اتصال وسیله نقلیه “هوشمند” جهانی برای ساخت یک بزرگراه صنعتی

گوانگژو ، چین، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – با حمایت دولت مردمی شهرداری گوانگژو ، کنفرانس جهانی خودروهای هوشمند 2020 ، با حمایت مالی مرکز همکاری بین المللی کمیسیون توسعه ملی و اصلاحات ، کمیسیون توسعه و اصلاحات شهرداری گوانگژو ، دولت مردم منطقه تیانه از شهرداری گوانگژو ، و IDG آسیا ، در بسته شد گوانگژو بر 4 دسامبر.

در دو روز گذشته ، بیش از 100 سخنران مهمان ، از جمله رهبران نهادهای رسمی داخلی و خارجی ، کارشناسان و دانش پژوهان سطح دانشگاهیان ، کارآفرینان مشهور و حدود 8 میلیون مخاطب آنلاین و آفلاین متخصص در وسایل نقلیه هوشمند و صنایع وابسته در آن شرکت کردند. جشن پایان سال صنعت هوشمند خودرو در سال 2020. با تمرکز بر روی موضوع “آینده ، اکنون رانندگی می کنم” ، کنفرانس جهانی وسیله نقلیه هوشمند 2020 در یک مراسم افتتاحیه و انجمن اصلی ، 10 مجمع موازی ، 1 رویداد ویژه و 1 سمینار و با پشتیبانی رویدادهای مختلف وثیقه ای ، نشان دادن ایده های جدید دانشگاهی ، اکتشافات علمی جدید ، اختراعات جدید فناوری ، مدل های جدید تجاری و جهت گیری های جدید صنعتی صنعت خودرو هوشمند جهانی. در همان زمان ، گزارش تحقیقات صنعت هوشمند خودرو 2020، یک موفقیت علمی مبتنی بر بهترین های دیگران ، نیز به تازگی منتشر شده است.

اتصال شبکه “هوشمند” وسیله نقلیه “جهانی” برای درک روند آینده

وسیله نقلیه هوشمند ، بزرگترین بازار تقسیم شده صنعت خودرو جهانی در قرن بیست و یکم ، نقطه داغ جدید این صنعت و قله های مهم توسعه آینده را به خود اختصاص داده است. با توجه به این دریای آبی ، ما با فرصت ها و چالش های بی سابقه ای روبرو هستیم.

با تمرکز بر وضعیت فعلی و روند توسعه کلی صنعت ، جهت نوآوری در فن آوری و اجرای برنامه های تجاری ، دانشگاهیان و کارشناسانی مانند چن Qingquan ، لی Keqiang و جین Shuanggen ، مدیر هوانگ یونگ و معاون مدیر یی بین از مرکز همکاری های بین المللی کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی ، گائو جیان ، معاون مدیر کل بخش همکاری های بین المللی کمیسیون توسعه ملی و اصلاحات ، گو زیمینگ ، معاون مدیر اداره صنعت کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی ، چن ژیینگ ، مدیر اجرایی معاون شهردار دولت مردم شهرداری گوانگژو ، دیائو آیلین ، معاون دبیرکل دولت مردم شهرداری گوانگژو ، تان مینگه ، رئیس اجرایی منطقه تیانه ، گوانگژو. و هوگو شونگ، رئیس موسس IDG Capital ، جیم ووندرمن، رئیس / مدیرعامل شورای منطقه خلیج ، یک شنگجی ، مهندس ارشد و معاون دبیرکل انجمن خودروهای چین ، فنگ زینگیا ، معاون دبیر ، رئیس کمیته CPC شرکت گروه خودروسازی گوانگژو ، Ltd. و دکتر. کارل فوخس، معاون رئیس جمهور ، نوآوری و فناوری چین ، قاره ، همه نظرات خود را در مراسم افتتاحیه و مجمع اصلی کنفرانس جهانی وسیله نقلیه هوشمند 2020 ابراز داشتند. از دیدگاه دولت ، شرکت ها ، دانشگاه ها ، موسسات تحقیقاتی و مصرف کنندگان ، آنها پیشنهادهایی ارائه داده اند برای توسعه صنعت وسایل نقلیه هوشمند در چین و حتی دنیا

تونی کلمسون، کنسول تجارت و سرمایه گذاری ، معاون مدیر نوآوری و صنعت ، سرکنسولگری انگلیس گوانگژو ، پل ساندا، معاون سرکنسول عمومی (بازرگانی) ، سرکنسولگری استرالیا کمیساریای ارشد تجارت گوانگژو ، کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا ، باند خورشید، معاون رئیس جمهور ، بازاریابی محصولات ، Qualcomm Technologies ، Inc. ، Spirit Ji ، معاون رئیس Xpeng Motors ، وی دونگ، معاون رئیس AMAP ، مدیر کل واحد خودرو ، یانگ دونگشنگ، رئیس برنامه ریزی محصول و موسسه تحقیقات فناوری جدید خودرو از شرکت BYD Auto Industry Co. ، Ltd. شی ژونگمین، معاون مدیر کل GAC Aion New Energy ، و جین جون، شریک صنعت خودرو ، PwC China ایده های خود را بر اساس موضوع “آینده ، اکنون رانندگی” با ما به اشتراک گذاشت.

