نمایندگی های متحد استراتژی تعطیلات را برای کمک به نمایندگی های فروش اتومبیل به بازارهای محلی با وجود فضای تبلیغاتی شلوغ راه اندازی می کند

ساراسوتا ، فلوریدا، 1 دسامبر 2020 / PRNewswire / – در فصل تعطیلات ، فروشندگان اتومبیل تحت فشار تولید کنندگان قرار دارند تا موجودی خود را به سرعت منتقل کنند. نمایندگی های یونایتد ، تیمی متشکل از متخصصان تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام برای صنعت خودرو ، با استراتژی تبلیغاتی تعطیلات هدفمند تا پایان سال و بعد از آن به نمایندگی های فروش در رسیدن به بازارهای محلی موردعلاقه کمک می کنند.

می گوید: “فضای تبلیغات همیشه در فصل تعطیلات کمی شلوغ تر است ، اما با همه گیر شدن انتخابات و انتخابات اخیر ، نمایندگی ها حتی دشوارتر می توانند خود را در حال حاضر در مقابل بازارهای خود قرار دهند.” پیت پترزن، مدیر عامل شرکت نمایندگی های یونایتد.

“با این حساب ، ما در این فصل از تعطیلات برای فروشندگان خود استراتژی های هدف گیری خود را جستجو کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها در مقابل خریداران ایستادگی می کنند و در میان محتوای بیش از حد موجود در حال حاضر گم نمی شوند. ما از خلاقیت اطمینان حاصل می کنیم برای اطمینان از اینکه هیچ چیزی سرکوب نمی شود ، با بهترین اقدامات فیس بوک درگیر و مطابقت دارد و مخاطبان ضد گلوله ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که هر در تبلیغات به حداکثر می رسد. “

براساس OEM نمایندگی و اهداف کلی ، نمایندگی تعطیلات نمایندگی یونایتد به آنها کمک می کند تا یک استراتژی اجتماعی گسترده از Brand Awareness to Lead Generation ایجاد کنند تا در طی چند ماه آینده تعامل ایجاد شود.

این آژانس از ترکیبی از محتوای سازنده و خلاقیت جذاب خود برای ایجاد کتابهای آموزشی OEM-Specific، Holiday Campaign استفاده می کند که از نظر تاریخی در کمک به نمایندگی ها برای پیگیری سریع فروش پایان سال خود بسیار مثر بوده اند. این کمپین ها همچنین شامل هدف گذاری دقیق مانند تحویل تبلیغات در حوالی تعطیلات روزهای هوندا “Happy Honda” به خریداران علاقه مند به یک وسیله نقلیه جدید هوندا خواهد بود.

با استفاده از مشارکت بازاریابی فیس بوک خود ، بالاترین شناخت فیس بوک از آژانس هایی که برای برتری در صنعت خود مورد آزمایش قرار گرفته اند ، نمایندگی های متحد بهترین شیوه های فیس بوک را برای ایجاد یک رویکرد کاملاً قیف و هدفمند پیاده سازی می کند. نمایندگی هایی که از این استراتژی ها برای فصل تعطیلات استفاده می کنند ، می توانند افزایش بازدید وب سایت ، هدایت و فروش وسایل نقلیه منتسب را داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک نمایندگی های یونایتد به قفل کردن استراتژی پایان سال خود ، به این آدرس مراجعه کنید: https://www.dealersunited.com/solutions/holiday-campaigns/.

درباره نمایندگی های یونایتد

درباره نمایندگی ها United Dealers United راه حل تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام برای صنعت خودرو است که راه حل های تبلیغات اجتماعی برنده جایزه را به فروشندگان خودرو ، OEM ها و آژانس های خودرو ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت dealersunited.com مراجعه کنید.

SOURCE نمایندگی های یونایتد