هیئت مدیره Foothill Gold Line رهبری را دوباره انتخاب می کند ، از عضو جدید استقبال می کند

مونرویا ، کالیفرنیا.، 10 دسامبر 2020 / PRNewswire / – در جلسه دسامبر خود ، اعضای هیئت مدیره ساخت و ساز Foothill Gold Line (مرجع ساختمانی) به اتفاق آرا به انتخاب مجدد رای دادند پومونا شهردار تیم ساندووال به عنوان صندلی و لا ورن شهردار طرفدار تم رابین کاردر به عنوان نایب رئیس علاوه بر این ، هیئت مدیره عضو شورای Claremont ، اد رسی را در هیئت مدیره پذیرفت. رئیس شورای ریس در این جلسه پس از انتصاب ماه گذشته توسط شورای دولتهای دره سن گابریل ، برای یک دوره 2 ساله سوگند یاد کرد. رهبری مداوم صندلی Sandoval و معاون رئیس Carder ، همراه با اضافه شدن عضو هیئت مدیره Reece ، در یک زمان مهم برای 2.1 میلیارد دلار، پروژه راه آهن سبک Foothill Gold Line 12.3 مایل. غربی ترین 9.1 مایل پروژه (از گلندورا به پومونا) در حال حاضر مراحل عمده ای را طی می کند و سازمان ساخت و ساز به دنبال بودجه اضافی مورد نیاز برای تکمیل کل بخش پروژه است کلارمونت و مونتکلر.

رئیس ساندووال پس از رأی گیری اظهار داشت: “من می دانم كه من به عنوان نایب رئیس كاردر صحبت می كنم زیرا از همكارانمان برای اطمینان مداوم آنها به ما تشكر می كنم و همچنین از عضو شورای ریس در هیئت مدیره استقبال می كنم.” “این سال گذشته پر از عدم اطمینان بود ؛ اما وقتی به آینده نگاه می کنیم ، آماده سازی منطقه خود برای رشد و شکوفایی مانند همیشه مهم است. من مشتاقانه منتظر رهبری هیئت مدیره در سال آینده هستم و همچنان شاهد پیشرفت چشمگیر هستم. در پروژه ای ساخته شده است که زندگی جوامع ما را برای نسل های آینده بهبود می بخشد. “

صندلی Sandoval و معاون صندلی Carder از اواخر سال 2018 هیئت مدیره را رهبری می کنند. در طول دوره رهبری آنها ، قرارداد ساخت و سازه طراحی پروژه به Kiewit-Parsons ، یک سرمایه گذاری مشترک ، و بخش پروژه از گلندورا به پومونا با وجود قرار گرفتن در میان بیماری همه گیر COVID-19 از طراحی نهایی به ساخت و ساز اصلی رسیده است. در حال حاضر عمده فعالیت های ساختمانی در کل راهرو پروژه در حال انجام است و پیش بینی می شود که بخش پروژه در سال 2025 به پایان برسد. 450 میلیون دلار در بودجه توسط اکتبر 2021، کل پروژه از گلندورا به مونتکلر به عنوان بخشی از قرارداد ساخت و سازه هم ترازی ، با پیش بینی سال اتمام 2028 ، به طور کامل تکمیل می شود.

اد ریس ، عضو شورا ، هنگام تحلیف ، اظهار داشت: “من مشتاقانه منتظر خدمت در این هیئت با چنین گروه بزرگی از رهبران هستم.” اتمام پروژه نه تنها پومونا، اما به کلارمونت و مونتکلر، گامی حیاتی در جهت بهبود تحرک و کیفیت زندگی برای منطقه ما است. من مشتاقانه منتظر کمک به این تلاش و حضور در این پروژه مهم در سالهای آینده هستم. “

هیئت مدیره Foothill Gold Line از نمایندگان منتخب و منصوب از سراسر راهرو پروژه تشکیل شده است. در حال حاضر علاوه بر کرسی و نایب رئیس ، هیئت مدیره نیز شامل می شود انتاریو شهردار پل لئون، اد ریس ، عضو شورای Claremont ، لس آنجلس نماینده شهر ملچور ایلومین، آلن واپنر ، عضو شورای انتاریو (بدون رأی دادن) ، ژن ماسودا ، عضو شورای پسادنا (بدون رأی دادن) ، و پاسادنا جنوبی نماینده دن ایوانز (رأی ندادن). منصوب استاندار در حال حاضر خالی است. شهردار Sandoval اخیراً به عنوان نماینده مترو در هیئت مدیره ساخت و ساز منصوب شد و جایگزین عضو فعلی بازنشسته شد جان فاسانا؛ ترک هیئت مدیره برای انتصابی جدید شورای حکومتی دره سن گابریل (SGVCOG). شورای ریس به اتفاق آرا به عنوان منصوب SGVCOG در تاریخ انتخاب شد 19 نوامبر 2020؛ مندل تامپسون ، عضو شورای گلندورا ، جایگزین SGVCOG است.

درباره سازمان ساخت خط Foothill Gold – سازمان ساخت و ساز Foothill Gold Line یک آژانس برنامه ریزی و ساخت وساز حمل و نقل مستقلی است که در سال 1998 توسط قانونگذار ایالتی کالیفرنیا برای برنامه ریزی ، طراحی و ساخت سیستم راه آهن سبک Metro Gold Line (در حال حاضر به آن L Line گفته می شود) از ایستگاه یونیون به مونتکلر. آژانس اولین بخش از ایستگاه اتحادیه تا پاسادنا در سال 2003 و پاسادنا به آزوزا بخش در سال 2015 ؛ هم به موقع و هم با بودجه. آژانس کار بر روی گلندورا به بخش مونتکلر در سال 2003. گلندورا به بخش مونتکلر در محیط زیست پاک شد مارس 2013 تحت CEQA و دوباره در سال 2019 برای ایجاد امکان ساخت مرحله ای. این پروژه مهندسی مفهومی پیشرفته ای را در سال 2016 به پایان رساند. پس از اتمام ، برنامه افزودنی ایستگاه های راه آهن سبک جدیدی را در شهرهای دیگر اضافه خواهد کرد گلندورا، سن دیماس، لا ورن، پومونا، کلارمونت و مونتکلر. این پروژه به دلیل محدودیت های مالی ممکن است به صورت فازهای ساخته شود. ساخت عمده در بخش پروژه از گلندورا به پومونا در ماه ژوئیه آغاز شد و پیش بینی می شود که در سال 2025 تکمیل شود. اگر بودجه اضافی توسط آن تأمین شود اکتبر 2021، کل بخش از گلندورا به مونتکلر تا سال 2028 به طور کامل تکمیل می شود.

این پروژه در حال ساخت است لس آنجلس و سن برناردینو شهرستانها شهرستان لس آنجلس بودجه بیشتر توسط اندازه گیری M تأمین می شود و بودجه باقیمانده از اندازه گیری R برای تکمیل مورد استفاده نمی شود پاسادنا به آزوزا بخش. شهرستان سن برناردینو مسئول تأمین بودجه بخشی از پروژه خود به مونتکلر (که در شهرستان سن برناردینو) ایالت کالیفرنیا فراهم کرده است 300 میلیون دلار در بودجه از طریق کمک مالی TIRCP اعطا شده در سال 2018.

SOURCE Foothill Gold Gold Authority Construction