گفت: “در یک سال مشخص شده توسط عدم اطمینان ، دادا به طور مداوم ضمن دستیابی به رشد چشمگیر و گسترش جغرافیایی ، یک تجربه خرید مطمئن و کارآمد را به مصرف کنندگان ارائه داده است” فیلیپ کوآی، بنیانگذار ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی گروه دادا. “ما به پیشرفت خود در سال جاری افتخار می کنیم و همچنان متمرکز بر آوردن هرچه خواسته مردم هستیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه حرکت خود هستیم و موفقیت خود را در سال 2021 و پس از آن نیز بنا خواهیم کرد.”
نقاط عطف مهم در سال 2020 شامل موارد زیر است:
- نبرد با ویروس کرونا: در آغاز شیوع همه گیر COVID-19 در اوایل سال 2020 ، گروه دادا خدمات “تحویل بدون تماس” خود را راه اندازی کرد. JDDJ برای راه اندازی “Daojia Fresh Market” و راه اندازی “Daojia Secured Sourcing Alliance” با خرده فروشان همکاری کرد. صدها هزار سوار Dada Now در خط مقدم نبرد با COVID-19 بودند و تجهیزات مهم را به خانواده های دیگر تحویل می دادند چین. دادا خوشحال است که نقشی اساسی در حمایت از امنیت و رفاه شهروندان در سراسر کشور داشته است.
- لیست در NASDAQ: بر 5 ژوئن 2020، در آستانه 6 سالگی شرکت ، گروه دادا با موفقیت در بورس سهام NASDAQ لیست شد ، و تبدیل به اولین شرکت خرده فروشی مورد تقاضا در چین شد که در گزارش های تحلیل گر ایالات متحده از گلدمن ساکس ، مورگان استنلی ، هایوتونگ بین المللی و سایر داخلی و بین المللی به سهام عمومی رسید. بانک های سرمایه گذاری موقعیت قوی بازار و چشم انداز بلند مدت دادا را مورد توجه قرار داده اند.
- گسترش به شهرهای سطح پایین: دادا متعهد به ارائه خدمات خرید و تحویل سفارش به مشتریان در سراسر کشور است چین، و Dada Now و JDDJ در حال تسریع در گسترش جغرافیایی مشاغل خود به بازارهای سطح پایین تر هستند. تا به امروز ، Dada Now و JDDJ به ترتیب بیش از 2،600 و 1200 شهرستان و شهر را تحت پوشش قرار داده اند. بازار رده پایین با رشد فروش در این شهرها در سه ماهه سوم سال 2020 بیش از 170 درصد نسبت به سال گذشته به یک رشد عمده در JDDJ تبدیل شده است.
- توانمندسازی فناوری: گروه Dada با چشم انداز خود برای “آوردن همه چیز در خواست مردم” ، یک شرکت مبتنی بر فناوری است که در جهت تسریع توسعه خرده فروشی درخواستی و بهبود قابلیت های دیجیتال سازی تلاش می کند. سیستم هایبو دادا راه حل های دیجیتالی همه کانال را برای خرده فروشان ارائه می دهد و در بیش از 1500 فروشگاه سوپر مارکت بزرگ و متوسط مستقر شده است. علاوه بر این ، سیستم توزیع هوشمند SaaS دادا قابلیت های فنی خود را برای کمک به مارک های زنجیره ای برای بهبود کارایی تحویل و مدیریت برای تیم های تحویل خود باز می کند.
- رهبری سوپرمارکت O2O: JDDJ با بیش از 2/3 از 100 بزرگترین فروشگاه سوپرمارکت در این کشور مشارکت کرده است چین. در سال 2020 ، JDDJ مشارکت های موجود خود را با سوپرمارکت های برجسته از جمله Walmart ، سوپرمارکت Yonghui و CR Vanguard تقویت کرد ، ضمن اینکه با ده ها رهبر منطقه مانند Supermarket Ouya ، Supermarket Zhenhua ، Supermarket Sanhe ، Supermarket Zhebei ، Supiermarket Guihe و خیابان سیفانگ. JDDJ در سهم بازار سیستم عامل های O2O سوپرمارکت در رتبه اول قرار گرفت چین و به مشتریان در سراسر کشور کمک کرده است تا از محصولات با کیفیت و خدمات تحویل یک ساعته برخوردار شوند.
