Flight Center Travel Group تجربه مشتری خود را با K2 Cloud تغییر شکل می دهد

گروه مسافرتی Flight Center ، با داشتن یک شبکه گسترده فروش جهانی ، در سال 2020 تعداد بی نظیری از درخواست های لغو را به دلیل همه گیری دریافت کرد. این شرکت باید راهی سریع و کارآمدتر برای حمایت از مشتریان خود بیش از 800 شماره آنها پیدا کند ، به ویژه در ایالات متحده و ایالات متحده کانادا مرزها در ابتدا امسال بسته شدند.

این سازمان برای توسعه و راه اندازی سریع فرایند دیجیتال به K2 Cloud روی آورد که به طور خودکار تغییرات را به یک تیم متمرکز در مرکز پرواز پرواز متمرکز با تمام ابزارها و سیاست های لازم جهت تسریع در تغییرات با بهبود تجربه مشتری هدایت می کند. تا به امروز ، فرم بیش از 60،000 بار استفاده شده است که به کاهش زمان نگهداری مشتری و ناامیدی احتمالی کمک کرده است.

وی گفت: “صنعت مسافرت به طور كلی به سرعت فعالیت خود را ایجاد می كند و به لغوها و محدودیت های ایجاد شده توسط همه گیر پاسخ می دهد.” جاش والدو، مدیر ارشد مشتری Nintex. “با اتوماتیک کردن کارهای تکراری ، وقت گیر با نرم افزار اتوماسیون پردازش دیجیتال با کاربرد آسان و قدرتمند مانند K2 Cloud ، گروه سفر مرکز پرواز بلافاصله دیجیتالی شد و تجربه بهتری را در اختیار مسافران شرکت های خود قرار داد.”

گروه مسافرتی Flight Center برای بهبود تجربه مشتری خود در سفرهای مسافرتی ، فعالیت های خود را مدرنتر کرده تا از ثبات و شفافیت بیشتری در روند کار خود برخوردار شود. قبلاً ، مانند اکثر مشاغل ، اطلاعات از طریق صفحه گسترده ، فرم ها و ابزارهای شخص ثالث ردیابی و به اشتراک گذاشته می شد ، بدون اینکه منبع واحدی از حقیقت داشته باشد. این منجر به صرف وقت اعضای تیم برای مدیریت فرایندهای تکراری و پیچیده ای شد که تجربه عالی مشتری را به تأخیر انداختند.

وی گفت: “ما می خواستیم بهره وری فرآیند را در سراسر سازمان ارتقا دهیم. برای ایجاد استاندارد سازی و شفافیت بیشتر ، به روشی سازگار و ساده برای به دست آوردن دقیق اطلاعات به روش اشتراك پذیر نیاز داشتیم.” شان پاک، سرپرست جهانی عملیات FCM Travel Solutions (مارک Flight Center). “K2 Cloud به ما این توانایی را داده است که به سرعت و به سرعت تعدادی از مسائل عملیاتی را برطرف کنیم که به ما کمک می کند تا روی مهمترین بخش کار خود و دلیل وجود ما تمرکز کنیم: مشتریان سفر.”

این شرکت قبلاً از فناوری داخلی موسوم به “HUB” برای ایجاد سایتهای مشتری مسافرتی شرکتها و همچنین ذخیره ایمن پروفایلهای مسافرتی منفرد از جمله اطلاعات مکرر پرواز ، ترجیحات صندلی و غذا ، شماره کارت اعتباری و اسناد شناسایی استفاده کرده است. گرچه این روند برای مسافران عالی بود ، ساخت و نگهداری برای تیم پرواز گروه Flight Center چالش برانگیز بود زیرا برای ساختن همه سایتهای جدید به 100 درصد دستی دستی نیاز داشت.

“به عنوان مثال ، ما در حال حاضر یک مشتری داریم که به 400 سایت احتیاج دارد ، که وقتی ساخت و ساز معمولاً 30 تا 45 دقیقه به طول می انجامد ، کار بسیار بزرگی است.” نیک ویلیامز، رئیس محل کار دیجیتال در گروه مسافرتی مرکز پرواز. “برای مطابقت با تقاضا ، ما باید یک لایه اتوماسیون هوشمند به روند کار اضافه کنیم ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم از نرم افزار K2 استفاده کنیم. با K2 Cloud می توانیم اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و آنها را با پیکربندی کنیم تا بتواند سایت ها را به صورت خودکار و بدون نظارت انسانی ایجاد کند. این برای تیم واقعاً تحول آفرین بوده و به ما کمک می کند تا روی پروژه های استراتژیک تری مانند بهبود تجربه مشتری و اثبات آینده کارمان تمرکز کنیم. “

با این مطالعه موردی درباره چگونگی تغییر کاربری Flight Center Travel Group در طول COVID-19 بیشتر بدانید.

تماس با رسانه
کریستین درمان
[email protected]
سلول: (215) 317-9091

درباره گروه مسافرتی مرکز پرواز
پس از شروع کار با یک فروشگاه در اوایل دهه 1980 ، گروه سفر مرکز پرواز (FCTG) از رشد چشمگیری برخوردار شده است تا تبدیل به یک 20 میلیارد دلار تجارت متشکل از بیش از 30 مارک تجاری. این یکی از بزرگترین گروه های آژانس مسافرتی جهان است که دارای فعالیت شرکت در 23 کشور و یک شبکه مدیریت سفر شرکتی است که بیش از 90 کشور را در بر می گیرد. FCTG در سال 1995 در بورس اوراق بهادار استرالیا فهرست شد (ASX: FLT). گروه مسافرتی Flight Center بیش از 20،000 نفر در سراسر جهان اشتغال دارد و در مجموع تقریباً 2800 مشاغل دارد.

درباره Nintex
Nintex یک استاندارد جهانی برای مدیریت فرآیند و اتوماسیون است. امروز بیش از 10 هزار سازمان بخش دولتی و خصوصی در 90 کشور جهان به برنامه Nintex مراجعه می کنند تا با مدیریت سریع ، خودکار و بهینه سازی فرآیندهای تجاری ، پیشرفت در سفرهای تحول دیجیتال خود را تسریع کنند. با مراجعه به سایت www.nintex.com بیشتر بیاموزید و بدانید که Nintex و شبکه شریک جهانی آن چگونه آینده اتوماسیون فرایند هوشمند (IPA) را شکل می دهند.

نام محصولات یا خدمات ذکر شده در اینجا ممکن است علائم تجاری صاحبان مربوطه باشد.

منبع Nintex

لینک های مربوطه

http://www.nintex.com