صنعت جهانی برای امور مالی اتومبیل تا سال 2027

DUBLIN، 29 دسامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار مالی خودرو توسط کانال توزیع ، عصر خودرو ، کاربرد و هدف: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2020-2027” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

مالیات اتومبیل یا اتومبیل ، مبلغی است که مصرف کنندگان برای خرید خودرو قرض می کنند. این گزینه برای خرید وسایل نقلیه از قبل و پرداخت بعداً ، در اقساط مساوی ماهانه فراهم می شود. علاوه بر این ، مالیات خودرو به عوامل مختلفی از جمله درآمد ، نمره اعتبار و سابقه اعتباری وام گیرنده بستگی دارد. بانک ها ، تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (سرمایه اسیر) ، م institutionسسه مالی و اتحادیه های اعتباری برخی از کانال های اصلی توزیع ارائه دهنده راه حل های مالی خودرو هستند. علاوه بر این ، یک وام گیرنده می تواند به طور خاص برای وام خودرو درخواست کند. با این حال ، مصرف کنندگان عمدتا وام شخصی را برای تأمین مالی اتومبیل ترجیح می دهند ، که اکثر قوانین و روالهای مشابه سایر وام ها را دنبال می کند.

افزایش گزینه های متعدد برای خرید وسایل نقلیه و به دست آوردن مزایای پیشرفته از سیستم های آنلاین برنامه تأمین مالی اتومبیل ، برخی از فاکتورهای مهم رشد در بازار است. علاوه بر این ، تقاضای گسترده برای خودروهای مدل و مارک همچنان افزایش می یابد ، زیرا روند مصرف و ترجیحات مصرف کنندگان نسبت به خرید خودرو بسیار افزایش یافته است ، که به رشد بازار دامن می زند. با این وجود ، افزایش بدهی ها از وام گیرندگان ، بی ثباتی از نظر مالی و افزایش راه حل های جایگزین برای سفر با اتومبیل از عواملی هستند که رشد بازار را محدود می کنند.
برعکس ، ارائه دهندگان امور مالی خودرو فن آوری ها را پیاده سازی می کنند و خدمات ارزش افزوده را به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر این ، اقتصادهای در حال توسعه فرصت های قابل توجهی را برای تأمین کنندگان مالی خودرو فراهم می کنند تا تجارت خود را گسترش دهند زیرا مشتریان از کشورهای بزرگ در حال ظهور و توسعه یافته ، م avoidسسات مالی مجاز را برای تأمین مالی خودرو ترجیح می دهند تا از هرگونه عامل خطر یا مغایرت در روند معاملات جلوگیری کنند. علاوه بر این ، پیش بینی شده است که استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ، تجزیه و تحلیل مشاغل و بلاکچین به ارائه دهندگان امور مالی خودرو در بهبود کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت مشتری در سالهای آینده کمک کند.

بازار مالی خودرو براساس کانال توزیع ، سن وسایل نقلیه ، کاربرد ، هدف و منطقه تقسیم شده است. از نظر کانال توزیع ، آن را به بانک ها ، OEM ها ، اتحادیه های اعتباری و دیگران تقسیم می کند. بر اساس سن خودرو ، آن را به وسایل نقلیه جدید و وسایل نقلیه دست دوم تقسیم می کنند. با استفاده از برنامه ، آن را به وسایل نقلیه شخصی و وسایل نقلیه تجاری تقسیم می کنند. بر اساس هدف ، آن را به دو وام و اجاره تبدیل می کنند. از نظر منطقه ، بازار در سراسر کشور تجزیه و تحلیل می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

بازیگران اصلی که در تحلیل بازار مالی خودرو نمایان شده اند Ally Financial Inc.، Bank of America Corporation، Capital One، Daimler AG، Company Ford Motor، General Financial Motors Company، Inc.، Hitachi Capital Corporation، JPMorgan Chase & Co.، Toyota Financial خدمات ، و فولکس واگن مالی خصوصی محدود. این بازیگران استراتژی های مختلفی را برای افزایش نفوذ در بازار و تقویت موقعیت خود در صنعت در پیش گرفته اند.

