سقوط تقاضا برای تحرک شخصی سقوط فروش وسایل نقلیه جدید و سفرهای سلامتی در سال 2020

لندن، 15 دسامبر 2020 / PRNewswire / – COVID-19 و اقدامات نتیجه گرفته شده توسط دولت در سراسر جهان برای مهار شیوع ویروس ، تقاضای حمل و نقل شخصی را کاهش داده است ، در حالی که تمام حالت های تحرک در دسترس مصرف کننده در نیمه اول سال 2020 به طور قابل توجهی منقبض شده است. به دنبال رشد چشمگیر 14 درصدی در سال 2019 ، بازار رانندگی با اولین اختلال قابل توجه در سال جاری روبرو شده است ، با کنترل شدید بر تحرک شخصی ، همراه با نگرانی فزاینده در مورد فضاهای مشترک و منجر به انقباض بیش از 59 in در 1H 2020 ، شرکت مشاوره بازار فناوری ، تحقیقات ABI.

“اگرچه انتظار می رفت که نگرانی های روزافزون مصرف کنندگان در مورد فضاهای مشترک آنها را به سمت اتومبیل های خصوصی سوق دهد ، اما این کار کمتری در جبران فروپاشی فروش خودروهای جدید ایجاد کرده است. با اختلال تقریباً کامل در آجر و کانال خرده فروشی ملات برای وسایل نقلیه جدید که با وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی کلان همراه است ، چشم انداز تاریکی است که تا سال 2021 پیش می رود. ” جیمز هاجسون، تحلیلگر اصلی در تحقیقات ABI

در همین حال ، بازار ریل سواری به طور موقت متوقف شده است ، سیستم عامل های زیادی برای سهم بیشتری از بازار مهاجرت رقابت می کنند. Uber پس از تسلیم کوتاه به رقبای محلی ، موقعیت خود را با حفظ سهم بازار حدود 70٪ در ایالات متحده و اروپای غربی، و بیش از 85 درصد در MEA ، با دستیابی به Careem 2019 امکان پذیر شده است. به همین ترتیب ، دیدی و Grab موقعیت فرماندهی بازار را در بازارهای اصلی خود حفظ كرده اند ، با دیدی بیش از 90٪ از بازار چین و Grab 63.5٪ از بازار اندونزی و تقریبا 75٪ از بازار ویتنام را در اختیار دارد.

با این وجود ، علی رغم تسلط آنها بر بازارهای سواری سواری در مناطق مهم ، همه این سیستم عامل ها مجبور شده اند به سمت موارد استفاده غیر راننده سوار شوند ، و غذا و تحویل مواد غذایی درآمد بسیار مورد نیاز را تأمین کنند. دیدی خدمات تحویل را در 21 شهر چین راه اندازی کرد ، در حالی که Uber از طریق خرید پست های پست در جولای 2020. خدمات تحویل غذا اکنون بیش از نیمی از درآمد Grab 2020 را به خود اختصاص داده است ، همچنین Grab خدمات تحویل مواد غذایی GrabMart خود را از 2 کشور به 8 کشور در آن گسترش داده است.

این چرخش به سمت خدمات تحویل به سوار شدن سیستم عامل های سلامی کمک کرده است تا تعامل راننده با سیستم عامل های حرکتی خود را حفظ کنند. هاجسون توصیه می کند: “در بلند مدت ، سیستم عامل های استقبال از مسافران باید نگرانی های مصرف کننده و تنظیم کننده ها درباره یکپارچگی فضاهای عمومی مشترک را جبران کنند تا بتوانند مورد استفاده را برای سلامتی را به رشد برسانند.”

در کنار اقدامات معمول در حوزه “فیزیکی” ، مانند توزیع مواد ضد عفونی کننده دست ، ماسک های اجباری و صفحه های محافظ ، سیستم عامل های استقبال از خودرو نیز “اهرم های دیجیتالی” قابل توجهی به دستور آنها دارند. به عنوان مثال ، اوبر الزامی را برای سوارکاری برای ارسال سلفی به منظور اثبات ماسک بستن قبل از پذیرش درخواست سفر خود ، معرفی کرده است. اساساً ، سیستم عامل های استقبال از ماشین می توانند ردیابی تماس قوی را ارائه دهند ، ترکیب دیجیتال اعزام آنها با شناسه راننده مبتنی بر بیومتریک برای ثبت منظم تمام تماس های بین رانندگان و سواران.

این یافته ها از گزارش داده های بازار خودرو و تحرک ABI Research گرفته شده است. این گزارش بخشی از خدمات تحقیقاتی تحرک هوشمند و خودرویی شرکت است که شامل تحقیقات ، داده ها و ABI Insights است. صفحات گسترده داده های بازار از داده های عمیق ، تجزیه و تحلیل سهم بازار و پیش بینی های بسیار خاص و خاص خدمات برای ارائه بینشی دقیق در مورد موقعیت ها تشکیل شده است.

درباره تحقیقات ABI
تحقیقات ABI راهنمایی استراتژیک را به چشم اندازان ارائه می دهد ، و اطلاعات عملی را در مورد فن آوری های تحول آفرین که به طور چشمگیری در حال تغییر شکل صنایع ، اقتصاد و نیروی کار در سراسر جهان هستند ، ارائه می دهد. تیم جهانی تحلیلگران ABI Research اغلب سالها پیش از سایر شرکتهای مشاور فناوری ، مطالعات پیشگویی را منتشر می کنند و به مشتریان ما این قدرت را می دهند که از بازارها و رقبای خود جلوتر باشند.

تحقیقات ABI 1990 年关系。 我们 帮助 客户 创造 真实 的 业务 成果。

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ABI Research ، با ما در +1.516.624.2500 +1 آمریکایی ، +44.203.326.0140 در این تماس بگیرید اروپا، +65.6592.0290 در آسیا و اقیانوسیه یا به سایت www.abiresearch.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

جهانی
دبورا پترارا
تلفن: +51/516.624.2558
[email protected]

منبع تحقیقات ABI

لینک های مربوطه

http://www.abiresearch.com