Frost & Sullivan Intelligent Mobility Summit 2020 به نقشه راه دیجیتال صنعت Spotlight صنعت برای بازیابی ، انعطاف پذیری و تجدید حیات پس از COVID

برای درک چگونگی دیجیتالی سازی دوباره ایجاد فضای تحرک ، موضوع اجلاس تحرک هوشمند Frost & Sullivan در سال 2020 “تحرک هوشمند: شتاب دیجیتال” است. اجلاس دو روزه آنلاین ، برنامه ریزی شده در 24 تا 25 نوامبر سال 2020 ، بینش منحصر به فردی در مورد نقش فناوری های دیجیتال در کمک به ذینفعان ، به ویژه در سراسر کشور ارائه می دهد. آسیا و اقیانوسیه در یک سناریوی پس از COVID ، به حالت عادی جدید بروید و آینده تحرک را شکل دهید.

برای ثبت حضور خود در این دوره از مسابقات برتر ، باید در اجلاس برجسته تحرک هوشمند شرکت کنید ، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: http://frost.ly/4su

رویداد تعارفی امسال کارشناسان تحرک فراست و سالیوان و رهبران اندیشه صنعت را گرد هم آورده است ، از جمله آشوانی گوپتا، مدیر ، COO / CPO ، شرکت نیسان موتور ، با مسئولیت محدود. کریستوفر ونر، مدیر عامل ، گروه BMW BMW آسیا ؛ پراس گانش، معاون اجرایی پروژه ، شرکت مهندسی و ساخت تویوتا دایاتسو ، با مسئولیت محدود. و خوان کاربنل ، رئیس راه حل های APAC ، Moovit.

بحثهای میزگرد و ارائه صنعت در شش زمینه موضوعی متمرکز است:

  • آینده اتصال
  • پارادایم های جدید – مدل های جدید تجاری
  • تحرک و تحویل مشترک در روندهای تقاضا
  • آینده برق و رانندگی خودکار
  • خرده فروشی دیجیتال در صنعت خودرو
  • آینده تحویل آخرین مایل

با بهبود قابلیت ها و خدمات اتصال ، چالش ایجاد سازگاری بین حریم خصوصی و امنیت داده ها با نیاز به اطلاعات بیشتر در زمان واقعی خودرو است. در همین حال ، شرکت های تحرک با این معضل روبرو خواهند شد که آیا استراتژیهای تنهایی را اتخاذ می کنند یا برای همکاری بیشتر و استانداردهای باز تلاش می کنند.

“مدل های جدید با توان دیجیتال – مبتنی بر کاربر ، خدمات گرا یا کسب درآمد از داده ها ، در میان آنها – در سراسر زنجیره ارزش تحرک شتاب می گیرند”. ویوک وایدیا، شریک دستیار و معاون ارشد رئیس جمهور ، تمرین تحرک ، آسیا و اقیانوسیه، فراست و سالیوان. “شرکتهای نوپا زنجیره های ارزش سنتی را به هم می زنند ، موارد استفاده جدید ایجاد می کنند و ایده های بدیع در مورد ارزش آفرینی را پرورش می دهند.”

شرکت کنندگان در بخش تحرکات سخت متحرک ، رویکردهای جدید کسب و کار را ارزیابی می کنند. به عنوان مثال ، چندین شرکت استقبال از خودروهای سواری ، اسکوترهای الکترونیکی و استقبال الکترونیکی با سوار شدن بر رونق غذای آخرین مایل و تحویل مواد غذایی ، پیشنهادهای خود را تغییر می دهند.

برق رسانی و استقلال خودرو از استراتژی های طولانی مدت است که تا حد زیادی از تأثیرات همه گیر عایق مانده است. خودروسازان در حالی که اقتصاد دایره ای را پیش می برند و شیوه های جدید را به صفر می رسانند ، به توسعه سیستم عامل ها و معماری های اتومبیل برقی / رانندگی خودکار (EV / AD) ادامه می دهند.

خرده فروشی اتومبیل های دیجیتال در طی همه گیر شدن ، مقدار زیادی پر شدن از خود نشان داده اند. Vaidya می گوید: “تغییر رفتار مشتری ، خودروسازان را مجبور می کند تا سفر مشتری از خرید خودرو تا تحویل را ساده کنند و دسترسی یکپارچه به قطعات / خدمات بدون تماس و تحویل مالی خرده فروشی آنلاین را ترویج می کنند.” “به طور همزمان ، تحول پویایی آنلاین و آفلاین در حال تغییر مدل های فروش و توزیع است.”

پیشرفت در فناوری های توانمند در حال گسترش پتانسیل برنامه های تحرک هوای شهری (UAM) است. هواپیماهای بدون سرنشین باری به عنوان راه حل های تحویل آخرین مایل مورد توجه قرار گرفته اند ، در حالی که وسایل نقلیه UAM مسافربری نوید حل مشکلات فشرده شهری را می دهند. نوآوری مداوم و نظارت نظارتی کلید افزایش چشم انداز بازار خواهد بود.

درباره فراست و سالیوان
به مدت شش دهه ، فراست و سالیوان به دلیل نقشی که در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در جهت یابی تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخرب ، روندهای مگا ، مدل های تجاری جدید و شرکت ها برای اقدام به شهرت جهانی دارد ، منجر به جریان مداوم فرصت های رشد می شود. برای موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.

مخاطب:
ملیسا تن
ارتباطات شرکتی
T: +65 6890 0926
E: [email protected]

Home

SOURCE فراست و سالیوان

لینک های مربوطه

www.frost.com