راه اندازی AI استرالیایی ، HIVERY ، با JR East Water Business برای بهینه سازی ماشین های فروش در ژاپن شریک است

نتایج معتبر از PoC های متعدد (اثبات مفاهیم) فروش را افزایش می دهد 5.27٪[1] به طور کلی ، تا حداکثر بیش از 50٪، و همچنین به طور همزمان کاهش سفرهای پر کردن و بهبود بهره وری عملیاتی.

[1] ※ در مقایسه با دستگاه های فروش ، اهرم اچ آی وی را افزایش نمی دهند در همان دوره.

HIVERY و JR East Water Business از سال 2017 با همکاری یکدیگر ، از آخرین فناوری AI HIVERY برای بهینه سازی مجموعه محصولات و فضای ستون برای ماشین های فروش جداگانه استفاده می کنند. ژاپن. در طی زمستان سال 2019 ، نتایج HIVERY Enhance افزایش کلی حجم فروش را به میزان 5.27٪ ، حداکثر تا بیش از 50٪ نشان داد. علاوه بر این ، با توجه به ذخیره سازی نیروی کار به دلیل کاهش جمعیت ، فشارهای فزاینده ای برای بهبود بهره وری عملیاتی در صنعت فروش خودکار ژاپن وجود داشته است. HIVERY Enhance JR East Water Business را قادر به ساده سازی عملیات و کاهش سفرهای جبران مجدد با پیشنهاد خودکار مجموعه و مقدار مطلوب محصول برای دستگاه های فروش خود می کند. بر اساس این موفقیت ، JR East Water Business موافقت کرده است که HIVERY Enhance را از طریق 6000 دستگاه فروش در ایستگاه های قطار خود برای راه آهن شرق ژاپن ارائه دهد – اولین بار در ژاپن.

تاکنون ، انتخاب مجموعه محصولات توسط اپراتورهای جداگانه (رانندگان) تصمیم گرفته شده است که مسئول دوباره پر کردن ماشین های فروش در مکان های تعیین شده خود هستند. با توجه به اینکه این تصمیمات براساس تجربه و شهود انباشته اپراتور طی سالهای متمادی صورت گرفته است ، انتقال این دانش به اپراتورهای جدید و حفظ سطح کیفیت یک چالش مداوم بوده است. HIVERY Enhance از قدرت داده های نقطه فروش AI (POS) AI و JR East Water استفاده می کند تا به طور خودکار تعیین کند که کدام محصول باید در کدام دستگاه فروش قرار گیرد و همچنین زمان مناسب برای تعویض محصولات برای ماشین های جداگانه. این کار هر اپراتور را قادر می سازد تا به طور کارآمد انتخاب مناسب محصولات مختلف را انجام دهد که منجر به نتیجه سودآوری شود.

افزایش HIVERY به موارد زیر کمک می کند:

  1. محصولی را انتخاب کنید که احتمال فروش آن وجود دارد خوب – با تجزیه و تحلیل مقدار زیادی از داده های فروش از ناوگان کامل ماشین های فروش ، الگوهای موجود در داده های فروش را شناسایی می کند و محصولاتی را شناسایی می کند که احتمال دارد در هر مکان خاصی فروش خوبی داشته باشند.
  2. مجموعه محصولات را بهینه کنید – با درک تقاضا برای محصولات منفرد و اثرات میزان تولید تقاضا بین محصولات در هر مکان ، می تواند تعیین کند که کدام محصول باید وارد شود و کدام یک باید خارج شود ، تا نتیجه بهینه باشد.
  3. سفرهای جبران مجدد را کاهش دهید – از پیش بینی تقاضای محصولات در هر مکان ، می تواند تعداد روزهای احتمالی خارج شدن موجودی هر محصول را محاسبه کرده و مقدار بهینه و تخصیص ستون را برای به حداکثر رساندن زمان بین سفرهای دوباره پر کردن توصیه کند ، در نتیجه هزینه های کار را کاهش می دهد.
  4. بهینه سازی گروهی از دستگاه های فروش – به جای اینکه فقط روی ماشین های فروش اتوماتیک متمرکز شود ، می تواند گروهی از ماشین های خودپرداز بانکی را در همان منطقه ارزیابی کند و محصولات را برای کل منطقه بهینه سازی کند انگار که یک ماشین فروش بزرگ است.