- مشارکت پیشرفته با مارک ها: JDDJ با بیش از 130 مارک داخلی و بین المللی کالاهای مصرفی سریع (FMCG) همکاری کرده است و خود را به عنوان یک پلت فرم پیشرو در زمینه بازاریابی و رشد فروش برند معرفی کرده است. در سال 2020 ، JDDJ توافق نامه های همکاری مشترک با Yili ، Mengniu ، P&G ، Unilever ، مارس وریگلی، پپسی ، نستله و سایر نام های خانگی. رویدادهایی از جمله “Super Brand Day” ، “Super Fan Day” و “Super CP Day” از تلاش های بازاریابی و مارک تجاری شرکای Dada پشتیبانی کرده اند.
- گسترش کانال و محصول: از طریق برنامه تحقق کانال Omni کانال JD.com ، خرده فروشان می توانند از طریق JDDJ در JD.com ادغام شوند ، به آنها اجازه می دهد ترافیک آنلاین و تعداد کاربران خود را افزایش دهند. در حالی که مشاغل اصلی JDDJ در رده سوپرمارکت ها است ، تجارت تلفن های هوشمند با بیش از 6000 فروشگاه آنلاین در JDDJ در سال جاری با سرعت بالایی رشد کرد. دسته های جدید مانند حیوانات خانگی ، زیبایی و لباس نیز به طور پیوسته رشد می کنند.
- تحویل جدید رکورد: بر 12 نوامبر، سفارشات تحویل روزانه دادا نو از 10 میلیون نفر فراتر رفت و رکورد جدیدی را ثبت کرد. علاوه بر رکوردشکنی در عملکرد سفارش تحویل ، میزان تحقق کلی تحویل در طول جشنواره روز مجردها بیش از 99٪ بود ، که نشان دهنده مدل تجارت بی نظیر دادا و رهبری در صنعت لجستیک خرده فروشی درخواستی است.
- توسعه خدمات جدید: در سال 2020 ، دادا نو مرزهای خدمات خود را گسترش داد و قابلیت های جدیدی مانند وانت سفارش و جمع آوری را راه اندازی کرد. وانت دادا خدماتی از جمله جمع آوری منابع گسترده و مدیریت جمع آوری دیجیتال را برای سوپرمارکت ها ارائه می دهد تا به فروشگاه ها در کاهش هزینه ها کمک کند. از نظر جمع آوری ، Dada Now با JD Logistics کار می کند تا کارایی مجموعه سفارشات و تجربه حمل و نقل کاربر را بهبود بخشد.
- ظرفیت تحویل ارتقا: در سال 2020 ، دادا نو ظرفیت سه شبکه لجستیکی خود را ارتقا داد: تحویل درون شهری ، تحویل آخرین مایل و تحویل فردی. برای تحویل درون شهری ، دادا نو سرویس “تحویل اختصاصی” را برای مارک های زنجیره ای راه اندازی کرد و برای کاهش هزینه ها ، افزایش کارایی و تأمین نیازهای توزیع شخصی هر برند ، یک مدل ترکیبی “مستقر + تأمین منابع گسترده” ایجاد کرد. برای تحویل در آخرین مایل ، Dada Now برای اطمینان از کیفیت و کارایی زایمان ، آموزش و ارزیابی سواران را ارتقا داد. برای تحویل های فردی ، Dada Now سرویس “Credit Riders” را برای تحویل سفارشات با ارزش بالا راه اندازی کرد. این شرکت همچنین یک سرویس تحویل “یک به یک” ایجاد کرده است تا نیازهای متمایز کاربران فردی و تجار کوچک و متوسط را برآورده کند.
درباره گروه دادا
گروه دادا یک پلت فرم پیشرو در خرده فروشی محلی و تحویل در سفارش است چین. این JDDJ ، یکی از چین بزرگترین سیستم عامل های خرده فروشی محلی درخواستی برای خرده فروشان و صاحبان نام های تجاری و Dada Now ، یک پلت فرم محلی تحویل درخواستی محلی که برای بازرگانان و ارسال کنندگان فردی از طریق صنایع مختلف و دسته های محصول باز است. دو سیستم عامل شرکت بهم پیوسته و سودمند هستند. پلتفرم Dada Now از طریق راه حل های تحقق آسان در دسترس و زیرساخت های تحویل درخواستی ، تجربه بهبود تحویل را برای شرکت کنندگان در بستر JDDJ فراهم می کند. در همین حال ، حجم گسترده سفارشات تحویل درخواستی از بستر JDDJ باعث افزایش حجم و تراکم سفارشات برای پلتفرم Dada Now می شود. که در ژوئن 2020، گروه دادا معاملات خود را در بازار جهانی Nasdaq و با نماد “DADA” آغاز کرد.
SOURCE گروه دادا
لینک های مربوطه
imdada.cn