نکات مهم مطالعه جدید DealerPolicy در خرید خودرو بیش از خرید اتومبیل موارد دیگری وجود دارد

بورلینگتون ، Vt، ، 29 دسامبر 2020 / PRNewswire / – DealerPolicy ، راه حل پیشرو در بازار بیمه برای فروشندگان ، از نتایج آخرین نظرسنجی خود از نمایندگی ها و خریداران اتومبیل در مورد تجربه و انتظارات مربوط به بیمه خودرو به عنوان بخشی از فرآیند خرید خودرو ، رونمایی کرد. مطالعه “خرده فروشی خودرو و روند بیمه اتومبیل برای سال 2021” از 300 مدیر نمایندگی و 1000 مصرف کننده که در شش ماه گذشته وسیله نقلیه خریداری کرده اند ، بررسی شده است. اگرچه هر دو دسته پاسخ دهندگان اتفاق نظر داشتند که بیمه بخشی ضروری از فرآیند خرید است ، اما در مورد دسترسی ، شفافیت و سهولت بیمه اتومبیل ، احساسات آنها به شدت متفاوت است. خط پایین: فروشندگان از یک فرصت کم هزینه استفاده می کنند تا با ادغام بیمه در روند فروش ، بر وفاداری ، رضایتمندی و خط پایینی مشتری تأثیر بگذارند.

“ما مدت ها است می دانیم که نمایندگی ها و خریداران بیمه اتومبیل را جدا از روند خرید خودرو نمی دانند ، اما اخیراً ، ما محل قطع ارتباط را بررسی کرده ایم. نتایج حیرت انگیز بود.” تراویس فیتزجرالد، مدیر عامل شرکت DealerPolicy. “خبر هیجان انگیز برای فروشندگان و خریداران اتومبیل این است که اکنون یک راه حل یکپارچه بیمه اتومبیل با فناوری فعال در دسترس است تا از بین بردن شکاف ، ارائه مزایای چشمگیر به همه افراد درگیر. تجربه و سودآوری برتر فروشنده غیرقابل انکار است. ”

مطالعه DealerPolicy دیدگاه ها ، ادراکات و تجربیات را در بین دسته ها از جمله:

  • استطاعت و توان مصرفی
  • هزینه واقعی در مقابل هزینه بیمه
  • کمک به گزینه های بیمه در زمان فروش و دسترسی به آنها
  • علاقه به استفاده از گزینه بیمه دیجیتال وابسته به بیمه نامه در زمان خرید
  • فرصت های بالقوه درآمد.

تحلیلگران DealerPolicy آموخته اند که خریداران اتومبیل خود معتقدند که از گزینه بیمه یکپارچه که پس انداز بالقوه را نشان می دهد ، بهره مند می شوند. شصت و نه درصد از پاسخ دهندگان خریدار اظهار داشتند که احتمالاً ماشین زیباتر خریداری می کنند و شصت و چهار درصد گفتند که احتمالاً محصولات محافظتی F&I را اضافه می کنند و فرصت های درآمد اضافی برای نمایندگی ها ایجاد می کنند.

با این حال فقط شانزده درصد از فروشندگان دارای یک نمایندگی بیمه حق بیمه در محل بودند و تنها نوزده درصد از طریق تلفن خریدار خودرو را به یک نماینده متصل کردند. پس تعجب آور نیست که چهل و نه درصد از خریداران اتومبیل معتقدند نمایندگی ها در هنگام خرید به بیمه کمک نکرده اند و سود و رضایت مشتری را روی میز گذاشته اند.

“وقتی صحبت از بیمه می شود ، ما به دلیل تأثیر مثبتی که در روند خرید خودرو داشتیم ، DealerPolicy Marketplace را توسعه دادیم ، معامله ای که به سرعت ، انتخاب و شفافیت شدید نیاز داشت. و اکنون ، آخرین مطالعه ما از نسخه اصلی پشتیبانی می کند فیتزجرالد اضافه می کند.

سایر یافته های کلیدی در این گزارش عبارتند از:

  • فروشندگان فکر می کنند در مورد بیمه اتومبیل دو برابر مفیدتر از مصرف کنندگان هستند
    • 93٪ از فروشندگان می گویند که آنها در زمینه بیمه به مشتری کمک کردند ، اما…
    • 49٪ از مشتریان گزارش می دهند که فروشندگان هیچ کمکی نکرده اند
  • روند فروش فعلی کار نمی کند
    • 90 درصد فروشندگان فکر می کنند بیمه می تواند بر فرصت فروش آنها تأثیر منفی بگذارد ، اما but
    • 71٪ از مشتریان اطلاعات بیمه را در هنگام خرید می خواهند و …
    • بیش از 60٪ از این پس انداز برای خرید یک ماشین بهتر یا محصولات F&I استفاده می کنند
  • لزوماً خودروی جدید به معنای نرخ بالاتر بیمه نیست
    • به جای خرید با نرخ های رقابتی ، 71٪ از مشتریان به سادگی وسیله نقلیه جدید خود را با نرخ مشابه یا بالاتر به سیاست های موجود خود اضافه می کنند ، اما…
    • 62٪ از مشتریان بیمه DealerPolicy که هزینه بیمه قبلی خود را هنگام مقایسه بیمه نامه و خرید آنلاین هنگام خرید ، پس انداز کرده اند.

مشتریان بیمه DealerPolicy که پس انداز کرده اند به طور متوسط ​​سود بیشتری کسب کرده اند 63 دلار در هر ماه ، یا 762 دلار در سال به بودجه خود بازگردد. هنگام تأمین مالی ، این پس انداز به معنای واقعی است 3،694 دلار قدرت خرید ، که اغلب در محصولات F&I با ارزش افزوده سرمایه گذاری می شود تا از وسیله نقلیه جدید آنها بیشتر محافظت کند. نمایندگی های فروش در شبکه DealerPolicy به طور متوسط ​​34٪ افزایش در سود ناخالص خود را برای مشتریانی که از طریق DealerPolicy Insurance بیمه نامه خریداری کرده اند نیز گزارش می دهند.

مطالعه “خرده فروشی خودرو و روند بیمه خودرو برای سال 2021” بخشی از مطالعه دو بخشی DealerPolicy است. نیمه دوم در مورد باورهای غلط و افسانه های مربوط به بیمه اتومبیل دیجیتال فرو می رود و در اوایل سال 2021 منتشر می شود. برای کپی اولین مطالعه ، به سایت www.dealerpolicy.com/2021-dealerpolicy-study مراجعه کنید.

درباره DealerPolicy

DealerPolicy معتبرترین و کاملترین بازار بیمه دیجیتال برای خرده فروشان خودرو و مشتریان گرانقدر آنهاست. فناوری نوآورانه تلفن همراه این شرکت خریداران خودرو را قادر می سازد چندین قیمت بیمه را مشاهده کرده و بلافاصله با نمایندگان بیمه مجاز برای خرید بیمه ارتباط برقرار کنند. با ترکیبی انحصاری از مشارکت بین خرده فروشان برتر خودرو و ارائه دهندگان داده ، بهترین شبکه شرکت حمل و نقل بیمه و دسترسی به نمایندگان دارای مجوز بیمه DealerPolicy ، DealerPolicy به دلیل جایگاه خود در خط مقدم Insurtech شناخته می شود. DealerPolicy Insurance یک آژانس بیمه مجاز است و دارای مجوز فعالیت در 48 ایالت پایین است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.dealerpolicy.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
کتی مورو
802-316-4774
[email protected]

منبع فروش سیاست

لینک های مربوطه

https://www.dealerpolicy.com