la CX è unpoportunità inespressa per le compagnie di assicurazione auto e casa

I clienti delle compagnie di assicurazione europee apprezzano le esperienze di persona o ibride (in presenza e digitali)

LONDRA ، 18 نوامبر 2020 / PRNewswire / – Secondo Forrester (Nasdaq: FORR) ، با صلاحیت Della CX برای شرکت در اروپا در دستیابی به وسایل نقلیه متوسط ​​و متوسط. در صورت تعامل با تعامل باسا ، بدون مجوز کانال و حساسیت قبل از آن ، مجله مجلل سازی در زمینه حمایت از مشتری در معرض خطر برای مشتری در تجربه مهاجرت مشتری است.

شاخص تجربه مشتری (CX Index eur) اروپا در Forrester 2020 در هر سال برای تنظیم خدمات ، تعهدات جدید در مورد CX EMEA ، اثبات مدرک معتبر برای خرید و فروش اطلاعات در زمینه امنیت در اروپا digitali ، rispetto a un’esperienza esclusivamente digitalale.

Altri risultati chiave شامل:

  • Secondo i clienti europei parlare con una persona è più آسان و کارآمد؛ tuttavia ، l’esperienza مشتری deve ancora essere migliorata. Anche se per i clienti spagnoli e francesi una telefonata è un modo efficace per trattare con le compagnie، solo il 59٪ dei clienti spagnoli e il 65٪ dei clienti francesi ha confermato che sia stata un’esperienza positiva.
  • Agenti ben informati generano esperienze straordinarie، costi come mostrare rispetto for i clienti. در صورت تمایل در زمینه خدمات درمانی در سطح مشتری و در صورت عدم رضایت مشتری ، تلاش برای جلب توجه بیشتر magjiore sulla CX complessiva di una compagnia di assicurazioni در فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا. نل رگنو یونیتو ، مشتریانی است که به مشتری خود کمک می کند تا بتواند مدارک CX را تجربه کند.
  • Sensazioni di sicurezza، rispetto e comprensione sono i principali driver emozionali della fedeltà. با توجه به 73٪ از مارک های تجاری و 70٪ پیش از فروش در مارک تجاری ، خرید انفرادی 45٪ پیش از مارک تجاری
  • La delusione allontana i clienti europei. به عنوان خوانده شده ، 13٪ از مارک های تجاری با نام تجاری ، 5٪ از مارک های تجاری و انفرادی با 8٪ تحقیق در رابطه با نام تجاری انفرادی است.

“La nostra ricerca dimostra che la qualità della CX nel settore assicurativo europeo è relativamente bassa، con la maggior parte dei clienti che valuta positivamente la qualità delle proprie esperienze di assicurazione casa e auto” دی فورستر. “Tuttavia ، sono molte le compagnie di assicurazione che possono migliorare la propria CX e، in ultima analisi، rafforzare la fedeltà nel brand e aumentare il reddito. یک جریمه خوب ، به عنوان یک نیاز خوب برای خرید و فروش یکپارچه شده است سفر مشتری به مشتری “.

با توجه به شاخص تجربه مشتری اروپا در فورستر 2020 در هر سال ، مجموعه ای از کالاهای اصلی در 12.200 مشتری بزرگسالانه اروپا در 57 مارک با نام تجاری Regno Unito ، در فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا ، شامل 29 ترانویسی برای ورود به بازار و واردات و بازرگانی املاک و مستغلات.

Risorse:

  • Scopri di più su come il CX Index di Forrester può aiutare la tua attività qui.
  • Scopri a che livello si classifica il tuo با نام تجاری Regno Unito ، در فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا.

Informazioni sul CX Index di Forrester
شاخص CX در فارستر به عنوان نمونه ای برای هر CX در اختیار شما قرار می گیرد و توانایی های فعلی خود را دارد. نمایه CX از نظر نسبی صلاحیت دارد و دارای یک راننده خاص در قرمز است ، از رهبر خود استفاده می کند و دارای ظرفیت قبلی است ، از نظر سرمایه گذاری جدید NX CX اصلاح می شود.

Informazioni su Forrester
فارستر (NASDAQ: FORR) è una delle società di consulenza e ricerca più influenti al mondo. Aiutiamo le organizzazioni a crescere tramite la وسواس مشتری ، mettendo i loro clienti al centro della leader، della strategia and delle operation. Grazie alla ricerca، alla consulenza e agli eventi realizzati in esclusiva da Forrester، i رهبر aziendali و tecnologici di tutto il mondo hanno l’opportunità di essere audaci، طبق راهنمای کامبیلوا و استراتژی دیوانه مشتری با وسواس مشتری. I nostri insight esclusivi si basano su sondaggi سالیانه در 675.000 مصرف کننده ، رهبر تجارت و رهبر تجارب در توتو ایل موندو ؛ metodologie rigorose e obiettive، include le valutazioni Forrester Wave ™ e la Competenza condivisa dei nostri clienti più Innovativi. در saperne di più ، به سایت Forrester.com مراجعه کنید.

Contatti per la stampa: هانا سگویچ، [email protected]

لینک های مربوطه

www.forrester.com

منبع فارستر