C. C. Chan ، آکادمیک آکادمی مهندسی چین ، عضو آکادمی مهندسی سلطنتی ، U. K. و رئیس بنیانگذار وسایل نقلیه الکتریکی جهان ، از طریق اتصال ابری سخنرانی اصلی را با عنوان “وسیله نقلیه هوشمند ترویج چهارمین انقلاب صنعتی” ارائه داد. وی در سخنرانی خود اشاره کرد که توسعه پایدار و سالم وسایل نقلیه جدید انرژی باید از چهار اصل پیروی کند. نخست توسعه مبتنی بر نوآوری است. دوم توسعه دو چرخ ، سیاست محور و بازار محور است. سوم محصولات خوب ، زیرساخت های خوب ، مدل های تجاری خوب است. چهارم همگرایی شبکه است: ترکیبی از شبکه حمل و نقل و شبکه انرژی.

Ye Shengji ، مهندس ارشد و معاون دبیرکل اتحادیه تولیدکنندگان خودرو چین ، در سخنرانی اصلی با عنوان “داده های بزرگ به نوآوری و توسعه وسایل نقلیه هوشمند نیرو می بخشد” اشاره کرد که توسعه آینده صنعت خودروهای هوشمند نیاز به پشتیبانی داده های قوی دارد. با استفاده از رانندگی هوشمند به عنوان مثال ، داده های فعلی یک مدل خودرویی دور از تأمین تجمع دیجیتال چند میلیارد دلاری مورد نیاز برای رانندگی خودمختار در آینده بالاتر از L4 است و صنعت هنوز یک اکوسیستم موثر برای به اشتراک گذاری داده ها تشکیل نداده است. با توجه به این وضعیت ، انجمن تولیدکنندگان خودروی چین فعالانه در حال ایجاد یک بستر زیست محیطی برای داده های بزرگ خودرو بر اساس معماری فناوری زنجیره بلوک است تا راه حل هایی برای تعامل و به اشتراک گذاری داده های تولیدکنندگان خودرو در اختیار صنعت قرار دهد.

فنگ زینگیا ، معاون دبیر ، کمیته CPC رئیس شرکت گروه خودروسازی گوانگژو ، LTD. ، در سخنرانی خود تحت عنوان “فرصت جدید ، چالش جدید و جدید” تأکید کرد که خودروهای هوشمند “گونه” جدیدی هستند که از نزدیک با ویژگی های ملی و محلی مرتبط هستند. دستاورد – وسایل نقلیه با نام تجاری چینی عصر جدیدی از وسایل نقلیه هوشمند را در آغوش می گیرند “. چین ظرفیت بازار عظیمی دارد. با توسعه سریع زیرساخت های جاده ای ، مدل های نوآورانه کسب و کار ، سیستم 5G ، نرم افزار هوش مصنوعی و سایر مزایای تحت سیاست جدید زیرساخت ، شرکت ها باید اولویت خود را برای توسعه هوش دوچرخه بر اساس شرایط خود بگذارند. آنها همچنین انتظار دارند که دولت در ساخت زیرساخت های هوشمند جاده سرعت بگیرد و با دولت همکاری کنند تا به طور مشترک اجرای سریع اطلاعات دوچرخه و هماهنگی جاده و وسایل نقلیه را در سناریوهای مختلف ارتقا دهند.

لی کقیانگ ، استاد انستیتوی وسایل نقلیه و حمل و نقل در دانشگاه Tsinghua ، مدیر آزمایشگاه اصلی ایمنی خودرو و صرفه جویی در انرژی و دانشمند ارشد مرکز ملی نوآوری خودروی شبکه های هوشمند ملی ، سخنرانی با عنوان “استراتژی و روش توسعه نوآوری ICV” . وی گفت که در حال حاضر ، کل صنعت بر روی عناصر مرتبط با وسایل نقلیه هوشمند مانند خودرو ، جاده ، ابر ، مدیریت و نقشه متمرکز شده است ، منابع نوآوری با کیفیت بالا از زنجیره فن آوری و زنجیره صنعتی را با هم جمع می کند ، از کلید مشترک عبور می کند فن آوری های اصلی ، ایجاد و بهبود سیاست ها ، مقررات و استانداردهای مربوطه و ایجاد معماری سیستم فیزیکی وسایل نقلیه هوشمند.

