Pos Laju توسط Frost & Sullivan به دلیل تسلط بر بازار خدمات تحویل در مالزی به دلیل قدرت شبکه گسترده کانال شناخته شده است

“Pos Laju بازوی پیک گروه Pos Malaysia است که خدمات تحویل بسته سریع را ارائه می دهد. این گروه دارای زیرساخت شبکه پیک گسترده ای است ، با بیش از 1500 کانال اصلی ارائه خدمات که شامل 99 شعبه ، 39 کیوسک ، 162 نماینده در سراسر کشور است. Gopal R ، معاون جهانی عمل حمل و نقل و تدارکات در فراست و سالیوان گفت. تا به امروز ، Pos Laju حدود 139 EziBox ، 100 EziDrop و 19 EziDrive-Thru ایجاد کرده است و در آینده نزدیک 3000 نقطه تماس دیگر را از طریق شبکه های اپراتور شریک هدف قرار می دهد. “

این شرکت یک مرکز پردازش یکپارچه (IPC2) جدید در KLIA ایجاد کرده است که می تواند 230،000 بسته در روز را پردازش کند. Pos Laju با وجود IPC1 و IPC2 موجود بیشترین ظرفیت پردازش را در خود ثبت کرده است مالزی با 530،000 بسته در روز. تحویل نیروی انسانی کافی و ناوگان داخلی برای ارائه خدمات کارآمد و بدون وقفه به مشتریان خود را تضمین کرده است. در سال 2019 ، ناوگان 3،020 دستگاه تحویل این شرکت (تریلر ، موتور اصلی ، کامیون ، سه هواپیمای باری ، دو کشتی حامل فله) و همچنین 6599 موتورسیکلت تحویل 59.8 میلیون بسته و 175.6 میلیون بسته در سال را برای هر نوع وسیله نقلیه ثبت کرده است.

بیش از 700 پستچی در مناطق روستایی و جزایر زیادی مستقر شده اند و به 241000 روستایی در سراسر کشور رسیده اند. این شرکت فرکانس پروازها از Peninsular به مالزی شرقی برای حمل موارد بیشتر به عقب و جلو. Pos Laju با گسترش قابلیت های دیجیتالی خود ، SendParcel را معرفی کرد: یک سرویس دیجیتال که به مشتریان امکان می دهد نرخ تحویل کالا را تحویل بگیرند ، تحویل کالا را رزرو کنند و به صورت آنلاین برگه های حمل کالا تولید کنند. همچنین به مشاغل تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد تا سفارشات عمده را برای تحویل داخلی و بین المللی آغاز کنند. با این سیستم عامل ، Pos Laju قصد دارد تا ردپای خود را گسترش دهد ، به ویژه در میان SME ها و SME های خرد که بیش از 98٪ از تجارت آن در مالزی.

گوپال خاطرنشان کرد: “Pos Laju” بر روی کل اکوسیستم و خدمات زنجیره تامین به عنوان بهترین روش تمرکز دارد تا بتواند نیازهای مشتریان و نیازهای خود را بهتر مدیریت کند. ” “Pos Laju به دلیل سبد محصولات گسترده خود در میان سایر فعالان بازار برجسته است. این شرکت با دستیابی به ابزارهای بهبود یافته و پشتیبانی از تحول دیجیتال که منجر به کیفیت خدمات بهتر برای مشتریان خود می شود ، برنامه های استراتژیکی را برای تقویت امکانات خود و امکان بهره وری عملیاتی بیشتر نیز تنظیم کرده است. “

هر ساله ، فراست و سالیوان این جایزه را به شرکتی اهدا می کند که استانداردهای بالایی از کیفیت خدمات را که منجر به روابط قابل اعتماد و استراتژیک شده است ، حفظ کرده است. این شرکت با استفاده از بازخورد مشتری ، سرعت / به موقع بودن بالاتری را نشان داده ، اطمینان از نزدیک بودن به تعامل بدون اصطکاک ، تحویل برجسته قیمت / عملکرد ، ارائه یک تجربه خرید / مالکیت مشتری غنی و ارزش ویژه نام تجاری خود را افزایش داده است.

جوایز بهترین روشهای فراست و سالیوان شرکتهای موجود در بازارهای مختلف منطقه ای و جهانی را به دلیل نشان دادن دستاوردهای برجسته و عملکرد برتر در زمینه هایی مانند رهبری ، نوآوری فناوری ، خدمات مشتری و توسعه محصول استراتژیک ، تقدیر می کنند. تحلیلگران صنعت ، فعالان بازار را مقایسه می کنند و عملکرد را از طریق مصاحبه های عمیق ، تجزیه و تحلیل و تحقیقات گسترده ثانویه برای شناسایی بهترین روش ها در صنعت اندازه گیری می کنند.

درباره فراست و سالیوان

به مدت شش دهه ، فراست و سالیوان به دلیل نقشی که در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در جهت یابی تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخرب ، روندهای مگا ، مدل های تجاری جدید و شرکت ها برای اقدام به شهرت جهانی دارد ، منجر به جریان مداوم فرصت های رشد می شود. برای موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.

مخاطب:

کالا مانی.S
P: +607-560 3656
E: [email protected]

درباره گروه Pos Malaysia

گروه Pos Malaysia یک ارائه دهنده راه حل پستی (پست الکترونیکی ، خرده فروشی ، پیک و بین المللی) ، تدارکات ، هواپیمایی ، مالی و زنجیره تامین با بزرگترین شبکه تحویل و لمس در مالزی، ارائه یک تجربه گسترده شبکه خرده فروشی از طریق بخش های اصلی کسب و کار آن. این گروه با بیش از 200 سال سابقه ، کشور را با بیش از 200 اپراتور پستی در سطح جهان متصل می کند و قابلیت پشتیبانی خود را گسترش می دهد جنوب شرقی آسیا در حال گسترش سریع مشاغل تجارت الکترونیکی مرزی. برای اطلاعات در مورد گروه Pos Malaysia ، به سایت www.pos.com.my مراجعه کنید.

تماس با رسانه:



شرلیزا زاهارودین

رئیس ، ارتباطات

Pos مالزی برهاد

پست الکترونیک:

[email protected]

03-2267 2200



نازتول اکما مختار

VP ، روابط عمومی و رسانه

Pos مالزی برهاد

پست الکترونیک:

[email protected]

03-2267 2280



استیسی آن

همیار پدر ، روابط عمومی و رسانه

Pos مالزی برهاد

پست الکترونیک:

[email protected]

03-2267 2290



آزهاری عدنان مریکان

همیار پدر ، روابط عمومی و رسانه

Pos مالزی برهاد

پست الکترونیک:

[email protected]

03-2267 2009

SOURCE فراست و سالیوان

لینک های مربوطه

www.frost.com