company is required to write down goodwill or other intangible assets, its financial condition and operating results would be negatively affected; income tax risk due to the Company’s operations being complex and income tax interpretations, regulations and legislation that pertain to its activities are subject to continual change; investment eligibility and Canadian federal income tax risks; certain U.S. tax rules may limit the ability of NF Holdings and its U.S. subsidiaries (the “NF Group”) to deduct interest expense for U.S. federal income tax purposes and may increase the NF Group’s tax liability and certain financing transactions could be characterized as “hybrid transactions” for U.S. tax purposes, which could increase the NF Group’s tax liability.

NFI cautions that the foregoing factors are not exhaustive of all potential risks. These factors and other risks and uncertainties are discussed in NFI’s press releases, Annual Information Form and materials filed with the Canadian securities regulatory authorities which are available on SEDAR at www.sedar.com. Due to the potential impact of these and other factors, the Company disclaims any intention or obligation to update or revise any forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise, unless required by applicable law.

SOURCE NFI Group Inc.

لینک های مربوطه

http://www.nfigroup.com