مزایای اصلی برای سهامداران

  • این مطالعه تجزیه و تحلیل عمیقی از بازار جهانی مالی خودرو همراه با روند فعلی و آینده را برای روشن کردن جیب سرمایه گذاری قریب الوقوع ارائه می دهد.
  • اطلاعات مربوط به محرکهای اصلی ، محدودیتها و فرصتها و تجزیه و تحلیل تأثیر آنها بر اندازه بازار در گزارش ارائه شده است.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر قدرت خریداران و تامین کنندگان فعال در صنعت را نشان می دهد.
  • برای تعیین پتانسیل بازار ، تحلیل کمی بازار جهانی مالی خودرو از سال 2020 تا 2027 ارائه شده است.

بازیکنان کلیدی بازار

  • شرکت مالی آلی
  • شرکت بانکی
  • پایتخت یک
  • دایملر AG
  • شرکت فورد موتور
  • شرکت مالی جنرال موتورز ، شرکت
  • شرکت هیتاچی سرمایه
  • JPMorgan Chase & Co.
  • خدمات مالی تویوتا
  • فولکس واگن خصوصی محدود

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه
1.1 شرح گزارش
1.2 مزایای اصلی برای سهامداران
1.3 بخشهای اصلی بازار
1.4. روش تحقیق
1.4.1 تحقیقات ثانویه
1.4.2 تحقیقات اولیه
1.4.3 ابزارها و مدل های تحلیلگر

فصل 2: ​​خلاصه اجرایی
2.1 یافته های کلیدی
2.1.1 مهمترین عوامل تأثیرگذار
2.1.2. جیب های برتر سرمایه گذاری
2.2. چشم انداز Cxo

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 نیروهای اصلی در حال شکل گیری بازار بیمه دندانپزشکی هستند
3.2.1 قدرت چانه زنی پایین تامین کنندگان
3.2.2. قدرت معامله متوسط ​​خریدار
3.2.3. تهدید متوسط ​​برای جانشینان
3.2.4. تهدید متوسط ​​ورود تازه واردان
3.2.5. رقابت رقابتی بالا
3.3 پویایی بازار
3.3.1. رانندگان
3.3.1.1. افزایش متوسط ​​قیمت جهانی خودرو
3.3.1.2. افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه
3.3.2. خویشتن داری – خودداری – پرهیز
3.3.2.1. خدمات افزایش Rideshare
3.3.2.2. افزایش بدهی های وام گیرندگان مختلف
3.3.3. فرصت ها
3.3.3.1. پیاده سازی فن آوری ها در خطوط موجود محصول
3.3.3.2. پتانسیل استفاده نشده از اقتصادهای نوظهور
3.1 تحلیل تأثیر Covid-19 در بازار مالی خودرو
3.1.1 تأثیر بر صنعت مالی خودرو
3.1.2. تأثیر بر اندازه بازار مالی خودرو
3.1.3. تغییر در روند مصرف کننده ، ترجیحات و تأثیر بودجه به دلیل Covid-19
3.1.4. چارچوبی برای حل چالش های بازار که تأمین کنندگان مالی خودرو و مشتریان در بازار با آن روبرو هستند
3.1.5. تأثیر اقتصادی بر شرکتهای مالی خودرو
3.1.6. راهکارهای اصلی پخش کننده برای مقابله با تأثیرات منفی در صنعت
3.1.7. تجزیه و تحلیل فرصت برای ارائه دهندگان مالی اتومبیل

