9 نفر از ده آمریکایی انتظار دارند که عادت های سفرشان برای همیشه تغییر کند ، به دلیل همه گیری نشان می دهد بزرگترین نظرسنجی مسافران هواپیمایی جهانی

واشنگتن، 17 دسامبر 2020 / PRNewswire / – طبق تحقیقات گسترده جدید مسافران هواپیمایی جهانی به سفارش اینمارست ، رهبر جهان در ارتباطات ماهواره ای جهانی و جهانی ، از هر ده مسافر هوایی آمریکایی مورد بررسی ، نه نفر از مسافران هوایی آمریكایی اظهار داشتند كه پس از همه گیری COVID-19 انتظار بازگشت به روال سفر قبلی را ندارند. .

‘ردیاب اطمینان مسافر’ بزرگترین نظرسنجی جهان از مسافران هوایی از زمان شیوع ویروس کرونا است ، که بیانگر نگرش 9500 پاسخ دهنده از 12 کشور در مورد آینده پرواز است. پاسخ 1000 مسافر آمریکایی ، که در 18 ماه گذشته پرواز کرده اند ، امروز برای اولین بار با جزئیات منتشر می شود. نتایج نشان می دهد که تغییر طولانی مدت در عادات سفر در حال انجام است ، با 43 درصد از مسافران آمریکایی که قصد دارند سفر کمتری را به هر وسیله انجام دهند و یک سوم (36 درصد) انتظار پرواز کمتری دارند.

فیلیپ بالاام، رئیس هواپیمایی اینمارست ، گفت: “ردیاب اطمینان مسافر” ما یک تغییر جهانی جذاب در رفتار سفر را نشان می دهد ، که می تواند به طور کامل سفرهای هوایی را تغییر دهد. جالب اینجاست که این نظرسنجی نشان می دهد که افراد در ایالات متحده از مطمئن ترین افراد برای سوار شدن به هواپیما در کوتاه مدت هستند – و با این وجود تقریباً به اتفاق آرا ، آنها تغییر طولانی مدت در عادات سفر خود را در نتیجه بیماری همه گیر پیش بینی می کنند. “

مسافران آمریکایی – در بالای آنها فقط مسافران داخل هستند هند – به احتمال زیاد در جهان در طی همه گیری COVID-19 پرواز کرده اند ، از آنجا که ویروس به کشور رسیده است ، نیمی (50٪) از کسانی که در ایالات متحده بررسی شده اند حداقل یک پرواز انجام داده اند. انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) در چشم انداز خود برای سال 2021 خاطرنشان كرد كه شركت های هواپیمایی آمریكای شمالی به لطف بازار داخلی خود كه بزرگترین بازار جهان است ، از بهبودی زودتر بهره مند شده اند.[1]

در سطح جهان ، فقط 34 درصد مسافران مورد بررسی در طی همه گیری و در کشورهایی مانند این کشور پرواز کرده اند انگلستان، این رقم تا 23 درصد پایین است. با نگاهی اندکی به آینده ، شش نفر از هر ده (60٪) مسافران آمریکایی که از این نظرسنجی استفاده می کنند ، اظهار می دارند که در 6 ماه آینده از بازگشت به پرواز اطمینان پیدا می کنند – در مقایسه با 47 درصد در جهان.

‘ردیاب اطمینان مسافر’ از اینمارست عوامل مختلفی را تحت تأثیر قرار می دهد که بر رفتار و اعتماد به نفس مسافران تأثیر می گذارد. به طور خاص در ایالات متحده ، امتیازات اطمینان با سطح رضایتمندی بالا از پاسخ صنعت هواپیمایی به بیماری همه گیر ارتباط دارد. با تشویق برای شرکت های حمل و نقل در منطقه ، هفت نفر از ده مسافر (71٪) مسافران آمریکایی مورد بررسی اظهار داشتند که از این نظر راضی هستند – در مقایسه با فقط 41 درصد مسافران از انگلیس و 37 درصد کره جنوبی.