جین شوانگن ، عضو آکادمی اروپا و عضو آکادمی علوم طبیعی روسیه ، در سخنرانی خود با عنوان “کاربرد و چالش های Beidou / GNSS + 5G در حمل و نقل هوشمند” اشاره کرد که برای همه سیستم های ناوبری ماهواره ای ، یک مشکل مشترک وجود دارد ، است ، سیگنال های ماهواره ای نمی توانند از پشت بام ها و عرشه های پل عبور کنند. پس از مسدود شدن سیگنال ها ، دیگر کاری نمی توان انجام داد. ادغام Beidou / GNSS + RS و 5G یک راه حل خوب است ، که وضعیت “ماهواره خارجی و 5G داخلی” را تشکیل می دهد ، به طوری که اتصال بی نظیر سرویس های اطلاعاتی زمان و مکان از داخل به بیرون را تحقق می بخشد.

دکتر. کارل فوخس، معاون رئیس جمهور ، نوآوری و فناوری چین ، قاره ، در سخنرانی خود تحت عنوان “Intelligent Connected Vehicle: Centralized Performance High Computer and Core Enabler Software” اشاره کرد که کنترل کننده های با کارایی بالا به هسته اصلی وسایل نقلیه هوشمند تبدیل می شوند و می توانند نرم افزار و سخت افزار ، و می تواند به ما کمک کند تا انتشار مکرر نرم افزار را درک کنیم و نرم افزار را قادر به تکرار و به روزرسانی در اسرع وقت کنیم.

در طول کنفرانس ، نشست درب بسته اتاق فکر اتاق کنفرانس جهانی وسیله نقلیه هوشمند 2020 ، دانشگاهیان ، کارشناسان و کارآفرینان را به بحث و گفتگو با یکدیگر دعوت کرد. گوانگژو برنامه ریزی هوشمند صنعت خودرو و مشاوره خود را در مورد چگونگی توسعه صنعت هوشمند خودرو در منطقه خلیج بزرگ و چین در کل از زمینه هایی مانند زنجیره صنعت اکولوژیک ، داده های بزرگ ، هوش مصنوعی و تولید هوشمند.

“Intelligence” را برای برخورد با نقاط داغ در صنعت تنظیم کنید

اگر بگوییم که مجمع اصلی که big shot در آن جمع می شود ، جهت گیری کلان دور اندیشی را نشان می دهد ، اطلاعات دقیق تر و زمینی را می توان در ده نشست موازی دستور کار ، از جمله “توسعه و روند صنعت خودروهای هوشمند” ، “برنامه های کاربردی امنیت سایبری وسیله نقلیه هوشمند و افتتاح انجمن ارتقاotion توسعه وسایل نقلیه هوشمند گوانگژو نیو انرژی” ، “تحرک هوشمند و نوآوری های حمل و نقل” ، “نوآوری و تغییر تکنولوژیکی وسیله نقلیه هوشمند جهانی” ، “فرصت ها و چالش های صنعت خودروهای هوشمند در بزرگتر منطقه خلیج “،” نوآوری سیستم عامل های داده و شیوه های کاربردی “،” ادغام فرامرزی صنعت هوشمند خودرو “،” مدل های جدید همکاری تجاری در کل زنجیره صنعتی “،” ایجاد هنجارها ، مقررات و استانداردها “و “فرصت سرمایه گذاری هوشمند مالی و تأمین مالی” ، و همچنین انجمن ویژه GBA: “فناوری منجر به ارتقا o و کل چرخه عمر زنجیره صنعت خودرو “، و سمینار: سمینار 2020 در زمینه فناوری هوشمند کامیون (شاخه تجهیزات حمل و نقل باری SAE-China)

با کمک کنفرانس جهانی وسیله نقلیه هوشمند به عنوان یک پلت فرم با کیفیت بالا ، رهبران شرکت های خودروسازی سنتی و شرکت های نوظهور علوم و فناوری و دانشمندان موسسات تحقیقاتی صنعت مشهور و نوآوران صنعت یک برخورد فکری فرامرزی بی سابقه داشتند ، و در مورد داغترین موضوعات صنعت ، مانند ادغام صنعتی ، مدل جدید همکاری های زنجیره ای صنعتی ، ساخت قوانین ، مقررات و سیستم های استاندارد ، سرمایه گذاری و تأمین مالی صنعتی و گوانگژو توسعه وسایل نقلیه هوشمند.

