Acura Reigns Supreme در WeatherTech Raceway Laguna Seca

در نتیجه پیروزی های امروز – بهترین ترکیب ترکیبی Acura طی سه سالی که شرکت DPi و GTD با آن رقابت کرده است – Acura به فینال فصل مسابقات Sebring International Raceway می رود و مسابقات قهرمانی تولید کنندگان و رانندگان IMSA را GTD بر عهده دارد. و مسابقات قهرمانی رانندگان در DPi ؛ در حالی که در مسابقات قهرمانی تولید کنندگان DPi فقط یک امتیاز دنبال می شود.

تیم آکورا پنسکه
مقدماتی قطب خوان پابلو مونتویا و راننده کمکی دان کامرون در مسابقه دو ساعته و 40 دقیقه ای امروز سلطه داشت و 104 دور پیش از اجازه هم تیمی پیش بود ریکی تیلور تا آخرین لحظات به جلو منتقل شوند ، زیرا تیلور و هلیو Castroneves راننده اصلی در نبرد کلی قهرمانی از موقعیت بهتری برخوردار هستند.

تعویض در اواخر مسابقه باعث شد كه Castroneves و Taylor بتوانند چهارمین پیروزی خود را از هشت مسابقه در این فصل به دست آورند و این جفت را با 242 امتیاز به 240 امتیاز برای 240 راننده راننده ون تیلور به رنک قهرمانی برساند زند و رایان بریسکو، که امروز ششم شد

مونتویا مسئولیت مسابقه دو ساعته و 40 دقیقه ای در شماره 6 Acura ARX-05 را دقیقاً از روی پرچم سبز به عهده گرفت ، در حالی که خارج از ردیف اول شروع کننده Castroneves در حالی که جفت Acuras به میدان شروع 29 اتومبیل هدایت می شد ، به دوم رسید. مونتویا قبل از واگذاری وظایف رانندگی به کامرون در اولین توقف در گودال ، به زودی یک برتری راحت و هشت ثانیه ای ایجاد کرد. کامرون در طول دو دوره بعدی مزیت شماره 6 Acura ARX-05 را حفظ کرد و تا 12 ثانیه برتری ایجاد کرد.

در همین حال ، Castroneves در هنگام تماس با GTLM Corvet از ترس وحشتناکی جان سالم به در برد جوردن تیلور منجر به از دست دادن Acura یک “هواپیمای شیرجه” آیرودینامیکی جلو در پیچ 11 شد. علی رغم کمبود هدایت ، Castroneves و راننده مشترک ریکی تیلور توانستند از پیشرفت مکرر # 31 کادیلاک سومین اجرا جلوگیری کنند پیپو درانی و فیلیپه نصر تا زمانی که اولین و تنها پرچم احتیاط مسابقه – برای آوار در مسیر – با بیش از 20 دقیقه باقی مانده به اهتزاز درآمد.

با این حال ، وقتی مسابقه پرچم سبز از سر گرفته شد ، کامرون و تیلور هر دو توانستند میدان را شکاف دهند و کامرون را قادر سازد تا در دو دور آخر هم تیمی خود را در شماره 7 آکورا پیش بیاورد. نتیجه 1-2 برای Acura Team Penske باعث می شود Castroneves و Taylor در مسابقات رانندگان با 242 امتیاز به 240 امتیاز برای وند der Zande و Briscoe برسند. و Acura را در یک نقطه از کادیلاک می برد [263-262] فقط در پایان فصل در Sebring باقی مانده است.

تیم های Acura NSX GT3 Evo
مت مک موری و ماریو فارنباخر دومین پیروزی خود در سال 2020 را در WeatherTech Raceway Laguna Seca در # 86 Meyer Shank Racing Acura NSX GT3 Evo به ثمر رساند تا یک روز با دو پیروزی ، چهار برابر سکو برای Acura در رقابت IMSA به پایان برسد.

McMurry با هدایت میدان GTD از قطب کلاس ، یک BMW چالش برانگیز را در دست داشت رابی فولی در آغاز ، و قبل از تحویل به هم تیمی خود ، فرنباخر ، با کمتر از دو ساعت مانده به شروع مسابقه ، یک برتری فرماندهی ایجاد کرد.

فارنباکر با وجود ترافیکی که به BMW اجازه می داد تا حالا با رانندگی بیل اوبرلن ، فاصله خود را از مراحل میانی مسابقه کم کند ، همچنان در Acura خود نگه داشت. اما یک بار در هوای پاک ، Farnbacher توانست برتری را افزایش دهد تا جایی که یک احتیاط در مسابقه بعد از مسابقه دوباره تیم را به گل تبدیل کرد. هنگامی که سبز در 15 دقیقه پایانی مسابقه یک بار دیگر موج زد ، فرنباکر دوباره به برتری بیش از 10 ثانیه در شطرنجی کشید.

# 57 مسابقه هاینریچر با MSR Curb-Agajanian Acura of میشا گویخبرگ و آلوارو پارانته با کسب مقام سوم بهترین نتیجه سال 2020 خود را داشتند. گویخبرگ از چهارم شروع فوق العاده ای داشت و برای سومین بار # 63 فراری را دور زد. او و راننده همراه Parente سرعت خود را در طول روز حفظ کردند و در رده سوم ایستادند و امروز چهار اتومبیل برنده تریبون به Acura دادند.