[https://vimeo.com/450640785]

HIVERY Enhance می تواند با خوردن آرایه های گسترده ای از داده ها و درج قوانین پیچیده عملیاتی و همچنین محدودیت های فیزیکی و تجاری در الگوریتم آن ، بلافاصله توصیه های اجرایی برای مجموعه بهینه محصول و پیکربندی ستون را برای هر دو شخص و همچنین برای گروهی از ماشین های فروش ارائه دهد. علاوه بر این ، با استفاده از داده های آب و هوایی ، می تواند به تغییرات در الگوی فصلی پاسخ دهد و پیشنهاد زمان مناسب برای قرار دادن محصولات سرد و گرم را ارائه می دهد ، در حالی که اثرات گیاهخواری برای مخلوط محصول را در هر مکان در نظر می گیرد ، در نتیجه مجموعه ای بهینه محصول در هر زمان مشخص

صدای مشتری

که در مارس 2018، HIVERY تیم بخش فروش شرکت JR East Water Business را به تیم خود دعوت کرد سیدنی دفتر مرکزی برای ملاقات با یکی از اولین مشتریان HIVERY ، Coca-Cola Amatil ، برای تبادل ایده و به اشتراک گذاشتن تجربیات و بهترین روشهای خود برای اجرای فناوری پیشرفته برای مشاغل فروشنده مربوطه.

“ما معتقدیم که ترکیبی از تجربیات انسانی غنی از اپراتورهای ما که طی سالهای متمادی پرورش یافته اند و استفاده از داده های بزرگ ، بزرگترین نقطه قوت ماست. با افزایش HIVERY ، می توانیم به این چشم انداز پی ببریم و هدف ما ایجاد یک بستر جدید برای عملکرد ماشین های فروش است که به ما کمک می کند تا از تأثیر همه گیری امسال رهایی یابیم و همچنین بهره وری کارگران را که سالهاست برای ما مسئله ساز است بهبود می بخشد. ” ~ یوتا هیگاشینو، مدیر JR East Water Business

حرکت به سمت مدیریت رده: 900 آمریکا[2] میلیارد فرصت.

HIVERY Enhance فقط آغاز کار است. HIVERY پیشنهاد جدید خود را منتشر کرده است – HIVERY Curate [https://www.hivery.com/products/curate] – اولین راه حل مدیریت طبقه بندی واقعاً بیش از حد محلی در جهان ، به شرکت هایی مانند کوکاکولا و والمارت کمک می کند مدیریت دسته را تغییر دهند. HIVERY Curate توصیه های سطح فروشگاه را با الگوریتم های پیچیده هوش مصنوعی خودآموز ارائه می دهد که الگوهای خرید را در هر فروشگاه کشف می کند و مجموعه محصولات و توصیه های فضایی را از این طریق ارائه می دهد ، و در نتیجه 10X بازگشت سرمایه تا به امروز است.

درباره HIVERY

HIVERY یک پیشگام برنده چندین جایزه خرده فروشی بیش از حد محلی است که با ترکیب هوش مصنوعی (AI) ، تحقیقات عملیاتی و طراحی انسان محور برای کمک به تولیدکنندگان و خرده فروشان کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده (CPG) بازدهی از سرمایه گذاری های فضای فیزیکی را دارد. HIVERY با الگوریتم های نوآورانه منبع مدیریت و دسته بندی تجارت خرده فروشی را تغییر می دهد استرالیا آژانس علمی ملی – Data61 CSIRO. HIVERY تحت حمایت سرمایه گذاری است و دفتر مرکزی آن در سیدنی، استرالیا، با دفاتر در ایالات متحده آمریکا و ژاپن. HIVERY بر اساس دیدگاهی مبنی بر اینکه Data ایده بهتری دارد تأسیس شدTM – و ما در حال کار با مشتریان خود هستیم تا پتانسیل کامل آن را کشف کنیم.

اجلاس رهبران نوآوری توکیو (ILS) 3 ~ 12th مارس 2021

HIVERY توسط Austrade (کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا) و دولت NSW انتخاب شده است استرالیا، به عنوان یکی از 2 استارت آپ امیدوار کننده برای شرکت در اجلاس رهبران نوآوری سال آینده. جزئیات این رویداد را می توان در اینجا یافت: https://ils.tokyo/

ارسال وب سایت [https://www.hivery.com/news/retail-ai-pioneer-hivery-headquartered-in-sydney]

[2] “خارج از سهام ، از شانس چگونه خرده فروشان مشتریان را بیگانه می کنند و میلیاردها دلار را به دلیل شیوه های ضعیف موجودی از دست می دهند” IHL Group 2018 ، G. Buzek

منبع اچ آی آر

لینک های مربوطه

https://www.hivery.com/