دستور کار “فرصت ها و چالش های صنعت وسایل نقلیه هوشمند در منطقه خلیج بزرگ” بر شرایط محلی و کنونی متمرکز است. منطقه خلیج بزرگ دارای یک خوشه بزرگ صنعت خودرو است. چگونگی مقابله با رقابت بین المللی ، چگونگی بهینه سازی تخصیص منابع و چگونگی هماهنگی برای توسعه بنگاه های اقتصادی در منطقه ، همه مشکلاتی است که نیاز به حل فوری دارند.

در دستور کار “فرصت سرمایه گذاری و تأمین مالی وسایل نقلیه هوشمند” ، ما علاوه بر نوآوری دانشگاهی و نظری ، بسیاری از نوآوری ها را در تحقیقات و توسعه فن آوری ، برنامه های هوشمند ، خدمات هدفمند و سایر جنبه های شرکت های نوآورانه و کارآفرین اتومبیل مشاهده کرده ایم. از پروژه های نوآورانه ، مانند راه حل های خدمات فن آوری ارتباطی در زمان واقعی برای شبکه وسایل نقلیه ، راه حل های رادار لیزری برای وسایل نقلیه رانندگی خودمختار ، دید سه بعدی برای وسایل نقلیه هوشمند و راه حل های فناوری گرافیک AI ، قابل توجه است ، توجه همکاری کنندگان و سرمایه گذاران پروژه های دولتی را به خود جلب می کند و ترویج فرود سریع آخرین نتایج تحقیق.

به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاهی کنفرانس، گزارش تحقیقات صنعت هوشمند خودرو 2020 همچنین رسماً آزاد شد. این شامل شش بخش عمده است ، از جمله وضعیت کلی توسعه وسایل نقلیه هوشمند ، الگوی صنعت خودروهای هوشمند ، سناریوهای کاربردی و مدل های تجاری وسایل نقلیه هوشمند ، وضعیت توسعه فعلی وسایل نقلیه هوشمند در سراسر جهان ، همکاری و سرمایه گذاری صنعتی و نگاه کردن و تمرین جاده 2030 ، جلب توجه گسترده صنعت. در مراسم جایزه وسیله نقلیه هوشمند جهانی ، هفت دسته جوایز به طور رسمی اهدا شد ، یعنی سیستم هوشمند ، سیستم عامل هوشمند ، شبکه وسایل نقلیه ، رانندگی خودکار ، ساختمان هوشمند ، حمل و نقل هوشمند و شرکا. واحدهای برنده در صنعت سال پیشرو شدند.

در نمایشگاه و تجربه منطقه هوشمند خودرو ، مجموعه ای از فناوری های پیشرفته به نمایش درآمد. نمایندگان سازندگان وسایل نقلیه هوشمند مانند تسلا ، بایدو آپولو ، بایدو IOV ، GAC New Energy Automobile Co. ، Ltd. ، PIX ، WeRide ، QCraft ، Neolix و Yite Smart Travel روند و دستاوردهای صنعت خودرو سازی را به سمت توسعه هوشمند نشان دادند. در منطقه نمایشگاه ، دولت مردم منطقه Tianhe از شهرداری گوانگژو ، گروه قاره ، StradVision ، LEIA ، Ismartways (ووهان) فن آوری، گوانگدونگاتحاد صنعت رانندگی خودمختار منطقه Hong Kong-Macao Greater Bay و آزمایشگاه CEPREI چین / پنجمین موسسه تحقیقات الکترونیکی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات دستاوردهای توسعه منطقه ای و دستاوردهای نوآورانه نوآورانه شرکت ها را نشان دادند ، که نشان دهنده توانایی قوی نوآوری مستقل

کنفرانس جهانی خودروهای هوشمند 2020 با هدف ایجاد یک بستر ارتباطی سطح بالا برای صنعت وسایل نقلیه هوشمند ساخته شده است که مبتنی بر چین است و به جهان می رسد. شرکت کنندگان در این کنفرانس انواع تجارت در زنجیره صنعت هوشمند خودرو را کاوش کردند ، بحث های مرزی ، یادگیری و ارائه را به روشی بدون محدودیت و جمع بندی انجام دادند ، مسیر جدیدی را برای توسعه صنعت خودروهای هوشمند گشودند و کمک کردند “چین قدرت“برای بهبود سطح کلی صنعت وسایل نقلیه هوشمند جهانی.

منبع IDG آسیا