مسابقه قهرمانی Sprint Gradient Racing # 22 Acura NSX GT3 Evo آخرین مسابقه IMSA این فصل خود را برگزار کرد ، که با شروع راننده Till Bechtolsheimer بهترین هشتمین دوره انتخابی بود. اگرچه راننده کمکی است مارک میلر دوباره برگشت به 12هفتمکه در اواخر مسابقه به پایان رسید ، NSX سرعت بالایی در مسابقه نشان داد ، با میلر بهترین دور مسابقه 1: 25.922 را تنظیم کرد ، زمانی که فقط توسط دو مسابقه GTD دیگر کاهش یافت.

پیروزی طبقاتی امروز توسط مک موری و فارنباخر آنها را به عقب براند تا هفت امتیاز جدول رده بندی IMSA WeatherTech SportsCar Championship GTD Drivers را کسب کند و به Acura یک امتیاز دو برتری در عنوان عنوان سازندگان بدل کند. سبرینگ.

بعد
مسابقات قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar 2020 قبل از شروع مجدد یک تعطیلات آخر هفته به طول می انجامد 12 تا 14 نوامبر برای پایان فصل Mobil 1 دوازده ساعت از Sebring در مشهور Sebring International Raceway در مرکز فلوریدا.

Acura Motorsports محتوای رسانه های اجتماعی و پیوندهای ویدئویی از این آخر هفته مسابقه اتومبیلرانی Acura Sports در Instagram (www.instagram.com/hondaracing_hpd) ، توییتر موجود است (www.twitter.com/HondaRacing_HPD) و فیس بوک (www.facebook.com/HondaRacingHPD).

نقل قول ها
ریکی تیلور (# 7 Acura Team Penske ARX-05) برنده مسابقه ، چهارمین پیروزی IMSA در سال 2020 ، با هدایت راننده هلیو Castroneves به عنوان قهرمانی رانندگان DPi در مسابقات قهرمانی می رسد: “آنها بودند[همتیمیها[teammatesخوان پابلو مونتویا و دان کامرون]بچه های خوبی بودن برای ما ما تمام روز قدرتمند بودیم ، اما شماره 6 [Acura] فوق العاده ، فوق العاده قوی بود. در پایان مسابقه ، ما به طور خاص نمی پرسیدیم [for a pass around]، اما وقتی برای چنین تیم قدرتمندی مانند Acura Team Penske کار می کنید ، همه نگاه ها به هدف بزرگ ، قهرمانی است. آنها واقعاً کلاس آخر این رشته بودند ، آنها واقعاً برد را بدست آوردند ، اما آنها به ما و وضعیت قهرمانی ما فکر کردند. “

ماریو فارنباخر (# 86 Meyer Shank Racing Acura NSX GT3 Evo) دومین برد GTD در سال 2020 ، با راننده مشترک به عنوان قهرمانی رانندگان GTD برمی گردد مت مک موری: “این دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم. سال گذشته ، ما اینجا مسابقه بسیار سختی داشتیم [finishing eighth] و در یک میلیون سال فکر نمی کردم Acura ما مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشد. واقعاً باید تشکر کنم مت [McMurry]، زیرا حضور در قطب در اینجا حداقل 80٪ شغل است ، از آن زمان [the race here is] همه چیز در مورد موقعیت آهنگ. مهندس ما[[رایان مک کارتی]، او از ماشین یک “شاهکار” ساخت. او یک [setup] یک شبه تغییر می کند و همه چیز را بهبود می بخشد – سایش لاستیک ، سرعت ، سرعت کلی. من بسیار فوق العاده خوشحالم که به عنوان قهرمانی برگشتیم زیرا این قسمت مهم در مسابقه آخر است. آوردن قهرمانی به خصوص در سال آخر اتومبیل به معنای همه چیز است. “

دیوید سالترز (مدیر فنی ، توسعه عملکرد هوندا) در مورد پیروزی مضاعف امروز آکورا: “Laguna Seca یکی از شاخص ترین پیست های مسابقه در جهان است ، نشان دادن” Precision Crafted Performance “در کلاس جهانی Acura و جنگیدن با رقبای بسیار ماهر ما امروز در DPi و GTD بسیار عالی است. رانندگان و تیم های ما آخر هفته فوق العاده ای داشت ، با موقعیت های قطبی و پیروزی در هر دو کلاس ؛ و بهترین نتیجه ترکیبی ما از زمان بازگشت به مسابقات DPi ، همراه با GTD ، در سال 2018. تشکر گسترده از تیم همکاران متعهد HPD که این پروژه ها را مهندسی و پشتیبانی می کنند. ما برای رشد مردم و فناوری خود در HPD مسابقه می دهیم و تعطیلات آخر هفته اینچنینی واقعاً پاداش تلاشها و شایستگی های همه را می دهد. با آمدن به این آخر هفته ، هدف ما این بود که خود را در موقعیتی قرار دهیم که نبرد قهرمانی را به مسابقه آخر برسانیم. بنابراین اجازه دهید مسابقه دهیم و در Sebring از طرفداران لذت ببرید. “

SOURCE Acura Motorsports