گروه Dada و PepsiCo همکاری استراتژیک عمیق تر و کمپین “خانه را به خانه خوشبخت بیاورید” برای جشنواره بهار چین

این همکاری بر افزایش سهم بازار PepsiCo در گروه نوشیدنی های گازدار از طریق همکاری در یک مارک “گل سرسبد” نوشابه گازدار مبتنی بر عملکرد کاربر تصفیه شده ، عرضه محصولات آنلاین و نوآوری بازاریابی سه جانبه توسط پلت فرم ، مارک و خرده فروش متمرکز خواهد بود. برای بزرگداشت مشارکت ، دیوید وونگ، معاون حق رای دادن پپسی کو چین ، بیل یانگ، مدیر تجارت مدرن کانال تجارت نوشیدنی پپسی و جون جیانگ، مدیر کل بخش تجارت و رشد کاربران JDDJ ، توافق نامه همکاری در سال 2013 را امضا کرد پکن.

در مراسم امضای قرارداد ، پپسی کو و JDDJ ، پلت فرم خرده فروشی محلی Dada ، همچنین از راه اندازی کمپین بازاریابی “خانه خوشبختی بیاورید” برای جشنواره بهار 2021 خبر دادند. “خانه را به خوشبختی بیاورید” یک کمپین بازاریابی برای سال نو چینی است که در ابتدا توسط پپسی کو در سال 2012 ایجاد شده است. در سال های اخیر ، این یکی از مورد انتظارترین کمپین های بازاریابی در طول جشنواره بهار شده است. در سال 2020 ، JDDJ برای اولین بار با 170 میلیون بازدید آنلاین به کمپین بازاریابی پیوست. در نتیجه ، در طی این رویداد ، فروش پپسی كو در JDDJ در مقایسه با سال قبل تقریباً دو برابر شد و معاملات هر مشتری نیز به طور قابل توجهی افزایش یافت.

در رویداد امسال “خانه خوشبختی بیاورید” ، JDDJ با همکاری پپسی کو برای تقویت تجارت کانال های خود ، دستیابی به یکپارچگی آنلاین و آفلاین و راه اندازی رویداد بازاریابی با موضوع “خانه ماندن در طول جشنواره بهار” همکاری خواهد کرد.

همکاری پپسیکو و JDDJ از سال 2018 آغاز شد و طی دو سال گذشته ، این دو شرکت در چندین کمپین بازاریابی ابتکاری از جمله بسته فوتبال پپسیکو ، رویداد لیگ قهرمانان یوفا و کمپین “برای عشق آن” پپسی کو همکاری کرده اند. در نتیجه ، فروش پپسیکو در JDDJ به سرعت رشد کرده و از ژانویه تا نوامبر سال جاری ، فروش نوشیدنی پپسی کو 195٪ افزایش یافته است که بیش از 40٪ از کل فروش نوشیدنی های گازدار در JDDJ را تشکیل می دهد.

درباره گروه دادا

گروه دادا یک پلت فرم پیشرو در زمینه خرده فروشی محلی و تحویل در سفارش است چین. این JDDJ ، یکی از چین بزرگترین سیستم عامل های خرده فروشی محلی درخواستی برای خرده فروشان و صاحبان نام های تجاری و Dada Now ، یک پلت فرم محلی تحویل درخواستی محلی که برای بازرگانان و ارسال کنندگان فردی از طریق صنایع مختلف و دسته های محصول باز است. دو سیستم عامل شرکت بهم پیوسته و سودمند هستند. پلتفرم Dada Now از طریق راه حل های تحقق آسان در دسترس و زیرساخت های تحویل درخواستی ، تجربه بهبود تحویل را برای شرکت کنندگان در بستر JDDJ فراهم می کند. در همین حال ، حجم گسترده سفارشات تحویل درخواستی از بستر JDDJ باعث افزایش حجم و تراکم سفارشات برای پلتفرم Dada Now می شود. که در ژوئن 2020، گروه دادا معاملات خود را در بازار جهانی Nasdaq و با نماد “DADA” آغاز کرد.

SOURCE گروه دادا