فصل 4: بازار مالی خودرو ، توسط کانال توزیع
4.1 بررسی اجمالی
4.2 بانک ها
4.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.2.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
4.3 OEM ها
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
4.4 اتحادیه های اعتباری
4.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.4.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور
4.5 دیگران
4.5.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.5.2 اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.5.3. تجزیه و تحلیل بازار بر اساس کشور

فصل 5: بازار مالی خودرو ، براساس عصر وسایل نقلیه
5.1 بررسی اجمالی
5.2 وسایل نقلیه جدید
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
5.3 وسایل نقلیه دست دوم
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 6: بازار مالی خودرو ، براساس برنامه کاربردی
6.1 بررسی اجمالی
6.2 وسایل نقلیه شخصی
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
6.3 وسایل نقلیه تجاری
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل هفتم: بازار مالی خودرو ، بر اساس هدف
7.1 بررسی اجمالی
7.2 وام
7.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.2.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور
7.3 اجاره
7.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.3.3. تجزیه و تحلیل بازار ، براساس کشور

فصل 8: بازار مالی خودرو ، براساس منطقه
8.1 بررسی اجمالی
8.1.1 اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.2 آمریکای شمالی
8.3 اروپا
8.4 آسیا و اقیانوسیه
8.5 LAMEA

فصل 9: چشم انداز رقابتی
9.1 مقدمه
9.1.1 موقعیت یاب بازیکن بازار ، 2019
9.1.2. استراتژی های برتر برنده شدن

فصل 10: مشخصات شرکت
10.1 شرکت مالی آلی
10.1.1 درباره شرکت
10.1.2. عکس فوری شرکت
10.1.3. عامل بخشهای تجاری
10.1.4. نمونه کارها محصول
10.1.5. عملکرد تجاری
10.2 شرکت بانکی آمریکا
10.2.1. درباره شرکت
10.2.2. عکس فوری شرکت
10.2.3. عامل بخشهای تجاری
10.2.4. نمونه کارها محصول
10.2.5. عملکرد تجاری
10.3 پایتخت یک
10.3.1. درباره شرکت
10.3.2. عکس فوری شرکت
10.3.3. عامل بخشهای تجاری
10.3.4. نمونه کارها محصول
10.3.5. عملکرد تجاری
10.4 دایملر AG
10.4.1. درباره شرکت
10.4.2. عکس فوری شرکت
10.4.3. عامل بخشهای تجاری
10.4.4. نمونه کارها محصول
10.4.5. عملکرد تجاری
10.5 شرکت فورد موتور
10.5.1 درباره شرکت
10.5.2. عکس فوری شرکت
10.5.4. عامل بخشهای تجاری
10.5.5. نمونه کارها محصول
10.5.6. عملکرد تجاری
10.5.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.6 شرکت مالی جنرال موتورز ، شرکت
10.6.1. درباره شرکت
10.6.2. عکس فوری شرکت
10.6.3. عامل بخشهای تجاری
10.6.4. نمونه کارها محصول
10.6.5. عملکرد تجاری
10.7 شرکت هیتاچی سرمایه
10.7.1. درباره شرکت
10.7.2. عکس فوری شرکت
10.7.3. عامل بخشهای تجاری
10.7.4. نمونه کارها محصول
10.7.5. عملکرد تجاری
10.7.6. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.8 Jpmorgan Chase & Co.
10.8.1. درباره شرکت
10.8.2. عکس فوری شرکت
10.8.3. نمونه کارها محصول
10.8.4. عملکرد تجاری
10.9 خدمات مالی تویوتا
10.9.1. درباره شرکت
10.9.2. عکس فوری شرکت
10.9.3. عامل بخشهای تجاری
10.9.4. نمونه کارها محصول
10.9.5. عملکرد تجاری
10.9.6. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.10 فولکس واگن مالی محدود
10.10.1. درباره شرکت
10.10.2. عکس فوری شرکت
10.10.3. عامل بخشهای تجاری
10.10.4. نمونه کارها محصول
10.10.5. عملکرد تجاری

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/3koy0w مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com