مسافران آمریکایی نسبت به اقدامات احتیاطی ایمنی در طول سفر اطمینان کافی دارند. در حالی که آنها گزارش می دهند نسبت به سایر کشورها در هنگام نزدیکی با دیگر مسافران احساس اطمینان می کنند ، اما در کنترل گذرنامه و به طور کلی در جایی در خارج از کشور حداقل اعتماد به نفس دارند. بزرگترین نگرانی در جلوگیری از مسافران آمریکایی خطر ابتلا به ویروس در خارج از کشور (53٪) و ابتلا به ویروس در هواپیما یا فرودگاه (53٪) است.

نیمی از مسافران آمریکایی (50٪) از نظرسنجی می گویند که شهرت اکنون عامل مهمتری نسبت به قبل از همه گیری ، یک شرکت هواپیمایی است. بنابراین هرگز برای ایرلاین ها ایجاد تمایز و کسب یک برتری رقابتی حیاتی نبوده است.

این تحقیق چندین راه حل قابل اجرا برای خطوط هوایی را برای بهبود تجربه پرواز و افزایش اعتماد به نفس برای مسافران آمریکایی پس از COVID شناسایی می کند:

  • ساده سازی سفر: تخصیص مجدد صندلی های خالی برای فاصله اجتماعی و اجازه مهاجرتی در پرواز به ترتیب 84٪ و 74٪ مسافران ایالات متحده باعث افزایش اطمینان می شوند.
  • راه حل های دیجیتال که نقاط تماس و درگیری را به حداقل می رساند: پرداخت بدون تماس پرواز و دسترسی به سرگرمی های پرواز در وسایل شخصی (به جای صفحه های عقب) به ترتیب باعث افزایش اطمینان 78 و 73 درصدی مسافران ایالات متحده می شود.
  • ارتباط مسافران را حفظ کنید: نیمی از مسافران ایالات متحده می گویند Wi-Fi پرواز از اهمیت بیشتری نسبت به قبل از همه گیری برخوردار است و خدمات دیجیتال مانند هشدارهای وضعیت مقصد و پزشکی از راه دور اعتماد مسافران را افزایش می دهند (به ترتیب 74 و 70 درصد).
  • خدمات ارزش افزوده: از فضای اضافی پا (48٪) گرفته تا چمدان رایگان (49٪) ، خدمات ارزش افزوده برای مسافران آمریکایی که به آسمان برمی گردند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نیلز استین اشتروپ ، معاون ارشد تجارت هواپیمایی Inmarsat Aviation گفت: “ردیاب اطمینان مسافر” فرصتی واضح را برای خطوط هوایی برای پیاده سازی راه حل های دیجیتالی نشان می دهد که می تواند با به حداقل رساندن نقاط تماس در سفر ، اعتماد به نفس را افزایش دهد ، ضمن اینکه از اتصال مسافران اطمینان حاصل می کند و سرگرمی کرد. “

با تغییر عادت مسافران و افزایش تقاضا برای خدمات دیجیتالی پرواز در سال 2020 ، Inmarsat به تازگی اعلام کرده است که یک سرویس جدید پیشگامانه برای آوردن Wi-Fi پرواز بی نظیر پرواز به خطوط هوایی و مسافران در سراسر قاره آمریکای شمالی ارائه می شود. تبدیل تحول دیجیتالی در آسمان ها ، GX + آمریکای شمالی به طور خاص ، با مشارکت هیوز ، برای نیازهای خطوط هوایی آمریکای شمالی طراحی شده است. این تضمین می کند که شرکت های هواپیمایی منطقه می توانند تقاضای روزافزون مسافران برای خدمات دیجیتال در کابین را برآورده کنند – از جمله افزایش ترافیک که انتظار می رود ناشی از پرواز Wi-Fi رایگان باشد.

