شرکت cxLoyalty Group Holdings Inc. فروش بخش وفاداری جهانی خود به JPMorgan Chase را اعلام کرد

استمفورد ، اتصال، 28 دسامبر 2020 / PRNewswire / – cxLoyalty Group Holdings، Inc (“cxLoyalty Group Holdings”) امروز اعلام کرد که برای فروش بخش وفاداری جهانی (“cxLoyalty”) خود به JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) توافقنامه قطعی کرده است. (“JPMC”). این معامله شامل سیستم عامل های پیشرو فناوری cxLoyalty ، آژانس مسافرتی کامل خدمات ، کارت هدیه ، کالاها و مشاغل بانک امتیاز است. cxLoyalty به عنوان یک واحد تجاری در JPMC فعالیت خواهد کرد. این معامله شامل بخش جهانی مشارکت مشتری در cxLoyalty Group Holdings و سایر مشاغل در حال انجام (مجموعاً “بخش جهانی مشارکت مشتری”) نیست.

در نتیجه این معامله ، هر یک از cxLoyalty و بخش مشارکت مشتری جهانی ، با تیم ها و منابع اختصاصی ، بر فرصت های مربوط به بازار خود تمرکز خواهند کرد ، و زمینه های جدیدی برای رشد و موفقیت فراهم می کنند. تحت مالکیت جدید خود ، cxLoyalty سرمایه گذاری بیشتری را در زمینه فناوری ، محتوا و راه حل های سرویس دهی خود انجام خواهد داد تا به نفع مشتریان خود و تجربه مشتری باشد. بخش مشارکت مشتری در مشتری جهانی انتظار دارد با استفاده از عواید حاصل از فروش ، ترازنامه خود را تقویت کند و سرمایه گذاری بیشتر در مشتری و اطلاعات محتوا را برای ارائه راه حلهای شخصی سازی شده متفاوت فراهم کند.

“ما خوشحالیم که این معامله جذاب را اعلام می کنیم ، که مزایای قابل توجهی برای مشتریان ، مشتریان ، کارمندان و سایر سهامداران فراهم می کند. ما دو کسب و کار قوی و مجزا ایجاد کرده ایم و مشتاقانه منتظر تمرکز آنها بر اولویت های استراتژیک منحصر به فرد و فرصت های بازار هستیم. ، “گفت تاد سیگل، مدیر ارشد اجرایی منابع cxLoyalty Group. “ما پیش بینی می کنیم که این انتقال یکپارچه باشد. کارمندان ما برای دستیابی به این مرحله بی وقفه تلاش کرده اند و به لطف تلاش های آنها ، هم cxLoyalty و هم بخش Global Customer Engagement Division را برای آینده ای حتی قویتر قرار داده ایم.”

آقای سیگل ادامه داد ، “cxLoyalty به تقویت و گسترش ارزش روابط برای مشتریان و مشتریان خود از طریق فناوری پیشرو خود ، پاداش دادن به مطالب در دسته های مربوطه از جمله سفر ، کارت های هدیه و کالاها و تجربه شخصی سازی شده در کلاس جهانی ادامه خواهد داد.”

گرگ میلر، که بخش جهانی مشارکت مشتری را به جلو هدایت خواهد کرد ، گفت: “ما همچنین خوشحالیم که بخش تعامل مشتری مشتری جهانی ادامه پشتیبانی از مدیریت الیوت ، یکی از بزرگترین سهامداران ما را خواهد داشت. با فروش ، این شرکت تمرکز خود را بر روی مشارکت در رانندگی ، حمایت و رشد از طریق هوش کاربر و محتوا و تجزیه و تحلیل سیستم عامل. علاوه بر این ، شرکت ترازنامه قوی تری برای سرمایه گذاری در ابتکارات رشد اطلاعات داده خود خواهد داشت. ”

رهبری

با بسته شدن معامله ، آقای سیگل ، که از سال 2013 مدیر عامل cxLoyalty Group Holdings است ، به عنوان مدیر عامل cxLoyalty به JPMC منتقل می شود.

گرگ میلر، مدیر ارشد مالی و مدیر عامل شرکت cxLoyalty Group Holdings ، بخش جهانی مشارکت مشتری مشتری را به سمت جلو هدایت می کند. آقای میلر بیش از 18 سال سابقه کار با cxLoyalty Group Holdings دارد و مسئولیت کلیه عملکردهای مالی و عملیاتی و همچنین استراتژی شرکتی و تخصیص سرمایه برای ابتکارات جدید تجاری در سراسر شرکت را بر عهده دارد.

پیش بینی می شود معامله طی روزهای آینده بسته شود ، البته این امر منوط به بسته شدن شرایط عادی است.

مشاوران

Goldman Sachs & Co. LLC به عنوان مشاور مالی فعالیت می کند دیویس پولک & Wardwell LLP به عنوان مشاور حقوقی سهام cxLoyalty Group فعالیت می کند. جی پی مورگان اوراق بهادار LLC به عنوان مشاور مالی و Wachtell ، Lipton ، Rosen & Katz به عنوان مشاور حقوقی JPMC فعالیت می کنند.

درباره گروه وفاداری cx
cxLoyalty Group یک شرکت پیشگام در زمینه وفاداری و مشارکت مشتری است که به 70 میلیون مشتری با تقریباً 3000 مشتری مشترک و شریک بازاریابی و بیش از 40 سال تجربه خدمات ارائه می دهد. ما برنامه های وفاداری و تعامل با مشتری را طراحی و مدیریت و تحقق می بخشیم که ارزش روابط مارک های سراسر جهان را تقویت و گسترش می دهد ، از جمله بسیاری از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در خدمات مالی ، خرده فروشی ، مسافرت و صنایع مخابراتی. بر اساس استمفورد ، کان.، cxLoyalty تقریباً 3100 همکار در 19 کشور دارد. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.cxloyalty.com مراجعه کنید.

SOURCE cxLoyalty Group، Inc.

لینک های مربوطه

cxloyalty.com