اینمارست با ایجاد اتصال کامل به هر هواپیما و مسیر پرواز در جهان ، صنعت هواپیمایی جهانی را متحول می کند. مسافران می توانند در اینترنت پرواز کنند ، ویدئوها را پخش کنند ، شبکه های اجتماعی را بررسی کنند و سایر موارد ، با اتصال داخلی همان خدمات پهن باند موجود در زمین. راه حل های اتصال سریع و سریع Inmarsat برای عرشه پرواز ، فناوری ماهواره ای پیشرفته و اتصال باند پهن IP را ترکیب می کند. این ظرفیت داده محافظت نشده بی نظیری را به کابین خلبان ارائه می دهد ، در نتیجه کارایی عملیاتی بسیار بهبود یافته و ایمنی افزایش می یابد.

[1] https://www.iata.org/fa/pressroom/pr/2020-11-24-01/

درباره “ردیاب اطمینان مسافر”

«ردیاب اطمینان مسافر» یک نظرسنجی جهانی از نگرش مسافران با توجه به COVID-19 است که به سفارش اینمارست و توسط شرکت تحقیقات بازار یوندر انجام شده است. این بزرگترین بررسی مسافران جهانی شناخته شده از زمان شیوع همه گیر است.

یوندر نمونه ای آنلاین از 9596 مصاحبه آنلاین را در بین پاسخ دهندگانی انجام داده است كه در 18 ماه گذشته برای تفریح ​​یا شغل خود پرواز كرده اند. این نظرسنجی بین 22 سپتامبر و 5 اکتبر 2020. دعوت نامه ها به صورت نماینده ملی ارسال می شد.

پاسخ دهندگان در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفتند انگلستان، ایالات متحده، آلمان، استرالیا، کره جنوبی، سنگاپور، امارات متحده عربی، هند، برزیل، مجارستان، فنلاند و اسپانیا.

گزارش کامل برای بارگیری در اینجا موجود است.

درباره INMARSAT

اینمارست رهبر جهانی در ارتباطات ماهواره ای جهانی و سیار است. این شبکه دارای متنوع ترین نمونه کارها در جهان از شبکه های ماهواره ای مخابراتی تلفن همراه در جهان است و دارای یک مجموعه طیف جهانی چند لایه است که شامل باند L ، باند Ka و باند S است ، و امکان ایجاد گستردگی و تنوع بی نظیر را در راه حل های ارائه شده فراهم می کند. . شبکه توزیع جهانی اینمارست که از مدتها قبل تأسیس شده است ، نه تنها شرکای کانال پیشرو جهان بلکه قابلیت های مستقیم خرده فروشی قوی خود را نیز در بر می گیرد و اطمینان از پایان خدمات به مشتری را فراهم می کند.

این شرکت سابقه بی نظیری در زمینه کارکردن قابل اعتمادترین شبکه های مخابراتی ماهواره ای جهانی موبایل ، حفظ برنامه های امنیتی و عملیاتی حیاتی و تجاری برای بیش از 40 سال دارد. این کشور همچنین یک نیروی محرکه اصلی نوآوری در فن آوری ارتباطات ماهواره ای همراه است و رهبری خود را از طریق سرمایه گذاری قابل توجه و شبکه قدرتمندی از فناوری و شرکای تولیدی حفظ می کند.

Inmarsat در یک مجموعه متنوع از بخش ها با منابع مالی برای تأمین بودجه استراتژی تجارت خود فعالیت می کند و دارای موقعیت های پیشرو در بازارهای شبکه های دریایی ، دولت ، هواپیمایی و سازمانی است ، به طور مداوم به عنوان یک شریک قابل اعتماد ، پاسخگو و با کیفیت بالا برای مشتریان خود در سراسر کشور فعالیت می کند کره زمین

برای اطلاعات بیشتر ، ما را دنبال کنید: توییتر | LinkedIn | فیس بوک | یوتیوب | اینستاگرام

منبع Inmarsat

لینک های مربوطه

http://www.inmarsat.com/